Christoph Hartmann: بازی باید طبیعی جلوه کند.
Christoph Hartman مدیر 2K در جدیدترین اظهاراتش در مورد واقع گرایانه شدن بازی ها صحبت کرده است.
او گفته است :
بازیها باید طبیعی و واقع گرایانه ساخته شوند. تا زمانی که برخی از بازیها به حدی از واقع گرایانه بودن نرسند, نمیتوان راجع به سبک های جدید در ساختن بازیها تمرکز کرد. او همچنین بیان کرد: برتری که ساخت فیلم نسبت به بازی دارد و باعث راحتی کارگردانان در ساخت فیلم شده این است که بازیگران میتوانند احساسات متفاوت خود را به راحتی بروز دهند ولی انجام این کار در بازیها بسیار مشکل است.
وی همچنین اظهار داشت: دلیل اینکه کمپانی ها و استودیو ها به دنبال بازیهای جنگی و شوتر میروند امنیت تجاری آنها است.
او در ادامه گفت: ساخت احساساتی مانند عشق و ناراحتی در بازی بسیار سخت است. ما فعلا بیشتر تلاشمان را روی ساخت بازیهای شوتر به کار میگیریم به دلیل اینکه این بازیها برای کنسول های نسل حاضر مناسب تر هستند.
او در آخر افزود: یک بازی خوب باید بتواند تمامی احساسات و عواطف شخصیتهای داخل خودش را به خوبی نمایش دهد اگر ما بتوانیم چنین بازیهایی بسازیم آن موقع است که ما به هدف خود دست یافته ایم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
نظرات
شما با L.A noir و بایوشاک موفق به انجام این مهم شدی پس خوشحال باش چون بت افتخار میکنیم . . .
نشده نشده l.a noir قشنگ بود ولی احساساتو عواطف رو به خوبی نشان نمی داد :no: :no:
BioShock: Infinite فوق العاده خواهد بود!
L.a Noir بازی فوق العاده ای بود و هیچ مشکلی نداشت . ولی نمیتونست احساسات یک پلیس رو :-/ به خوبی نشون بده.
L.a Noir بازی فوق العاده ای بود و هیچ مشکلی نداشت . ولی نمیتونست احساسات یک پلیس رو به خوبی نشون بده. :-/
راس می گه مثلا پروتوتایپ۲یا۱ وقتی پرواز می کنی تازه می خوان بهت شک کنن یا آدم بقلی رو کشتنی چون چشش به تو نیست نمی فهمه :reallyangry:
اقا شما خودش ناراحت نکن 😉 هنوز علم برنامه نویسی جا واسه پیشرفت داره تا رفتار ادما رو توی بازی طبیعی تر کنه که البته la noire از این لحاظ خوب بود 😐