Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا

Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد

مهرشاد ابراهیمی
۱۱:۳۱ ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا

دقایقی قبل EA یک Season Pass مخصوص برای بازی مورد انتظار Star Wars: Battlefront معرفی کرد. در کنار آن، این کمپانی نسخه Ultimate Edition بازی را هم به صورت رسمی تایید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Season Pass بازی بر روی هر سه پلتفرم مقصد Star Wars: Battlefront منتشر خواهد شد و از طریق PlayStation Store ،Xbox Live و Origin در دسترس قرار خواهد گرفت.

این Season Pass  به مقدار ۵۰ دلار ارزش‌گذاری شده است و محتویاتی به مانند Season Passهای سری Battlefield را به دنبال دارد. علاوه بر دسترسی رایگان به تمام DLCهای بازی به بازیکنان وعده “دسترسی به مکان‌های جدید در سراسر کهشانِ دور” داده شده است.

همچنین خریداران Season Pass به طور رایگان به قابلیت “Shoot First” دسترسی پیدا می‌کنند. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گسترش‌دهنده‌های بازی دو هفته زودتر از عرضه عمومی تجربه کنند.

همانطور که ذکر کردیم، EA علاوه بر Season Pass از نسخه نهایی (Ultimate Edition) بازی پرده برداشت. این نسخه شامل یک نسخه استاندارد از بازی، Season Pass و محتویات Deluxe Edition می‌شود و به مقدار ۱۲۰ دلار در تمام پلتفرم‌های بازی ارزش‌گذاری شده است.

Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۴) بر روی PlayStation 4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. بازی در روز انتشار ۱۲ نقشه در بخش چند نفره دارد و در هر نقشه ۴۰ نفر توانایی ورود خواهند داشت. EA انتظار دارد که این عنوان در سال اول انتشار به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا
Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aghulampor گفت:

    این بازی با وسعتش پرونده بازی های چند نفره رو بست.امیدوارم با همین عظمت قابلیت افلاین هم بزارن براش

  • ali sepehr گفت:

    به نظر من dlc و ….جزو بدترین اتفاقات صنعت گیمه!شما ۶۰دلار پول میدین و حق دارین بازی رو کامل دریافت کنید!خیلی کاره بدی که قسمتی از بازی رو که متعلق به شماست از بازی جدا میکنن بعدشم همون رو بهت میفروشن :smug:

  • Dr. Freeman گفت:

    به نظرم ۵۰ دلار برای سیزن پس (حالا هر چقدر هم که بخواد پر محتوا باشه) خیلی زیاده. نکته جالب اینه که وقتی یه مقایسه گذرا انجام میدی میبینی که هر چقدر یه شرکت خاص بزرگ تر و معروف تر و سودده تر باشه، قیمت بالاتری رو هم برای محتویات اضافی بازی هاش در نظر می گیره. در حالیکه می بینیم شرکت های کوچک تری مثل سی دی پراجکت به سمت عرضه DLC های رایگان و بسته های الحاقی ارزون قیمت حرکت میکنن. دلیل اصلیش میتونه این باشه که شرکت های نامدار و باسابقه و ریشه دار نیازی به مانور های این چنینی ندارن و همیشه مشتری ثابت پای محصولاتشون خوابیده و به قولی فروش خودشون رو میکنن، حالا هر قیمتی هم بخوان تعیین کنن، اما شرکت های کوچکتر مجبورن برای جذب مشتری بیشتر دست به اقداماتی مثل ارزون کردن یا رایگان کردن بزنن
    منم مثل علی جان مخالف این روند انتشار محتویات اضافی بعد از بازیم و بهتره همون زمان انتشار بازی، همه محتویات درش باشه.البته دلیل این کار میتونه داغ نگه داشتن تب اون بازی در بین مخاطبین باشه و هم اینکه یه پول اضافی هم به جیب میزنن و در واقع با یه تیر دو نشون زدن.

  • AmiR2233 گفت:

    واقعا این کار بی احترامی به مخاطبه،جالب اینجاست که همه سی دی پراجکت رو میکوبیدن………..
    این کاری که شرکت ها میکنن یه جور دزدی محسوب میشه،مثل این که شما بری اتومبیل بخری بعد مثلا صندلی سمت شاگرد رو بردارن و جدا بفروشن،این هم دقیقا همین طور محتوایی که از قبل واسه بازی ساخته شده وباید درون بازی قرار بگیره رو بر میدارن و جدا میفروشن 😐

    • justfifa گفت:

      بی احترامی؟!
      ببین عزیز!من مثال را با همون مثالی که اوردی,میزنم!
      اتومبیل بخری,اتومبیل کامل تحویلت داده میشه! بدون هیچ کم و کاستی!ولی اگه بخوای سپورتش کنی,باید لاستیک هایش را عوض کنی!داشبورد,صندلی,مانیتور,و… اینها همه اش,بستگی به خودت داره که به اتومبیل کاملت اضافه کنی یا نه!
      شرکت سازنده اتومبیل نمیاد,ماشین سپورت شده را تحویلت بده!ماشین کامل تحویلت میده,سپورت کردنش به خودت بستگی داره!
      قضیه بازی هم همین طوره!
      هرشرکتی,بازی را کامل تحویلت میده!همین Starwars 12 نقشه,۹ مد و…بهت میده!
      این بستگی به خودت داره که بخوای این ۱۲ نقشه را بیشتر کنی یا نه!
      دوما!هیچ کسی نمیاد رایگان چیزی تحویلت بده!میتونم بگم! نصف کسانی که بازی میکنن,نمیدونم چطوری این بازی ها درست میشه!
      ۱-کسانی که در استدیو کار میکنن!نه مدرک دبیرستان دارن!نه مدرک دانشگاه ناشناخته….همه کسانی که در استدیو های بزرگ کار میکنن با مدرک های معتبر از دانشگاه های معتبر در حال کار هستن!
      ۲-برای ساخت یک نقشه!نزدیک به ۱ ماه وقت میخواد!و همچنین سرمایه که این استدیو ها باید به این کارمندان بدن!حق لاینسس و… هم به جدا!
      ۳-به نظرت این استدیو ها,که بخاطر هر بسته القایی پول میدن و سرمایه خرج میکنن,میاد رایگان تحویل ملت بده؟!
      این حرف ربطی به EA نداشت!کلی گفتم!هیچ استدیو ای نمیاد چیزی که روش هزاران دلار خرج میکنه,رایگان تحویل مردم بده!
      ************
      وقتی که این خبر اومد EAhater ها با شعار های همیشگی,EA money و… شروع کردن به صحبت های پوچ….
      حالا چیزی هایی که تو اونجا گفتم اینجا هم میگم!
      هر DLC نزدیک ۱۵ دلار! ۴ DLC میشه ۶۰ دلار! اگه بخوای جداگانه بخری این قیمتشه!هر استدیو ای نه فقط EA
      “همین سی دی پراجکت هم نیومده,بزرگترین DLC اش را که زمان زیادی برای ساختش سپری کرده همچنین سرمایه ای هم برایش پرداخت کرده!,رایگان تحویل ملت بده!تمام DLC های قبلی اش,کوتاه بودن!ولی این DLC را با قیمت ۱۵ دلار میده!”
      Season Pass هم قیمتش ۵۰ دلاره!یعنی شما ۱۰ دلار با خرید Season Pass پولتون را”Save”کردید!همچنین به غیر از DLC امکانات دیگری هم بهت میده….
      ****
      اگر EA همون EA money بود, نمی اومد,بعد از نسخه جدید بتلفید,به DICE بگه,از بتلفید ۴ پشتیبانی کنید!
      که الان به غیر از پچ ها برای بتلفید ۴ و ۳
      یک DLC رایگان داده بیرون که هیچ! ۲ DLC دیگر هم در راهه!که قرار به زودی منتشر کنه!تمام رایگان!
      …….

  • HannaH گفت:

    به نظر من مشکلى خاصى نیست تا وقتى بازى اصلى کامل عرضه بشه. این مسئله مثل وقتى هست که شما یه ماشین مى خرید ولى درخواست دوربین عقب، جى پى اش داخلى و سیستم صوتى حرفه اى مى دید. شما در هر حال ماشین کامل رو با موتور سالم و تمام تجهیزات ایمنى گرفتید اما چیزهاى بیشترى با کمى پرداخت اضافه مى تونید داشته باشید. من خودم مشترى این متعلقات اضافى نیستم و لذت داشتنشون رو هم نمى فهمم (مخصوصا اسلحه طلایى) اما براى کسى که پول اضافه داره بد نیست.

    • AmiR2233 گفت:

      اینی که مپ های بازی رو کم میکنند دقیقا مثل همین ماشین میمونه و بازی ناقص میشه،شما فکر کن قرار بوده مثلا ۲۰تا مپ تو بازی باشه ولی ۱۰ تا هست،مثلا تو مورتال کامبت چند تا شخصیت رو به عنوان dlc پولی میدن بیرون این دقیقا حکم همون صندلی رو داره اون جی پی اس و دوربین عقب میتونه حکم چند تا مثلا به قول شما اسلحه طلایی یا لباس جدید واسه کاراکتر ها رو داشته باشه که موردی هم نداره،خب وقتی میان تو بتمن dlcداستانی میدن بیرون به نظر شما بازی ناقص نمیشه؟؟؟

      • HannaH گفت:

        در این حالت اگر داستان نصفه بمونه و براى اتمامش نیاز به پرداخت و خرید باشه، صد در صد حق با شماست. در صورتى که نسخه دانلودى چیزى مجزا از بازى باشه (نه مثلا ١٠ تا مپ ولى یکى یا دوتاش قابل درکه) اونوقت بازاریابى و تلاش براى سود دهى هست که به ذاته مشکلى نداره (نظر شخصى). به هر حال ماجرا مثل این هست یه پول کوچکى براى چیزى بدى که خیلى باهاش حال کردى (به جز بازى Destiny که تقریبا قیمت یه بازى جدید بود بقیه این نسخه ها خیلى ارزون هستن) رو داشته باشى. حالا ممکنه یه تى شرت باشه،یا یه اکشن فیگور یا یه چیزى که دانلود کنى و بازى رو یه کم بزرگتر کنه.
        وقتى مى شه شاکى شد که مثلا کونامى بگه باید بقیه فانتوم پین رو براش پول بدى 😀 😀 😀 اونوقت رسما خوردن حق کسى هست که کلى براى بازیش پول داده. هر چند به نظر من بدتر از همه این ها پرداخت هاى درون بازى هست که فرق مهارت بالا و جیب پرپول رو از بین برده. ظاهرا هیلو و تامب رایدر هم به جمع این قبیل بازى ها اضافه شدن. از این یکى خیلى خیلى بدم مى یاد.

  • والا ابنهمه اعتراض من نمیدونم واسه چیه؟ به خدا ابن شرکتای خارجی خیلی منصفن اگر همچین چیزی در داخل ساخته میشد ک عمرا ساخته بشه باید پول خونتونو مبدادبد مثال پرابد ۶ ملیونیو میخریم ۱۹ ملیون.الان چندبن ساله ک بازیا هم از نظر وسعت هم کیفیت ارتقا پبدا کرده ولی همون ۶۰ دلار مونده تو ابران بر عکسه مشتری بیشتر بشه گرونتر مبکنن قیمت ۶۰ دلار قیمت بازیه اصلی خدا خیرش بده والا ما نداریم مفته بقیشم خواستی بخر نخواستی نخر. :yes:

Season Pass عنوان Star Wars: Battlefront تایید شد - گیمفا