خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا

خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد

اشکان عالی خانی
۲۲:۵۰ ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا

با محبوب و شناخته شدن بازی The Stanley Parable که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، خالق این بازی، آقای William Pugh هم همراه با آن شناخته شد. پس از آن، آقای Pugh دست به‌کار شد تا یک استودیوی شخصی و مخصوص برای ساخت بازی‌هایش تأسیس کند و بازی‌های خود را با کیفیت‌تر تولید کند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

حال، خبردار شدیم که آقای Pugh استودیوی شخصی خود را راه اندازی کرده‌اند و نام آن را Crows, Crows, Crows گذاشته اند. این استودیو با سرپرستی آقای Pugh و با تیمی از افرادی خلاق شروع به‌کار کرده است. برای مثال یکی از شناخته شده‌ترین افراد این استودیو، آقای Grant Kirkhope است که پیش از این در چند بازی با استودیوی Rare مانند Banjo-Kazooie ،GoldenEye 007 و… همکاری کرده بود. ایشان به‌تازگی برروی عناوینی نظیر Civilization: Beyond Earth و Yooka-Laylee کار کرده‌اند.

آقای Rugh به‌تازگی یک متن زیبا و شاعرانه برای طرفداران آماده و منتشر کرده اند:(البته به‌دلیل ترجمه شعر به پارسی، انتظار قافیه و وزن نداشته باشید)

“من علاقه دارم تا استودیوی جدید خود را به شما معرفی کنم، جایی که در آن در حال کار برروی ریزه‌کاری‌ها هستیم.

“ما به‌زودی یک بازی جدید معرفی خواهیم کرد، خدا به شما صبر و شکیبایی دهد.

“استودیوی ما jack را دارد که بازی Castles in the Sky را ساخته، Dominik Johann کسی که در هنر از من بهتر و والا تر است.

“ما همچنین Sean O’Dowd به‌همراه Andrew Roper را داریم، من را فراموش نکنید؛ WILLIAM PUGH

Pugh همچنین اشاره کرد که معرفی رسمی از اولین بازی استودیو Crows, Crows, Crows به‌زودی انجام خواهد شد و جزئیات دیگری منتشر نشده است.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا
خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

    امیدوارم پیشرفت کنه اینو از صمیم قلب میگم :shy: شما کافیه واسه یک ساعت بشنین پایه برنامه نویسی حالا با موتور cryengine اونوقت کامپیوتره پرت میدین از پنجره 😀 اینقد که حوصله میخواد :smug: به هرحال امیدوارم موفق شن :yes:

    • Dr. Freeman گفت:

      فهمیدیم با کرای انجین کار کردی بابا 😀
      ———————————–
      اسم جالب و متفاوتی رو برای استدیوشون انتخاب کردن. خیلی دوس دارم بدونم فلسفه ش چیه. شاید همون یک کلاغ چهل کلاغ خودمون باشه 😀

      • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

        به جون خودم فقط با unity کار کردم چون احتیاج به ۲۰% برنامه نویسی داره،مال unreal engine 4 احتیاج به ۸۰% برنامه نویسی داره cryengine 3 که دیگه بماند 😀

        • Dr. Freeman گفت:

          من که هیچی از برنامه نویسی بارم نیست :X-P:
          موفق باشی پوریا جان 🙂

        • ... گفت:

          این قضیه که شما گفتی کاملا برعکس هست !… یونیتی تماما برنامه نویسی هست !…هیچ پلاگینی به طور مستقیم یا پیش فرض تو این موتور وجود نداره که کار شما رو تو برنامه نویسی کمتر کنه.در صورتی که آنریل انجین تو نسخه ی ۴ به شما امکانی مثل بلوپرینت رو میده که شما دیگه هیچ نیازی به کد نویسی C++ش و امثال اون نداشته باشید و شما یا همین بلوپرینت می تونید تمام بخش های یک بازی حتی گیم پلی رو هم کامل طراحی کنید.در صورتی که یونیتی به هیچ وجه همچین امکانی بهتون نمیده و فقط باید دنبال کدنویسی باشید.
          از اون طرف کرای انجین هست که اونهم یک چیزی مثل فلوگرافش رو به شما میده که کار نیاز شما رو به کد نویسی خیلی کمتر میکنه.هم اپیک گیمز و هم کرایتک رو این دو قضیه کلی مانور دادن.

          • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

            هرچی ج دادم تایید نمیشه ولی در هر صورت شما اطلاع ندارید ساده ترینا از Wikipedia پیدا کن جوابم اونجاست

            • ... گفت:

              من خودم با موتور بازیسازی کار کردم.تا حدودی اطلاع دارم ولی به هیچ وجه نمیگم که یک حرفه ای یا همچین چیزی هستم.نه.فقط در حد یک کنجکاوی.
              الان هم شاید من ندونم ولی شما بگید تو یونیتی چطور بدون برنامه نویسی می تونید یک آبجکت رو تو یک مکان اسپاون کنید یا به اون حرکتی بدید یا اون رو حذف کنید {حالا تو هر شرایطی که خودتون میخواید}.این سه مورد سه چیز خیلی ساده هستن که تو یک موتور مثل آنریل انجین ۴ نیاز به یک خط کد نویسی هم ندارن.{بگذریم از اینکه تو یونیتی هم چند خط کد بیشتر نمیشن}

            • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

              ….اسم نداری ?:-) اولا من نمیدونم با ورژن چندش کار کردی؟ولی من با ۳.۵ کار میکنم شما واسه یه درخت کوه سنگ هرچیزی که بخوای بزاری الان نمیتونم اصلا شرح بدم 😕 با یه کلیک چپ چمن میزاری با یه کلیک چپ شیفت میتونی ورش داری 😐 😐 😐 😐 کجای این الان سخته بله سختی داره ولی برنامه نویسی به ۲۰% احتیاج داره برو تو منبع ها سرچ کن :yes:

            • ... گفت:

              با نسخه ی ۳ و ۴ و ۵ …هر سه رو کار کردم.اول کامنت هم بگم که شما الان برو سراغ نسخه ی پنج اگر دنبال یادگیری هستی هنوز. قضیه گذاشتن ابجکت ها که گفتید درسته ولی منظور من این بود که شما یک ابجکت رو داخل بازی وقتی درحال انجام بازی هستی تو یک نقطه به وجود بیاری من حرفی از طراحی مرحله نزدم.مثلا یک گلوله با یکبار فشار دادن دکمه ی موس از فلان جا به وجود بیاد و ..و یا اینکه یک کارکتر رو زمان وارد شدن به یک محیط اسپاون کنید.یا همچین چیزی.کاری به طراحی مراحل نداریم. یا حذف کردن هم به همین شکل…که همونطور که گفتم اینکار با آنریل انجین ۴ نیاز به یک خط کد هم نداره.
              ولی یونیتی خیر…یونیتی برای بیشتر مواقع نیاز به کد نویسی داره که البته تو بحث کد نویسی هم به نسبت اون دو موتور دیگه تاحدودی ساده تر هست.حالا شما اگر دلیلی دارید که اون دو موتور نیاز بیشتری به کد نویسی دارن نسبت به یونیتی به ما بگید که فلان چیز فلان چیز رو داره و دلیل بگید و غیر تا بهتر به نتیجه برسیم.وگرنه از نظر من به شخصه همچین چیزی نیست.یونیتی زیادی وابسته به کد نویسی هست.

            • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

              دیگه از حوصلم به جان خودم خارج شد :giggle: ولی بازم میگم شاید شما منظورتون کنترل first person یا۳rd person بوده؟ ?:-)

  • ~>POORIA GAMER<~ گفت:

    اقای اشکان عالی خانی ممنون بابت خبر :yes: دمت گرم

خالق بازی Stanley Parable یک استودیوی جدید افتتاح کرد | گیمفا