Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا

Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد

امیرحسین دهنوی
۱۹:۳۲ ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا

Naughty Dog سال‌هاست که برروی Uncharted 4 کار می‌کند و همانند بسیاری از پروژه‌ها دستخوش تغییراتی بوده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

یکی از تغییراتی که در Uncharted 4 اتفاق افتاد، جدایی بازیگر سری Star Wars، آقای Alan Tudyk بود. طبق گفته‌های Alan او به همراه Nolan North برسر این پروژه مشغول بوده است اما به دلیل اینکه Naughty Dog مسیر دیگری را پیش گرفته است از این پروژه جدا می‌شود.

uncharted 4

«من توی پروژه Uncharted بودم، همینی که قراره عرضه بشه و سال‌ها بود که Nolan رو ندیده بودم. کار روی اون پروژه رو دوست داشتم ولی آمممم… اونا منو اخراج کردن…{نفسی عمیق می‌کشد}… درواقع من از پروژه خارج شدم…{می‌خندد} چون دوستش نداشتم. وقتی اونا تصمیم گرفتن مسیر متفاوتی رو پیش بگیرن و وقتی رهبری تیم عوض شد قرارداد من هم باطل شد. برای من موقعیت خوبی بود تا از این پروژه خارج بشم و کار بسیاری خوبی هم انجام دادم و البته تجربیاتی هم کسب کردم. در این راه چندین دوست خوب پیدا کردم، نه از بچه‌های تیم Naughty Dog بلکه از کسانی که از تیم خارج شده بودند.»

Todd Stashwick نیز از کسانی بود که در هنگام این تغییر مسیر از تیم Naughty Dog خارج شد. خانم Amy hennings که کارگردان هنری سری Uncharted بود نیز در ابتدای آغاز این پروژه از تیم کناره‌گیری کرد. این تغییر مسیر چه تاثیری برروی Uncharted 4 گذاشته است؟‌ جواب این سوال در هنگام عرضه این عنوان در تاریخ ۲۸ اسفند معلوم خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا
Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • soroush750 گفت:

    امیدوارم مشکل خاصی در روند ساخت بازی پیش نیاد :-/ :-/ البته فک نکنم پیش بیاد :yes: :yes: :yes:

  • davidvilla گفت:

    اینجور که ایشون در مورد ناتی داگ حرف میزنه فکر کنم با مشت و لگد انداختنش بیرون .فقط کم مونده فحش بده 😀 :laugh:

  • Dr. Freeman گفت:

    حیف شد
    ولی در هر صورت آنچارتد شاهکاره، تا زمانی که نیل و بروس هستن :yes:

  • last of us گفت:

    قرار بود جای سم باشه ؟؟؟
    اگر ابنطوره به نظرم تروی خیلی بهتره

  • Iran_gamer گفت:

    آنچارتد ۴ بازی خوبی خواهد بود اما تصور اینکه انقلابی مثل آنچارتد ۲ به پا کنه نداشته باشین. این بازی از تکرار رنج میبره. تمامی اتفاقات تو بازی ,تو او این چندین تریلری که منتشر شده تکراری و قابل حدس هستن. درسته نمیشه از هیجان وصف ناپذیر بازی گذشت اما دست سازنده های بازی دیگه رو شده. تو قسمت آنلاینش هم سازنده های قسمت سوم روش کار میکنن که نسبت به نسخه ۲ ضعیف تر بود. ای کاش شاهد بهترین آنچارتد تاریخ باشیم اما من بعید میدونم. متاش رو هم از همین الان بگم ۹۰.

    • last of us گفت:

      تکرار؟؟؟
      از نظر من حرفاتون به هیچ وجه جالب نیست
      وقتی خیلی از سایت ها میگن نمایش e3 امسال حتی از نمایش انچارتد دو هم بهتر بود
      ولی باز شما میگی به اون نمیرسه؟؟؟؟
      چون تو قسمت انلاین اعضای انچارتد سه روش کار میکنن پس خراب میشه؟؟
      از نظر من واقعا حرفاتون درست نیست
      وقتی خیلی از سایت ها مثل ign و game spot از واژه ی “دیوانه کننده”استفاده میکنن
      باز شما بازی رو میکوبید؟؟
      انچارتد به غیر قابل پیشبینی بودن معروفه
      نمایش e3 امسال هم از نمایش انچارتد دو قویتر بود تا حدودی

      • Iran_gamer گفت:

        مشکل شما تازه به دوران رسیده ها اینه که بازی رو فقط تو گرافیک میبینین. درسته گرافیک خیلی مهمه اما شرط کافی برای تمام عیار بودن یک بازی نیست. گیم پلی, فیزیک, هوش مصنوعی, سرور های قدرتمند آنلاین ,داستان گیرا و جذاب و …. همه مهم هستن. من بازی رو نکوبیدم . فقط گفتم شاهد انقلاب نخواهیم بود. شاید بهترین گرافیک زمان خودش بشه اما بهترین بازی کل دوران هرگز

        • last of us گفت:

          تازه به دوران رسیده؟؟؟
          کسی بهمون اینو نگفته بود که الان گفت
          تمام اون مورد هایی که گفتید انچارتد توشون جزو بهتریناس
          البته سرور های قدرتمند رو نمیدونم
          گیم پلی بازی بد بود؟؟؟
          چیز های جدیدی مثل تخریب پذیری و ماشین سواری داره
          هیجانش رو خم من تو هیچ بازیی ندیدم
          فیزیک بازی بد بود؟؟
          داستان جذاب هم که نیل دراکمن گفت از گرافیک و گیم پلیش هم بهتره
          وقتی همه چیز داره میگه که این نسخه میتونه بهتر از نسخه ی دوم باشه
          من نمفهمم این حرفا یعنی چی ؟؟؟
          دیگه شما از ای جی ان و گیم اسپات بیشتر میدونی ؟؟؟
          هوش مصنوعی هم که واقعا بی نظیر بود
          و جزو قویترین چیزهایی هست که تا حالا دیدیم

          • Oracle گفت:

            داداش ایشون منظور اصلیش این بود که”شاهد انقلاب نخواهیم بود”.

            • last of us گفت:

              الان تقریبا دلیلی وجود نداره که بگیم هیچ انقلابی به پا نمیکنه
              من نمفهمم دلیل این حرف ها قبل انتشار بازی چیه
              در صورتی که تمام سایت ها به تحسین این غول میپردازند

            • Dr. Freeman گفت:

              امیر جان منم دلیل این همه طرفداری رو قبل از انتشار بازی نمی دونم
              آنچارتد شاهکاره، همه این رو میدونن، ولی از چه نظر میخواد انقلاب بر پا کنه؟ یه زمانی بود که کوچکترین تغییری به عنوان انقلاب مطرح میشد. الان با این همه پیشرفت دیگه انقلاب هم معنی خودشو از دست داده

            • last of us گفت:

              چه طرفداریی؟؟
              الان ایشون بدون هیچ دلیل منطقی میان میگن متای بازی نود میشه و انقلاب به پا نمیکنه
              منم میگم شواهد دارن چیز دیگه ای رو میگن
              اخه این دلیل “تکرار”رو من نمیدونم کجای دلم بزارم
              من حرفی از گرافیک زدم که ایشون به من میگن تازه به دوران رسیده؟؟؟

            • Oracle گفت:

              انقلاب در بازی نمیکنه یعنی نه اینکه بده یا هیچی نداره،بهبود در گیمپلی،گرافیک،هوش مصنوعی،تخریب باقدرت نسل ۸ نسبت به نسخه های قبلی این بازی یه چیز بدیهی هست و اینکه آنچارتد ۴ با چنین ویژگی هایی عرضه شه دور از انتظار نیست در واقع غیر از این بود جای تعجب داشت ولی انقلاب یعنی یه چیز کاملا نو که مشابه اون وجود نداره یه چیزی مثل آنچارتد ۲ و بتمن در سال ۲۰۰۹ که کاملا جدید بودن و انقلاب در یک بازی که دنباله داره یعنی به هم زدن هسته ی اصلی بازی و یا قابلیت که تجربه جدید به همراه میاره یه چیزی مثل طراحی از نوی جاده و خیابان و رانندگی با بتموبیل یه همچین چیزی.

            • last of us گفت:

              بستگی داره شما انقلاب رو در چه چیزی ببینید
              من انقلاب رو تو برتری نمایش نسبت به انچارتد دو تو زمان خودش
              متای هم اندازه یا بالاتر از اون میدونم
              تو یه چیز جدید مثل رانندگی و تخرب پذیری تو بازی میبینم
              تو این میبینم که قبل از مرحله بتونی انتخاب کنی از چه راهی مرحله رو بری
              یه راه میتونه به تله منتهی بشه و به راه هم به سرباز ها
              به محیط بسیار بزرگ و تقریبا اپن ورلد میگم انقلاب
              به شوتینگ فوق العاده میگم

            • Dr. Freeman گفت:

              حرفت درسته اما انقلابی در کار نیست
              همه عناصر بازی در بالاترین سطح کیفی قرار دارن اما هیچ کدوم انقلابی نیستن…انقلاب مثل دوم که بازی های سه بعدی رو به مرحله جدیدی آورد و زمینه ساز پیشرفت این قسم از بازی ها شد…انقلاب مثل سیستم احیای خودکار سلامتی که عنصری نو به حساب میومد و از اون به بعد تقریبا تمام شوتر ها ازش استفاده کردن اما آنچارتد عنصر انقلابی نداره…اینایی که تو میگی در بازی های دیگه بارها استفاده شدن و دنیای بازی رو متحول نمیکنن

            • last of us گفت:

              اینطوری از نظر من میتونیم بگیم هیچ بازیی انقلابی نیست تو این دوره
              البته انچارتد چهار چیز های زیبایی مثل کاور گیری خودکار(نمیدونم تو بازی دیگه ای هست یا نه)
              که میتونه تو اینده خیلی بدرد بخوره
              مخصوصا تو بازی هایی مثل مکس پین

            • unreal engine گفت:

              دلیلش میدونی چیه امیر جان؟ بذار قشنگ شرح بدم: این بازی بازی عالی هست و از همه چیز به بهترین شکل استفاده میکنه در این شکی نیست اما معنی انقلاب یه چیز دیگست! ماشین سواری در بازی ادونچر در سری آنچارتد میشه نوآوری در این سری نمیشه انقلاب! اکشن هم بهبود یافته و نوآوری توش زیاد بوده اما به این انفلاب نمیگن! الان آنچارتد ۳ هم از همین مکانیسم ها استفاده میکنه و همینطور توم رایدر هم از همون مکانیسم ها استفاده میکنه بحث خوب اجرا کردن ایده های بازی یه چیزه و بحث بر پا کردن انقلاب! الان با توجه به روند ناتی داگ شاهد بهبود هر چه بهتر این بازی خواهیم بود اما معنی انقلاب با این فرق میکنه این بازی بازی خوبیه و هر شماره داره بهبود پیدا میکنه اما ایده هاش در خیلی از بازی های دیگه مشاهده میشه یا از قبل مشاهده میشده! پس اتفلاب نیست! انقلاب یعنی این سبک توسط این بازی متحول بشه نه اینکه همون عوامل تکراری به بهترین شکل ممکن پیاده بشه!

            • last of us گفت:

              مشکل اصلی من اینه که ایشون با یک دلیل مسخره میگه این بازی به نسخه های قبلی خودش نمیرسه
              خب من تا حالا انقلاب رو تو چیز دیگه ای میدیدم و شاید اشتباه از من بود
              الان میشه شما بگید تو کدوم عنوان انقلاب هست؟؟
              الان رو میگم

            • Oracle گفت:

              بتمن میشه گفت تقریبا انقلابی بود اما چرا؟و چرا تقریبا؟
              خب گرافیک بیشتر،وسعت بزرگتر،تخریب پذیری و… قابل پیش بینی بود.
              اما اینکه شهر از نو با خیابان های بزرگتر و قابلیت مبارزه و مسابقه با بتموبیل توی سری اصلا وجود نداشت.
              ولی از یک طرف مبارزات خود بتمن اصلا انقلابی نبود و درواقع هسته ی مبارزاتش حفظ شده بود با چند نوآوری مثل گجت های جدید،استفاده از عناصر محیط و… که واقعا قابل پیش بینی هست.
              مثلا کسی میتونه بگه بتموبیل انقلابیه ولی نمیتونه بگه دوال پلی انقلابیه بلکه دوال پلی یک نوآوری در مبارزات هست.

            • Dr. Freeman گفت:

              یه نمونه ش Tearaway unfolded که به بهترین شکل از دوال شاک ۴ استفاده میکنه. همین روند میتونه به عنوان عنصری انقلابی در بازی های آینده به صورت تکامل یافته تر استفاده بشه. البته شاید در نگاه اول این ویژگی رو نوعی نوآوری بشه محسوب کرد اما این قابلیت به این شکل و این میزان از گستردگی قطعا اولین بار بوده که اجرایی شده و در آینده میتونه مکانیزم های گیم پلی رو از نو بازنویسی کنه و به جریانی نوین و انقلابی در طراحی مراحل و استفاده از ذخایر بومی کنسول بدل بشه

            • REZ گفت:

              کاورگیری خـ ـودکار جـ ـدید نیس که! تو متال گیر سالید ۵ هم بود.

            • last of us گفت:

              خب الان شما tearway رو مثال میزنی
              من فکر میکردم بازی که انقلابی هست حتما باید بسیار چیز موفقی از اب در بیاد
              نه متای هشتاد و دو
              به هر حال من مفهوم انقلاب رو فکر میکردم چیز دیگه ای باشه
              ولی اشتباه میکردم
              خوشحال شدم از اینکه نظراتتون رو با من در میان گذاشتید
              من در اصل از حرف ایشون مقداری دلخور شدم
              چون به من گفت تازه به دوران رسیده و با یک دلیل مسخره حرف خودش رو توجیح کرد
              به هر حال اینکه یه بازی از لحاظ کیفی در بالاترین سطح قرار داشته باشه برای من کافیه
              رضا جان منم شک داشتم تو بازیی باشه یا نه
              ولی مال انچارتد با مال متال خیلی فرق داشتا

            • Dr. Freeman گفت:

              منم خوشحال شدم امیر جان
              به دل نگیر، آنچارتد ۴ که بیاد همه چیز درس میشه 😉 متا هم که همونطور که می دونی حرف اول و آخر رو نمیزنه. تو و خیلی های دیگه مثل خودت عاشق آنتیل دان شدین ولی متاش چند شد؟ متا تا حدودی اهمیت داره اما مهمتر از اون حس گیمر از تجربه بازیه. اتفاقا استفاده از همین ویژگی اثر پروانه ای فک کنم برای اولین بار انجام می شد و همین نوآوری میتونه به استانداردی در سبک تعاملی سینماتیک تبدیل بشه. خلاصه به هر ویژگی نوآورانه ای که باعث دگرگون شدن روند حرکتی بازی های یک سبک یا چند سبک بشه میگن انقلابی
              اونم “توجیه”ه 😀

            • last of us گفت:

              اها حرفت درسته شهروز جان

              راستی اون اقای xray 7 که در پست هفده بازی برتر یه مقدار در مورد شما صحبت کرد همکلاسی بنده بود که از طرف ایشون معذرت خواهی میکنم
              ما تو مد.رسه هم در مورد شما صحبت میکنیم
              خخخخخ

            • Dr. Freeman گفت:

              :rotfl:
              نه بابا، من که فراموش کردم هر چی رو که نوشتم و خوندم
              اینجور بحثام طبیعیه، اون بنده خدام حرفی نزد
              مهم نیست 😉

          • REZ گفت:

            خب متای ۹۰ مگه بده ؟ :‌/
            حالا ۹۰ که نه ولی من ۹۲ یا ۹۳ رو براش پیشبینی میکنم.
            بعدشم هنوز ۵-۶ ماه به انتشار بازی مونده، خیلی زوده برا جاج کردن.
            در مورد اینکه انقلاب به پا کنه یا خیر هم نظر بنده منفیه. (در حد پیشبینی)
            انقلاب یعنی هف لایف ۲ ، یعنی GTA SA ، یعنی رزیدنت اویل ۴ ، یعنی آنچارتد ۲ !
            آنچارتد ۴ جدا از اینکه یک شاهکار محسوب میشه اما راه خیلی خیلی طولانی و سختی داره تا انقلاب !
            در ضمن داداشم کسی برتری رو که تو “نمایش” نمیسنجه! یادت نره اوردر و رایز هم نمایش فوق العاده ای داشتن.

            • last of us گفت:

              خب داداش
              الان ما به تنها چیزی که دسترسی داریم
              نمایشه
              گیم اسپات هم بعد تریلر گیم پلی اردر اونو حسابی کوبوند
              ولی بعد از تریلر انچارتد به اون کفت دیوانه کننده
              بهتره منتظر نمایش بعدی در پنج آبان باشیم
              احتمالا تو این روز در نمایشگاه پاریس
              بازی نمایش داره

            • REZ گفت:

              خب منم حرفمو بر مبنای نمایش بازی نگفتم که !
              پیشبینی اینکه یه بازی انقلاب به پا کنه نسبت به عکسِ این قضیه ۱۰ به ۹۰ ـه !
              باید با دید منطقی نگاه کرد نباید از بازی بُت ساخت.
              در کنار اینها اگه بحث پیش‌بینیه بازم نمیشه رو آنچارتد ۴ صد در صد (بازم تاکید میکنم صددرصد!) حساب باز کرد.
              برات یه مثال میزنم.
              سری GTA تا حالا ۷ تا نسخه داشته که بالاترین متاهاش دوتا ۹۵ و دوتا ۹۷ و یه ۹۸ بودن! خب با این وجود باز میشه کمی امیدوار بود که مثلا GTA VI هم متای بالای ۹۵ بگیره! که البته بازم احتمال شکست خوردنش وجود داره! هیچ چیز غیر ممکن نیس.
              در حالی که آنچارتد کلاً فقط ۳ تا نسخه ازش اومده بیرون… حالا تو حساب کن که چقــــــدر زوده بخوایم از نسخه چهارم آنچارتد اینجوری تعریف کنیم و فانتزی بسازیم که بی نقص باشه.
              اینجوری فقط انتظارات بقیه بی‌خودی میره بالا.

            • last of us گفت:

              رضا جان. حرفتون درسته
              هنوز تا انتشار و بازی خیلی مونده و برای هایپ کردن زوده
              البته من کلا ادم هایپی هستم

            • Dr. Freeman گفت:

              انقلابی بودن یک بازی خاص معمولا مدتی بعد انتشارش و از طریق بازخوردهایی که در قبالش صورت می گیره و یا تاثیراتی که بر سیر حرکتی بازی ها میذاره مشخص میشه. تا قبل از انتشار و حتی مدتی بعد انتشار نمیشه در مورد انقلابی بودن بازی نظر قطعی داد و فقط میشه به حدس و گمان محدود شد.

          • چه بحث سنگینیه
            خب به نظر من حق با ایران گیمره چرا؟
            چون همه چیز‌ گرافیک نیست.
            داستان بازی هم یه جورایی بعد از ۳ نسخه با چالش بزرگی رو به رو هست.
            ولی خب چون مافیا ۳ توی ۲۰۱۶ و انچارتد هم ۲۰۱۶ میاد انتظار انقلاب انچارتد رو نداشته باشید چون مافیا ۳ خوردش میکنه 😎

        • Abbas گفت:

          خودشون گفتن داستان بازی از همه ی اجزای بازی خفن تره.که کنار گرافیک و گیم پلی اش.اووووووف.

        • Persian95 گفت:

          جناب Iran_gamer اتفاقا باید منتظر انقلابی در بخش داستانی و گرافیک بازی های ویدیوی باشیم
          Niall Druckmann خودش گفته که داستان از گرافیک بازی بهتری و بازی.ای که داستانش خوب باشه خودشم ۱۰۰% خوب میشه تازه کارگردانان این بازی TLOS رو کارگردانی کردن و مطمئنن از تجربه ای که در گیم پلی عالی TLOS بدست آوردن رو این بازی پیاده میکنن پس سریع قضاوت نکن بذار نمرات بازی بیاد من مطمئنم متاش از ۹۳ بیشتر میشه

    • Oracle گفت:

      با این حرفت که انقلابی بر پا نمیکنه موافقم.با اینکه میدونم تا دقایقی دیگر قراره مخفی بشیم.ولی همونطور که ناتی داگ گفته شکست نخواهد خورد.

    • soroush750 گفت:

      دقیقا انقلابی به پا نمیکنه شاید شاهکار بشه موفق بشه اما انقلاب به پا نمیکنه :yes: :yes: ولی واقعا شماره دوم عالی :yes: :yes:
      تنها بازی که میتونه انقلاب به پا کنه half life 3 هست و هیچ شکی هم توش نیست

    • Steve.p گفت:

      متال ۹۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آنچارتد ۳ بیشتر بود که.
      اول اینکه من به متا اعتقادی ندارم.و دوم اینکه من با نمایش e3 احتمال میدم از لست هم بیشتر شه. 😉

    • امیر جان کسی نگفته بازی بده.بر منکرش هم لعنت ولی باید قبول.کنیم انچارت شاید چیز هایی جدید نداشته باشه. شگنکنکهیجانش بالاست و عالیه ولی نمیتونه تعقیری در گیم پلی بازی عوض کنه. البته اگه همون انچارت ۲ رو بیان کپی کنن میشه شاهکار.من شک ندارم انچارت ۴ میشه گوتی ولی باید قبول کنیم چیز جدیدی نداره

    • hossein rt گفت:

      جالبه انچارتدو تکرار بعد اون عکس پروفایلت ک متال گیره اصلا تکراری نیست ؟ کلا همش مخفی کاری و هیچ هیجانی نداره موندم بعضیا حرفایی میزنن ک ادم خندش میگیره

    • HannaH گفت:

      من هم بعید مى دونم کسى بتونه کارگردانى عالى شماره دوم رو تکرار کنه (دستکم شماره سوم که نتونست). اگر این بازى رو براى خودش توى سبکى که هست استاندارد در نظر بگیریم (کم اینکه تومب رایدر با اون همه سابقه سیستم بازى رو به مشابهت با این بازى تغییر داد)،واین بازى شاید نسبت به استاندارد خودش سطح بالاترى از گرافیک و مکانیک هاى گیم پلى رو ارائه بده اما انقلاب بعیده. مگر تینکه ناگهان با چیزى شبیه انقلاب TLOU روبرو بشیم که یلى بعیده ناتى داگ بخواهد یه همچین ریسکى رو توى آخرین شماره یه فرنچایز موفق بکنه. این کار مثل این مى مونه که مثلا به جاى آبرامز از کنجى فوکاساکو درخواست مى کردن جنگ ستارگان هفت رو بسازه. اما در مورد متا، من هم فکر مى کنم متاش بالاتر از ٩٠ باشه البته به زور شرکت هاى مخالف هم وابسته است که چقدر براى مقابله باهاش هرینه کنن که این هم مختص این بازى انحصارى نیست و هر دو کنسول با رقیبشون این مشکل رو دارن.

  • Ilkka Villi گفت:

    کسی میدونه قضیه این تغییر مسیر چیه؟

  • Oracle گفت:

    تا وقتی توی بازی بنویسه “کارگردان:بروس استرلی”چهار ستون بدنم قرصه.

  • amin_snake گفت:

    ناتی داگم داره بهترینهاشو از دست میده…خدا کنم انچارتد عالی بشه.عاشق نسخه ۱ و ۲ این بازیم.

  • Steve.p گفت:

    من یه لحظه فکر کردم نقششو نصفه ول کرده ترسیدم یکم.
    خب به هر حال تا وقتی نیل و بروس هست یه شاهکار تمام عیار میبینیم :rotfl:

  • امیدوارم بازیه موفقی بشه مبارک طرفداراش

  • REVIEWER 99 گفت:

    بچه ها این سایتا چیه انچارتد با ٣٠٠ تومن میفروشن

  • انقلاب فقط assassin’s creed syndicate :inlove:

  • REVIEWER 99 گفت:

    اره همین انچارتد رو ٣٠٠ میده این واقعیه

    • Jorhan Stahl گفت:

      قسمت ۴ که منتشر نشده اسفند منتشر میشه و اگه برای پیش خرید ۳۰۰ تومن میدن که خیلی نامردی هست آدم ی گیفت ۶۰$ میخره ۲۲۰ خیلی بصرفه هست اگه ریمستر سه گانه انچارتد رو میدن ۳۰۰ که دیگه خیلی ب.یشعوری هست الان ۲۱۰ یا ۲۲۰ تومن هست
      ۳۰۰ تومان 😮 😮 😮 😮 :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • p.s.4 گفت:

    خدا کنه فقط این جدایی ها باعث نشه uncherted ضربه بخوره البته نیل دارکمن و بروس هستن ولی این ها هم عضو های مهمی بودند

Alan Tudyk نقش خود را در Uncharted 4 بخاطر مشکلاتی که با Naughty Dog پیش آمده بود رها کرد - گیمفا