ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از Killzone Shadow Fall است
Guerilla Games در خبری اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از داستان یا نوع گیمپلی بازی به اشتراک نمیگذارد اما آنها معتقدند که ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از ساخت Killzone Shadowfall میباشد. با ما در ادامه همراه باشید. یکی از سانزدگان بازی آقای Hermen Hulst به این نکته اشاره کرد که چقدر Guerilla Games با احتیاط سراغ ساخت یک عنوان جدید که ژانری کاملا متفاوت با تمامی عناوینی که تابهحال این استودیو ساخته بود رفتند.
تمام ویژگیهای موجود در بازی جدیدمان برای استودیو نیز تازه بود! ژانری تازه، داستانی تازه، جهان باز… Horizon Zero Dawn عنوانی کاملا نو و چالش برانگیز برای Guerilla Games است.
Hulst در ادامه گفت ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکلتر از ساخت Killzone Shadow fall میباشد:
پس از انتشار Killzone: Shadow Fall ما شادمان از ساخت بازی برای عناوین انتشار کنسول PS4 بودیم و من فکر میکردم اینکار سختترین عملی است که تابه حال انجام دادهایم. اما این را به شما بگویم که چالش Shadow Fall در برابر ساخت Zero Dawn هیچ میباشد! این قدمی چالش برانگیز برای تیم بود اما خوشبختانه تیم ما با قدرت به جلو میرود.
در آخر وقتی ما از آینده Killzone پرسیدیم Hulst اینطور پاسخ داد:
ما عاشق آن سری هستیم، واقعا میگم. ولی صحبت راجب آینده این سری بسیار زود است. بگذارید ابتدا این عنوان را تکمیل کنیم سپس درمورد پروژه بعدی فکر می کنیم.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
ارادت خاصی نسبت به بازی دارم
متاش بین ۸۰ تا۹۰ میشه(یعنی بشه ایشالا) 🙂
احتمالا گیم پلی غنی داره که طرف میگه خیلی سختر از shadow fall killzone هست :yes: :yes: :yes:
امیدوارم ایده ها و خلاقیت های نابی داشته باشه
گرافیکش خوب باشه همه چی حله
گرافیک که خوبه شک نکن تنها قسمتی که گیمرها از اون بی خبرن داستان بازیه… :inlove: :inlove:
ببین چی میخوان بدن بیرون :inlove: :inlove:
خب اینکه مشخصه نسخه چهارم کیل زون اصلا بازی درست حسابی نبود صرفا یک دمو برای قدرت نمایی ps4 بود با محیط کاملا خطی اما این بازی یک اوپن ورلد بسیار وسیع و پر جزئیات هست و از همه مهم تر rpg هست اما کیل زون خطی بود و طبیعتا تلاش بسیار بیشتری از کیل زون میطلبه من به این بازی خیلی امید دارم و احتمال خیلی زیاد متای بازی از ۸۰ به بالا باشه فقط امیدوارم یک فکری هم برای کیل زون بکنن اونم بازی بدی نبود
یکم اطلاعات راجبه داستانشم بدن خوبه .
نمیخاد اسپویل کنه داستانو
یعنی چش بسته غیب گفت 😐
میخای یه عنوان RPG و اوپن ورلد ساختش سختر از کیلزون نباشه 😐
😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ایده ی خیلی جالبی :inlove:
هنوز تو کف رباتاشم :inlove: :inlove:
علشق این بازیم
علشق 😀 😀
عاشق* 😀 😀
یههههههه 😀 😀
یه نوآوریه تو سبک rpg فقط از شخصیت پردازی میترسم که Guerilla Games از پسش بر نیاد ?:-) ?:-) :yes: :yes: 🙂 🙂
یه سوال بیشتر بازی های ار پیجی میشه قیافه شخصیت اصلی بازیو شخصی سازی کرد تواین بازی میشه
احتمالا نه چون تو عکسها معلومه روی چهره کارکتر اصلی کار کردن :yes: :yes: :yes:
میشد جالب میشد
فرقی نداره هم میتونه مثل گرالت محبوب بشه یا مثل اسکایریم شخصی سازی کنی و لذت ببری 🙂 🙂
فک نکنم :-/
جالبه سیدی پرجکت از ساختن بازی ارپیجی میره شوتر حالا گوریلا گیم از شوتر میره ار پی جی
اگه منظورتون cyberpunk هست اون هم rpg هستش فقط در زمان اینده هستش و شخصیت اصلی بای رو خودمون می سازیم و از همه نظر قابل شخصی سازیه
Horizon Zero Dawn خیلی بازی قشنگی هست گرافیکش تقریبا برابر با pc هست killzone shadow fall با اون عظمت فقط از نصف قدرت رم ps4 استفاده کرده ببین این چی بشه
یه انحصاری ناب در سال ۲۰۱۶
دیگه از سال ۲۰۱۶ موجی از انحصاری های غول سونی شروع میشه
این میدونستم
امیدوارم با قدرت از پس اش بر بیاد
به نظرمن بهترین نمایش سونی بود. چون حداقل خود من همچین انتظاری ازش نداشتم
مطمئنم بازی عالی ای میشه
هیچ موقع بازی های گوریلا خوب نبودن …
در کل سری کیلزون عنوان متوسطی بود …
اگه این بازی رو isonamic میخواست قبولش داشتم
زیادی داری فن بازی درمیاری همه از کیلزون تعریف میکنن
دوست گرام انگار شما خبر نداری ید که آخرین قسمت kilizon shadow fall فرعی بوده و به دست تیم دوم یا همان تیم کمکی ساخته شده و هیچ یک از کاگردان های سری هی اصلی در آن حضور نداشتند و اصلا این بازی یک بازی متوسط نیست بلکه یک بازی موفق بوده است. 😉
های
کیلزون بازی بدیه؟ 😐
فن بازی در نیارید.این سری جزو بهترین های سبک خودش حساب میشه
کیلزون متوسط !!!!!!
همین کیلزون اگه مثل هالو روش تبلیغ میکردن غوغا میکرد اما سونی اینقدر انحصاری شاخ داره کیلزون به چشم نمیاد .سونی فراتر از ایناست که از عنوان های شوتر برای برد تو صنعت گیم استفاده کنه.
sony make believe :yes: :yes: :yes:
تو یاد بگیر درست تلفظ کنی و فن بازی در نیاری بعد به دیگران یاد بده
کیلزون تبلیغ نداشت؟؟؟؟؟
سر نسخه ی دوم که سونی هر روز یه هایپ میکرد….
واقعا براتون متاسفم که کیلزون رو با هیلو کبیر مقایسه میکنی….
جناب master hate قسمت دوم killzone متاش ٩١ شد و قسمت سومش ٨۴ ( در جواب اون جملتون که گفتید هیچ بازی خوبی نداره گوریلا)
kilzone 2بهترین شوتری بود که من بازی کردم و خیلی باهاش خاطره دارم :inlove: :inlove: بعد شما میای میگی عنوان های Guerilla خوب نبود :reallyangry: :reallyangry: حالا اگه میگفتی kilizon shadow fall نا امیدت کرد خودم هم باهات موافق بودم :yes: :yes: حالا فنای سونی میان از هالو تعریف میکنن شما سو ءاستفاده نکن :shame:
تقصیر خودمونه که از همه ی انحصاری های ایکس باکس تعریف میکنیم که واقعا هم جای تعریف داره ولی فنای مایکرو منتظرن یه پست از سونی ببینن بیان بگن /خوب نیست/چرته/مضخرفه/ مگه باهم پدر کشتگی داریم همش میریم رو اعصاب هم ؟!!! ?:-) ?:-)
در ضمن مولتی shadow fall یکی از بهترین مولتی ها بود خودم شب و روز میشستم پاش تا همین چند وقت سینگل هم در حد متوسط متمایل به ضعیف بود :yes: :yes:
نه اقا یه سوال میکنم خدایی اگه منطقی نبود بعد بیاید منو بکشید اصن:
تا حالا کسی رو دیدی که واسه کیلزون بره ps3 بخره؟؟؟؟
بعد در ضمن اون هیلو هست نه هالو 😀
دوست عزیز چیزی که زیاد بازی ها درسبک اول شخص و هم سبک هیلو پس نیازی نیست چشم به هیلو کبیر بدوزیم ولی شما چند تا بازی در سبک hack and slash میشناسید که همانند God of War باشد دوست عزیز حدقل این سری بازی برای هیلو رقیب به حساب میاید نه همانند RYSE که همانند یک شوخی با سری God of War بود
بازی های اول شخص و هم سبک همانند: Doom و star wars وcall of Duty یا titan fall و غیره …
البته هیچکدوم از این هایی که گفتید به هیلو نمی رسه هیلو فقط یک رقیب داشت اونم دستینی که دستینی هم فقط بخش مولتی پلیرش رقیب هیلو بود نه بخش داستانیش
کیلزون بازی خوبی بود ولی نه اینکه یه تحول داخل سبک شوتر ایجاد کنه در صورتی که (هیلو) کاملا سبک شوتر رو متحول کرد و از هر لحاض قابل قیاس نیستن در ضمن تبلیغات ربطی به این بحث نداره پسر خوب متحول کردن یه سبک از پس هر سازنده ای بر نمیاد ..
تحول به چه معنا در قسمت آنلاین را می گوید که دستنی هم دارای یک مولتی پلیر فوق العده ورقیب سر سخت برای هیلو است و جامعه گیمر ها دیگر پلنفرم ها هم به لطف بازی دستنی میتوانند بخش آنلاین همانند هیلو داشته باشند یا بخش داستانی آن که یکی از ویژگی های اصلی بیشتر اول شخص های تیرندازی ابن است که همیشه سطح لول گیم پلی بالا و سطح لول داستان پایین است
امیدوارم مثل ویچر رو المان های اکشن هم کار کرده باشن . چون قسمت سوم ویچر از این نظر عالی بود . من خودم کلا با سبک آر پی جی ارتباط برقرار نمی کنم و ویچر رو هم صرفا به خاطر گرافیک بالاش گرفتم (البته رو پی سی فکر نکنید این قدر مایه دارم ) . ولی خب واقعا ویچر گل کاشته بود و تو این مدته اگه یک بازی بود که با عشق دنبالش می کردم همین ویچر بود . امیدارم این هم مثل اون باشه که من هم از لذتش محروم نشم
به این بازی خیلی امیدوارم :yes:
نه پس بیاید در حد همون killzone shadow fall روش کار کنید گند بزنید به بازی واقعا وقت تلف کردن بود ساخت این بازی
شماره ۲ و ۳ کجا این کجا
من خودم عاشق این استودیو هستم مخصوصا زمان معرفی
Killzone 2 در نمایشگاه e3 2005 و تا زمان عرضه بازی که
۲۰۰۹ بود چقدر صبر وسختی کشیدم :-*
از اینکه تیم اصلی داره رو این بازی کار میکنه من به موفقیت این
Ip جدید خیلی امیدوارم :rotfl:
آقای Rocksteadyشما درست می فرماید ولی من از نظر تنوع در بازی های اول شخص میگویم و دوست عزیز بیشتر بازی های اول شخص بیشتر داری گیم پلی سطح بالای است و داستان سطح بالای ندارد وهر کس طبق علاقه خود به طرف یکی از کنسول هارا انتخاب میکنند
میرود
اقای دهنوی چرا نظر من حذف شده؟ 🙁 ?:-)