قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا

قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد

punk
۲۳:۵۴ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا

طبق جدیدترین اظهارات آقای Phil Spencer، کمپانی مایکروسافت با عملی کردن ایده پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One موافق است، اما این قابلیت در صدر فهرست اولویت‌های شرکت نمی‌باشد. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

هنگامی که در Twitter از آقای Spencer درمورد تاریخ اضافه شدن قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One پرسیده شد، ایشان اینگونه پاسخ دادند:

ما این قابلیت را دوست داریم و در فهرست برنامه‌هایمان نیز قرار دارد؛ اما فعلا در اولویت نیست و کارهای مهمتری وجود دارند!

این اولین باری نیست که موضوع پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One توسط طرفداران مطرح می‌شود. در اواخر ماه مه (اردیبهشت) امسال نیز، چنین مطلبی مطرح شد و آقای Spencer اعلام نمودند که تا هنگام یک‌پارچه‌سازی Windows 10 و Xbox One، طرفداران باید صبر کنند؛ درهرحال، اکنون این قابلیت برای عرضه شدن در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است و تا اطلاع ثانوی، باید منتظر ماند.

در حال حاضر دارندگان Xbox One قادر هستند که با استفاده از برنامه Xbox Music در هنگام بازی کردن به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهند؛ البته تنها بوسیله ابزار Snap. استفاده از Snap نیز به قیمت اِشغال شدن بخشی از صحفه نمایش برای شما تمام خواهد شد که چندان ایده‌آل به‌نظر نمی‌رسد! هم‌اکنون در صفحه نطرخواهی Xbox، بیش از ۲۰/۰۰۰ نفر به عرضه جایگزنی برای ابزار موسیقی Snap رأی داده‌اند که این خود نشان از آمار بالای تقاضاها دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • iRaNson گفت:

    جدا چرا اقای Spencer زودتر به فکر این نبود که قابلیت های اولیه PC در این زمینه ها رو وارد XO کنه (طوری که حتی win 8 هم شایسته این بود که به Xo وارد شه) ؟! بهر حال مبارک برادران XO باز . قابلیت خوبی من یه زمان با بتل ۲ چه اهنگایی که گوش نمیدادما یه حسی بود برا خودش :)) …

    • .Phil Spencer گفت:

      اخه ما برنامه های مهمتری داریم که در اولویت قرار دارند ولی نگران نباشید این قابلیت هم اضافه خواهد شد 😉 :yes:

      • Dr. Freeman گفت:

        لطفا آقای اسپنسر به جای تمرکز بر روی اینجور ویژگی های دکوری و تزیینی یه کم رو انحصاری هاتون کار کنین…اکس باکس رو همه چی تمرکز داره جز اصل کاری که بازی باشه…همش ۳ تا انحصاری درست و حسابی برا ۲۰۱۶ دارین…این چه وضعشه؟ همینطوری انتظار دارین ملت کیلو کیلو وان بخرن؟!

        • SMAUG گفت:

          کوانتوم بریک
          اسکیل باوند
          ریکور
          کرکداون ۳
          سی آو ثیوز
          گیرز آو ور ۴
          شش عنوان AAA انحصاری X1 در ۲۰۱۶ که ۴ تاشون IP جدید هستن.

          • lovely xbox گفت:

            خب دکتر اون ۳ تایی که شمامد نظرت هست رو بگو …
            منم یه سری موارد دیگه میگم یا شما من رو قانع میکنی یا دوست دارای کنسول ماکروسافت شما رو یه بحث کاملا دوستانه 😉

            • Dr. Freeman گفت:

              من از انحصاری درست و حسابی منظورم کوانتوم و اسکیل باوند و گیرزه وگرنه سونی هم بالای ۲۰۰ تا نمیدونم همین حدود عنوان داشت اما خیلیاش بدرد لای جرزم نمیخورن…شما به آنچارتد و لست گاردین و هرایزن و دریمز و احتمالا جی تی و شاید حتی گاد آو وار البته با احتمال زیز ۱۰ درصد نگاه کن
              سی آو ثیوز واقعا بازی بزرگیه؟
              ریکور که هنوز ناشناخته ست و حتی یه تریلر گیم پلی هم ازش ندیدیم
              کرک داون هم با نمایشی که من دیدم جز تخریب پذیری چیز خاصی نداره که بشه بهش اتکا کرد و شماره های قبلیشم چیز خاصی نبوده
              قبول کنین از نظر انحصاری سونی خیلی فریبنده تر و وسوسه انگیز تره

            • lovely xbox گفت:

              درسته دکتر یعنی لعنت بر منکرش کسی که بخواد تنوع و چشم نواز بودن انحصاری های سونی رو زیر سوال ببره هر چی باشه یه نسل بیشتر از ماکرو سابقه داره به قول معروف سونی یه پیرهن بیشتر از بقیه پاره کرده …

            • Dr. Freeman گفت:

              ببین دوست من (اسم شریفتم نمیدونم)
              من ۱۵ ساله که با پی سی آشنا شدم و به جز ps2 و ۳۶۰ با کنسول دیگه ای مداوم کار نکردم (البته به لطف دوستان همه کنسولا رو امتحان کردم) ولی هیچوقت از pc جدا نمیشم چون من رو به بهترین شکل راضی نگه میداره پس دلیلی هم برای فن بازی ندارم و کاملا بی طرف میگم اگه بخوام روزی به سمت کنسول برم قطعا انتخابم کنسول سونیه چون سونی سلیقه مخاطبشو خوب شناسایی میکنه و مطابق با اون بازی هاش رو برنامه ریزی میکنه. اکس باکس هم شروعش ضعیف بوده و هم در ادامه برای رقابت آمادگی لازم رو نداره. اسکیل و کوانتوم و گیرز واقعا خوبن.من خودم عاشق گیرزم.اما برای ۲۰۱۷ هیچ چشم اندازی نداره.۲۰۱۶ هم چندان نمیتونه سال اکس باکس باشه.در نهایت بگم که برای من اینکه کدوم کنسول برنده نسل شه ذره ای مهم نیست و من فقط به pc فکر میکنم
              دوس داشتم لااقل سعی خودتو بکنی که نظرم عوض شه

        • SMAUG گفت:

          Dr.Freeman عزیز
          کمر همت به درست کردن یه بحث خانمان سوز بستی! :snicker:
          ببینید بحث ما فکر نکنم به نتیجه برسه چون هر کدوم از ما بر اساس سلیقه خودمون میخوایم طرف مقابل رو قانع کنیم اما
          سی آو ثیوز واقعا بازی بزرگیه؟
          تعریف شما از بزرگ چیه؟ گرافیک ریلستیک با یه گونی انفجار و صحنه سینماتیک؟ خب پس اگه اینطوره علاوه بر این بازی لست گاردین رو هم باید حذف کنیم! به علاوه شما این بازی رو یه عنوان مستقل و ۲۰ دلاری می دونی؟!
          تم کلی بازی به دل شما ننشسته اما دلیل نمیشه همه باهات هم نظر باشن. من خودم محو دنیای دزدان دریایی بازی شدم، علاوه بر اینا اسم استدیو RARE روی بازیه.
          کرکداون هم فکر کنم یکم داری پیش داوری میکنی. خب تا الان چه چیزی جز یک تریلر دو دقیقه از بازی منتشر شده که شما از همین الان نسخه شو پیچیدی؟
          ریکور هم کسی به نام Keiji Inafune پشتشه!
          به هر حال خوشم نمیاد حرف نسیه بزنم، گذر زمان همه چیو مشخص میکنه نه پیش داوری های من.
          در مورد سونی هم کسی حرفی نزده، انحصاری های دهن پر کن زیادی برای ۲۰۱۶ داره که نام بردی. اما تنها انحصاری های سونی که منو مجاب به خریدن PS4 میکرد، یکی بلادبورن بود که با معرفی شدن دارک سولز ۳ فعلا پشیمون شدم از خریدنش و یکی دیگه هم هرایزنه که باید تا روز انتشار بازی و دیدن نمراتش صبر کنم ببینم چطوره.

          • Dr. Freeman گفت:

            درود بر تو سیاوش عزیز :yes:
            سیاوش جان من نظر شخصی خودم رو گفتم. من نه میتونم و نه میخوام کسی رو قانع کنم چون از توان سواد و اطلاعات من خارجه که بخوام کسی رو قانع کنم. حالا من از تو میپرسم سیاوش جان: ویژگی بارز و خاص سی آو ثیوز که این بازی رو از دید شما بزرگ میکنه فقط تمشه یا چیز دیگه ای؟ (فک نکنم گیم پلی فوتِج ازش بیرون اومده باشه پس قضاوتی در مورد بزرگیش لااقل در ظاهر نمیشه کرد)
            ما بچه زمان آتاری و میکروئیم. واسه من کم اهمیت ترین عنصر هر بازی گرافیکشه. ولی لست گاردین درست مثل سایه کالوسوس و ایکو یه تم سحرآمیز و مدهوش کننده عجیبی داره که ناخودآگاه یاد اون دو شاهکار “تیم ایکو” میفتم.
            کرک داونم آی پی جدید نیست پس با رجوع به شماره های قبلی میشه تا حدی سطح انتظارات رو تعیین کرد و از همون نمایش هم اصلا جذبش نشدم در حالیکه یکی از دلایل فروش هر عنوانی همین تبلیغات قبل انتشاره و خصوصا اولین نمایش که مهمترین نمایشه
            ریکور رو شخصا دوست داشتم اما بازم میگم که چیزی ازش ندیدم
            در مورد اینافونه بزرگ حق با شماست سیاوش جان، من عاشق انیموشا و رزیدنت های اولیه بودم اما باز نمیشه نظری داد ولی نظرم مثبت تر شد نسبت به ریکور.فقط همین

          • lovely xbox گفت:

            Smaug جان حرفشون درسته دکتر هر کس سلیقه ای داره دیگه مثلا شما از انحصاری pc قابلیت هاش خوشتون اومده حالا یکی هم از کنسول سونی و اون یکی از ماکروسافت در مورد اون حرفی هم که بالا زدید باید بگم که فن بازی من از شما ندیدم منتها این که از دو روز پیش لحن صحبت کردنتون عوض شده که به احتمال زیاد بابت اون لحثی که پیش اومده هست …
            گفتید ای کاش میتونستید من رو قانع کنید… ولی حرف منطقی که دیگه جای بحث نداره :snicker:

        • SMAUG گفت:

          زنده باشی شهروز جان!
          سی آو ثیوز یه تریلر گیم پلی ۲ دقیقه ای ازش بیرون اومده، کاراکتر رو در نقش یه د.ز.د دریای قرار میده که اول از تمیز کردن کشتی باید شروع کنه تا به کاپیتانی برسه، نبرد با کشتی های دیگه، د.ز.دی، پیدا کردن گنج رو هم بهش اضافه کن. اما کسی م.ح.ک.و.م به دوست داشتن یا نداشتن این عنوان یه هر عنوان دیگه ای نیست.
          نظر شخصی یکی از م.قد.س ترین قوانین عالمه! ( بحث ر.و.ح.ا.ن.ی شد!) به من اصلا اصلا ارتباطی نداره شما از چه چیزی خوشت میاد که سعی کنم با نوشتن طومار های بالا تغییرش بدم!
          اصلا بیخیال این بحث، والا من برخلاف بقیه دوستان و اساتید گیم ، بازی دومین سرگرمیمه! تنها انتظاری که من از یه بازی دارم اینه که وقتی خسته از همه کس و همه جا کنسول/PC رو روشن میکنم منو برای دو ساعت از این دنیا جدا کنه و با خودش ببره به دل ماجراجویی ها و داستان های خودش، همین! دیگه برام مهم نیست پلتفرم و کنترلری که دارم باهاش بازی میکنم چه شکلیه و مال کدوم کمپانیه! برام مهم نیست رزولوشنش HD یا FHD یا ۴K باشه! والا ما با ماریو پیکسلی زندگی میکردیم.شکست عشقی رو وقتی می خوردیم که بعد از کم کردن سه کیلو برای رد کردن یه چپتر ماریو و پیدا کردن پرنسس، می فهمیدیم پرنسس جای دیگست! اوج هیجان رو موقعی که می خواستیم رمز فیتالیتی MK رو روی رفیقمون اجرا کنیم تجربه میکردیم، آخرشم نمی تونستیم رمزو بزنیم و می افتاد زمین!
          اما الان حدود یک ماهی میشه کنسول رو روشن نکردم، فقط منتظر موندم هیلو منتشر بشه و احتمالا تا اونموقع هم روشنش نمیکنم! اما اگه روزی به آرشیو فیلمهام سر نزنم یا دو سه روزی یه فیلم نبینم استخوان درد میگیرم!! 😛
          به هر حال خوش گذشت! از این مدل گپ زدنا خوشم میاد! در عین اینکه ممکنه نظرمون با هم مخالف باشه ولی همچنان احترام همو حفظ میکنیم.
          صادقانه بگم، سرمایه فعلی گیمفا، وجود افرادی مثل خودت و بقیه دوستانه.
          امیدوارم هر جا که هستی موفقیت رفیق فابریکت باشه! 😀

          • Dr. Freeman گفت:

            ممنون سیاوش جان، دقیقا با تک تک جملاتت موافقم. من حتما اون تریلرو میبینم چون واقعا نمیدونستم تریلر گیم پلی اومده اما در کل هر حرفی زدم و میزنم نظر خودمه و هیچ اصراری به قبول حرفام ندارم. حال این روزای منم نوعی نقش جدیده، چون می بینم بعضی ها واقعا ارزش وقت گذاشتن و اهمیت دادن رو ندارن و باید مثل خودشون باهاشون هم کلام شد. به هر حال حرفات رو که خوندم حالم بهتر شد. ممنونم ازت ای دوست :yes:

  • lovely xbox گفت:

    Wow قابلیت جالبی هست مبارکمون…
    منتها بیشتر منتظر اپدیت win10 و کورتانا و دو سه مورد دیگه هستم

  • مگه داریم ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
    مگه میشه ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
    درکل مبارکتون :heh: :heh: :heh: :heh:

  • eren گفت:

    من خودم X1 دارم اما خدایی اصلا از این خبرها خوشحال نمیشم..من نمیدونم این کنسول رو گرفتم که گیم بازی کنم یا آهنگ فیلم پخش کنم:| :-/
    (نظر شخصی) 😉

قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا
قابلیت پخش موسیقی در پس‌زمینه Xbox One به‎زودی فراهم خواهد شد - گیمفا