نحوه توزیع مهارت‌ها در Haden Blackman | Mafia 3 توضیح می‌دهد

۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

پس از معرفی سومین نسخه از سری Mafia شاید بسیاری از بازی‌بازان به آرزوی خود رسیدند. تاکنون کم و بیش اخباری از بازی منتشر شده است و امروز کارگردان بازی در مورد نحوه توزیع مهارت‌ها در Mafia 3 توضیح می‌دهد. با ادامه خبر همراه باشید.

استودیو سازنده بازی Hanger13، Mafia 3، سخت تلاش می‌کند تا بهترین نسخه از این سری را برای بازی‌بازان به ارمغان آورد و در عین حال نقاط ضعفی را که در Mafia 2 وجود داشت، بهبود بخشد. یکی از راه‌ها برای این کار استفاده از سیستم مهارت‌های کاراکتر در بازی است. البته سیستمی که متنوع باشد و بازی‌باز را به چالش بکشد.

آقای Haden Blackman ،کارگردان بازی، توضیح می‌دهد:

ما همیشه می‌خواهیم در بازی مهارت‌ها و قابلیت‌هایی را برای بازی‌باز طراحی کنیم. به نظر من این یک ایده جذاب است که ترکیبی از چالش و انتخاب را برایتان فراهم می‌سازد. شما دوست دارید چیزی داشته باشید تا توسط آن بر دشمنان خود غلبه کنید؛ اما، در عین حال می‌خواهید برای چگونه انجام دادن این کار گزینه‌هایی هم داشته باشید.

توانایی‌های کاراکتر بازی به گونه‌ای توزیع شده‌اند که بازی برای شما چالش‌برانگیز باشد. البته نه به اندازه‌ای سخت که قادر به ادامه بازی نباشید.

Haden Blackman ادامه می‌دهد:

برای مثال در مورد خودروها ما قابلیت شلیک در حال رانندگی را میسر ساخته‌ایم؛ اما، هدف ما در این مورد این نیست که شلیک کردن برای شما سخت شود، بلکه هدف آن است که در چنین شرایطی رانندگی کردن برایتان چالشی بزرگ باشد.

به نظر می‌رسد که این نسخه از بازی Mafia 3 نسبت به نسخه‌های قبلی طبیعی‌تر و صد البته چالش‌برانگیزتر شده است.

Mafia 3 در سال 2016 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nikukar گفت:

    هیچ وقت مثل مافیا 1 نمیشه ،مطمین باشید ، ولی کاشکی یه بازی بسازن که حس یه بازیه مافیایی بمون دست بده که بعدا بگیم هیچ بازی مثل این ساخته نمیشه !

    0
    0
  • raminstar گفت:

    آقای from masoud of iran
    خودت میگی بچه ، من کاری به بچه ها یا نقد کسی ندارم که میگه شباهت دارن کلا کسی که گیمره متوجه میشه که این دوتا اصلا شباهتی به هم ندارن حالا یه یارو رو GTA تعصب داره میگه واچ داگز اسکی رفته یه بازی با سیستم هک و مخفی کاری و کار با دوربین کجا یه بازی اکشن و تیر اندازی و… کجا من خودم طرفدار جفتشونم هر دو رو هم چند بار بازی کردم واقعا شباهتی ندیدم اگه منظورت از لحاظ open world بودن و ماشین سوار شدن یا تعویض لباسه که اینو بگم این ویژگی شامل حال همه ی بازیهای Open World نسل هشتم میشه و در آینده هم ادامه داره حتی Dead Rising 3 هم اینطوری بود و سری Just Cause هم همینطور ولی شباهتی به GTA ندارن

    0
    0