دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا

حامد زاهدی
۱۰:۵۷ ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

با درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی گیمفا! در آخرین روز شهریور ماه با یک شماره دیگر از مجله ویدیویی گیمفا در خدمتتان هستیم. بالاخره شماره سوم از مجله ویدیویی گیمفا که به جرات سنگین‌ترین و پربارترین شماره است با تاخیری چند ساعته منتشر شد. شما کاربران محترم می‌توانید با مراجعه به ادامه مطلب، علاوه بر دریافت ویدیو این شماره از جزئیات آن نیز با خبر شوید.

بله، فردا روز بازگشایی مدارس است و مسلما و حال و هوای این شماره از مجله هم از این مهم به دور نیست! نگران نباشید چرا که راه حل های خوبی را پیشنهاد می دهیم که نه سیخ بسوزد و نه کباب. فقط کافی است با ما در این قسمت همراه باشید! آیتم های گوناگون و مهیجی را تدارک دیده ایم که شامل: اخبار بازی های خارجی، نقد و بررسی ویدیویی، مصاحبه با استودیو طراحان سفید سازنده بازی تیکاف ۳ و … می شوند.

 

  • گپی صمیمی با شما و شرح حال و هوای مهر ماه
حامد زاهدی

در شهریور ماه چه گذشت؟

در اینجا به صورت مستقیم با شما عزیزان به پای صحبت خواهیم نشست و جدیدترین اخبار مربوط به سایت و کاربران را با لحنی دوستانه در میان می گذاریم. از دستاوردهای یک ماه اخیر و روند فعالیت سایت می گوییم و اشاره ای به بازگشایی مدارس در مهر ماه می اندازیم. بدون تردید گذر از فصل تعطیلات و ورود به فصل تحصیلی برای برخی دشوار و برای برخی نیز شیرین است. راه حل های خوبی برای زودتر وفق گرفتن شما با شرایط جدید مطرح می کنیم که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

 

  • اخبار بازی های خارجی
akhbar khareji

مهم ترین اخبار ماه گذشته

در طول ماه اخیر شاهد اخبار گوناگونی از بازی ها بودیم. این بخش برای کسانی که مشغله های کاری امانشان را بریده و مانع مطلع شدن از رویدادهای دنیای بازی های ویدیویی شده، بسیار مناسب است چرا که می توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه از اخبار یک ماه باخبر شوند! ناگفته نماند که نگاهی مختصر به نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۵ نیز حواهیم انداخت.

 

  • مصاحبه ویدیویی با استودیو سازنده بازی ایرانی “تیکاف ۳”
محمد معین فرزانی و صادق جبلی

مصاحبه ویدیویی با استودیو طراحان سفید

در تابستان سال جاری وب سایت خبری و تحلیلی گیمفا تمرکز خاصی بر روی صنعت بازی سازی داخل داشته است. با جلسات متعددی که برگزار شد تصمیم بر آن گرفتیم که فاز جدید و گسترده تری برای مانور بر روی بازی های ایرانی آغاز کنیم. در راستای حمایت از بازی سازان ما به هزینه خود و بدون هیچ توقع و چشم داشت مالی دست یاری به سوی استودیوها دراز نمودیم تا به نوبه خود در پیشرفت صنعت مظلوم بازی ایرانی دخیل باشیم. از این رو با ارسال خبرنگاران کارکشته و کاربلد به استودیوهای مقیم سراسر ایران و تهیه گزارش، صدا و خواسته آنان را رسانه ای کرده ایم. در این شماره مهمان طراحان سفید، سازنده بازی “تیکاف ۳” شده و با مدیر مسئول محترم استودیو آقای صادق جبلی و برخی از اعضای آن، هم کلام شدیم.

 

  • اخبار بازی های ایرانی به روایت امید حسینجان زاده
امید حسینجان زاده

اخبار بازی های ایرانی

اگر می خواهید اخبار بازی های ساخته شده داخلی را بدانید، این آیتم را از دست ندهید. با امید حسینجان زاده (یکی از فعالین حوزه بازی سازی) همراه شوید تا شما را به دنیای بازی های آندرویدی و صدالبته ایرانی منتشر شده، ببرد. شما علاقمندان می توانید در آیتم اخبار بازی های ایرانی اطلاعاتی در مورد عناوینی همچون: موتوری، سایه گذشته و … به دست بیاورید.

 

  • نقد و بررسی بازی Metal Gear Solid 5: Phantom Phain
naghd

نقد ویدیویی

امروزه نقد و بررسی های ویدیویی مخاطبان زیادی به سوی خود جذب نموده اند. در شماره سوم از مجله ویدیویی خانواده گیمفا به نقد و تحلیل بازی زیبا و تازه منتشر شده Metal Gear Solid: Phantom Pain پرداخته ایم. این نقد برای هر دو دسته از افرادی که بازی را انجام داده و یا نداده اند، مناسب است؛ چرا که اطلاعات کامل ولی خالی از اسپویلی را از جز به جز بازی به بازیباز منتقل می کند. مشاهده این نقد را به همگان توصیه می کنم.

 

  • پرده نمایی از Easter Egg بازی های ۲۰۱۵ (قسمت اول)
rise of the tomb raider

اهل ماجراجویی هستید؟

اگر از آن دسته بازیبازان ماجراجو هستید که نقطه به نقطه بازی را شخم می زنند، این بخش را از دست ندهید! در این بخش نگاهی بر چند Easter Egg موجود در بازی های منتشر شده سال ۲۰۱۵ انداخته ایم و پرده از راز نهفته در آنان برداشته ایم. قابل به ذکر است که این بخش شامل دو قسمت می شود که قسمت اول را در این شماره و قسمت دوم را در شماره بعدی مجله ویدیویی خاناوده گیمفا مشاهده خواهید نمود.

 

  • تازه ترین های دنیای تکنولوژی
tech

از تکنولوِژی چه خبر!؟

در ایمیل های ارسالی از سوی کاربران، عده زیادی افزودن بخش تکنولوژی را پیشنهاد نموده بودند. به رسم احترام مقدمات این بخش را نیز فراهم نمودیم و نگاهی مختصر به مهم ترین های تکنولوژی ماه گذشته انداخته ایم.

 

  • نمایش آثار ارسالی برگزیده از سوی کاربران
asar

آثار ارسال شده کاربران

در شماره قبل امکان ارسال ویدیو تدوین شده توسط کاربران را مطرح نمودیم. استقبال بی نظیری از این موضوع به انجام رسید و شاهد ویدیوهای جالبی از گیم پلی، صحنه های جالب، ایستر اگ و … ساخته شده بودیم. به رسم احترام برخی از آثار که از نظر کیفی مورد تایید واقع شده بودند را درون ویدیو قرار دادیم. شما کاربران عزیز که مایل به ارسال ویدیو هستید، می توانید ساخته های خود را به ایمیل Zahedi@Gamefa.Com ارسال کنید.

 

  • و ده ها آیتم شاد و مهیج دیگر….

download iconدانلود با کیفیت ۷۲۰p

نمونه کیفیت

download iconدانلود با کیفیت ۴۸۰p 

نمونه کیفیت

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

توجه: در صورت توان، لطفا نسخه ۷۲۰p را دانلود نمایید.


مشاهده آنلاین ویدیو با کیفیت ۷۲۰p


مجری پروژه: حامد زاهدی

تهیه کننده:کسری نراقی

گویندگان:محمد رضا صحرایی، مطهره کیانی، علی حیدری و  امید حسینجان زاده

تدوینگران:محمد معین فرزانی و حامد زاهدی

فیلم بردار: حمید آموزگار

خواننده و موسیقی تیتراژ: ایمان کمالزاده

مجری: حامد زاهدی

باتشکر ویژه از: دانیال شیخی، آرین سرخابی،محمد صادقیان، محمد خدمتگذار،معین کلهری،مهیار درخشان و علی منصور آبادی

وب سایت نایت مووی، وب سایت تک فارس، استودیو طراحان سفید و تمامی عزیزانی که ما را در ساخت این پروژه یاری رساندند.


 

همکاری: شما کاربران محترم می توانید آثار ساخته شده توسط خود را برای نمایش در شماره چهارم مجله ویدیویی خانواده گیمفا به ایمیل Zahedi@Gamefa.com ارسال نمایید.

Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا