اطلاعات زیادی درباره‌ گیم‌پلی عنوان Rise of the Tomb Raider منتشر شد

۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸

هنوز یک ماه تا عرضه‌ بازی مورد انتظار Rise of the Tomb Raider زمان باقی مانده اما با حضور این بازی در نمایشگاه Xbox One Fanfest که در توکیو ژاپن برگذار شد، اطلاعاتی راجع به درجه‌‌های سختی، نوع کنترل و … از این بازی منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

اول از همه این نقشه‌ی کنترل‌های Rise of the Tomb Raider در کنسول Xbox one است که در زیر مشاهده می‌کنید:

DSC_0139

در تصویر بعدی، نمایی از صفحه‌ی Options بازی (که ممکن است برای همه‌ی پلتفرم‌ها مشابه باشد) را مشاهده می‌کنید.

DSC_0077

درجه‌های سختی بازی را که با جزئیات نوشته شده‌اند در زیر مشاهده می‌کنید:

درجه‌ Adventurer

  • نشانه گیری خودکار فعال می‌شود.
  • دشمنان بازی، سلامتی و Damage کمی دارند.

درجه‌ Tomb Raider

  • نشانه گیری خودکار غیر فعال می‌شود.
  • دشمنان بازی، سلامتی و Damage معمولی دارند.

درجه Seasoned Raider

  • نشانه گیری خودکار غیر فعال می‌شود.
  • بازگشت سلامتی، تنها در صورتی که از مبارزه دور باشید فعال می‌شود.
  • دشمنان بازی، سلامتی، Damage و هوش و حواس بیشتری دارند.

درجه‌ Survivor

  • نشانه گیری خودکار غیر فعال می‌شود.
  • بازگشت سلامتی غیر فعال می‌شود.
  • دشمنان بازی، سلامتی، Damage و هوش و حواس بیشتری دارند.
  • دشمنان چالش برانگیز‌ تر در صحنه‌های مبارزه حاضر می‌شوند.
  • منابع کمتر و ارتقا‌ها گران تر می‌شود.
  • برای استفاده از یک کمپ، به منابع نیاز دارید.

همه‌ درجه‌های سختی به غیر از درجه Survivor در هر جا از بازی قابلیت تغییر دارند. همچنین شما می‌توانید برای هر شخصیت، رنگ زیرنویس خاصی در نظر بگیرید.

قابلیت Survival instinct یا “غریزه‌ بقا” که با آن می‌توانید مکان هدف و اجسام مهم در بازی را ببینید، در صورت دلخواه غیر فعال می‌شوند تا حس ماجراجویی بیشتر شود و خودتان اشیاء و آیتم‌های مهم را پیدا کنید.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید