چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا

چرا ما نقش اول نباشیم؟ / ۲۵ مبارز همراه که شایسته داشتن بازی مخصوص خود هستند

سعید آقابابایی
۱۱:۰۱ ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا

اولین و شاید مهم‌ترین فاکتوری که یک بازی رایانه‎‌ای در شروع خود، گیمر را جذب می‎کند و یا پس می‎زند شخصیت اصلی آن عنوان است. چه چیزی مهمتر از شخصیتی است که قرار است چند ساعت و شاید چندین ماه از وقت و زندگی با ارزش خود را در قالب او فرو رویم و نقش‎‌آفرینی کنیم؟ داستان، دنیای بازی و بسیای از موارد دیگر همگی مهم هستند اما در صورتی که در قدم اول شخصیتی کارآمد و عمیق در زمینه‎ آن قرار گیرد و اتفاقات را رو به جلو هدایت کند. چه بسا عناوینی که از بستر داستانی و حتی گیم‌پلی خوبی نیز بهره‌مند بوده‎‌اند ولی به خاطر ضعف و سطحی‌نگری در طراحی و پردازش شخصیت اصلی بازی به بن‎‌بست رسیده‌اند و برعکس، عناوینی که شاید از برخی لحاظ ضعف فاحش داشته ‌اند ولی به لطف یک شخصیت اصلی قدرتمند با پردازش صحیح توانسته‎‌اند عنوانی موفق لقب گیرند و گیمرها را راضی نگاه دارند.

حال در این بین وقتی شخصیت اصلی موفق به جذب گیمر به خود می‎شود پس از آن المان‎‌های دیگر یکی پس از دیگری نقششان پررنگ‎ تر از قبل می‎شود و آن‌ها هستند که بعد از شخصیت اصلی نقش علاقمند نگاه داشتن گیمر به بازی را ایفا می‌کنند. فاکتورهایی مثل دنیای بازی و داستان و مکانیک‎های مختلف گیم‎پلی و البته یکی از مهمترین آن‎‌ها یعنی شخصیت‎‌های همراه و فرعی. لازم است اشاره کنم منظور از شخصیت‌های همراه در این مقاله صرفا شخصیت‎‌های فرعی و جانبی بازی که در طول گیم‎‌پلی و داستان یا کات سین‌ها کنار شما حضور ندارند نیست بلکه منظور شخصیت‏‎‌هایی هستند که در مبارزات بازی شما را همراهی می‎کنند. چنین شخصیت‎‌هایی که در حقیقت مبارز همراه با شخصیت اصلی محسوب می‎‌شوند اغلب در عناوین سبک نقش‎‌آفرینی حضور دارند و به همین خاطر هم هست که اغلب افراد این لیست که در این مقاله به آن‎‌ها اشاره شده است از بازی‌‎های نقش آفرینی راه خود را به این لیست باز کرده ‌اند و البته برخی نیز هستند که شاید کاملا در کنار شما حضور نداشته‎‌اند و حتی شاید شخصیت خیلی مثبتی نیز نبوده‎‌اند اما جذابیتشان باعث شده تا در این مقاله به آن‎‌ها اشاره کنیم.

characters

خوش به حالمان… با چه شخصیت‌هایی دوست هستیم.

بسیاری از شخصیت ‌های همراه ما در عناوین مختلف بوده‎اند که حتی گاها از شخصیت اصلی بازی نیز محبوب‎‌‏تر بوده‎اند و از پردازش شخصیتی بهتر و جذاب‎‌تری بهره جسته‎‌اند. شخصیت‎‌هایی که گاها برخی از ما شاید آرزو کرده‌ایم که بتوانیم یک عنوان فرعی از آن سری بازی را بتوانیم در نقش آن‎‌ها قرار گیریم و آن ‎ها را کنترل نماییم. در این مقاله قصد داریم تا به شخصیت‌‌‎هایی همراه که در عناوین مختلف در کنار ما جنگیده‎‌اند و به قدری جذاب بوده‎‌اند که دوست داریم یک نسخه‎ فرعی از بازی مخصوص آن‎ها ساخته شود و به عنوان شخصیت اصلی بازی آن‎‌ها را کنترل نماییم، اشاره کنیم. شخصیت‎‌هایی که قطعا اگر به عنوان یک نقش اصلی در یک بازی قرار بگیرند جذابیت و کشش لازم را برای القای هیجان به گیمر دارا هستند و دوست داریم که شخصیت آن‎‎ها را عمیق‎تر و بهتر بشناسیم و با داستان و پیش‎زمینه‎ این شخصیت‌ها بیشتر آشنا شویم. به راستی کیست که منکر جذابیت ذاتی شخصیت‎هایی مثل سالی از سری Uncharted و یا Iron Bull و Catwoman شود و دوست نداشته باشد تا در یک عنوان spin off بتواند آن‌ها را به عنوان نقش اول کنترل کند و با خصوصیات شخصیتی و ماجراهایی که برای آن‎‌ها اتفاق افتاده است بیشتر آشنا شود.

لازم به ذکر است که شخصیت‎‌های ذکر شده در این مقاله تنها شخصیت‎‌هایی هستند که در کنار ما مبارزه کرده‎اند و شخصیت‎‌های فرعی بازی‎های دیگر که تنها در بازی حضور داشته‌اند و به عنوان مبارز در کنار ما نبوده‎‌اند در این لیست جای ندارند و به همین خاطر است که نام مقاله “۲۵ مبارز همراه که شایسته ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند” است و نه “۲۵ شخصیت فرعی که شایسته ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند”. قطعا اگر تنها می‎خواستیم به شخصیت‎های فرعی جذاب در تاریخ بازی‎های رایانه‎ای اشاره کنیم و کاری به فاکتور مبارزه کردن در کنار شخصیت اصلی نداشته باشیم این لیست بسیار بسیار دست‎خوش تغییر می‎شد و شخصیت‏‎های ثانویه‎ جذاب‎تری نیز در این لیست حضور می‎داشتند. اما در این لیست فاکتور حضور و مبارزه در کنار شخصیت اصلی به عنوان اصلی‎‌ترین فاکتور در نظر گرفته شده است و شخصیت‎‌ها بر این اساس قرار گرفته‎اند.

همچنین لازم است تا خدمت شما عزیزان عرض کنم که ترتیب و رده‌بندی این لیست بر اساس نظر بنده صورت گرفته است و ممکن است بسیاری از شما با برخی شماره‌ها موافق یا مخالف باشید. ذکر این نکته نیز لازم است که برخی توضیحات شخصیت ‌ها ممکن است حاوی اسپویل داستانی کوچکی در مورد آن شخصیت و سری بازی مربوطه باشد. امیدوار هستیم که روزی بتوانیم شخصیت‎‌های همراه مورد علاقه‎ خود را که چه در این لیست حضور دارند و چه ندارند در یک بازی مخصوص به خودشان به عنوان نقش اصلی کنترل نماییم و لذت ببریم. بسیار خوشحال و خرسند خواهم شد اگر نظرات خود را در مورد این که نظر شما در مورد این لیست چیست و یا شما مایل هستید کدام شخصیت همراه را به عنوان نقش اصلی در یک بازی کنترل کنید، با من در میان بگذارید.

۲۵ – (Falco Lombardi (Star Fox

falco lombardi 1

StarFox…

Falco Lombardi یکی از جذاب‌ترین شخصیت‎های سری Star Fox به شمار می‎رود که کاملا از شخصیت‎‌پردازی و رفتارهای خاصی برخوردار است و پتانسیل زیادی برای هر چه بیشتر پرداخته شدن را نیز داراست. بسیار جذاب است که Falco را در نسخه‎ی spin off مخصوص به خود مشاهده نماییم که کاملا بر روی پرواز تمرکز کرده است در حالی که هدایت نسل جدیدی از خلبانان را نیز بر عهده دارد. همچنین می‎توانیم باز هم شاهد طعنه‎های نیش‎دار و شوخی‎های گزنده و خشک او و همچنین استایل منحصر به فردش باشیم که بسیار جذاب خواهد بود.

۲۴ – (Frog (Chrono Trigger

frogmagusfinal by frogtheme d62ncbq

یکی از قورباغه‎های مشهور دنیا که ابوعطا هم می‎خواند!

شخصیت Frog در سری محبوب و تحسین شده‎ی Chrono Trigger خود را به عنوان یک مبارز توانمند و یک دوست واقعی ثابت کرده است و همین وی را به یک کاندیدای مناسب برای ساخته شدن عنوان اختصاصی خودش تبدیل می‎کند. وی جادوی آب را اموخته است و توانایی احضار یک قورباغه‎ی غول‎پیکر (duh) برای از بین بردن دشمنانش را داراست. قابلیت وارد کردن ضربات فیزیکی قوی به دشمنان، شفا دادن یاران همراه و توانایی بازگرداندن جادوی دشمنان به سمت آن‌ها، Frog را به یکی از مفید‎ترین مبارزان همراه در بازی تبدیل کرده است و هم‌جنین این همه توانایی جذاب نشان از این دارد که قطعا اگر در بازی اختصاصی خودش به عنوان نقش اصلی حاضر شود یک شخصیت قوی و جذاب خواهد بود که حوصله‎ ما را سر نخواهد برد.

۲۳ – (Bastila Shan (Star Wars: Knights of the Old Republic

bastila shan

۹۵ درصد از شما او را نمی‌شناسید.

مطمئن هستم که شما گیمرهای کمی قدیمی‎تر شخصیت فوق‎العاده دوست‎داشتنی و جذاب Bastila Shan را به یاد دارید. حتما به خاطر دارید که بعد از اتفاقات و داستان‎ های Star Wars: Knights of the Old Republic وی ناپدید شد و شاید به دنبال Revan، همکار همیشگی خود رفت. بسیار جذاب خواهد بود که در یک نسخه‎ فرعی شاهد ماجرای وی برای یافتن همکارش باشیم و همچنین در مسیر کمک کردن Bastila به Revan برای یافتن Sith واقعی با او همراه شویم. البته با توجه به Disney و ریبوت کردن کامل Star Wars، ساخت چنین نسخه‎ای بسیار بعید و دور از ذهن است اما آرزو که می‎توانیم بکنیم!

۲۲ – (Lydia (The Elder Scrolls V: Skyrim

2137316468

مبارزی وفادار و قدرتمند…

آن مبارز همراهی را که همواره در کنار شما بود و هر گاه به کمک نیاز داشتید حاضر بود و هیچ‎‌گاه شما را ترک نمی‎کرد به یاد دارید؟ Lydia یکی از شخصیت‌های به یاد‌ماندنی و دوست‌داشتنی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بود و نداشتن یک نسخه‎ فرعی برای او بی‎عدالتی به حساب می‎‌آید. وی مبارز قدرتمندی است و شنیدن داستانی از او (به صورت pre-quel یا sequel) در حالی که یک سری قدرت‎‌های مخصوص را داراست، می‎تواند جذاب و برای طرفداران این سری فوق محبوب، هیجان‌انگیز باشد.

۲۱ – (James Vega (Mass Effect 3

mass effect 3 james vega

تو فضا رفته باشگاه داداشمون… الانم تو دوره‌اس!!

کسانی که عنوان زیبا و بی‎نظیر Mass Effect 3 را انجام داده باشند قطعا شخصیت جدیدی که در این بازی به سری Mass Effect اضافه شد را به خاطر سپرده‌اند و او کسی نیست جز James Vega. با این که وی شخصیتی جدید در سری به حساب می‌آید اما به نظر می‎رسد که پتانسل بسیاری برای ساخته شدن یک spin off بر اساس شخصیتش را دارد و این جذابیت را دارد که شاهد رشد و عمیق‌‎تر شدن شخصیت وی باشیم. فضای بسیار زیادی برای عمق دادن به این شخصیت در سری احساس می‎شود و امیدواریم که در Mass Effect 3 شاهد پایان کار James Vega نبوده باشیم و Bioware باز هم به وی بها دهد.

۲۰ – (Sera (Dragon Age Inquisition

sera the wildcard

هیچی!!…. نکات طنزم ته کشیده دیگه!!

چگونه می‌‎شود بازی Dragon Age Inquisition را انجام داد و Sera را فراموش کرد؟ وی یکی از به یاد ماندنی‎‌ترین شخصیت‎‌های این عنوان بود و موضوعی که او را خاص ساخته بود، ترکیب طبیعت بچه‎‌گانه‎ وی با قدرت او در تیراندازی با کمان بود. قطعا جذاب است تا در عنوانی شاهد بزرگ‌تر و عمیق ‌تر شدن شخصیت او در گذر زمان باشیم و تبدیل شدن او به رهبری توانا را مشاهده کنیم و هم‌چنین شاهد عکس‌‎العمل و رفتار او در برابر ناملایمات و سختی ‌هایی که برای وی در مسیر بزرگ‌تر شدن پیش می‌‎آیند باشیم و تاثیر آن را بر وی و اطرافیان و نزدیکانش به صورت اختصاصی‌تری ببینیم.

۱۹ – (Wheatley (Portal 2

portal 2 wallpaper beter by ipiingu d3j4wcu

خائن دوست‎داشتنی…

با این که Wheatley شخصیتی منفی و خیانت‌کار بود ولی به همان اندازه هم مفید و دوست‌داشتنی بود. از آن‌جایی که بسیاری از شما ممکن است اکنون با من مخالف باشید پس باید به این شخصیت شانس دوباره‌ای داده شود تا به زمین برگردد و اوضاع را با Chell درست کند. یک بازی فرعی بر اساس او می‌تواند شامل ماجرای بازگشت او به زمین و اتفاقات پس از آن باشد. وقتی حتی GlaDOS می‎تواند یک شانس دوباره داشته باشد چرا Wheatley نتواند.

۱۸ – (Nightwing (Arkham Series

batman arkham city nightwing 1838223

همیشه برام سوال بوده چقدر مردم خنگی هستن که با یه طرح دور چشم دیگه هویت طرف رو نمی‌شناسن!

درست است که در بازی Arkham City محتوای دانلودی برای شخصیت Nightwing وجود داشت ولی وی این جذابیت را دارد که نسخه spin off خودش را داشته باشد. این کار به استودیو قدرتمند Rocksteady اجازه می‎دهد تا از دنیای استوار و محکمی که در فرنچایز Arkham خلق کرده است باز هم استفاده کند در حالی که موضوع و شخصیت جدیدی را برای ما به ارمغان می‌‎آورد و داستان Nightwing را بازگو می‎کند. می‎توان از کلی مکانیک‎های جدید مبارزه و تجهیزات متفاوت با بتمن برای وی استفاده کرد و با یک تیر دو نشان زد. یعنی هم ساختار دنیای این فرنچایز را حفظ کرد و هم شخصیت جدید و جذابی را وارد گود کرد که درست است حتی نزدیک به محبوبیت بتمن هم نیست ولی کاملا شایسته یک spin off شخصی است.

۱۷ – (Red Hood (Batman: Arkham

arkham world red hood by iamannonimous12 d7thdl7 who is batman s nemesis the arkham knight jpeg 183360

کلاه قرمزی خودمان!

با این که در عنوان Arkham Knight یک محتوای الحاقی مخصوص برای شخصیت جذاب Red Hood وجود دارد اما او پتانسیل بیشتری برای پرداخته شدن بیشتر به شخصیتش را دارد و بسیار عالی است اگر Rocksteady در نسخه‎ای فرعی شخصیت وی را بیشتر برای ما باز نماید تا عمق بیشتری را از آن مشاهده نماییم. به عنوان مثال این که Jason Todd در طول سری Arkham مشغول چه کاری بوده است و این که داستان او چگونه و در چه نقاطی با نسخه‎های اصلی این سری که طرفداران کاملا آن را می‌دانند برخورد خواهد داشت.  Red Hood شخصیتی است که جا برای بیشتر شناخته شدن را دارد و امیدواریم در ‌آینده بیشتر با وی و ماجرایش آشنا شویم.

۱۶ – (Morrigan (Dragon Age

303 1 1423027810

نفازولین لازمه با این چشا!!

اگر یک شخصیت وجود داشته باشد که با وجود دیدار چند باره‎ با وی، هنوز گذشته‎ای بسیار پیچیده و گنگ و ناپیدا برای ما دارد، آن کسی نیست جز Morrigan. بعد از اتفاقات Dragon Age، هیچ اطلاعاتی در مورد این که سرنوشت وی چه شد و به دنبال چه هدفی رفت به ما داده نشد و حتی بعد از جریانات Dragon Age Inquisition نیز وی ناپدید شد. فوق‎العاده خواهد شد اگر سازندگان توانمند این سری در استودیو Bioware شخصیت وی را بیشتر بسط دهند و به ما نشان دهند که گذشته‎ وی چگونه بوده است، وی واقعا کیست و اهداف نهایی که در سر می‎پروراند چیست. زیرا به طرز عجیبی با این که چندین بار در این سری با او همراه بوده‎ایم هیچ چیز از او نمی‎دانیم و هیچ اطلاعاتی از وی نداریم.

۱۵ – (Clay Carmine (Gears of War

94751

عاشق سلاخی کردن لوکاست‎ها…

Clay Carmine را در بازی Gears of War به خاطر دارید؟ شخصیتی قدرتمند که جنگ برایش کاملا شخصی بود و سازندگان جای کار خیلی بیشتری را بر روی شخصیت وی داشتند. بازی اختصاصی که بر اساس Clay Carmine در دنیای Gears of War ساخته شود از این جهت زیبا و جذاب خواهد بود که این بازی کاملا احساس و کینه‎ شخصی را در خود خواهد داشت و می‎تواند احساس هم‌دردی را در گیمر پدید آورد. جنگ با لوکاست ها کاملا برای Clay Carmine شخصی است زیرا وی تمام خانواده‎ خود را در عذاب و آتش این جنگ از دست داده است و با کینه‎ای خاص تک‌‎تک لوکاست ها را قلع و قمع می‎کند. وی در آخرین روزهای جنگ با لوکاست ‌ها نیز به مبارزه ادامه داد و شنیدن داستان از زاویه‎ شخصی Clay Carmine می‎تواند برای طرفداران این سری زیبا جذاب و هیجان ‎انگیز باشد.

۱۴ – (Shaundi (Saints Row

maxresdefault 2

اصلا این کلا شخصیت اوله!

با توجه به این که بازی Gat out of Hell یک نسخه‎ فرعی و spin off از سری Saints Row محسوب می‎شد شاید انتخاب شخصیت Jonny Gat برای این بازی، انتخاب اول بسیاری از طرفداران بازی نبود. زیرا شخصیت Shaundi اگر از نظر جذابیت از Jonny Gat بیشتر نباشد (که هست)، قطعا کمتر نیز نیست. وی پیشینه و پتانسیل خیلی زیادی دارد و یک مبارز کاردرست! نیز هست. تجربه‎ عنوانی بر اساس شخصیت وی خیلی خیلی جذاب خواهد بود و در حقیقت super awesome است!

۱۳ – (Ghost (Call of Duty Modern Warfare

modern warfare 2 ghost

Ghost و دیگر هیچ…

نه! اشتباه نکنید، من در مورد بازی Call of Duty: Ghost صحبت نمی‎کنم بلکه در مورد شخصیت همه فن حریف و اوریجینال Lieutenant Simon “Ghost” Riley در عنوان Modern Warfare 2 حرف می‎زنم. وی شخصیتی فوق‎العاده پر پتانسیل بود که من عقیده دارم سازندگان بازی به او فضا و زمان کامل و کافی برای این که وی قدرت و پتانسیل واقعی خود در سری Modern Warfare را نشان دهد، ندادند. اگر سازندگان یک عنوان spin off بر اساس شخصیت وی خلق کنند قطعا جذاب خواهد بود تا شاهد رشد و عمق گرفتن بیشتر این شخصیت جذاب باشیم و با گذشته و زندگی وی بیشتر آشنا شویم. موردی که امیدواریم در آینده اتفاق بیافتد.

۱۲ – (Jeanne (Bayonetta

چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا

سلام ساحره… چطوری؟!

وی شاید زیاد شخصیت پشتیبان و همراهی به نظر نرسد و خیلی مواقع دردسرساز نیز هست اما بالاخره چیزی حدود ۵۰۰ سال است که با ساحره‎ مشهور ما یعنی بایونتا آشناست و با هم روابط پر فراز و نشیبی را داشته‎اند. اما یک نکته کاملا واضح است و آن هم این است که وی در کار با تمام اسلحه‎ها مهارت دارد و در هنرهای شلیک گلوله نیز کارآمد و توانمند است. درست است که بازی با بایونتا بسیار لذت‌بخش است ولی وقتی می‎شود دو نفر را داشت چرا از یک نفر تنها استفاده کنیم؟ لا اقل اگر قرار نیست یک بازی خاص و اختصاصی برای شخصیت Jeanne داشته باشیم، در شماره‌های بعدی بایونتا این قابلیت که بتوان از بین وی و Jeanne یکی را برای گذراندن مراحل انتخاب کرد، در بازی قرار دهید لطفا! مطمئنا خیلی‎ها علاقه دارند مراحل را با چنین شخصیت جذابی بگذرانند.

۱۱ – (Tifa (Final Fantasy VII

6449 final fantasy vii tifa lockhart 1680x1050 game wallpaper

ای جانم!

طرفداران سری Final Fantasy حتما این باور را دارند که شخصیت Tifa یکی از به یاد ماندنی‎ترین شخصیت‎ها در این سری فوق محبوب است و قطعا تمام آن‎ها خاطرات خوبی با وی داشته‎اند و با او ارتباط برقرار کرده‎اند. وی شخصیتی کاملا مستحکم و با عزت نفس است که بسیاری علاقمند هستند تا هر چه بیشتر شاهد گسترش یافتن این شخصیت باشند و با ابعاد دیگری از زندگی و خصوصیات شخصیتی او آشنا شوند. وقتی chocobo ها می‎توانند یک spin off با نام خود داشته باشند این بی‎انصافی است که Tifa یک عنوان مخصوص خود نداشته باشد.

۱۰ – (Liara T’soni (Mass Effect

liara t soni 23 by johntesh d4tne0d

لیارا را نمی‌شود دوست نداشت.

اگر از طرفداران سری Mass Effect باشید و با دیگر طرفداران این بازی در دنیا در ارتباط باشید حتما می‎دانید که شخصیت Liara T’soni یکی از پرطرفدارترین و محبوب‎‌ترین شخصیت‎‌ها در این بازی است که بسیاری علاقه دارند تا شاهد عرضه‎ عنوانی بر اساس شخصیت وی باشیم. Liara مانند الماس و جواهری در بین Asariها است که مشاهده‎ تبدیل و بلوغ تدریجی او از یک دختر وحشت‎زده به یک زن بالغ و قدرتمند (و حتی تاریک) در سری Mass Effect، تاکنون برای ما بسیار لذت‎‌بخش و پر از خاطره بوده است. این مسئله جذاب‌‎تر نیز خواهد شد اگر شاهد یک نسخه‎ spin off بر اساس وی نیز باشیم و بیشتر در داستان او غرق شویم و با مواردی مثل چگونه کنار آمدن وی با مرگ فرمانده شپرد و تلاش وی برای ساختن دنیای از دست رفته‎اش بیشتر آشنا شویم. نسخه‎ای که اگر ساخته شود خیلی‎‌ها را در دنیا خوشحال خواهد کرد زیرا چنین شخصیت قدرتمندی پتانسیل خیلی زیادی برای کنکاش بیشتر در ژرفای وجودی‎اش دارد.

۹ – (Robin (Batman Arkham Series

maxresdefault 1

یار غار بتمن…

از آنجا که در محتوای دانلودی Harley Quinn’s revenge ما در نقش رابین قرار گرفتیم و اتفاقا تجربه خیلی خوبی را نیز داشتیم و از آنجا که سری Arkham نیز اکنون به پایان رسیده است بسیار جذاب خواهد بود تا عنوانی فرعی را در نقش رابین بتوانیم تجربه کنیم. قرار گرفتن در نقش رابین و یاد گرفتن استایل مبارزه و کمبوهای او هیجان‌انگیز است و در کنار Red Hood ،Nightwing و Catwoman تجربه‎ عنوانی فرعی با حضور رابین نیز بسیار خوشایند خواهد بود به ویزه برای طرفداران این شخصیت.

۸ – (Garrus Vakarian (Mass Effect

garrus valkerian on thessia by hallucinogenmushroom d4vsc3r

بهترین شخصیت برای نقش یک تک تیر‌انداز کهنه‌کار فضایی…

Mass Effect پر است از شخصیت‎هایی که لیاقت دارند تا نسخه‎ی spin off مخصوص به خود را داشته باشند و قطعا Garrus Vakarian یکی از آن‎هاست و شاید حتی اولین نیز باشد. وی یک دوست و مبارز کاملا وفادار به فرمانده شپرد است و یک تک‎‌تیرانداز مرگبار نیز هست. علاوه بر این Garrus Vakarian در صحبت کردن بسیار تواناست و می‎تواند با استدلال‎‌های خود بسیار قانع‎ کننده عمل کند. چنین شخصیتی پتانسیل فوق‎العاده‎ای برای بیشتر پرداخته شدن دارد و می‎توانیم در یک spin off بسیار بیشتر با او و داستانش آشنا شویم تا عمق وجودی او و دلیل برخی رفتارهای او را بهتر درک کنیم.

۷ – (Iron Bull (Dragon Age Inquisition

iron bull dragon age inquisition

ناموسا Romance با این؟؟!!

شکی نیست که وقتی صحبت از شخصیت و شخصیت‎‌پردازی می‎شود استودیو Bioware یکی از برترین‌ها به شمار می‎رود و سابقه‎‌ای طولانی در خلق برترین شخصیت‌‎ها دارد. یکی از این شخصیت‎‌های فوق‎العاده، Iron Bull (با صدای Freddie Prinze J) در بازی Dragon Age Inquisition  است. وی شخصیتی بذله ‎گو و قدرتمند است و از آن دست شخصیت‎‌هایی است که حضورش در کنار شما به عنوان پشتیبان به شما احساس امنیت می‎دهد و جان می‌دهد برای نقش اصلی بودن در یک بازی. Iron Bull قطعا لایق این است که یک نسخه‎ فرعی برای او ساخته شود با توجه به این که در نظرات مختلف طرفداران بازی در سراسر دنیا بسیاری از آن‎‌ها وی را محبوب‎تر از خود Inquisitior نیز می‎دانند!

۶ – (Catwoman (Batman: Arkham

batman arkham city 21494 2880x1800

پیشی بیا منو بخور!

Catwoman به معنای واقعی شخصیتی است که بازی کردن با او در سری Batman: Arkham بسیار بسیار جذاب و لذت‌بخش و از همه مهم‎تر سرگرم‌کننده بود و کاش فرصت بیشتری برای بودن در داستان و محتوای او داشتیم. اشتباه نکنید! من هم از حضور او در این سری و تقاطع داستانش با بتمن در قسمت‎های مختلف بسیار لذت بردم ولی احساس می‎کنم در این سری کمی در حق او بی‎عدالتی شد و کاملا در سایه‎ قدرت شوالیه‎ تاریکی محو شد که البته غلط نیز نیست زیرا در دنیای بتمن همه چیز محو قدرت اوست اما می‎شود در نسخه‎ای spin off و اختصاصی برای Catwoman بیشتر به وی پرداخت و زوایای دیگری از زندگی و ژرفای وجود وی را آشکار ساخت. این شخصیت هم مانند توضیحی که در مورد Nightwing خدمت شما عزیزان مطرح کردیم، به استودیو قدرتمند Rocksteady اجازه می‎دهد تا از دنیای استوار و محکمی که در فرنچایز Arkham خلق کرده است باز هم استفاده نماید اما در قالب یک شخصیت جدید با استایل و حرکات و تجهیزات جدید برای طرفداران. شخصیتی که کم بین طرفداران محبوب نیست.

۵ – (Triss Merigold (Witcher Series

maxresdefault

خودمانیم… گرالت ناقلا بدجوری خوش سلیقه‌ست ها!

هیچ شکی نیست که شخصی مثل Triss Merigold کاملا می‎تواند به تنهایی از خود مراقبت کند. وی علاوه بر چهره‎ای زیبا، بسیار سریع، باهوش و به جای خود قدرتمند است که به راحتی می‎تواند از پس چند نفر برآید. وی یک شفابخش ماهر است و همیشه تعداد زیادی از معجون‎ های جادویی را همراه خود دارد که البته هیچ ‌گاه از آن‎ها بر روی خود استفاده نمی‎کند. وی یک mage قدرتمند است که به راحتی می‎توان در مواقع حساس و حیاتی روی او حساب کرد  مشاهده‎ی Triss در نسخه‎ی spin off مخصوص خود و دنبال کردن داستان نجات یافتن او از آزار و اذیت و اتهامات دیگر mage ها، می‎تواند برای نوابغ CD Projekt RED زمینه‎ خوبی برای یک عنوان بی‎نظیر دیگر در دنیای ویچر باشد و طرفداران را نیز راضی و هیجان‌زده کند.

۴- (Sully (Uncharted

sully by ursobaramanga d4hzp1r

سالی…  یدونه‌ای فقط!

این شخصیت که نیازی به توضیح اضافه ندارد و نامش کافیست برای تضمین موفقیت یک عنوان. درست است که ناتان دریک باهوش و بزن بهادر است اما مغز متفکر سالی است. کسی که همه چیز را به دریک آموخته است به لطف نسخه‎ سوم عنوان شاهکار Uncharted با حال و هوای سالی در جوانی آشنا شده‎ایم و داشتن یک نسخه‎ی فرعی با نقش اصلی سالی می‎تواند بسیار بسیار جذاب و هیجان‌‎انگیز باشد. این نسخه می‎تواند برای ما بازگو کند که چطور شد که وی به چنین شخصیتی که امروز از او می‎شناسیم تبدیل شد و حتی داستان ‎هایی را از او بشنویم که در برخی از قسمت‎ها با نسخه‎های اصلی Uncharted تقاطع نیز پیدا کند.

۳ – (Captain Price (Call of Duty: Modern Warfare

mw3 price menu

خیلی مردی کاپیتان… دلتنگتیم…به احترامت کلاه از سر بر می‌داریم.

بعد از اتفاقات عنوان Modern Warfare 3 می‎توان مطمئن بود که اکنون شخصیت دوست‎‌داشتنی و جذاب Captain Price به خاطر از بین بردن Makarov تبدیل به یک قهرمان شده است. وی یکی از محبوب‌‎ترین و شاید محبوب‌‎ترین شخصیت سری ندای وظیفه می‎باشد که بسیاری از طرفداران عقیده دارند آن‎طور که باید و شاید به وی در این فرنچایز بها داده نشده است و فضای خیلی خیلی زیادی برای رشد و توسعه‎ شخصیت وی وجود دارد. اگر چه Captain Price دقیقا یک “side-kick” یا “مبارز همراه” مانند شماره‎‌های قبلی برای ما محسوب نمی‎شود ولی یک شخصیت فوق‎العاده است که همگام با شما و در راستای شما قدم برمی‎دارد و دشمنان را ناکار می‎کند. در واقع وی مانند یک شخصیت “side-kick” واقعی شما را حمایت می‎کند.

۲ – (Zelda (The Legend of Zelda

1483554 570064783068260 524958454 o

مشهورترین و دوست‎داشتنی‎ترین شاهزاده خانم دنیا که تنها نامش برای تضمین موفقیت یک بازی کافیست…البه با تقدیر از princess peach!

مطمئن هستم همه‎ ما آرزو داریم که یک بار هم که شده در یک بازی از سری بی‌نظیر The Legend of Zelda در نقش شاهزاده خانم محبوب این سری قرار بگیریم و بازی کنیم. زلدا شخصیتی قدرتمند و بسیار باهوش است. وی جانشین تاج و تخت پادشاهیست، Triforce of Wisdom را در اختیار دارد، فرم‎های مختلف جادویی را در دسترس دارد و گذشته از اینها وی دزد دریایی، نینجا و حتی روح هم بوده است. مگر می‎شود کسی از عنوانی که این شخصیت را با این همه توانایی در دنیای بی‌نظیر The Legend of Zelda در اختیار گیمر قرار دهد ناراضی باشد؟!

۱ – (Alyx Vance (Half Life

alyx vance

چه خاطراتی که یا الکس و عنوان شاهکار Half Life داریم…

کسی از شما Alyx Vance را هنگام مبارزه و نبرد دیده است؟ وی همه‌جوره و از هر نظر یک مبارز همراه بی‎نظیر است. وی از شخصیتی عمیق و دارای کاریزما برخوردار است و بسیار جذاب و دوست‎‌داشتنی نیز هست. خیلی موضوع سختی نیست که به این فکر کنیم که یک بازی با حضور Alyx Vance به عنوان شخصیت اصلی داشته باشیم زیرا وی بسیار نزد طرفداران محبوب است و همه به راحتی می‎توانند با وی ارتباط برقرار کنند. تصور کنید که در یک عنوان در نقش وی هستید و می‎توانید از Dog درخواست کمک کنید. جذاب است، نه؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا
چرا ما نقش اول نباشیم؟ / 25 مبارز همراه که شایسته ی ساخته شدن بازی مخصوص خود هستند | گیمفا