سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا

سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم

محمد رضا صحرایی
۲۱:۱۴ ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا

با عرض سلام به کاربران گیمفایی عزیز… بازهم هفته ای دیگر آمد و ما هم با سینما+ جدید در خدمت شما هستیم. امیدواریم در این شماره، لحظات خوبی را سپری کنید. در ادامه مطلب با قسمت یازدهم سینما+ همراه ما باشید…

اخبار سینما

تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان اعلام شد

christopher nolan

Christopher Nolan

کریستوفرنولان، کارگردان محبوب سینما که بسیاری او را آثاری همچون The Dark Knight، Interstellar و …. می‌شناسند آخرین فیلم خود را در ۲۱جولای ۲۰۱۷ (جمعه، ۳۰ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد کرد. آخرین اثر این کارگردان صاحب سبک با همکاری کمپانی WARNER BROS، ساخته خواهد شد که بسیاری از آثار قبلی او از جمله The Dark Knight را تهیه کرده بودند.

طبق گفته  مجله تایم، تمام حقوق جهانی فیلم بعدی کریستوفر نولان که نامش هنوز اعلام نشده، متعلق به شرکت WARNER BROS خواهد بود و هیچ گونه جزئیاتی در این مورد منتشر نشده است. آخرین پروژه نولان Quay، فیلمی کوتاه در مورد استادان انیمیشن و برادران دوقلوی استفان و تیموتی کوای بود. این فیلم در ماه اوت در نشست فیلم نیویورک نمایش داده شد و در ۲۰ اکتبر اکران خواهد شد.

پوستر بسیار زیبای دیگری از جدیدترین قسمت سری فیلم های جیمز باند SPECTRE رونمایی شد

Sony Pictures Entertainment، پوستر تازه‌ترین فیلم جیمز باند را منتشر کرد. بیست و چهارمین فیلم جیمز باند با عنوان SPECTRE، در روز ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ در بریتانیا اکران خواهد شد. کارگردان این قسمت برعهده Sam Mendes می‌باشد و Daniel Craig برای چهارمین بار نقش مامور ۰۰۷ را بازی خواهد کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی و لئا سیدو اشاره کرد.

هم‌چنین کریستوف والتز،‌ بازیگر برنده دو جایزه اسکار،‌ نیز در نقش شخصیتی به نام اوبرهاوزر در این فیلم بازی خواهد کرد. SPECTRE که در زبان انگلیسی خلاصه شده عنوان “Special Executive for Counter-intelligence، Terrorism، Revenge and Extortion” می‌باشد. نام یک سندیکای جنایی بین‌المللی است که در فیلم های جیمز باند در سال های دهه ۶۰ حضور داشت و پس از سال ها درگیری حقوقی سازندگان با یک تهیه کننده فیلم بر سر آن، اکنون دوباره در این فیلم وارد شده است.

فیلمبرداری این فیلم در چند شهر از جمله لندن، مکزیکو سیتی، رم و طنجه انجام شده است و بیش از هزار نفر در ساخت آن شرکت داشته اند. Sky Fall، فیلم قبلی جیمز باند، پرفروش ترین فیلم تاریخ بریتانیا بود و فروش جهانی اش بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار (۷۰۵ میلیون پوند) بالغ شد.

  • برای دیدن تصویر در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید.
3360414416079672975 cn yqmzweaeexoxjpg large

پوستر رونمایی شده از فیلم SPECTRE

Matt Damon به سری فیلم های Bourne باز خواهد گشت

فرانک مارشال، تهیه‌کننده سری فیلم‌های اکشن و هیجانی Bourne، از آغاز فیلمبرداری جدیدترین قسمت از این مجموعه با عنوان Bourne 2016 خبر داد.

در پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم، «Matt Damon» بازیگر اصلی و «Paul Greengrass» به عنوان کارگردان دوباره با هم همکاری می‌کنند که آخرین‌بار در سال ۲۰۰۷ فیلم «اولتیماتوم Bourne» را به عنوان آخرین فیلم سه‌گانه اول سری فیلم‌های «Bourne» راهی سینما کرده بودند.

قسمت اول از مجموعه فیلم‌های «Bourne» در سال ۲۰۰۲ با عنوان «هویت Bourne» به سینما آمد و به فروش ۲۱۴ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافت. دو سال بعد در سال ۲۰۰۴ «Paul Greengrass» کارگردانی دنباله این فیلم را با عنوان «برتری Bourne» بر عهده گرفت و فروش ۲۸۸ میلون دلاری در گیشه جهانی رقم زد.

«گرین گراس» در سال ۲۰۰۷، «اولتیماتوم Bourne»، موفق‌ترین فیلم مجموعه را ساخت و فروش ۴۴۲ میلیون دلاری را برای کمپانی یونیورسال ثبت کرد و سه‌گانه اول این فیلم تکمیل شد.

در حالی که در سه قسمت اول «Matt Damon» در نقش اصلی ظاهر می‌شد، اما قسمت چهارم این فیلم در سال ۲۰۱۲ با بازی «جرمی رنر» و کارگردانی «تونی گیلوری» با عنوان «میراث Bourne» به سینما آمد و به فروش ۲۷۶ میلون دلار دست پیدا کرد.

به گزارش ددلاین، «Matt Damon» پس از اتمام ساخت فیلم «اولتیماتوم Bourne» در سال ۲۰۰۷ اظهار کرد تنها در صورتی مجددا در این نقش بازی خواهد کرد که «گرین گراس» کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و کمپانی یونورسال نیز در سال ۲۰۱۲ از «جرمی رنر» در نقش «Bourne» استفاده کرد، اما حالا با موافقت «دیمون» و «گرینگراس» برای بازگشت به این مجموعه قسمت پنجم از آن اولین روز فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است.

قرار است «وینسنت کسل» بازیگر نقش منفی در «Bourne 2016» باشد و «تام لی جونز» نقشی را ایفا خواهد کرد.

تاریخ اکران فیلم «Bourne 2016» هنوز از سوی کمپانی یونیورسال اعلام نشده است.

استیو کارل جانشین بروس ویلیس شد

stevecarellfoxcatcherphotocall

Steve Carell

«بروس ویلیس» قرارداد بازیش در فیلم جدید «وودی آلن» را به دلیل مشغله کاری لغو و «استیو کارل» جایگزین وی شد.

«بروس ویلیس» که طی چند سال اخیر قرارداد خود در چند پروژه سینمایی را به دلایل مشغله کاری لغو کرده اینبار به نظر می‌رسد که با فیلم جدید «وودی آلن» دچار مشکل شده باشد.

او این‌بار نیز مشغله کاری را بهانه کرده و قراردادش در این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، را لغو کرده است. «ویلیس» قرار است در حال تمرین برای بازی در نمایش «میزری» اقتباس شده است از رمان پرفروش «استفان کینگ» در برادوی است.

«وودی آلن»، «استیو کارل» را جایگزین «بروس ویلیس» در فیلم خود کرده است.

علاوه بر «کارل»، بازیگران دیگری چون «کریستین استوارت»، «بلیک لایولی»، «پارکر پوزی»، «جسی آیزنبرگ» و «بلیک لایولی» نیز قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند.

این فیلم قرار است طی چند روز آینده در نیویورک و لس آنجلس جلوی دوربین برود. «لتی آرونسون»، «استیفن تننبام» و «ادوارد والسون»، همکاران همیشگی آلن، تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده دارند.

چه کسی در آینده نقش JAMES BOND را بازی خواهد کرد؟
tomhardy

آیا Tom Hardy می‌تواند بازیگر بعدی نقش جیمزباند باشد؟

تا کنون بازیگران مختلفی در نقش مامور بریتانیایی معروف دنیای سینما یعنی James Bond نقش آفرینی کرده اند. از Barry Nelson و Sean Connery بگیرید تا Daniel Craig.

Daniel Craig یکی از بازیگرانی می باشد که موفق شده با چهره کلاسیک و بازی خاص خود، محبوبیت مامور ۰۰۷ را چند برابر کند. با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Spectre شایعات فراوانی در مورد کناره گیری Daniel Craig از سری فیلم های James Bond شنیده می شود.

سایت ایرلندی BoyleSports به همین بهانه از مخاطبین خود پرسیده است که در صورت کناره گیری Daniel Craig، چه کسی بهترین گزینه برای جایگزینی او می باشد ؟

تاکنون Tom Hardy که خودش هم متولد انگلستان است، در صدر این نظرسنجی قرار گرفته است. دیگر بازیگرانی که رای بالایی برای حضور در نقش James Bond به دست آورده اند، به شرح زیر می باشند:

  •  Michael Fassbender
  •  Richard Armitage
  •  Orlando Bloom
  •  Dougray Scott
  •  Dominic West

به نظر شما چه بازیگری بهترین گزینه برای هنرنمایی در نقش James Bond می باشد؟

Tom Hardy با بازی در Mad Max: Fury Road، به خوبی توانایی خود را برای بازی در نقش های اکشن نشان داد.

پوستر جدید فیلم BRIDGE OF SPIES منتشر شد

بی تردید یکی از مهم ترین فیلم های سال ۲۰۱۵، اثر هنری جدید Steven Spielberg یعنی Bridge of Spies می باشد.

فیلمی بزرگ با نقش آفرینی Tom Hanks و حضور دو تن از نوابغ سینما یعنی Ethan Coen و Joel Coen. ایده داستانی این فیلم بر اساس واقعیت بوده و داستان وکیلی امریکایی به نام James Donovan (با بازی Tom Hanks) را تعریف می کند که از طرف سازمان CIA مامور می شود تا خلبانی امریکایی که به دست اتحاد جماهیر شوروی افتاده است را نجات دهد.

در حالیکه به تاریخ اکران Bridge of Spies یعنی ۱۶ October سال ۲۰۱۵، ۲۴ مهر ۱۳۹۴، نزدیک می شویم، پوستری جدید و بسیار زیبا از این فیلم منتشر شده است که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

bridge of spies

پوستر رسمی فیلم BRIDGE OF SPIES

شانس بالای بازیگر نقش استیو جابز برای دریافت جایزه اسکار از نطر منتقدان

jobsfass

شانس بالای مایکل فاسبندر برای دریافت جایزه اسکار با حضور در نقش استیو جابز

با پخش اولین صحنه‌ها از بازی «مایکل فاسبندر» در نقش «استیو جابز»، منتقدان و رسانه‌های آمریکایی او را یکی از شانس‌های بزرگ دریافت جایزه اسکار دانستند.

فیلم زندگینامه «استیو جابز» پس از حواشی بسیار بالاخره ساخته شد و «مایکل فاسبندر» نقش اصلی آن را ایفا کرد. پس از اولین اکران در جشنواره «تلوراید»، چند نما از این اثر در آمریکا عرضه شده و بازی درخشان این هنرپیشه همه منتقدان را به تحسین واداشته است.

«ورایتی‌» درباره فاسبندر نوشت: با این که شخصیت او در طول فیلم اصلا دوست‌داشتنی نیست‌، او کل پرده را از آن خود کرده است.

«هالیوود ریپورتر» هم نوشت: بیننده کاملا حس می‌کند فاسبندر؛ چند قدم جلوتر از دیگران است.

«استیو جابز» اولین اکرانش را در جشنواره «تلوراید» آمریکا داشت. «دنی بویل» کارگردان این اثر امیدوار است بتواند نسخه کامل کارش را در جشنواره فیلم نیویورک که سوم اکتبر آغاز می‌شود، به روی پرده ببرد.

فاسبندر در این اثر اقتباسی با ستاره‌هایی چون «کیت وینسلت»‌، «سث روگن‌» و «جفر دنیلز» همبازی شده است. بنیان‌گذار «اپل» در سال ۲۰۱۱ درگذشت و تاکنون چندین کتاب و فیلم به زندگی او پرداخته است.

فیلم بویل برهه‌ای از زندگی جابز بین سال ۱۹۸۴ و ۱۹۹۸ را روایت می‌کند. کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» و مراسم افتتاحیه المپیک لندن که به جای «دیوید فینچر» ساخت فیلم «استیو جابز» را برعهده گرفته، اخیرا گفته است: به من گفته شده این را نگویم، اما این فیلم برای من حکم قسمت دوم «شبکه اجتماعی» را دارد. مثل خود جابز‌، این یک فیلم در حال حرکت و جنبش است. این اثر برای ما به شکل یک صدای ذهنی است.

به گزارش بی.بی.سی‌، او در ادامه افزود: جابز شخصیتی است که خیلی‌ها احساسات شدیدی نسبت به او دارند. ساختن این فیلم مثل این است که بنشینید و درباره «بیتل‌ها» بنویسید. من نمی‌خواستم یک زندگینامه «ز گهواره تا گور» یا یک اثر ژورنالیستی بسازم. هنر به معنای رخدادها نیست.

انتخاب Sam Smith، به عنوان خواننده فیلم « SPECTRE »

Sam Smith خواننده انگلیسی که در سال گذشته و به ویژه بعد از گرفتن چند جایزه گرَمی شهرتی به هم زده است، در شبکه اجتماعی از خواندن موسیقی تیتراژ فیلم جیمز باندی «SPECTRE» خبر داد. . Sam Smith خواننده و ترانه‌سرای ۲۳ ساله نوظهور انگلیسی به احتمال زیاد خواننده ترانه فیلم «SPECTRE»، بیست‌و‌چهارمین فیلم ازمجموعه سینمایی پنجاه ساله جیمز باند خواهد بود.

ترانه فیلم قبلی جیمز باند، «اسکای فال» را نیزتوسط خوانندهمحبوب انگلیسی ادل خوانده شده بود. ادل برای خواندن این ترانه برنده جایزه اسکار و همچنین جایزه «بریت اواردز» شدبه گزارش هالیوود ریپورتر، Sam Smith در اینستاگرام و توییتر خود تصویری از انگشتری با نقش گروه تروریستی «SPECTRE» -گروهی تخیلی در داستان‌های جیمز باند که عنوان فیلم اخیر از نام آن گرفته شده است- منتشر کرد تا به‌صورت ضمنی خبر بدهد که خواننده ترانه تیتراژ این فیلم است

635773068474966254

عکس منتشر شده در اینستاگرام Sam Smith

علامت روی این انگشتر، اختاپوسی است که گروه خیالی «SPECTRE» برای نشان دادن تسلط خود و در همه ارکان دست داشتن، برای خود برگزیده‌اند. سام مندز کارگردان «SPECTRE» (و همچنین فیلم‌ قبلی جیمز باند و فیلم بعدی که فعلاً «باند ۲۵» نام دارد) در ماه ژانویه (تیر) اعلام کرده بود که ترانه فیلم ضبط شده است و یک موسیقی «معرکه و خیال‌انگیز» است. وی همچنین گفته بود که علاقه‌مندان لازم نیست «مدتی طولانی صبر کنند» تا بفهمند چه چهره (یا چهره‌هایی) برای خواندن این ترانه پشت میکروفن رفته‌اند.

هالیوود دومین تابستان پرفروش تاریخ را گذراند

 

avengers age of ultron

تنها فروش دو فیلم دنیای ژوراسیک و انتقام گیران: عصر اولتران، در سینمای آمریکای شمالی ۴میلیارد و ۴۸۰ میلیون دلار بوده است.

با نمایش فیلم‌هایی چون «دنیای ژوراسیک» و «انتقام گیران: عصر اولتران»، سینمای آمریکای شمالی از اول ماه می تا ۷ سپتامبر ۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون دلار فروش کرد.

 در حالی که نمایش این فیلم‌های بزرگ و پرهزینه پنجمین فروش بزرگ آخر هفته را کل تاریخ سینما رقم زد، اما نباید فراموش کرد که سال ۲۰۱۳به مدد فروش «مرد آهنی ۳» فروش تابستانی از ۴میلیارد و ۸۵۰میلون دلار گذر کرده بود.

در هر حال تورم و جابه جایی در تقویم که موجب شد روز کار به هفته بعد بیفتد، در حالی که در سال های پیش در همین مقطع زمانی قرار می‌گرفت، موجب شد تا آمار سینماروهای این روز تعطیل به این آمار فروش اضافه نشود.

هنوز آمار دقیق اعلام نشده اما فروش تابستان امسال احتمالا ۵درصد بیشتر از سال پیش بوده است.

یونیورسال هم با «دنیای ژوراسیک» که یکی از جواهرات امسال این کمپانی برای رکورد شکستن بود، تنها در آمریکا ۶۴۷.۵میلیون دلار فروش کرد و بزرگترین آمار فروش آخر هفته تاریخ آمریکای شمالی را با فروش ۲۰۸.۸میلیون دلار ثبت کرد. این فیلم در بازار جهانی هم رکورد فروش اولین آخر هفته را شکست و در عین حال دیروز موفق شد تا در بازار جهانی از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

فیلم کمپانی مارول و دیسنی یعنی «انتقام گیران: عصر اولتران» دومین فیلم پرفروش تابستانی بود که ۴۵۷.۸میلیون دلار فروش کرد.

در حالی که دیسنی با توزیع فیلم مشترکش با پیکسار یعنی انیمیشن «درون بیرون» به عنوان سومین فیلم پرفروش تابستانی شناخته شد و ۳۴۹.۶میلیون دلار فروش کرد.

یونیورسال با یک فیلم دیگرش در میان پنج فیلم اول جای دارد و آن «مینیون‌ها» است که ۳۲۹.۷میلیون دلار فروش کرد. محصول دیگر این کمپانی «صدای شش دانگ ۲» هم ۱۸۳.۸میلیون دلار فروخت.

در مجموع یونیورسال و دیسنی بیش از ۶۰درصد بازار فروش تابستانی را در اختیار داشتند.

فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» محصول پارامونت برخلاف «ترمیناتور: جنسیس» که موفقیتی کسب نکرد، فروش خوبی را ثبت کرد. «چهار شگفت انگیز» فاکس، «تد ۲» یوینورسال، «مردی از آنکل» کمپانی برادران وارنر و «سرزمین فردا» محصول دیسنی و نیز «پیکسل‌ها» از سونی برخلاف توقع موفق ظاهر نشدند.

پاسخ مثبت Tom Hardy برای بازی مجدد در نقش ” Bane “

maxresdefault

Tom Hardy در نقش Bane

Tom Hardy بازیگر شناخته شده هالیوودی برای بازی مجدد در نقش «Bane» چراغ سبز نشان داد.

 Tom Hardy که با «تلقین» و «شوالیه تاریکی بر می خیزد» کریستوفر نولان به شهرت رسید چندی است در سینمای هالیوود فعال تر شده. او پس از فیلم تحسین شده «مبارز» به جایگاه بهترین در هالیوود رسید و حالا یکی از بازیگران اصلی فیلم «بازگشته» الخاندرو گونسالس اینیاریتو در کنار لئوناردو دی کاپریو است. Tom Hardy در «شوالیه تاریکی بر می خیزد»، آخرین فیلم از سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان در نقش «Bane» یکی از مهم ترین دشمنان بتمن ظاهر شد. او پس از آن پیشنهاد بازی در مجموعه جدید فیلم های ابرقهرمانی برادران وارنر را با «جوخه انتحار» به دست آورد اما به دلایلی از جمله عدم تطابق برنامه نتوانست در این فیلم کنار جرد لتو، مارگوت رابی و ویل اسمیت حضور داشته باشد. حالا خبرنگار Mtv از وی در مورد علاقه اش به بازگشت به فیلم های ابرقهرمانی پرسیده. Tom Hardy هم در پاسخ گفت:« البته! من Bane هستم»

این بازیگر سرشناس که شنیده می شود ممکن است به زودی در فیلم هایی مثل جیمز باند و دنباله سوپرمن حضور داشته باشد اخیرا در پاسخ به یکی از هوادارنش در مورد این که دوست دارد در نبرد Bane سوپرمن و بتمن چه کسی پیروز شود گفته بود:« من دوست دارم هر دوی آنها را در زیر آب آن قدر نگه دارم تا دیگر حبابی روی سطح آب نیاید. Tom Hardy امسال به جز بازی در فیلم «بازگشته» در «مکس دیوانه» هم حضور داشته است. فیلمی کمیک بوکی که به کارگردانی جرج میلر ساخته شده است.


نمرات فیلم ها

با نمرات دو فیلم Black Mass (ختم سیاه) و Legend (اسطوره) همراه ما باشید

  • در قسمت جدیدی که به این بخش اضافه شده استبه اعلام و بررسی امتیاز فیلم هایی که نزدیک به اکران خود می‌باشند، می‌پردازیم.

بالاخره نمرات دو فیلم موردانتظار امسال اعلام شد. دو فیلم Legend و Black Mass که از فیلم هایی محسوب می‌شوند که شانس بسیاری برای اسکار دارند، کم‌کم در حال رفتن به زیر تیغ تیزبین منقدین هستند. در و هله اول، به فیلم Legend به کارگردانی و نویسندگی Brian Helgeland (خالق شاهکاری به نام L.A. Confidential) و با حضور بازیگرانی از جمله Tom Hardy می‌پردازیم.

18967542350 58eaea0039 o

پوستر رسمی فیلم Legend

تا انتشار این فیلم چیزی نزدیک به ۲۰ روز باقیمانده و از همین رو نمراتی از سوی مراجع بزرگ منتشر شده است. این طور که به نظر می‌رسد این فیلم آن‌چنان که از آن انتظار میرفت نتوانسته در سایت Metacritic بدرخشد، البته این موضوع ارزش های این فیلم را پایین نمی‌آورد و از آنجایی که ۲۰ روز تا انتشار این فیلم باقیمانده باید انتظار افزایش یا کاهش نمرات این عنوان در مراجع مختلف را داشته باشیم. قابل اشاره است که بازی Tom Hardy به شدت نظر منتقدین را جلب کرده است.

legendاین فیلم توانسته با ۱۴۳۵ رای، امتیار بسیار خوب ۸ را از سایت IMDB کسب کند. میانگین نمرات این فیلم در دوسایت Rotten Tomatoes و Metacritic به ترتیب ۷۹ و ۵۹ درصد می‌باشد.

—————————————————————

هر چه که باشد باشد به گل سرسبد فیلم های این ماه، Black Mass می‌رسیم. همانطور که از این فیلم انتظار می‌رفت، این فیلم توانسته همه جوره نظر منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند. این موضوع نیز قابل اشاره است که بسیاری از منتقدین بازی Johnny Depp را بی‌نظیر دانسته و او را یکی از شانس های برتر دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد سال می‌دانند. به هر حال بعد از مدت ها حضور این بازیگر مطرح در فیلم های نچندان عالی و صرفا اقتصادی، حال شاهد حضور به شدت زیبای او در یک فیلم جنایی هستیم.

black mass1

حضور Johnny Depp در Black Mass، تحسین منتقدین را واداشته است.

این فیلم به کارگردانی Scott Cooper و با حضور بازیگرانی همچون Johnny Depp توانسته نمرات زیر را کسب کند. تنها ۶ روز تا اکران این فیلم زمان مانده است.

black mass 1

bla

این فیلم توانسته با ۱۶۹۵ رای، امتیار بسیار عالی ۹.۱ را از سایت IMDB کسب کند. میانگین نمرات این فیلم در دوسایت Rotten Tomatoes و Metacritic به ترتیب ۸۰ و ۷۱ درصد می‌باشد.


باکس آفیس

“عقب نشینی رپرها”

box office

فیلم بسیار ضعیف War Room، توانست در دومین هفته اکران خود بالاخره فیلم Straight Outta Compton، را پشت سر گذاشته و خود را به صدر جدول برساند. War Room، در این هفته با ۱۶ درصد کاهش فروش نسبت به هفته گذشته و با فروش هفتگی $۹,۴۸۰,۵۳۵ در صدر جدول قرار گیرد. این فیلم به کارگردانی Alex Kendrick و کسب نمره ۲۶ از سوی Metacritic  تاکنون به فروش کلی $۲۴,۷۹۳,۹۹۳ دست پیدا کرده است.

بالاخره بعد از چند هفته شاهد عقب نشینی فیلم Straight Outta Compton، از صدر جدول هستیم. این فیلم که توانسته از شگفتی های تابستان امسال باشد به فروش $۸,۶۴۹,۱۹۰ در این هفته دست پیدا کرده است، فروش کلی این فیلم $۱۴۷,۵۸۴,۸۹۵ می‌باشد.

یکی از فیلم های تازه اکران این هفته A Walk in the Woods به کارگردانی Ken Kwapis می‌باشد. این فیلم با  با اکران در ۲۱۳۹ سینما توانسته به فروش $۸,۲۴۶,۲۶۷ دست پیدا کند. این فیلم امتیار ۵۱ درصد را از سوی Metacritic کسب کرده است.

دیگر فیلمی که هفته اول اکران خود را پشت سر گذاشت The Transporter Refueled می‌باشد. به هر حال نوشتن در مورد این افتضاحات تنها باعث خستگی نویسنده می‌باشد، این فیلم با اکران در ۳۴۳۴ سینما توانسته به فروش هفتگی $۷,۳۵۵,۶۲۲ دست پیدا کند.  این فیلم در سایت Rotten Tomatoes توانسته امتیاز ۱۶ درصد را کسب کند.

و آخرین اثری که اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشت، انیمیشن مکزیکی Un Gallo con Muchos Huevos ( به زبان انگلیسی A Rooster with Many Eggs) می‌باشد. این انیمیشن خارجی زبان توانست به فروش هفتگی $۳,۴۲۴,۷۰۲ تنها در ۳۹۵ سینما دست پیدا کند، که واقعا امار بسیار عالی و تحسین برانگیزی برای این انیمیشن با این تعداد سینما بسیار کم و محدود محسوب می‌شود. نکته بسیار جالب این موضوع می‌باشد که این انیمیشن توانسته به فروشی نصف فیلم The Transporter Refueled  با اکران ۳۴۳۴ دست پیدا کند. این انیمیشن بسیار زیبا توانسته امتیاز ۷۳ درصد را در سایت Rotten Tomatoes کسب کند.


موسیقی ماندگار

dallas buyers club poster

پوستر رسمی فیلم Dallas Buyers Club

در بخش موسیقی ماندگار این هفته، به بررسی موسیقی متن یکی از شاهکار های سال ۲۰۱۳  قیلم Dallas Buyers Club با بازی بی‌نظیر Matthew McConaughey و به کارگردانی Jean-Marc Vallée می‌پردازیم. که یک جایزه اسکار برای بازی بی‌نظیر Matthew McConaughey، همراه داشت. اما از هر چه که بگذریم، مطمئنا یکی از بهترین بخش های این فیلم موسیقی ماندگار زیبای آن بود که به‌ وسیله Lucie Bourgouin، Bob Bowen، Michael Wickstrom تهیه شده اند.

اگر بخواهم به صورت مختصر به داستان این فیلم بپردازیم، باید بگویم که داستان این فیلم در دهه ۱۹۸۰ زمانی که بیماری HIV در حال پیشرفت و شیوع در ایالت تگزاس می‌پردازد. در این بین Bane Ron Woodroof که یک گاوچران می‌باشد، در طول یک رابطه مبتلا به AIDS می‌شود. حال بعد از این اتفاق …

  به هیچ عنوان نباید داستان این شاهکار را بیش از این اسپویل نمود، به شخصه Dallas Buyers Club یکی از بهترین اثرهایی می‌باشد که در طول زندگی خود آن را مشاهده کرده ام. به هیچ عنوان این فیلم را از دست ندهید.

this publicity image released by the toronto international film festival shows matthew mcconaughey in a scene from dallas buyers club a film being showcased at the toronto international film festival ap phototoronto international film festival

بازی بی‌نظیر Matthew McConaughey برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد را به همراه داشت.

موسیقی که برای شما قرار داده‌ شده است، مربوط به تیتراژ اصلی این فیلم می‌باشد. پس منتظر چه هستید این موسیقی زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  

[jwplayer mediaid=”265721″]

لینک دانلود

—————————————————————————————–

در انتها….

به هیچ عنوان پیشنهادات و انتقادات خود را از سینما+ دریغ نکنید، در هفته گذشته تعدادی از کاربران نظراتی در مورد رنگ‌بندی تیترها به ما ارسال کرده بودند که سعی شد در این قسمت آن ها را بهبود یابند. مانند همیشه تنها از طریق انجمن می‌توانید با من در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا
سـیـنـمـا+ | قسمت یازدهم - گیمفا