اطلاعات تازهای از نسخه Xbox One عنوان Elite: Dangerous منتشر شد
امروز مدیر کمپانی Frontier Developments، آقای David Braben، در مصاحبهای با وبسایت GamingBolt، اطلاعات تازهای را از نسخه Xbox One جدیدترین عنوان کمپانی یعنی Elite: Dangerous در اختیار عموم قرار داد. برای جزئیات بیشتر در این رابطه با گیمفا همراه باشید.
در این مصاحبه آقای Braben به سوالاتی پیرامون بازی پاسخ دادند. اول از همه ایشان تایید کردند که نسخه Xbox One بازی با نسخه رایانه های شخصی هماهنگ خواهد شد و بازیکنان می توانند پایگاه و اکتشافات خود را به نسخه Xbox One انتقال دهند. این قابلیت همزمان با عرضه نسخه Xbox One در تاریخ ۶ اکتبر فعال خواهد شد. در کنار این موضوع طبق گفته آقای Braben نسخه Xbox One بازی مراحل ساختش را به خوبی پشت سر میگذارد و اطلاعات جدیدی در این مورد به زودی منتشر خواهد شد.
با وجود اینکه تاریخ عرضه بازی به طور رسمی تایید نشده است، آقای Braben اعلام کرد ۶ اکتبر تاریخی است که تیم برای عرضه بازی برنامه ریزی کرده است.
موضوع بعدی که وبسایت GamingBolt از آقای Braben پرسیده است، راجع به پشتیبانی مودها در نسخه Xbox One عنوان Elite: Dangerous می باشد. این سوال در حالی به وجود می آید که بازی هایی نظیر Fallout 4 قرار است از این سیستم پشتیبانی کنند.
آقای Braben در پاسخ گفت:
ما این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم، اما وجود چنین قابلیتی در کنسولها قطعا چالش بزرگی خواهد بود. در حال حاضر نمی توانم در این مورد قولی به شما بدهم.
در ادامه آقای Braben از کینکت و پتانسیلهایش سخن گفت:
من فکر می کنم کینکت یک ابزار عالی برای Xbox One است، اما در حال حاضر تمامی دارندگان کنسول Xbox One آن را در اختیار ندارند.
لازم به ذکر است عنوان Elite: Dangerous با استفاده از دوربین حرکتی از ارتباط صوتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. اما آقای Braben اعلام کرد عنوان Elite: Dangerous از قابلیت headtracking کینکت پشتیبانی نخواهد کرد.
نسخه Xbox One عنوان Elite: Dangerous احتمالا در تاریخ ۶ اکتبر سال جاری (مصادف با ۱۴ مهر ماه) منتشر خواهد شد. نسخه PC بازی هم اکنون در دسترس می باشد و نسخه PS4 بازی در تاریخ نامعلوم منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
خوب شد.تازگیا چرا بازی های کینکت نمیزنن؟