Phil Spencer: هنوز هم دارندگان کنسول Xbox 360 برای ما مهم هستند| Halo 5 یک نقطه عطف برای Xbox One خواهد بود
در طی مراسم پخش زنده عنوان Halo 5: Guardians رییس بخش Xbox، آقا Phil Spencer، شروع به صحبت در مورد عناوین مختلف نمودند. محتوای اصلی این صحبتها در مورد کنسول Xbox One و طرفداران برند Xbox بهخصوص کسانی که هنوز به نسل جدید مهاجرت نکردهاند بود، ایشان همچنین اهمیت دادن به بازخورد طرفداران را گوشزد نمودند. با ما در ادامه همراه باشید.
Phil Spencer؛ صحبتهای خود را در مورد اهمیت عنوان Halo 5: Guardians و چگونگی ایستادگی این عنوان دربرابر سایر رقبا آغاز نمودند. ایشان اینگونه شروع میکنند:
برای من Halo 5: Guardians (اهمیتی که استودیو ۳۴۳ به جزئیات و قرار دادن آن در بخش چندنفره Halo نموده است) موردی است که دوست داشتم به مراتب بهتر از Halo 4 عمل کند این چیزی است که ما دوست داریم تا بینقص باشد. من عاشق کاری که آنها با بخش Warzone کردهاند و آزادی عملی که هر بازیکن در این بخش دارد هستم، من فکر میکنم که استودیو ۳۴۳ بر روی بخشی تمرکز نموده [بخش چندنفره] که به خوبی میتواند به عنوان شاخصه Halo 5: Guardians قرار گیرد. من فکر میکنم که آنها توانستهاند به خوبی این بخش را به تکامل رسانده و به تمام طرفداران و خریداران این بازی تحویل دهند.
او در ادامه صحیتها خود در مورد اهمیت شبکه Xbox Live، بخش co-op و چگونگی قرار گیری افراد در مقابل یکدیگر صحبت کرده و سپس ایشان در مورد بازخوردهایی که همراه با نوآوری بوده و اهمیت آن در برای تیم Xbox صحبت کردند. Spencer میگوید:
حلقه بازخورد بین ما و طرفداران Xbox، طرفداران Halo و دیگر عناوین ما، بنیاد بسیار زیبایی در مورد آنچه که ما باید در مورد برند Xbox انجام دهیم به وجود آورده است. امروزه ما به تمام صحبتهای مردم گوش فرا میدهیم… ما Halo 4 و عنوان Halo The Master Chief Collection را عرضه نمودیم و حال طرفداران در حال آمدن به سمت Halo 5: Guardians هستند، آنها بازخوردهایی در مورد مواردی که خواستار دیدن آن در این عنوان بودند به ما دادند و ما تمام سعی خود را کردیم تا اکثر آنها را عملی کنیم. البته ما ایدههای فراوانی در مورد این عنوان داشتیم ولی ترکیب چیزی که طرفداران از ما خواستار بودند همراه با برخی از ایدههای عجیب که به خوبی میتوانست این عنوان را به سمت نوآوری ببرد ترکیب بسیار جادویی و زیبا را به وجود آورده بود. ممکن است که شما خواستار قرارگیری مورد جدید در این عنوان بودید و در کمال تعجب شاهد آن در محصول نهایی باشید. ارتباط بین ما و طرفداران، بازخوردهایی که آنها نسبت به ما دارند بسیار حیاتی و مهم است.
Phil Spencer در مورد احساسات خود در مورد عرضه عنوان Halo 5: Guardians اینگونه میگوید:
این موضوع بسیار راحت است که بگویم تا زمانی که نسخه جدیدی از عنوان Halo عرضه نشود، نسل Xbox هنوز آغاز نشده است. Halo 5: Guardians میتواند یک عرضه بسیار موفق بر روی Xbox One داشته باشد این یک نقطه عطف برای پلتفرم Xbox One است. بازی بسیار عالی بوده و احساس بسیار خوبی از انجام آن خواهید داشت در هنگام انجام بازی نرخ فریم ۶۰ بسیار روان و زیبا به نظر میرسید. من فکر میکنم که استودیو ۳۴۳ کار بسیار شگفتانگیزی را با قدرت بالای سختافزار کنسول Xbox One انجام داده است همچنین با عرضه Elite controller و تنظیمات متفاوتی که این استودیو برای آن در نظر گرفته است، انجام آن به مراتب لذتبخشتر خواهد بود. باید به شما بگویم که تیم داخلی به بازخوردهای شما گوش فرا داد این که شما دوست دارید شاهد چه عناوین AAA به مانند Halo 5: Guardians بر روی پلتفرم خود باشید همین حلقه بازخوردی که از داخل و بیرون به دست ما میرسد باعث میشود که شاهد یک پلتفرم واحد باشیم.
در نهایت آقا Phil Spencer در مورد نحوه طراحی line-up عناوین انحصاری این شرکت و اهمیت آن برای طرفداران برند Xbox و از همه مهمتر توجهخاص شرکت Microsoft به افرادی که هنوز کنسول Xbox 360 را دارند و به نسل جدید نیامدهاند صحبت کردند، ایشان در این خصوص میگویند:
هنوز گروه بزرگی از دارندگان کنسول شرکت ما را در بسیار از نقاط جهان دارندگان کنسول Xbox 360 تشکیل میدهند. زمانی که ما در مورد فصل پاییز فکر میکنیم در مورد کارهایی که میتوانیم برای دارندگان این کنسول انجام دهیم، بدیهی است که ما با قابلیت Backwards Compatibility (سازگاری با عناوین نسل گذشته) که در E3 2015 معرفی شد شروع میکنیم ما نسخه اول از سری Gears Of War را تحتنام Gears Of War: Ultimate Edition بازسازی و عناوین گذشته استودیو Rare را در بسته Rare Replay عرضه کردیم. اما Halo این عنوان همیشه برای ما بسیار مهم بوده است خیلی راحت میگویم بدون Halo برند Xbox هیچوقت به این مرتبه نمیرسید! توانایی آوردن Halo به همراه سری Gears Of War و Forza بهوسیله ویژگی Backwards Compatibility به خوبی میتواند line-up امسال را برای طرفداران Xbox غنیتر کند و من به شخصه قدمهایی که تیم برای انجام تمامی موارد ذکر شده برداشته است، افتخار میکنم. این تمام چیزی است که من خواستار آن هستم.
صحبتهای بالا به خوبی میتواند نشان دهد که تیم Xbox چه برنامه ریزی عالی را برای طرفداران این برند داشته است. بهزودی شاهد عرضه “تجربه جدید Xbox One” به همراه ویژگی Backwards Compatibility هستیم، عرضه Halo 5: Guardians به صورت جهانی بسیار نزدیک است و با موارد گفته شده در بالا جالب است تا مشاهده کنیم که آیا دارندگان کنسول Xbox 360 تمایل به مهاجرت به نسل حاظر را دارند؟ جواب من که بله است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
اصل هیلو به Coop و بخش مولتی پلیرش هست
و امسال رقابت سختی میتونه با Black Ops 3 داشته باشه
درسته ولی نه زیاد سخت
کالاف میشه توی بخش انلاین بهترین بوده
من که طرفدار کالاف هستم
ولی اینها بهترین بودنش خیلی بالاست
بتل فرانت رو مثل اینکه فراموش کردین کاد هم معلوم نیست وضعیتش فعلا همه دارن مالتی هیلو رو تحسین می کنن و کلی تعریف و تمجید ازش شده و بنا به گفتشون بهترین شوتر نسل هشتم هست باید دید دو بازی که بالا گفتم چه می کنن ولی به احتمال زیاد برنده امسال در بخش مالتی بتل فرانت هست تمام توانشون رو گذاشتن روش و بخش سینگل نداره بازخورد های بتا هم که فوق العاده بودش
سخت هم هست چون cod برای ۵ تا پلتفرم میاد ولی هیلو متاسفانه فقط برای xbox اومده حالا باید ببینیم چی می شه
پ ن: جناب حیدری فراموش نکن این بخش داستانی و شخصیت پردازی عالی مسترچیف بود که یکی از اصلی ترین دلایلی بود که باعث شد این بازی انقدر محبوب و معروف بشه
خوشم میاد حرفاش همه درسته
ولی یه سوال این چرا آنقدر حرف میزنه یوشیدا دیدی اصلا حرف بزنه
همیشه حرف زدن ملاک نیست چه حرفی بزنی ملاکه
erfanrd@
اولا داداش این حرفا رو دیشب طی مراسم لانچ هیلو زده
دوما مگه مشکلی هست؟؟
آدم اجتماعی هست مگه اشکالی داره آخه؟؟
چرت میگن هم سونی هم مایکرو نسل ۷ول کردن شعار دادن اسون عمل کن
Halo 5 از نظرم همون اندازه ی انچارتد سونی میتونه توی موفقیت کنسول xone تاثیر بزاره
واقعا تلاش های دست اندرکاران xone قابل تحسین ه
مراسمو یادم رفت ببینم :-((
هیلو :inlove: :yes:
تجربه ۲۷ ساله فیل اسپنسر در مایکروسافت مطمئنا میتونه برند اکس باکس رو به مراحل بالاتر و روشن تری سوق بده. درود بر این انسان پرتلاش و محترم :yes:
جالبه که ایشون کارشون رو از سر پر.ستی تیم سازنده نر.م افزار ا.نکارتا شروع کردن و حالا بعد از این همه سال به ریا.ست بخش اکس باکس رسیدن. خیلی براش احترام قائلم
با اینکه من خودم فن سونی ام اما از این حرف آقای اسپنسر خیلی خوشم اومد :yes:
هر کاری میکنه تا اکس باکس بهتر بشه :yes:
جالبه
ما در دنیا دو فرد معرو بنام فیل اسپنسر داریم
یکی ایشون یکی هم یک انگلیسی که اقای فیل اسپنسر که ژورنالیست و تهیه کننده اخبار و برنامه های مختلف در تلویزیون هست
و همواره اکثره افراد ایشون رو با فیل اسپنسره انگلیسی اشتباه میگیرن
فرد جالبیست شور اشتیاقه بالایی دارد نسبت به به یوشیدا
کلا از هر ۱۰ تا تیتر خبری اسپنسر یچی گفته
……………….
بر عکس شما من ازش خوشم نمیاد،فقط حرف میزنه 😐 :no: :no:
از۱۰ تا خبر یکیش اسپنسره
بقیه اش یوبیسافت اون لا به لا هم کوجیما و کونامی یه شیطنت هایی میکنن
در طی مراسمات حرف میزنن دیگه؟! 😐
اینشالله برای ایکس باکس سیصدو شصت هم بیاد ؟ 😕
با اینکه از بازی های فضایی خوشم نمیاد ولی دوست دارم این هیلو تجربه کنم مخصوصا بخش آنلاین
ایکس باکس ۳۶۰ عمر خوبی داشت عملکرد خوبی داشت البته اگر از سه چراغه بودنش چشم پوشی کنیم
مبارکتون باشه
اینده xbox در دست توست مرد بزرگ
مرسی فیل اسپنسر تو فوق العاده ای :inlove:
Only Xbox :inlove:
:inlove: Only Xbox One