DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا

DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود

امیرحسین دهنوی
۰۰:۱۳ ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا

DICE تمام تلاش خود را می‌کند تا Star Wars Battlefront با فریم‌ریت ۶۰ برروی تمام پلتفرم‌ها اجرا شود و معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کارگردان فنی موتور Frostbite، آقای Johan Andersson سوالاتی بسیاری را درمورد اطلاعات فنی Star Wars Battlefront به طرفدران در حساب رسمی توییتر خود پاسخ داده است. او به طرفدارانی که از وضعیت رزولوشن بازی برروی PS4 و Xbox One ناراضی بودند اینطور پاسخ داد:

فریم‌ریت حقیقتا پادشاه اصلی بازی‌هاست، ما نمی‌خواهیم آن را بخاطر رزولوشن بالاتر فدا بکنیم و این انتخابی‌ست که هر تیمی می‌کند.

بتای این بازی منتشر شده است و طبق آنالیز‌های انجام شده، نسخه PS4 بارزولوشن ۹۰۰P و نسخه Xbox One نیز باکیفیت ۷۲۰P اجرا می‌شود. این رزولوشن دقیقا همان مقداری است که DICE برروی Battlefield 4 از آن استفاده کرد. بسیاری گمان می‌کردند که آن‌ها در مدت این دوسال موتور خود را بهبود می‌بخشند تا کیفیت بهتری برروی کنسول‌ها ارائه دهد اما گویا بازهم شاهد همان کیفیت می‌باشیم.

گرچه به نظر بسیاری از افراد، فریم‌ریت پایدار ارزشمندتر از رزولوشن بالاتر است حال آن‌که Star Wars Battlefront نیز عنوان شوتر سرعتی می‌باشد و فریم‌ریت پایدار در این سبک بسیار اهمیت دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا
DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reza Heydari گفت:

    گیم فا فکر کنم از EA بخاطر تبلیغ بازیش پول میگیره
    ما رو هم جو گیر کرده این بازی رو بگیریم ولی حیف که پول نداریم

    توی بازی های اول شخص مهم ترین چیز اینکه بازی باید ۶۰ فریم باشه اصلا ۳۰ فریم نمیشه درست حسابی کرد

  • daaante گفت:

    دقیقا با حرفشون موافقم :yes: :yes: :yes:

  • daaante گفت:

    اقای هدایتی دلیل اینکه بعضی بازیا رو روی ۳۰ قفل میکنن اینه که بازی سینمایی تر بشه
    توی بعضی بازیا واقعا خوب جواب میده وخصوصا بازیای اکشن ادونچر

    • unreal engine گفت:

      عزیز این ها همه ش بهانه ست اکثر فیلم ها روی ۲۵ قفلن پس لابد خیلی سینمایی تر میشه اگه روی ۲۵ قفل کنند بازی های اکشن ادونچر هم با ۶۰ بازده خوبی دارن نمونه ش TR2013 !یا چرا راک استدی برای یک بازی اکشن ادونچر(بتمن ارکهام نایت) فریم ریت ۶۰ و حتی ۹۰ هم در نسخه PC اضافه کرده یا چرا ناتی داگ در TLOU R فریم ریت رو روی ۳۰ قفل نکرد؟ مگه ادونچر نبود؟ میتونید از بقیه سوال کنید کسانی که تلو رو روی ۶۰ بازی کردند باز هم مایلند فریم ریت رو به ۳۰ تغییر بدن؟ اون هایی که این کار رو انجام دادن انگشت شمارن من هم نمیتونم تحمل کنم وقتی میتونم یک بازی رو روی۶۰ بازی کنم اون رو روی ۳۰ قفل کنم حالا هر چند که ادونچر باشه این کلمه القای حس سینمایی بیانگر فقط دو چیزه تنبلی یا ضعف سخت افزاری! و راهی برای توجیح خودشون وگرنه ۶۰ برای تمام بازی ها مشکلی به وجود نمیاره حالا چه اکشن ادونچر و غیره!

      • bahramcelona گفت:

        سلام داداش. من کاری به نظر عوام ندارم اما من حتی ریسینگ رو ۳۰ فریم دوست دارم چه برسه به بازی های اکشن.تازه بازی با گیم متفاوته یعنی ۲۵ فریمی که تو فیلم قفل میشه فرق میکنه با ۲۵ فریم بازی. ۲۵ فریم گیم یخورده کندتر میشه.و همچنین فریم ریت فیلم به سبک کارگردانی مربوطه. یه سری فیلما حتی ۱۹ فریم هستن نمونش آخرین قسمت ترنسفورمز. من حرفم اینه که من با ۳۰ خیلی خیلی خیلی بیشتر حال میکنم و ۶۰ فریم رو فقط برای فوتبال لازم میدونم.سلیقه من به این شکله که بازی های با فریم ریت ۳۰ حس سینماتیک رو بهم القا میکنه مخصوصا بازی های سوم شخص. من وقتی بتمنو تو pc دیدم و ۶۰ فریمش رو مشاهده کردم اصلاً برام قابل قبول نبود. یعنی واقعاً نتونستم بازی کنم.خیلیا شبیه من هستن و خیلیا فقط به چیزی که گوش میدن توجه میکنن و به سلیقه خودشون توجه نمیکنن. من نه دارم از ضعف کنسول دفاع میکنم نه دارم فن بازی درمیارم.اما خودمو دارم میگم.من حتی توی متال گیر حسرت میخوردم که چرا ۶۰ فریمه.

  • nEo گفت:

    صد درصد که فریم ریت بالاتر تجربه ی بهتری از بازی ارائه میده، ولی در اینی هم که استدیو دایس با بهینه نکردن موتور بازی سازیشون برای کنسول ها در حق ما کنسول دارها برای رسیدن به رزولوشن بالاتر ظلم کرده نمیشه گذشت…
    اخه بتل فیلد اوایل نسل بود ممکن بود هنوز سخت افزار کنسول ها رو به خوبی نشناسن ولی الان هم همون وضعیته…
    😐 😐 😐

  • HannaH گفت:

    نسخه بتا که به جز گیر کردن بعضى کشته ها تو زمین ایراد دیگه اى نداشت. من که خیلى لذت بردم و حتما فازى رو مى خرم.

  • Amin 20 گفت:

    :pissedoff: :reallypissed: :X-P: :sick: :sick: :yawn:

  • infinit888 گفت:

    کنسولای این نسل ماشالا خیلی قوین ..!! 😀

  • unreal engine گفت:

    خیلی عالیه یک مقدار دیگه تلاش کنن شاهد رزلوشن ۴۸۰ در این نسل هم خواهیم بود 😐

  • REZAtb گفت:

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد
    انگار تازه از خواب غفلت بیدار شدن
    آقا رو میگه سینمایی تر . . . . . . . !!

  • bigbang0661 گفت:

    به نظر منم حسی که فریم ریت ۶۰ به آدم میده زیبایی بازی رو دو چندان میکنه.

  • ashkandlv گفت:

    بنده شخصا فن ea و بخصوص dice هستم ولی اگه یه کمپانی بود که به مشتری احمیتی بالاتر از سود میداد سگا بود اگر شما فقط اسم شنیدی و خاطره ای باهاش نداری لطفا حرمت نگه دار..سگا بهترین کنسول و شیرین ترین بازی ها رو به من داده و بخاطر اونه که من خاطرات شیرینی از کودکیم دارم..

  • ashkandlv گفت:

    اصلاد واسم مهم نیست فریم بالای ۲۰ باشه من راحتم 😀 رزولوشن هم ب۷۲۰ باشه من راحتم 😀 یه زمان بود pc داشتم با نفت کار میکرد تو apb فقط ۱۲ فریم میگرفتم چنان خوش حالو درست درمون بازی میکردم که..بهترین بود اون زمان میدونستیم معنی فریم ریت رو معنی پینگم میدونستیم ولی مهم نبود واسمون(الانم واسم مهم نی) همه چیز مربوطه به زهنتون اگه فکر این اعدادو ارقام نباشینو بخواین از بازی لذت ببرین میبرین ..

  • GENERAL گفت:

    قابل توجه کسانی که میگن زرولوشن فلان باشه !
    فریم بندی خوب تصاویر تو دید گیمر بیشتر از رزولوشن تاثیر داره مثلا توی ۳۰ فریم شاید نبینی که موشک دار طرفت میاید ولی نو ۶۰ فریم وقتی داره موشک طرفت میاد تمام خاطرات زندگیت از جلوت رد میشه .

  • phoenix گفت:

    مثلا داری از ea طرفداری میکنی؟؟؟؟ 😕 😕
    تو که آبروی فنای ea رو بردی :-X :-X
    بعدشم به سگا توهین نکن :reallyangry: :reallyangry:
    اگر چند اشتباه استراتژیک مدیران این شرکت نبود
    الان سگا هنوز هم از قدرتمندترین های بازار بود
    در آخر هم ازت میپرسم:
    عمو کلاس چندی؟؟؟؟ 😀 😀

DICE معتقد است فریم‌ریت پایدار نباید فدای رزولوشن بالاتر شود - گیمفا