گسترش دهنده After Dark برای عنوان Cities: Skylines منتشر شد
امروز استودیو Paradox Interactive، اولین گسترشدهنده جدیدترین عنوان شهرسازی خود یعنی Cities: Skylines را با نام After Dark، بهصورت گسترده منتشر کرد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
After Dark که امروز برای پلتفرمهای مقصدش یعنی Windows ،Mac و Linux منتشر شد، تغییرات گسترده و متنوعی را برای عنوان Cities: Skylines، به ارمغان آورده است. این گسترش دهنده در درجه اول رفتار و حالت شهرها را در طول شبانه روز تغییر میدهد.
علاوه بر این، تمامی دارندگان Cities: Skylines (حتی افرادی که After Dark را خریداری نکردهاند) امروز به وسیله یک بهروزرسان، سیستم چرخش روز و شب جدید را دریافت خواهند کرد.
در گسترشدهنده After Dark، بازیبازان با چالشهای جدیدی در زمینههای برنامهریزی، نگهداری، گسترش شهرها و ایجاد اوقات فراغت پس از اتمام کار روازنه، مواجه خواهند شد.
سیستم جرم و جنایت هم اکنون دست خوش تغییراتی شده و واقعیتر عمل خواهد کرد و نیاز به اعمال استراتژیهای جدید برای خدمات شهری، ترافیک و توریسمها، خواهید بود.
در پایان به مرور مهمترین ویژگیهای After Dark میپردازیم:
- به یک تور مسافرتی بروید: سیستم تخصصی توریسم، هتلهای مجللی را برای بازدیدکنندگان شهرتان، مهیا میکند. این هتل ها کاملا پویا بوده و برای مثال در صورتی که آنها را در نزدیکی دریا بسازید، شامل ساحل تفریحی مخصوص خواهند بود.
- جادهها را به اشتراک بگذارید: خط اتوبوس و دوچرخه جدید، به شهر شما برای حمل و نقل برتری میدهد. سیستم جدید تاکسیها، توریسمها را در مناطق مختلف شهر، حمل میکنند.
- خدمات جدید در گردش شبانه روز: خدمات شهری در طول شبانه روز متفاوت خواهند بود، به طوری که میتوانید در شبها از سیستم جمعآوری زباله و در روزها از خدمات حمل و نقل عمومیتر استفاده کنید.
- شبها هنگام فراغت از کار: شما میتوانید در شبها و اوقات فراغت مردم، سرگرمیهای جدیدی را برای آنها فراهم کنید. مانند سالنهای بولینگ، باشگاههای شبانه و…
- با جرم و جنایت مبارزه کنید: با توجه به اینکه جرم و جنایت در شبها افزایش پیدا میکند، سیستم جدید فعالیت پلیس به بازی افزوده شده است. در کنار این مورد، میتوانید زندانهای مخصوصی را برای نگهداری اشرار، ایجاد کنید.
After Dark هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تمامی خرده فروشیهای دیجیتالی در دسترس میباشد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات