نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا

نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند

کیان کاظمی
۱۴:۴۹ ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا

با توجه به نظرسنجی اخیر کمپانی Valve، بیشتر علاقه‌مندان به واقعیت مجازی ترجیح میدهند این تکنولوژی را در اتاق خوابشان به همراه رایانه‌های شخصی که هم‌اکنون در اختیار دارند، تجربه کنند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

کمپانی Valve امروز نتایج نظرسنجی را که جهت کمک به توسعه دهندگان پروژه‌های واقعیت مجازی به راه انداخته بود، منتشر کرد. این نظر سنجی از طریق انجمن Steam VR انجام شده و ۲۰۰۰ شرکت‌کننده داشته است.
طبق این نظر سنجی، ۴۲ درصد شرکت کنندگان پاسخ داده‌اند که رایانه‌های‌شخصی خود را جهت استفاده از واقعیت مجازی، ارتقا نمی‌دهند. ۲۰ درصد شرکت کنندهگان نیز از ارتقای رایانه‌های‌شان جهت استفاده از این تکنولوژی خبر داده‌اند.
اما جالبترین بخش این نظر سنجی به مکان رایانه‌های‌شخصی باز می‌گردد. هدست‌های واقعیت مجازی کمپانی Valve با استفاده از تکنولوژی Lighthouse به صورت پشت‌سر هم کار کرده که موجب ایجاد یک محیط مجازی می‌شود و می‌توانند حرکات کاربر را در این محیط تشخیص دهد. متاسفانه در این تکنولوژی اندازه محیط و ارتفاع سقف بسیار مهم می‌باشد که دلیل وجود این سوال را در نظر سنجی Valve توجیه می‌کند.
نزدیک به ۴۲ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که رایانه‌های شخصی آن‌ها در اتاق خواب قرار داشته و ۶۹ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که قصد جابه‌جایی رایانه‌های‌شخصی را ندارند. تمامی این اطلاعات قرار است به توسعه دهندگان در ساخت بهتر بازی‌هایشان در این محدودیت‌ها، کمک کرده و همچنین سطح انتظارات پذیرندگان واقعیت مجازی را شناسایی کنند.
البته آمار این نظر سنجی در صورتی که برای یک پلتفرم دیگر مدنظر قرار می گرفت، قطعا متفاوت بود و همان‌طور که در زمان عرضه کنسول Xbox One مشاهده کردیم، نظرات کلی شنوندگان و کسانی که در همان اوایل از تکنولوژی جدید استفاده می کنند، اهمیت فراوانی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا
نظر سنجی Valve: بیشتر رایانه‌های شخصی در اتاق خواب قرار دارند، بیشتر کاربران رایانه‌های شخصی را برای واقعیت مجازی ارتقا نمی‌دهند - گیمفا