رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا

رونمایی از بازی دینو وار + تریلر

امید آریایی
۲۲:۰۳ ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا

دنیای ما قبلا به وسیله دایناسورها حکمرانی می شد. آنها همین جایی که ما راه می رویم راه می رفتند؛ همین آب را می نوشیدند؛ همین هوا را تنفس می کردند، و در همین میادین جنگ می جنگیدند. اما آنها با روزی رو به رو شدند که هیچ یک از ما نمی توانیم تصور آن را داشته باشیم. بحرانی ترین ساعات در تاریخ زندگی بر روی زمین.

 

پس از برخورد، حوادث عظیمی چون زلزله های بسیار شدید، بارش تخته سنگ های به اندازه یک ساختمان، موج انفجار وحشتناک، ابری از مواد پرتاب شده با دمایی فوق العاده داغ، آتش گرفتن جنگل ها و طوفان های شدید غبار تمامی اکوسیستم را نابود کرده و امواج غول آسا، خطوط ساحلی را در هم شکست. با وجود تمامی این اتفاقات در کنار هم، باور اینکه موجودی بتواند زنده بماند سخت است. اما هنوز موجوداتی هستند که از پس تمامی فاجعه ها برآمدند. زندگی بر روی زمین هنوز باقی است. در سراسر زمین دسته های کوچکی از دایناسورها در تلاش برای شروع دوباره هستند. برای آغاز یک امپراطوری دیگر. هزاران سال بعد زمین دوباره سبز شد و ده ها هزار گونه جدید بر روی زمین در حال زندگی هستن و البته یک گونه بسیار شگفت انگیز؛ موجودی که بر روی دوپا راه می رود و زمین، خود را برای یک دوران جدید و یک امپراطوری جدید آماده می کند. دینو وار داستان حکمرانی انسان ها بر زمین و تلاش دایناسورها برای آغاز یک شروع دوباره و بازگشت به دوران عظمت از دست رفته است.

 

2015 10 20 0 29 05

 

برای شکل گیری تمامی این حوادث و اتفاقات ناشناخته ای که در پیش رو هستند. سازنده سعی کرده تا با ترکیب چندین بازی جذاب و دوست داشتنی که بر روی پلتفرم های متفاوت تجربه کردیم، یک عنوان بسیار پرهیجان خلق کند. بازی سازان ایرانی همواره نگاه خوبی نسبت بازی هایی با موضوعات گذشتگان و تمدن های گذشته داشتند ولی سازنده بازی سعی کرده نگاه ها از آن چیزی که تا حالا تجربه کرده ایم فراتر رفته و برای اولین بار به دنیایی خواهیم رفت که هنوز انسان ها وجود نداشته اند. آنجایی که بهش می گوییم ما قبل تاریخ.

 

 

ایپزود اول: بازگشت امپراطوری

در اپیزود اول که تریلر آن در پایین گذاشته شده، ظاهرا با برخورد خرده سیارک همه چیز دچار تغییر و تحول گشته و عده ای از دایناسورها به هوش قابل توجهی دست یافتند. دینوها، دایناسورهای تکامل یافته ای هستند که دسته هایی از دایناسورها را در کنار هم جمع می کنند. شما به عنوان یک دینو قدم به این دنیای ناشناخته خواهید گذاشت و با رهبری دسته خود به دنبال ناشناخته ها می روید.

 

[jwplayer mediaid=”277488″]

 

 

برای مشاهده دموی ایپزود اول و گشت و گذار در بازی کلیک کنید

 

 

ایپزود دوم: سرزمین های ناشناخته

اما همه چیز در ما قبل تاریخ نمی ماند.سازنده بازی، داستان ایپزود بعدی خود را نیز آماده کرده و در حال تدارک یک تجربه جدید برای گیمرهای ایرانی می باشد. در اپیزود دوم بازی، انسان ها قدم بر سیاره زمین می گذارند و حکمرانی انسان ها بر زمین آغاز می شود. انسان ها در کنار هم، صلح و دوستی را تجربه می کنند و البته همیشه کسانی هستند که همه چیز را از آن خود بخواهند. اما این زیاده خواهی ها یک اتفاق ویرانگر را به دنبال خواهد داشت.

از آخرین باری که دینو ها در این سرزمین ها بودند هزاران سال می گذرد. دیگر کسی آن موجودات عظیم الجثه و ترسناک را یه یاد نمی آورد. زمان میگذرد و تاریخ به افسانه تبدیل می شود ولی دیری نمی پاید که تاریخ دوباره تکرار می شود و موجودات مخوف و دشمنان انسان ها دوباره پیدایشان می شود. زمانی برای یک نبرد بزرگ. آیا انسان ها می توانند با هم متحد شده و بر دشمن بزرگ خود پیروز شوند؟

 

2015 10 20 0 26 15

 

لازم به ذکر است که این بازی آنلاین و تحت وب خواهد بود و طبق اظهارات سازنده بازی نسخه های اندروید و ios در صورت استقبال از بازی ساخته می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اطلاعات از بازی، از وب سایت رسمی بازی دینو وار دیدن نمایید. برای حمایت از این بازی نیز میتوانید از طریق سایت فاندلی اقدام نمایید. و در آخر برای ارتباط مستقیم با سازنده بازی میتوانید از ایمیل info at dinowar.ir استفاده نمایید.

 

 

ویژه کاربران گیمفا: در طراحی بازی دینو وار از ترکیب چه بازی هایی استفاده شده؟ جواب سوال را برای ایمیل ذکر شده در بالا ارسال کنین و یک کارت تخفیف ۵ یا ۱۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه دینو وار برنده شوید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا
رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رونمایی از بازی دینو وار + تریلر | گیمفا