چرا Fallout 4 نسخه دمو نخواهد داشت؟ Bethesda جواب میدهد
روزبهروز به تاریخ انتشار یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۵، عنوان Fallout 4 که توسط استودیو بازیسازی Bethesda ساخته شده است نزدیک میشویم. به تازگی Bethesda درمورد عدم وجود نسخه دمو برای بازی خود صحبتهایی کرده است. در ادامه با سایت تحلیلی، خبری گیمفا همراه باشید.
هنگامی که از آقای Pete Hines در مورد نسخه دمو بازی سوال شد ایشان پاسخ دادند:
نسخه دمو این بازی منتشر نخواهد شد. زیرا امکان تبدیل بازی به یک قطعه کوچک وجود ندارد.
همین موضوع باعث شده تعدادی از طرفداران این بازی در خرید این بازی دچار تردید شوند و منتظر نمرات بازی یا یک نمایش خوب از گیمپلی بازی باشند. شایان به ذکر است که بازی Fallout 4 یکی از معدودترین بازیها در سبک RPG میباشد که دارای نسخه دمو نیست. بهعنوان مثال میتوان به عنوان RPG استودیو بازیسازی Bungie یعنی بازی Destiny اشاره کرد که دارای نسخه دمو نیز بود.
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۴ (سهشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴) برای کنسولهای پلیاستیشن۴، ایکسباکسوان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
موافقم
دلیل قانع کننده ای هست.
به شدت منتظر این بازیم مخصوصا با اون س.گش به اسم d.o.g.m.e.a.t که گفته شده دیگه برای پیدا کردن ایتم ها نیازی نیست خودتون بگردید و س.گ کمکتون میکنه.
به نظر من که بازی موفقی میشه من که ازش خوشم اومده شما رو نمی دونم
این کار به معنای کشتن بازی بود!!!
فالوت رو فقط واسه بزرگی میخوام و این کار اصلا به مذاق من یکی که خوش نمیاد
دوستان به نظرتون این بازی چطوری بهینه میشه؟؟؟
اینطوری بگم یه سیتمی که متال رو بدون افت فریم بازی کنه اینم میتونه؟؟؟
البته میدونم سیستمش بالاست ولی بهینه سازیه دیگه چی میشه گفت
بهینه شدن حجم و سیستم بازی ها چند مورد رو میطلبه:
1.استفاده از زبان های برنامه نویسی بهینه
2.ساخت موتور بازی سازی مخصوص طبق نیاز های استودیو که در اینجا استفاده حداکثری از منابع سخت افزاری و نرم افزاری و بهینه سازی حجم
3.استفاده از تکسچر هایی با کیفیت پایین تر
راست میگه بازی به این بزرگی که دمو نمیشه ولی یه نمایش خوب واقعا لازمه
اگه بشه ماشین ساخت دیگه چی میشه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
نترسید این خوده لایکه :evilgrin: :evilgrin:
۴۰۰ ساعت گیم پلی……. منکه دیگه نمیتونم صبر کنم
نمیدونم چرا همش دیر زود میشه :sarcasm:
تاخییر خوردن فالوت مساوی با ایست قلبی من :dazed:
بزارین نمراتش بیاد ببینیم چی از آب در میاد ?:-) ?:-) ?:-)
بنظرتون گوتی میشه به قول بروبچ یا نه :-))
مطمئناً :-/
بنظرتون ؟؟؟؟
چشم بسته گوتیه
هیشکی نباید شکی در بازی بکنه 😀
پیت هاینز گواهی میده 😀
:yes: :yes:
وقتی نمره ها بیاد همه مطمعن میشن که این بازی شاهکاره
دمو میخایید برید نسخه های قبلی رو بازی کنید بعد میمیریم واسه نسخه بعدی :reallypissed: :reallypissed:
تاخیر فالوت = زنده به گور شدن من به دست خودم :rotfl:
برنده ۴ جایزه از e3 2015 یادمه قبل از اینکه اسکایریم بیاد خیلی ها به موفقیتش شک داشتند ولی وقتی اومد سازندگان ویچر گفتند امیدواریم بازی ما هم به این کیفیت باشه