شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا

شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد

امیرحسین دهنوی
۱۱:۰۵ ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا

در سال ۲۰۱۴ بود که Santa Monica خبر از کنسل شدن ساخت عنوان خود داد و سپس تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرد. Santa Monica اعلام داشت که پس از آن عنوان کنسل شده٬ شروع به ساخت بازی دیگری می‌کند. حال با اطلاعات جدیدی که منتشر شده٬ گویا این عنوان نیز نتوانسته است به مراحل بعدی راه پیدا کند و ساخت آن متوقف شده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

Shinobi602 که بخاطر اطلاعات زیادی که از استودیوها و اتفاقات صنعت بازی‌سازی می‌دهد معروف است٬ تایید کرد که این عنوان جدید با نام “Darkside” شناخته می‌شد.

«Darkside سبک جالبی را دارا بود. ویژگی‌های بازی‌های RPG در آن دیده می‌شود. ویژگی‌هایی مانند شخصی سازی‌های متنوع٬ سلاح٬ وسایل نقلیه و جهانی آخرالزمانی. متاسفانه Santa Monica ایده‌ها و طرح‌های این بازی را قبول نکرده است. گویا مخلوط کردن اکشنی تن‌به‌تن با سلاح‌های گرم کار آسانی نیست.»

«همچنین این بازی کنسل شده٬ رابط‌کاربری (UI/HUD) شبیه به عنوان Dead Space را دارا بود.»

Shinobi602 هرگر اخبار دروغی را منتشر نکرده است و احتمالا دیگر خبری از Darkside نخواهیم دید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • فقط gow رو کنسل نکنه اینا پیش کش :sarcasm:

  • ali sepehr گفت:

    لعن.ت به این زندگی
    یدونه بازی رو که ما از این دار دنیا دوست داشتیم اونم کنسل شد 😐
    از کوچیکی شانس نداشتیم:-D

    • Dr. Freeman گفت:

      این بازی هنوز منتشر نشده (و الانم که دیگه احتمالا نمیشه) و حتی اطلاعات خاصی هم ازش درز نکرده بود، اونوقت این تنها بازی ای بود که از دار دنیا دوسش داشتی علی؟!

      • milad.ps4 گفت:

        حتما اسمش رو دوست داشته اطلاعاتی از بازی ندادن که اینجور دوستش داری

        • Dr. Freeman گفت:

          تنها اطلاعاتی که در تمام این مدت از این بازی (که حتی اسم نهاییش هم مشخص نبوده و عنوان Darkside فقط یه اسم رمز بوده) به بیرون درز کرده برخورداری از عناصر نقش آفرینی، شخصی سازی کاراکتر، استفاده از وسایل نقلیه، و جهان باز پسا آخرالزمانی بوده…البته سیستم مبارزاتش هم ترکیبی از CQC و استفاده از سلاح بوده. و همینطور سیستم HUD هولوگرافیک مثل دد اسپیس.

      • ali sepehr گفت:

        اخه قبلا یه سری اطلاعات نوشته شده بود راجب بازی که سانتامونیکا در حال کار روی یه ip جدیده!منم کلا خیلی از این شرکت خوشم میاد و خیلی قبولش دارم 😀
        خیلی دوست داشتم این ip جدیدش رو ببینم که اونم کنسل شد 😐
        Gow خیلی بازی خوبیه ولی خیلی بده که شرکت به این باحالی فقط رویه فرنچایز تمرکز کنه….

        • Dr. Freeman گفت:

          تا زمانی که حماسه کریتوس کبیر زنده ست اسم سانتا مونیکا همیشه بر سر زبون هاست. خیلی قبولش دارم، مخصوصا دو شماره اول GOW رو که تونستم تجربه کنم ولی شماره سوم و اون اسپین آف رو نتونستم. حالا امیدوارم اینم مثل last guardian باشه و یه مدت دیگه دوباره خبری ازش منتشر شه. البته ممکنه این کار تعمدی بوده باشه. شاید میخوان تمام توجه ها رو به سمت گاد آو وار ۴ متمرکز کنن.نمیدونم

          • ali sepehr گفت:

            کریتوس کبیر رو خوب اومدی :rotfl: کچل عصبانی 😀
            ولی در هر صورت من تا خبر یه ip جدید از سانتامونیکا رو خوندم کف و خون قاطی کردم حالا هم که انگار کنسل شده…..
            شانس نداریم کلا!
            آخه این شرکت کار میکنه رو بازیاش!مثه بعضی شرکتا نیست که هر سال یه بازی بی کیفیت تحویل ملت بده!حالا حساب کن یه نقش آفرینی open world هم از این شرکت باشه دیگه چه شود:-D

            • Dr. Freeman گفت:

              میگم “رستم” رو بدیم سانتا واسمون بسازه
              گذشته از شوخی، من ترجیح میدم شرکت ها رو سبک های خاصی تمرکز کنن، طوریکه بعد مدتی اون سبک یا سبک های خاص تبدیل به امضاشون بشه. نمونه ش راک استار که همه به ساخت اکشن ادونچر های جهان باز ازش عادت دارن یا کوانتیک دریم رو که همه با عناوین درام تعاملی میشناسنش و نمونه های دیگه. البته یوبی سافت قضیه ش جداست.

  • milad.ps4 گفت:

    سونی نمیزاره که بازی کنسل بشه حتی من مطمعنم بازی قبلی که کنسل شده بود در حال ساخته
    باید دید چی میشه سانتا مونیکا یکی از استدیو های فانتزی منه

  • Dr. Freeman گفت:

    خبر جالبی نیست، هر چند که هنوز تایید نشده، این اتفاق قبلا بارها برای Last Guardian هم افتاده بود که در نهایت همه چیز باطل اعلام شد و بازی هم که ۲۰۱۶ میاد
    مهمترین آی پی این استدیو البته گاد آو واره که امیدوارم با قدرت به مسیر خودش ادامه بده :yes:

  • Gerard گفت:

    حیف شد شاید بازی خوبی میشد
    ببخشید بچها کسی با اینترنت ایرانسل به xlive یا psn وصل میشه میتونه دانلود کنه ممنون میشم یه جوابی بدید چون من وصل میشم اما دانلود نمیشه کرد

  • unreal engine گفت:

    واقعا خیلی ناراحت شدم واقعا درجه کیفی بازی های سانتا رو خیلی قبول دارم ولی خب به نیمه پر لیوان نگاه کنید شاید این عنوان به اعتبار شرکت لطمه میزده که کنسل شده! میگم نکنه این بازی کنسل بشه بعد دیگه در هفته بازی های پاریس حضور نداشته باشن :pain: البته ممکنه روی دو ip همزمان کار کنن! خدا کنه سریع تر GOW رو معرفی کنن ملت از خماری در بیان!

    • Dr. Freeman گفت:

      فک نمیکنم ارتباطی به اعتبار سانتا مونیکا داشته باشه. با شناختی که من از این شرکت دارم مطمئنا بازی هاش رو با بالاترین درجه کیفی می سازه. اما ممکنه این بازی هم مثل Order بوده باشه که نقش سانتا مونیکا در ساختش پررنگ نبوده و به قول تو بازی به سقف کیفیت تعیین شده در زمان مقرر نرسیده. شاید هم کلا هدف از ایجاد این شایعه درست کردن یه جو خاص تبلیغاتی حول بازی باشه. به هر حال خیلی ها با خوندن این خبر یادشون میاد که این بازی هم در حال ساخت بوده!

      • unreal engine گفت:

        شهروز جان برای ساختن یک گیم مهم ترین مسئله ایده پردازی اولیه هست! وقتی از یک ایده چیز دندون گیری در نمیاد در مرحله دیزان رها میشه! یک ایده ناموفق رو اگر دست سانتا مونیکا ناتی داگ یا راک استار هم بدن باز هم ناموفقه! یک مثل معروف هست “خشت اول چون نهد معمار کج/تا ثریا میرود دیوار کج” اگر این بازی در ایده پردازی مشکل داشته باشه حتی سانتا هم نمیتونه ازش چیز خوبی به دست بیاره! منظور من از لطمه خوردن به اعتبار شرکت اینه: اگر سانتا به یک گیم دیزاین ناموفق پر و بال بده هر چند که این کارو به بهترین شکل انجام بده این بازی بد از آب در میاد! و این کار رو از عملکرد سانتا میبینن نه گیم دیزاین! و تبدیل میشه به یک عنوان ناموفق در کارنامه سانتا و به اعتبارش لطمه میخوره!خیلی از شرکت ها فقط برای اعتبار و خیلی از عناوین رو کنسل کردند! یه نمونه دیگه ش Gear box!

        • Dr. Freeman گفت:

          درسته. قبول دارم پدرام :yes:
          اما به هر حال باید نظارتی از سوی شرکت سازنده بر روی همون ایده های اولیه وجود داشته باشه و یه نقشه راهی برای تک تک عناصر و بخش های بازی کشیده شده باشه. وقتی ایده ای به قول شما ناموفق به حساب میاد نباید تا زمان اطمینان پیدا کردن از عملی شدن و تجاری شدن اون ایده در قالب یک محصول نهایی قابل بازی و استاندارد خبری هم ازش منتشر بشه. من شماره سوم هف لایف رو برات مثال می زنم (هر چند که ارتباطی به این بازی نداره و در حالیکه Darkside هنوز به دنیا نیومده بوده این بازی سالهاست یه پشتوانه عظیم داره): از سال ۲۰۰۷ به بعد زمزمه های ساخت اپیزود سوم هف لایف ۲ به گوش می رسید، و بعد ها گفتن که اپیزود سومی در کار نیست و قسمت سوم خواهد داشت. حتی ولو هم با وجود کیفیت بالای ایده هاش و اینکه هنوز دنیای وسیع هف لایف به حد کافی کاوش نشده هنوز چیز خاصی در موردش اعلام نکرده که این میتونه دلیل اصلیش یکی افزایش هایپ و دیگه تعدیل انتظارات باشه (هر چند که ظاهرا این دو متناقضن). حالا چطور سانتا با اینکه اگه فرض کنیم این بازی از بیخ مشکل داشته خبرش رو منتشر کرده که بعد بخواد لغوش کنه؟ به نظرم این جور رفتارهای رسانه ای به اعتبار شرکت ها آسیب میزنه.البته اطلاعات تو از بازی سازی خیلی بیشتره.خوشحال میشم نظرتو بدونم

      • Reza Heydari گفت:

        اینکه میگن در ساختش پر رنگ نبوده بعد از انتشار بازی این حرف ها زده شده
        قبلش همه این بازی رو به نام سانتا مونیکا میشناختن

        • Dr. Freeman گفت:

          Ready at Dawn استدیوی ناشناخته ای نبوده و قبلا بر روی ۴ بازی دیگه (اُکامی {نامزد دریافت جایزه گوتی}، دَکستر، و دو نسخه از گاد آو وار یعنی ghost of sparta و chains of olympus که همه عناوین موفقی بودن). پس نمیشه این ادعا رو منطقی دونست.

          • Reza Heydari گفت:

            اولین اینکه سانتامونیکا همیشه توی ساخت بازی ها بیشتر همکاری میکنه تا اون بازی بسازه اینکه چقدر همکاری کرده
            یه استودیویی که توی ساخت بازی های کنسولی تازه کاره بعد بیاد همچین گیمپلی و داستانی بسازه کار عجیب هست

  • REZAtb گفت:

    چی هست دکتر تو بگو ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

  • Raver Raven گفت:

    این آ.شغ.ا.ل.ا چیه ۴ god of war رو بساز

  • Reza Heydari گفت:

    خبر کنسل شدن این بازی حدود دو سال پیش منتشر شد
    بخاطر همین به Santa Monica گیر دادن زمان بندی دقیق برای ساخت یه بازی داره
    نسل قبل Gow2 هم یک سال بعد پایان نسل ششم زد که همه انتظار داشتن برای نسل هفتم بزنه

  • Kratos Fan گفت:

    نزدیک بود سکته کنم 😥 😥 خدا کنه فقط اتفاقی برای GOW جدید نیوفته وگرنه من میمیرم 😥 :-(( تا همین الانم از شدت انتظار دارم میمیرم ولی احتمالا اتفاقی برا نسخه جدید GOW نخواهد افتاد چون Santa monica تو ساخت بازی Hack and Slash استاده و عمرا سونی بزاره اتفاقی برا برگ برنده اصلیش جلو مایکروسافت بیوفته :inlove: :kissed: تنها چیزی که من هنوز توش موندم اینه که چطوری میخوان داستان GOW رو ادامه بدن چون دیگه واقعا کسی نمونده که کریتوس نابودش نکرده باشه ولی من مطمئنم سری جدید GOW طوفانی از لحاظ گرافیک و گیمپلی و صداگذاری و صحنه های سینماتیک راه بندازه که مایکروسافت رسما شکست بخوره 😯 :inlove:
    ممنون بابت خبر :yes: :yes:

    • Reza Heydari گفت:

      سونی اگر کنسولش بیشتر مایکروسافت فروش کنه سونی برنده هست
      مایکروسافت اگر سال ۲۰۱۰ هیلو ریچ بزنه و فروشش بیشتر از گاد اف وار ۳ باشه بازم توی انحصاری شکست خورده
      اصلا هیلو به کنار توی همون سال عرضش حتی تو فروش با فیبل ۳ هم برابری میکرد (البته در مورد این زیاد مطمئن نیستم چون فقط یه vgchartz یه آمار گزاشته )
      صحنه های سینماتیک بدرد سینما میخوره,
      سلیقه ها متفاوت هست و اگر این موضوع پیش بیاد مولتی به تمامی بازی ها برتری میکنه
      سینماتیک نمیتونه برتری یه کنسول باشه

  • من قبلا شبا خواب GOW رو میدیدم . اگه کنسل شه کل خاطرات کودکیه من با PS2 به باد میره. 😥

  • last of us گفت:

    یه لحظه فکر کردم gow جدیده
    ولی بازم تف به این شانس

  • last of us گفت:

    پسر منو بگو که فکر کردم ابن عنوان برای چند روز پیش کنسل شده
    نگو این بازی قبل psx پارسال کنسل شده

  • تایید ساخت یک عنوان معرفی نشده سپس کنسل شدن اون عنوان معرفی نشده وبعد دوباره تایید ساخت یک عنوان معرفی نشده دیگه دیگه و حالا دوباره شایعه کنسل شدن دوباره همون عنوان. سازمان سیا هم انقدر مرموز کار نمیکنه به خدا حداقل اسمشو میگفتین دلمون خوش باشه

  • sajjad گفت:

    “متاسفانه Santa Monica ایده‌ها و طرح‌های این بازی را قبول نکرده است”
    این نشون میده بازی تو مراحل اولیه ساخت بوده
    همه استودیو ها از این طرح ها که میرن به سطل زباله زیاد دارن

  • T_R[ee]X گفت:

    وای سانتا مونیکا بهترینه… god of war 1 2 3 🙂 :yes: :yes: در انتظار گاد اف وار ۴ :O

شایعه: اطلاعات جدیدی از عنوان کنسل شده Santa Monica منتشر شد - گیمفا