ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از Killzone Shadow Fall است
Guerilla Games در خبری اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از داستان یا نوع گیمپلی بازی به اشتراک نمیگذارد اما آنها معتقدند که ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از ساخت Killzone Shadowfall میباشد. با ما در ادامه همراه باشید. یکی از سانزدگان بازی آقای Hermen Hulst به این نکته اشاره کرد که چقدر Guerilla Games با احتیاط سراغ ساخت یک عنوان جدید که ژانری کاملا متفاوت با تمامی عناوینی که تابهحال این استودیو ساخته بود رفتند.
تمام ویژگیهای موجود در بازی جدیدمان برای استودیو نیز تازه بود! ژانری تازه، داستانی تازه، جهان باز… Horizon Zero Dawn عنوانی کاملا نو و چالش برانگیز برای Guerilla Games است.
Hulst در ادامه گفت ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از ساخت Killzone Shadow fall میباشد:
پس از انتشار Killzone: Shadow Fall ما شادمان از ساخت بازی برای عناوین انتشار کنسول PS4 بودیم و من فکر میکردم اینکار سختترین عملی است که تابه حال انجام دادهایم. اما این را به شما بگویم که چالش Shadow Fall در برابر ساخت Zero Dawn هیچ میباشد! این قدمی چالش برانگیز برای تیم بود اما خوشبختانه تیم ما با قدرت به جلو میرود.
در آخر وقتی ما از آینده Killzone پرسیدیم Hulst اینطور پاسخ داد:
ما عاشق آن سری هستیم، واقعا میگم. ولی صحبت راجب آینده این سری بسیار زود است. بگذارید ابتدا این عنوان را تکمیل کنیم سپس درمورد پروژه بعدی فکر می کنیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات