Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا

Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید

امیرحسین دهنوی
۲۲:۲۷ ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا

Quantum Break یکی از موردانتظارترین عناوین انحصاری کنسول Xbox One می‌باشد. Sam Lake کارگردان این عنوان در گفتگویی از انتظارات طرفداران می‌گوید. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عنوان Quantum Break تا به حال چندین‌ بار در تاریخ عرضه خود تاخیر دریافت کرده است. حال این عنوان در گیمزکام ۲۰۱۵ تاریخ انتشار دقیقی دریافت کرد. ۱۷ فروردین سال ۹۵ زمان انتشار Quantum Break می‌باشد و روز به روز درحال نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن هستیم. Remedy Entertainment استودیویی که عناوینی مانند Max Payne و Alan Wake در کارنامه خود دارد از دلایل تاخیرات طولانی Quantum Break می‌گوید.

4c7c277295f7e227bba828d183329687a5b56e62jpg 940x420 q85 crop smart subject location 804466 upscale

Sam Lake کارگردان این عنوان در جدیدترین مصاحبه خود با مجله EDGE اینطور می‌گوید:

این تاخیر‌ها دلایل بسیاری دارد. خصوصا برای Quantum Break زیرا تکنولوژی‌ها و ایده‌های جدیدی در این عنوان وجود دارد. Xbox One کنسول جدیدی‌ست که تا به‌حال با آن کار نکرده‌ایم. بایستی دنیایی نو خلق کنیم، داستانی جدید و از همه مهم‌تر گیمپلی آن از هسته با دیگر عناوین فرق اساسی دارد و خود آن نیازمند طرح‌های بسیاری‌ست. پس چالش‌های بسیاری رو‌به‌روی مان است و باید با تک‌تک آن‌ها روبه‌رو شویم. خب طبیعتا زمان زیادی می‌خواهد و بله ما می‌خواهیم کیفیت کار بالا باشد زیرا ما دوست نداریم انتظارات طرفداران برای عنوان ضعیفی باشد پس تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آن را در بهترین کیفیت و وضعیت خود انتشار دهیم و تحسینی که لایق آن است را داشته باشد.

Sam Lake در ادامه به این نکته اشاره کرد که ساخته ادامه یک سری با ایجاد یک عنوان کاملا نو فرق‌های اساسی دارد.

من هنوز هم به Max Payne 2 افتخار می‌کنم و معتقدم عنوانی شد که لایق آن بود. با اینکه بسیاری از ویژگی‌های نسخه اول Max Payne در آن وجود داشت و البته امکانات تازه‌ای به آن اضافه شده بود این عنوان ۱۸ ماه وقت گرفت تا ساخته شود. پس ایجاد عنوانی کاملا نو با ساختن ادامه‌ای برای یک سری فرق اساسی دارد. زیرا در ساختن چیزی جدید شما باید از پایه شروع کنید اما برای ساختن ادامه یک عنوان، شما سازه قبلی خود را عظیم‌تر می‌کنید و نیازی به شروع دوباره نیست.

Quantum Break در تاریخ ۱۷ فروردین به‌صورت انحصاری برای Xbox One منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا
Remedy از دلایل تاخیرهای پی‌درپی Quantum Break می‌گوید - گیمفا