SEGA: امکان انتشار دوباره نسخههای اول و دوم Shenmue وجود دارد
چندی پیش بود که کمپانی SEGA بازی Shenmue 3 معرفی کرد. حال به نظر میرسد که این کمپانی قصد دارد تا نسخههای اول و دوم را نیز برای طرفداران بازسازی کرده و دوباره منتشر کند. با ادامه خبر همراه باشید.
پس از معرفی Shenmue 3 و نیز درخشش ابن بازی در Kickstarter و استقبال خوب طرفداران، به نظر میرسد SEGA به این فکر افتاده است کهنسخههای اول و دوم این عنوان را بازسازی کرده و دوباره این فرنچایز را وارد بازار فروش کند.
Jon Rooke ،مدیر فروش SEGA در اروپا، توضیح میدهد:
ما میخواهیم نوآوری داشته باشیم و به سوی تلفنهای همراه هوشمند و واقعیت مجازی نیز حرکت کنیم؛ اما، هدف اصلی ما این است که این فرنچایز را به ریشه و اصلش بازگردانیم.
به نظر من هیاهویی که پس از معرفی Shenmue 3 رخ داد، نشان دهنده آن بود که بازیبازان از آنچه ما برجای گداشتهایم و به نوعی میراث ما محسوب میشوند بسیار راضی هستند.
وی همچنین در وبسایت SEGA افزود که باید دوباره نگاهی به گدشته این سری و انتشار دوباره آن بیندازیم.
ما میخواهیم در طول سالهای آینده اخبار هیجانانگیز و جدابی را در مورد بازیها و نیز فروش آنها ارائه دهیم تا بازیبازان به یاد آورند که چرا با کمپانی SEGA عجین شده اند.
Shenmue 3 بهتازگی معرفی شده است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست؛ اما، اینکه SEGA به بازسازی نسخههای قبلی این فرنچایز رویآورده است، میتواند خبر خوبی برای طرفداران این سری باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
آغاز شنمو برمیگرده به حدود ۱۶ سال پیش و زمانی که شرکت SEGA AM2 یه عنوان اکشن ادونچر جهان باز رو در سال ۱۹۹۹ برای کنسول دریم کست سگا ساخت و منتشر کرد.کارگردان بازی از همون شماره نخست آقای یو سوزوکی بوده و در شنمو ۳ هم ایشون کارگردانی میکنن.درسال ۲۰۰۱ هم شنمو ۲ باز هم برای دریم کست منتشر شد والبته بعدها برای اکس باکس اریجینال هم به صورت پورت عرضه شد. برای همینه که خیلی ها در ایران با این سری چندان آشنایی ندارن و منتظر نسخه سوم هستن که برای ویندوز و ps4 ساخته میشه تا ببینن این بازی در چه مورده.
و اما داستان بازی در دهه ۸۰ میلادی در ژاپن و چین می گذره و ما با جوونی که مهارت های رزمی بالایی داره (به اسم ریو هازوکی) در راه گرفتن انتقام از قاتلان پدرش همراه می شیم.سوزوکی این بازی رو طوری طراحی کرده بوده که قرار بود در قالب ۱۱ فصل و به شکل ۴ نسخه ساخته شه که تا حالا دو نسخه ساخته و یکی هم قراره ساخته شه.داستان بازی عناصر سینمایی رو شامل میشه و ترکیبی از درام، عشق، رمز و راز، تعلیق و اکشنه.
گیم پلی این سری از ترکیب مولفه های بازی های مختلف استفاده کرده که شامل محیط های باز شبه سندباکس و نبردهای تن به تن و QTE ها میشه و عناصر نقش آفرینی و شبیه ساز مثل چرخه شب و روز ، آب و هوای مختلف و متغیر، NPC هایی که هر کدوم زندگی خودشون رو دارن و … هم در بازی موجود بوده
شهروز جان خسته نباشی :snicker:
14 خط شد :weep: :weep: :weep: :wilt: :wilt: :wilt: :wilt: :wilt: :smirk: :smirk: :smirk: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized:
سلامت باشی 😀
آخ جون عشق و درام!!!
بلزى شنمو زمان خودش نو آورى بزرگى بود اما با این همه بازى که از روش تقلید کردن و البته به مرور ارتقاءش دادن، سخت مى شه تصىر کرد امروز چه شکلى به خودش بگیره. البته قصه هاى مستقل NPC ها خیلى لذت بخش بود که مى تونه به زمان حال بیاد اما مابقى نکات برجسته بازى کم کم داره تبدیل به امکاناتى مى شه که نبودشون عجیبه نه بودنشون.