Maxime Beland: سم فیشر در بازی مثل یک روح خواهد بود

اخبار بازی ، مصاحبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۴

کارگردان هنری عنوان Splinter Cell: Blacklist آقای Maxime Beland در جدیدترین مصاحبه خود با زک کوپر مدیر روابط عمومی استودیوی تورنتو گفت: مخفی کاریهای سم فیشر در Splinter Cell: Blacklist مانند یک روح است که مشغول شکار آدم ها است.

زک کوپر از او سوال کرد:نظر کلی شما در مورد روح و کارهایی که یک روح باید انجام دهد چیست؟

Beland: سوال خوبی است. در داخل استودیو وقتی  در  این رابطه با سازندگان گفتگو میکنیم هر کس نظر متفاوتی در مورد روح دارد.

روی برای من یک شخص کمال گرا  است.

شخصی که در هیچ شرایطی خود را نمایان نمیکند. لباسش خود را هیچوقت نشان نمیدهد و بعد از اتمام ماموریتش بدون هیچ نشانهای   محل را ترک میکند بدون اینکه کسی متوجه حضور او شود. فقط این مهم است که تا زمانی که شما انجا هستید کسی جسد یا خونی روی زمین پیدا نکند. برای من یک روح کامل شخصی است که با کسی درگیر نشود و کسی را نکشد. فقط وارد و خارج میشود بودن اینکه هیچکس متوجه حضور او شود. ولی قسمت خیلی جالب مخفی کاری این است که شما میتوانید افراد را گول بزنید و اینطور نیست که شما مدت زیادی در یک جا بمانید تا افراد خودشان از سر راهتان کنار بروند, شما میتوانید حواس انها را  پرت کنید تا انها به جای دیگری بروند و شما بدون انکه کسی متوجه شود و درگیری پیش بیاید محل را ترک کنید.

در ادامه کوپر در مورد سیستم  Non-Lethal Combat (سیستمی که در بازی دشمن را نمیکشید و فقط برای مدتی او را بیهوش میکنید)  و نقش تاریکی و سیستم اقتصادی در بازی سوال کرد و گفت برای درگیری به قصد کشتن فقط کافی است از چاقوی مخصوص سم (Karambit) استفاده کنید اما برای سیستم Non-Lethal Combat باید با دست خالی با دشمن درگیر شوید.

کوپر گفت: هدف سیستم اقتصادی در بازی کمتر کشتن و کمتر دیده شدن و دریافت پوینت های بیشتر برای اپگرید کردن است.

همچنین مکانهای تاریک زادی در بازی وجود خواهد داشت که میتوانید در ان جا مخفی شوید. نقشه های بازی شامل اب و هوای متفاوتی مانند: باران و طوفان , زیر نور افتاب , شب و… خواهد بود. پس جای نگرانی وجود ندارد.

عنوان Splinter Cell: Blacklist در بهار 2013 برای  PS3 , XBOX , PC عرضه خواهد شد.

 

 

12345678910(1 رای, میانگین آرا 10٫00 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید