Hideo Kojima: بازی Metal Gear Solid V باعث سرافرازی و افتخار من است | همه شما به ضیافت بازی دعوت هستید!
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پایانی طلایی بر یک دهه تلاش برای خلق فرانچایزی شاهکار و تکرار نشدنی و نشان افتخاری برای خالق آن؛ یعنی استاد کوجیمای بزرگ است. اکنون تنها چند ساعت به آغاز حکم فرمایی بازی بر بازارهای جهانی مانده است تا نام The Phantom Pain و کوجیما در کنار هم ابدی شوند!
سری Metal Gear Solid که دست پرورد Hideo Kojima میباشد، اکنون با نزدیک شدن به زمان عرضه آخرین نسخه فرانچایز، آماده رفتن پی واپسین ماجراجویی خود است که اولین گامش را با کسب نمراتی خیره کننده، محکم برداشت! اکنون کوجیما در تویتی؛ از همه ما درخواست کرده که در این ماجراجویی، به “سرباز کهنه کار افسانه ای” بپیوندیم. همچنین وی تاکید کرده است که “هیچگونه احساس افسوس و پشیمانی” درمورد بازی ندارد و به ساخته خود افتخار میورزد:
ما همه کار ها را انجام دادهایم و به هیج وجه احساس افسوس و پشیمانی نداریم و در عوض با یقین قلبی پر از شور و اشتیاق هستیم! من بسیار مفتخر و سربلند هستم! لطفا به بازی ما بپیوندید؛ شما را منتظر گذاشته ایم، درست است؟! پس بیایید آماده شویم!
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) August 31, 2015
Metal Gear Solid کار خود را قریب به یک دهه پیش آغاز کرد و در مسیر، به افتخارات پرغروری نایل آمد و اکنون به پایان راه خود رسیده است. بدرود گفتن Snake، از اعماق وجود ناراحت کننده است. افتادن شکاف میان Hideo Kojima و کمپانی Konami و جدا شدن آن ها پس از مدت ها همکاری به خودی خود نا امید کننده است، اما این مهم لطمه ای به نام Metal Gear Solid وارد نخواهد کرد. همچنین آقای کوجیما وعده داده است که باز هم بازی بسازد و چیز های جدید و شگفت انگیزی در پروژه بعدی خود برای غافلگیری ما دارد؛ هرچند که فعلا، وجود پروژه بعدی وی در هاله ای از ابهام قرار دارد. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دهم شهریور (فردا) به صورت رسمی برای پلتفرم های PlayStation 4 ،PlayStation 3 ،Xbox One ،Xbox 360 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات