Polyphony Digital به دنبال استخدام کارمندان جدید است|آیا به معرفی GT7 نزدیک شدهایم؟
Polyphony Digital به سختی مشغول کار برروی Gran Turismo 7 میباشد. حال این استودیو به دنبال این است تا کارها را سریعتر پیش ببرد و به دنبال استعدادهای جدید میباشد. با ما در ادامه همراه باشید.
این استودیوی آگهی مبنی بر استخدام ۱۳ مهندس جدید در تخصصهای زیر را انتشار داده است:
هوشمصنوعی، بخش آنلاین، گرافیک، موتور بازی، اسکریپت، صداگذاری، مهندسی دادهها، Pipeline Tool Development Engineer Test Build Engineer، ساخت برنامه موبایل، In-House Tool Development Engineer، شبیهساز اتومبیلها و همجنین موتور فیزیک بازی.
از دیگر اطلاعاتی که در این آگهی آمده بود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- Polyphony قصد پیادهسازی صداگذاری سه بعدی براساس هر مکان را دارد.
- پیادهسازی قوانین و مقررات GT ، rally و NASCAR و همچنین مسابقات ماموریتی اشاره شده است.
- Polyphony میخواهد تا هوش مصنوعی رانندگان بازی بسته به موقعیتی که در آن قرار میگیرند تغییر کند و هرچه بیشتر به رفتار انسانی نزدیک شود.
- این استودیو قصد دارد تا برنامه موبایلی نیز همراه با بازی عرضه کند.
- همچنین استفاده بهینهتر از GPU و در نتیجه روانتر شدن بازی نیز اشاره شده است.
افرادی که استخدام شوند باید برروی سه پلتفرم PS4 PC و موبایل کار کنند اما آیا این بدین معنی است که Gran Turismo 7 برای PC نیز منتشر میشود؟ این احتمال بسیار کم است و شاید اشاره شدن به پلتفرم PC بخاطر این بوده است که ساخت برنامه همراه نیازمند کار با این پلتفرم است.
اما آیا این استخدام ناگهانی بخاطر نزدیک شدن به زمان معرفی بازی است؟ Tokyo Game Show درحال برگزاری است و چیزی نیز تا زمان بازگشایی Paris Games Week نمانده است. سری The Gran Turismo محبوبیت زیادی در ژاپن و اروپا دارد پس میتوان انتظار معرفی آن را در یکی از این دو کنفرانس سونی داشته باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
منتظر معرفی این شاهکار هستم :yes: :-*
از هین جا میگم منتظر ابر شاهکار باشید(gran turismo) :inlove: :inlove:
البته ابر شاهکار تو سبک ریسینگ 😉
این بازی ,بقیه بازی های هم سبکشو خیلی راحت قورت میده یه لیوان اب هم روش :laugh: :rotfl: :yes:
من زیاد اهل ماشین بازی نیستم ولی این یه چیز دیگس
احتمال زیاد تو این دو کنفرانس نیست تو کنفرانس آذر ماهه
بهترین ریسینگ
امیدوارم معرفی شه
درود بر بهترین ریسینگ تاریخ و درود بر پر فروش ترین ریسینگ انحصاری تاریخ.باز با یه شاهکار دیگر از سونی طرف هستیم.
پرفروش ترین ریسنگ انحصاری mario kart هست با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه
EH 10 @
بالاخره نشد شما به این بازی لقب …ترین بدی و درست باشه 😐
اول که میگفتی پرفروشترین فرنچایز انحصاری تاریخ …
( Mario هستش )
بعدش میگفتی پرفروش ترین ریسینگ تاریخ ….
( NFS هست )
الان هم که میگی پر فروش ترین ریسینگ انحصاری
( همون طور که rocksteady گفتن ، Mario Kart هستش )
اول یه مقدار اطلاعات کسب کن ، بعد اظهار نظر کن 😐
این طوری سنگین تری 😐
——–
رفع اسپم : امیدوارم به زودی نسخه ی هفتم رو ببینیم.
اولا کسی از شما نظر نخواست اظهار وجود نکن ثاتیا این ریسینگ بهترین ریسینگ تاریخه طبق متا!!!با میانگین تقریبا ۹۰ پس کم خودتو بین مردم … کن
از نظر متا هم ماریو کارت میانگین متاش ۸۸ هست گرن توریسمو ۸۷ هست :/
میخوای متای تمام نسخه هاش رو بگم و … بشی؟ 😐
البته نسخه ی اصلی نه نسخه ی فرعی و dlc ها و …
Gt:96
Gt2:93
Gt3:95
Gt4:89
Gt5:84
Gt6:81
Gtpsp:74
میانگین:۸۷.۴
هه :laugh: اگه نسخه ی فرعی و dlc ها و اینجور چیزها حساب باشه که دیگر ریسینگ ها که اتفاقا ادعا هم دارن به زور به ۷۰ میرسن !!!پس متاش تقریبا ۹۰ میشه بدون احتساب نسخه فرعی (psp) 😐
خب پس به این باشه ماریو کارت هم تقریبا متاش ۹۰ هست|:
من متای دقیق تمام نسخه های ماریو کارت رو نمیدونم چون اهل نینتندو نیستم اگه میشه متای اون ها رو هم بگو تا اون موقع مقایسه بکنیم
@EH 10
اسمت رو به piece of s**** تغییر بده
Rocksteady
اینو ولش کن کلا دوست داره آمار تخیلی بده اعصاب خودتو خورد نکن من فقط تصمیم گرفتم بخندم
به به دکتر قلابی و دوست اش هم اومدن و بساط خنده ردیف شد رفت :rotfl:
ماریو کارت بدون احتساب نسخه کنسول دستی ( فرعی) می شه ۸۷ خورده ای gt می شه ۸۹ خورده ای
خب!!!حالا به حرف من رسیدی؟در ضمن من گفته بودم تقریبا نود که دقیقا اینطوره 😐
خوب فردا منم میگم هیلو ۱ بهترین انحصاری تاریخ بوده که انحصاری های الان هنوز بپاش نمیرسن چون متاش ۹۷ شده,
کلا حرف زدن در مورد بازی های دو نسل قبل مزخرف هست
زلدا با متای ۹۹ بهترین انحصاری تاریخ 😐 :-/
به تو چه
منظورش یک شبیه ساز حرفه ای ه ریسینگ ستش نه ماریو برای کودکان زیر ۳ سال
الان بحث متا رو کردی جالبه که بدونی توی متا فقط عدد مهم نیست تعداد بررسی هم مهمه فکر کن یک بازی با ۲ تا بررسی متاش بشه ۱۰۰ بعد یک بازی با ۱۰۰ بررسی بشه ۹۵ به نظرت کدوم با ارزش تر و دقیق تره? بازی مثل آنچارتد ۲ با ۱۰۸ بررسی شد ۹۶ بهترین انحصاری مایکروسافت که میگی هیلو هستش با ۶۸ بررسی شده ۹۷ به نظرت کدون از لحاظ متا با ارزش تره??
مقایسه پیش پا افتاده ای انجام دادی…
کاملا مشخصه که صنعت گیم توی سال ۲۰۰۰ انقدر گسترده نبوده که تعداد نقد های معتبر بالا باشه…
کلا هم Halo رو با Uncharted مقایسه نکن کلا اطلاعاتتو زیر سوال میبری!
😐
مقایسه بازی نبود مقایسه متا بود حالا هر بازی با هربازی! آخرش گفتم تو ضمینه ی متا…شما میتونی گرز و انچارتد رو تصور کنی یاهر بازی دیگه ای چقدر کج فهمید شما چقدر?? این مثالم برای اون شخص ک گفت زلدا با ۹۹ بهترین بازیه تاریخه گفتم
به شدت باهاتون موافقم بعضی از دوستان این بازیای شبیه ساز ریسینگ رو با بازیای بچه گونه نینتندو مثل زلدا و ماریو مقایسه میکنن ماریو و زلدا بازیای خوبین ولی انصافا شما که مرد بزرگی هستی بشینی ماریو بازی کنی بیشتر حال میکنی یا یه بازی مثل gt7
هر کسی که بگه این بازی بهترین ریسنگ تاریخ هست معلوم میشه که هیچ از بازی نمیدونه و یه فن تعصبی هست ,
شما که میگی بهترین ریسنگ تاریخ الان حاضری بری نسخه ps1 بازی رو انجام بدی؟
درضمن اون زمان معیاری برای ریسنگ نبوده اینطور نمره میدادن, الان هم درت , گرید , نید فور اسپید شیفت , پروجکت کارس و فروزا بیشتر از این بازی نمره گرفتن
باز این فن مایکرو سافت یا به اصطلاح سونی هیتر اومد. 😐 تو که سونی رو دوس نداری مجبوری با کنسول هاش بازی کنی که البته بعید میدونم داشته باشی .تازگی ها مد شده طرف خودشو به عنوان فن اون پلتفرم جا بزنه و ازش بد بگه 😐 دکتر،من گفتم بهترین ریسینگ تاریخ نگفتم بهترین ریسینگ الان 😐 چون ملاک مقایسه ی من تمامی نسخه های اصلی هست نه منحصر به زمان حال یا زمان دیگر 😐
من خودم کنسول سونی دارم بیشتر منتظر این بازی هستم,
خودش چندتا ریسنگ هست که این بهترین باشه
اتفاقا منم کنسول مایکروسافت رو دارم 😐 و منتظر بازیهاش هستم ولی با ابنکه فن ماکرو ام 😐 😐 😐 سونی انحصاری هاش بهتر ان.منم میتونم خودمو فن ماکرو جا بزنم و ازش بد بگم ولی اونقدر شرف دارم که چهره ی واقعی خودمو نشون بدم
حقیقت رو میگیم , مثل بعضی نیستم به یه بازی متی ۸۲ بگم بهترین ریسنگ تاریخ
اگر ملاکت نسخه های قدیمی هست پس توی همون یه قرن پیش بمون
شما چرا نسخه اول بازی رو نمیگی؟
ایشون یه نسخه خاص GT رو نگفت!
الان بهترین ریسنگ فورزا هورزین ۲ هست
چون بیشتر ریسنگ ها شبیه به هم هستند
پس با توجه به گرافیک همه فورزا هورزین ۲ رو میپسندن تا بیان یه بازی نسل قبل رو بازی کنند
من با توجه به زمان حال حرف میزنم , یعنی الان تمام ریسنگ ها جلوت بزارن شما صد در صد فورزا هورزین ۲ انتخاب میکنی
منطق ات تو حلق اونی که دوسش داری 😐
البته سپهر جان از یه فن ماکرو در لباس سونی زیاد نباید انتظار داشت.پس اینطوری خیلی بهتر هم شد تو که هوریزون رو با gt کببر مقایسه میکنی متای میانگین این سری میشه ۸۵.۵ در مقابل متای میانگین ۹۰!!!اینطوری خیلی بهتر هم شد.در ضمن نمرات تایبن میکنن کدوم بازی برتره نه اون بازی رو که ادم دوست داره.پس بجای تعصب روی شرکت مورد علاقه ات یعنی ماکرو یکم منطق داشته باشی بد نیس 😐
نمی خواستم جوابتو بدم ولی الان دیدم حرف مفت زدی باید جوابتو می دادم
متای کلی سری فورزا موتور اسپورت ۹۱,۸%. بعد اون ۸۵. از کجات در آوردی
یه فن بی منطق نمونش خودتی
میشه تمام نمراتش رو یکی یکی بگی؟ممد قهوهای یا به اصطلاح باگیتی خودمو
اون ۸۵ رو هم از اونجات در اوردم
تربیتت که تو حلق خونوادت
بعد کسی بهت فشار نیاورده برو متاکرتیک نگاه کن بعد بیا زر بزن
مهم اینه که پنج نسخه این سری بهترین ریسینگ سال شدن در حالی که تو نسل هفت gt تو حسرتش مونده بود
یادته باشه بچه ده ساله هر وقت کسی بهت توهین کرد با توهین جوابشو بده نه همینجوری زر بزنی اگه به توهین باشه که همه اینجا زنده زنده میخورنت
هه.باز که قهوه ای شدی و از اعلام نمرات در رفتی باگیتی
هه.باز که قهوه ای شدی و از اعلام نمرات در رفتی باگیتی :rotfl: البته حق هم داری هر که با سونی در افتاد ورافتاد.gt 7 هم که بیاد غوغا به پا میکنه و قاطعیت برتری مطلق سونی در ریسینگ رو بیشتر هم میکنه.به هر حال کار هر شرکتی نیس که ۶ تا ریسینگ بده و متاشون تو ۳ نسل متوالی میانگین تقریبا ۹۰ بشه این کار فقط از سونی کبیر بر میاد. :cute:
فردا با دوستان چه خنده ای کنیم ما :rotfl:
بابا چرا به این بد بخت منفی دادین
نه فورزا کم تر شد شیفت و پروجکت که یکی حساب میشن بیشتر شد
گیرید و نیدفوراسپید رو نمیدونم .
Forza اخرین نسخش شده ۷۹ شیفت شده ۸۳ grid شده ۸۰درت ۸۶و پرجکت کارز۸۳ و اخرین نسخه gt ۸۱ شدهپس به ترتیب
Dirt:86
Shift,PC:83
GT:81
Grid:80
Forza:79
داداش امیر پروجکت و شیفت چون یک سازنده زده یکی حساب میشن 😉
چه ربطی داره!؟! Shift جزو سری nfs هست pc ی سری جدیده کلا مثل این می مونه بگیم تلو و انچارتد چون سازندشون یکی هست یکی حساب می شن |:
نه این فرق داره اون سبکش فرق داره این سبکش یکیه . استودیو به گفته خودش چون هدفشون بیشتر از یک nfs هست از ea جدا شد . 😉
حالا اصلا ولش کن . 😉
نه حق باتو ئه
راست میگی
اما تلو یک جورایی فرق داره که نمیدونم چجوری بگم
آخه من چی بگم این بازی لانچ بوده , یک سال فقط ساخت فرست داشته
آخرین نسخه فورزا هم ۸۶ شده
اون هوریزونه که ارکیده
اینو نباید حساب کرد 😉
فرست=فرصت |:
متاش شده ۷۹ حالا می خواد لانچ باشه می خواد نباشه چه طور تونستن تو یک سال دو تا ریسینگ بدن ولی نتونستن اینو درست در بیارن؟!
اون هوریزون هم ارکیده شما هنوز فرق شبیه ساز و ارکید نمی دونی ظاهرا
بی زحمت تعداد نسخه ها هم مقایسه کن الان یه نسخه دیگش هم میاد
ریسنگ ریسنگ هست توی بهترین بازی سال ریسینگ رو در نظر میگیرند کاری ندارند بازی توی پیسته یا بیرون پیسته
خب پس ماریو کارت بهتر از فورزا هست متای اخرین نسخه ماریو کارت از فورزا بیشتر شد ( البته اگه طبق منطق شما پیش بریم…) تازه بهترین بازی ورزشی مسابقه ای هم شد ماریو کارت ۸
درسته متاش ۷۹ شد ولی با وجود gt6, need for speed rivals, بهترین ریسینگ سال شد. ….
حالا متا مهمتره یا مراسم Vgx بنده نمیدونم
اره منتطق من اینکه فورزا هورزین یه بازی کاملا شبیه ماریو هست و اصلا شبیه فورزا متور اسپورت نیست!
چون اسم ارکید روش هست!
جدیدا تو هورزن میشه موشک هم زد ,
حرف من در مورد بازی های رانندگی هست کاری به کسایی دیگه ندارم چی میگن
تنها فرق gt با فورزا هورزین اینکه توی پیست و خارج پیست هست , بغییر از این فرقی ندارند
😐 هوریزون شبیه سازه ؟ عجب
امیر اینطوری که بهتره متای اون بازی که اون دوس داره ۸۵.۵ در مقبل برترین ریسینگ تاریخ یعنی gt که تقریبا ۹۰ هست
شما اون بالا گفتی ریسینگ ریسینگ هستش حالا داری بر خلاف حرف خودت حرف می زنی چون ماریو هم ریسینگه و سال گذشته جایزه بهترین بازی مسابقه ای ورزشی رو برد در مقابل هوریزون
شما اگه از اول شروع نمی کردی به حرف بیهوده زدن و مقایسه هوریزون و GT ( خدایی کی این دوتا رو مقایسه می کنه |: ) منم این حرف رو نمی زدم شما می گی ریسینگ،ریسینگ هستش پس پای حرفت بمون
اصلا اونی که همه بازی هارو اورد وسط کار اشتباهی کرد چون ما داریم درمورد بازی های شبیه ساز حرف میزنیم
ایول
منتظر معرفی این شاهکار هستم
ایشالا که داریم نزدیک میشیم
و بازم انحصاریهای سونی :-*
چه سالی میشه 2016_2017
کاشکی امسال بیاد که forza و GT با هم بترکونیم عاشق این دو بازی هستم :inlove:
ولی فکر نکنم امسال بیاد 😥
احتمالش خیلی کمه این بازی تازه شاید تو psx معرفی شه حالا تا انتشارش خیلی مونده
درود بر بهترین و پرفروش ترین ریسینگ انحصاری تاریخ :inlove: :yes:
پرفروشترین ریسینگ انحصاری Mario kart هستش با فروش ۱۰۵ میلیون نسخه عزیز
به قول یکی از دوستان یک بازی شبیه ساز حرفه ای رانندگی رو با بازیای بچه گونه مقایسه نکن ایشون گفتن پرفروشترین ریسینگ انحصاری
😐
تو نت سرچ کن Mario kart genre اگه به غیر از ریسینگ چیز دیگه ای زده بود بیا هرچی خواستی به من بگو من کاری ندارم به اینکه شبیه سازه یا ارکیده مهم اینه که سبکش ریسینگه پس در نتیجه پرفروشترین ریسینگ انحصاری تاریخ “Mario kart “هست
” ایشون گفتن پرفروشترین ریسینگ انحصاری”
تو فکر اینم چه طوری تونستی همچین حرفی بزنی!؟!|: الان ماریو کارت سبکش تیراندازی اول شخص هست یا سوم شخص ماجراجویی!؟ |:
شما یه ریسینگ بچه گونه رو با شبیه ساز حرفه ای رانندگی مقایسه میکنید؟؟ دیگه حرفی ندارم
این بازی بچه گونه که شما می گی سال گذشته در مقابل با forza برنده بهترین بازی مسابقه ای ورزشی شد
تو psx صد درصد :yes: :yes: :yes:
شاهکار این بازی بهترین ریسنگ تاریخ
منتظرم
احتمال این که تو مراسم playstation experince معرفی بشه خیلی زیاده :inlove: :inlove: ولی بشخصه من ببشتر منتظر رونمایی از بهترین انحصاری سونی و جدید ترین ورژن این بازی یعنی God of war هستم 😀 😀
به نظرم سونی تو paris game weekو psx بازی جدید ساکرپانچ و god of warجدید وgt7 رو معرفی میکنه
2016و ۲۰۱۷ واقعا سال های خیلی خوبین واسه پلی استیشن
بعد اون وقت توی e3 2016 چی معرفی کنه ؟
بازی بعدی ناتی داگ بعد از عرضه موفق انچارتد ۴
امیدوارم یه ای پی جدید باشه
منم فک میکنم یه IP جدید باشه
تو e3 میتونه گیم پلی بازی هایی گفتم رو نمایش بده و البته بازی جدید ناتی داگ…شایدم اون بازی راکستار که میگفتن انحصاری پلی استیشنه…فکر کنم اسمش agent بود
شک نکنید بازی بعدی ناتی داگ بعد از u4 حداقل تا TGA 2016 معرفی نمیشه . ناتی مثل بعضی ها نیست که دم به دقیقه بازی معرفی کنه . بعد از آنچارتد باید یه مدت بگذره تا دوباره همه تشنه ی ناتی داگ بشن
احتمالا تریلر گیم پلی از این بازی ها که گفتن نشون بده
سوپرایز.چی؟
ممکنه فقط یه تریلر سینمایی نشون بده البته اینا همش احتمالاته شاید اصلا بازی جدید ساکرپانچ یا God رو بزاره واسهe3
دی ال سی برای آنچارتد هم ممکنه معرفی کنن
GT 6 بازی خوبی بود ولی مشکلات جزئی داشت امیدوارم تو این نسخه با پیشرفت بازی به ویژه در هوش مصنوعی مواجه بشیم.
در مورد انتشار روی PC هم که ۰.۱ درصد احتمالش هست! :rotfl:
یعنی ممکنه در آینده Forza رو PC منتشر بشه ولی این خیلی بعیده!
Gran turismo is my life <3
Amirali_222شما بهتره نظر ندی چون به قول دوستمون عثن فورزا ریسینگ نیست که بازی شوتره نه عثلا ورزشیه
الان فورزا هورایزون خیلی بهتر از گرند توریسمو و درایو کلابه. درایو کلابم که واقعا خریدش پول دور ریختنه و فقط اونایی که تعصب الکی رو سرنی دارن میخرنش.جلو هر کسی این سه بازی رو بزاری ۱۰۰٪ فورزا رو ور میداره. الانم موتور اسپرت ۶ هستش که واقعا یه شبیه سازی بسیار قوی داره و مطمعنم رسیینگی نمیتونه تجربه لذت بخش فورزا رو داشته باشه
فورزا هوریزون رو با گرند توریسمو مقایسه کردی؟یه ارکید با یه شبیه ساز؟ :-/ 😐
رسینگ که هستن ؟یعنی با هورایزون نمیشه رانندگی کرد با گرند توریسم میشه؟؟؟؟؟؟فورزا مسابقه نداره ولی توریسم داره ؟؟با عقل خودت جور در میاد؟
اونطوری توی هیتمن میشه با تفنگ ادم.کشت توی کالاف هم میشه سبکشون یکیه؟
ایا توی بازی های ریسینگ میشه مخفی کاری کرد؟ماشیناشون فرق داره؟با این دنده میشه عوض کرد با اون نمیشه؟شما با هردو بازی میکنی رانندگی میکنی تو هردو هم مسابقه داره.بازی شبی ساز قشنگ میخوای فورمولا وان هستش یه به جا گرند توریسم در هر صورت به نظر من بازی های رییسینگ سونی به درد نمیخورن خریدنشون پول حروم کردنه!
نه نمیشه مخفی کاری کرد ولی توی بازی ارکید ازادی عمل داری هرکاری دلت خاص میکنی ولی تو پیشت نخ تو پیست قوانین خودشو داره :-/
داداش ولشون کن خب اینطوری بهتره که. متا همه چی رو تایین میکنه پس اون بازی رو هم که با gt کبیر مقایسه میکنن متای میانگین اش ۵ نمره از بهترین ریسینگ تاریخ کمتره.اینطوری به نفعمون هم هست 😎
اره کمتره تو برو همون رو بازی کن ! دفعه دیگه توی این سایت اسم انحصاری اوردی halo 1 رو میگم چن متاش بیشتر از انحصاری سونی هست!
یعنی بعضی ها میان یه بازی رو با دو نسل قبل مقایسه میکنند این رو دیگه کجای دلم بزارم,
مثل اینکه برزیلی ها بیان جلو آلمان کری بخونند
فن بوی مایکرو جان اولا من یک نیخه از بازی رو مقایسه نکردم تمام نیخه های تصلی اش رو مقایسه کردم که با قاطعیت بهترین ربسینگ تاریخ هست و البته از نظر فروش بازی مورد علاقه ات از بهترین ریسینگ تاریخ کمتره حتی اسم اون بازی رو الان اوردی هم کمتر از gt کبیر هست.ثانیا اگه تو هم تمام نسخ های اون بازی رو که میگی با هف لایف مقایسه کنی برتری با اختلاف یک امتیاز مال هف لایف هست پس انقدر هلو هلو نکن مایکرو فن.او اشتب شد هیلو :rotfl:
حرف ات مثل این میمونه که یکی تو یه درس نمره ی ۲۰ گرفته تو بقیه ده.بعد بیاد بگه نمرات من بهتره چون ۲۰ دارم.در حالی که میانگین مهمه نه نمره ی خاص
بی زحمت اسم فن بوی کمتر بیار ممکنه جفتمون رو اخراج کنند
توی متا کم آوردی رفتی سراغ فروش
بیخیال مهم نیست کدوم بهتره مهمه اینکه خدا کنه نسخه بعدش خوب در بیاد که منم خیلی منتظرشم
هم تو متا و هم از لحاظ فروش gt بهتره.از لحاظ متا که gt بهترین ریسینگ تاریخ هست تو فروش هم که از بازی محبوب تو بیشتره.در ضمن از اون هیلو ات هم بیشتره فروش اش که مثال زدی.تو متا هم که اون هیلو ات از هف لایف کمتره میانگین اش.پس به قول خودت برترین نیس
اینقد تعصبی نباش و هیس
نید فور اسپید ارکید هست و فورزا موتور اسپورت ریسنگ , حالا فورزا هورزین بیشتر شبیه کدومه؟
من جفتشون رو بازی کردم فورزا هورزین نوع رانندگیش هیچ فرقی با موتور اسپورت نمیکنه
اصلا یه چیز دیگه خیلی ها رو میدونم از سبک موتور اسپورت و گرنتروسمو خوششمون نمیاد چون همش توی پیسته که نمیشه گازش داده
بعد اسم اینو نمیدونی چیه که نمیشه گازش داد؟ :rotfl: اینطور که تو مقایسه میکنی برتری gt بر فورزا که بیشتر و. مطلق تر نمایان میشه.۸۵.۵ بازی شرکت تو در مقابل ۹۰ بازی شرکت ما
برتری ؟ توی نسل قبل که زیرش مایکروسافت ۶ تا ریسنگ انحصاری داد سونی ۲ تا که همشون هم متاشون بالای این گرنتروسمو بود , این نسل هم سونی مایکروسافت ۳ تا ریسنگ داده
سونی فعلا یکی داده که حرفش نزنیم بهتره
بحث کردن هم بلد نیستی مثلا باید میگفتی گرنتروسمو فقط توی نسل قبل ضعیف عمل کرد چون با سخت افزار ps3 آشنایی نداشت ولی این نسل جبران میکنه
اولا گرنتروسمو نه گرن توریسمو ثانیا من مثل تو مایکروسافت فن همینطور عشقی و بدون منطق نسخه ی خاصی رو در نظر بمیگیرم همه ی نسخه ها ی اصلی رو در نظر میگیرم.پس برو با همون ایکس باکس ات و فورزات خوش باش،اوووه یادم نبود تو ps داری و فن سونی هستی :rotfl:
اسمش هم بلد نیس بگه تازه به اصلاح فن سونی هم هست!!! :rotfl: 😐
گفتم من یه خورده ظاهرا فن مایکروسافت هستم و ولی باطنن این نسل سونی قبول دارم گرن تروسمو نسل قبل نبست به نسل های قبلش ضعیف عمل کرد ولی این نسل گفتن میتروکنند
اصلا من با گفتن و مقایسه کردن که میگن فلان بازی بهترین بازی هست مخالفم و تعصب بی جا خوردن
بس اگه مقایسه متا و فروش درست نباشه که من میگم order برترین بازی تاریخه 😐
مهمه نه تا این حد که بیای نسخه های قدیمی رو مقایسه کنی
یه سوال به نظرت الان من درسته بیام بگم برزیل بهترین تیم جهانه؟
خودت میدونی نیست , از نظر آماری هست ولی در حال حاظر نیست
ما الان حال حاظر برامون مهم تره تا گذشته اینها چه چیزی های ساختن
البته گفتم باشم نسل قبل سازندهاش روی پلی ۳ مشکل داشتن
بله برزیل بهترین تیم تاریخه (نه حال حاضر) با ۵ عنوان قهرمانی جهان و چندین عنوان قهرمانی کوپا امریکا 😐 بحث کردن با یه فن ماکرو مثل بحث کردن با پاره اجر میمونه.در هر صورت اینو نمیدونم ولی اینو میدونم که gt کبیر با متای تقریبا ۹۰ بهترین ریسینگ تاریخه و حالا حالا ها باید فورزا جون ات بدوه تا بهش برسه،چه از نظر متا و چه از نظر فروش.(البته اکه gt جدید نیاد که میاد)
حالا که اسمم رو اوردی جواب میدم .
من خودم از درایوکلاب متنفرم شک داری برو بپرس . مثل بعضی ها نیستم که بازی رو هم بکوبم .
دکتر مهندس چی بگم خوبه ؟ هوریزون ارکیده بفهم نمیتونی فرقشون رو بفهمی . و درضمن بازی های ریسینگ یک جوری ورزشی حساب میشن اومدی تیکه بندازی ضایع شدی . :no: :no: :no:
ما داشتیم درمورد شبیه ساز میگفتیم دکتر هیدری بازی هوریزون رو تورد وسط 😐 😐 😐 :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
اصلا جواب شما مهندس هایی که میگن درایوکلاب شبیه سازه خاموشیست . :no: :no: :no: :no:
منظورم همون شبیه ساز درستش کردم .
عه اشتباهی خورد گذارش خودم خخخخخخخخخخخخخخخخ دستم خورد .
داداش دید داره کم میاره شرکت و کنسول مورد علاقه اش خواست یه تیری در تاریکی بندازه :-/ ولی اتفاقا دفعه ی دوم بیشتر کم اورد
خخخخخخخخ
احسان بعضی ها بی منطقند ولشون کن .
هر چی باشه از پروجکت بهتره :idk:
پروجکت بازی خوبی بود ولی اصلا دلنشین نبود حتی انلاینش جذابیت خاصی نداشت ولی در مقابلش من بشخصه با این که درایو کلاب موفق نبود ولی یکی از بهترین ریسینگ هام بود 😀
همیشه از دید فن های سونی بازی فقط یعنی اختصاصی فور و بقیه چرتن متاسفم براتون که یه فن درست حسابیم توتون نیست
من رو دوستام.میشناسن من هیچ وقت نگفتم فورزا بهتره یا گرن توریسمو من گفتم که یه بازی ارکید بود. بعد اگه متوجه باشی یچیزی هست بنام سلیقه بشخصه از سینگل لست خوشم نیومد چون هارر باز نیستم ولی اوردر یکی از بهترین بازی هایی بود.که انجام دادم :-/ 😐
به جواب دکترانی که میگن از پروجکت بهتره متای پروجکت شد ۸۳ متای گرن ۶ شد ۸۱ :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: 😐 😐 😐 😐 :sick:
داشتن کل متای سری رو میانگین میگرفتنو مقایسه پیکردن فک کنم :-/
خب پروجکت فقط یک نسخه اومده نمیشه میانگین گرفت .
من اینو با نسخه ۶ مقایسه کردم .
ممنون بابت خبر :-(( :yes:
EH 10 اینقد چرت و پرت نگو
هه :laugh: سوز داره واقعیت رو گفتن شیطان سرخ؟واقعیت رو گفتن شده چدت و پرت؟واقعیت تلخ است
بازیش که سال پیش تایید شد
منتظر اولین تریلرش هستیم
واقعا بعضی ها دکتررو رد کردن چی بگیم بهشون :rotfl: :rotfl: :rotfl: :no: :no: :no:
بهترین شبیه ساز gran turismo و بهترین آرکید nfs هست!
بهترین شبیه ساز پروجکته .
یعنی اعلام شده