Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا

Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد!

punk
۲۲:۵۳ ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا

Silent Hills؛ عنوانی که با لغو شدنش حسرت را بر دل بسیاری برجا نهاد، عنوانی که قرار بود به یک شاهکار تبدیل شود، عنوانی که قرار بود حسی از نوستالژی را در قالب یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم زنده کند! شاهکاری که Guillermo Del Toro و Hideo Kojima در حال ساخت آن بودند، قرار بود جا پای The Last of Us بگذارد و بدان شبیه باشد؛ به همین خاطر است که Silent Hills را باید با صفت “شاهکار” مورد خطاب قرار داد!

Guillermo Del Toro که با همیاری استاد Hideo Kojima در حال توسعه عنوان Silent Hills بودند، در جدیدترین مصاحبه‌ خود با وب‌سایت Bloody Disgusting، اظهار کرده‌اند که پروژه لغو شده Silent Hills شباهت‌های فراوانی به شاهکار ناتی‌داگ؛ یعنی The Last of Us داشته است! ایشان همچنین در ادامه صحبت‌های خویش ذکر کرده‌اند که کنسل شدن این بازی با عقل همخوانی ندارد:

ما تجارب و جلسات بسیار خوبی در هنگام ساخت بازی برگزار نمودیم؛ تلاش‌هایی برای خلق داستان که صدها ایده و طرح برای آن داشتیم. بعضی از چیزهایی که برای Silent Hills طراحی کرده بودیم، بعدها آن‌ها را در بازی‌‌هایی مانند The Last of Us دیدم و الآن این حس را به من القاء می‌کند که ما در آن زمان در مسیر اشتباهی نبودیم و بلعکس؛ در جهت کاملا درستی در حال پیشروی بودیم. حضور کوجیما در تیم ساخت Silent Hills باعث می‌شد که من فکر کنم در حال ساخت یک بازی به‌یاد ماندنی و موفق هستیم.

Del Toro اینگونه ادامه داد:

ما امیدوار بودیم که گونه‌ای از ترس و وحشت را با آمیزه‌ای از اسباب و شیوه‌های نوین که در باره آن‌ها صحبت کرده بودیم، خلق بنماییم؛ اما اکنون با لغو شدن بازی واقعا مایه سرافکندگی است که این امکان وجو ندارد! لغو شدن بازی به هیچ وجه قابل درک نیست! اصلا با عقل و منطق همخوانی ندارد!

maxresdefault

?Why Konami

تنها یادگار Silent Hills دمویی از بازی به نام P.T. است که به صورت انحصاری برای PlayStation 4 بر روی شبکه PSN قرار داده شد و سپس به دلایل نامعلومی غیب شد! کسانی که موفق به تجربه P.T. شده‌اند آن را غیرقابل وصف نامیده‌اند! دموی کوتاهی که هنوز نیز راز و رمزهای جدیدی را از آن کشف می‌کنند. اما جمله‌ای که همگان بر آن توافق دارند این است که “کونامی بزرگ‌ترین اشتباه را با لغو کردن این بازی مرتکب شد!”

در پایان شایان به ذکر است که اگر شما موفق به تجربه P.T. نشده‌اید، می‌توانید نسخه بازسازی شده آن را با نام PuniTy (ساخته شده به‌وسیله موتور Unity) که حدود “۱۰۴” ساعت نیز زمان دارد، بر روی PC خود دانلود نمایید. این بازسازی، بسیار به P.T. شبیه است و تنها در بعضی از پازل‌ها با نسخه اصلی تفاوت دارد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا
Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • teimor گفت:

    واقعا این ناتی داگ جاودگره هر بازی ای میسازه هم چند قدم صنعت گیم رو جلو میبره هم خیلی از بازیاش الهام گرفته میشه.زنده باد ناتی داگ :inlove:

    • .:Ranger:. گفت:

      البته باید اینم متذکر شد که ناتی داگ به خصوص نیل و بروس خودشون از بازی های استاد fumito ueda خالق بازی آخرین نگهبان و سایه های کلوسس و به خصوص ایکو الهام گرفتن به خصوص در صحنه های بسیار احساسی بازیشون طبق گفته خود این دو کارگردان بزرگ… اما در مورد Silent Hills باید بگم به درستی کونامی بزرگ ترین اشتباهو کرد این عنوان با یک دموی یک ساعته باعث شد کلی سبک ترس و بغا دگرگون بشه چ بازی هایی ازش الهام بگیرن , یه بازی داشت میومد که بترسونتمون و دنیای ترس در بازی رو تکونی اساسی بده که این شد … میدونید یه حسی بهم میگه شاید کوجیما از کونامی جدا نشده و شاید این ها همه داستان سرایی هست که کوجیما همیشه دنبالش بوده , بدبختانه اینقدر کوجیما برای هر عنوان حاشیه سازی کرده (نمونش طریقه معرفی MGSV و اون استودیوی خیالی که فکر کنم مبیدیک یا یه همچین نامی بود) ولی چه عالی میشه تو مراسم PSX سونی بیاد و از کوجیما بخواد بیاد رو صحنه و کوجیما با یک جمله انگلیسی که پیش از اومدن بر روی صحنه همش تکرار میکرده تا یادش نره به حاضرین اعلام کنه گیمران گرامی همتون سر کار رفتید و بازی سایلنت هیلز نیمی از مراحل ساختش رو پشت سر گذاشته و سپس همگان رو به تریلر تازه ای دعوت کنه و پ.ش.م همگان رو بریزونه و در پایان تاریخ انتشار بازی به تعطیلات ۲۰۱۶ اشاره داشته باشه و من نیز خر کیف بشم…ای خدااا یعنی میشه بشه؟؟

    • bahal گفت:

      فقط مونده بگن دارن شان داستان بازی رو مینوشته :-/

  • C_12 گفت:

    واقعا نمیتونم درک کنم چرا کونامی این کارو کرد!
    چون این عنوان در ژانر ترسناک واقعا بهترینه و میتونست خیلی موفق بشه.
    البته ساینت هیل رو باید تنها و در تاریکی تجربه کرد تا به ترس واقعیش پی برد!نظر شخصی :sweat:
    و واقعا کونامی یک اشتباه بزرگ کرد :struggle: حیف شد :weep:

    • Absolution گفت:

      قضیه بودار بود و خیلی ساده گفتند ما لغوش کردیم به نظرم یه مافیا بازی پشت قضیه هست
      نمیشه یه پروژه با اون همه سرمایه گذاری و پیش بینی و برنامه ریزی یه هو لغو بشه…
      نمیگمم قراره بیاد اما احساسم میگه بازی کامله ولی شاید تا سالها منتشر نشه

  • Absolution گفت:

    هیچی جاشو پر نمیکنه من که pc بازم نتونستم تجربش کنم ولی تو یوتیوب تمام دموش رو دیدم واقعا تحسین بر انگیز بود

  • unreal engine گفت:

    منتشر که نمیکنن هی میخوان دل آدمو کباب کنن هی خبر میدن!

  • Amir gamer گفت:

    به کونامی باید گفت:ماذافاذا؟!

    • .: ALI :. گفت:

      تو آواتار منو کپی کردی یا من 😀 😀
      ______________________________
      من یادمه داییم سایلنت هیل بازی میکرد من پشت صندلیش قایم میشدم :laugh:
      چیزه دیگه ای بود سایلنت هیل :-/
      پی تی هم ترسناک بود اما حیف لغو شد :-/
      :yes: :yes:

      • Amir gamer گفت:

        ای وای 😛
        باور کن من قبل ازینکه با گیمفا آشنا بشم این آواتار پیجه انستام هم بوده :cute: چه برسه به اینکه بیام کامنت ها رو بخونمو به آواتار بقیه دقت کنم 😮
        البته قبل از عضویتم که دیروز باشه حدود چاهار تا پنج ماه گیمفا رو دقیقه به دقبه چک میکردم 😛 و واقعا گاهی اوقات میخواسم توی بحث ها شرکت کنم 😛
        اما ظاهرا شما زودتر از من این آواترو گذاشتید توی سایت منم به خاطر اینکه شما ناراحت نشی تا چند دیقه دیگه عوضش میکنم 😉

  • Wanton گفت:

    می تونست فوق العاده باشه این عنوان ..
    جدا از بحث کوجیما ، واقعاً نمیشه درک کرد که چرا کنسل شد !
    حداقل خوبه که نسخه دمو رو به یادگار داریم !

  • amir.frj گفت:

    P.t شبیه به هر بازی بود جز tlou :rotfl: 😮
    واقعا هنوزم حسرت میخورم برای این بازی حیف که کنسل شد 😥

  • gearbox گفت:

    اقا این قرار بوده انحصاری سونی باشه یا نه؟؟

    • .:Ranger:. گفت:

      والا روزی که کوجیما بازی رو معرفی کرد بحثی از پلتفرهایی جز PS4 به میون نیومده بود و اگرم انحصاری بوده انحصاری زمانی , خود کوجیما تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود امکان داره بازی برای XBOX ONE هم عرضه بشه بعدها این یعنی احتمال نود درصد انحصار زمانی بوده که متاسفانه سونی از این شانسها نداره هر استودیوی سوم شخصی باهاش قرارداد بسته یا بازیش رفته تو کما یا از انحصار در اومدن و یا مانند این کنسل شدن… امیدوارم اگر انحصاری بوده سونی رایزنی ای کنه و بازی رو دوباره برگردونه بر روی ساخت و کوجیما رو با کونامی آشتی بده…تجربه Silent Hills برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن میتونست برگ برنده ای بزرگ باشه اگر پشتیبانی میکرد و همچنین یک بازی System Seller عالی به شمار میرفت… افسوس که همیشه بازیهای ناب باید لغو بشن…

  • hanna گفت:

    کلا این دل تورو نحسه. دست به هر پروژه اى مى زنه مى ترکه. آخرینش قسمت دوم حاشیه اقیانوس آرام خودش که با فروش بسیار هوب قسمت اول، قسمت دوم هنوز تکلیفش مشخص نیست و مرتبا تاریخ ساختش عقب میافته.

Silent Hills کوجیما قرار بود که به The Last of Us شبیه باشد! - گیمفا