از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا

از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد!

punk
۰۰:۰۳ ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا

عنوان استراتژیک Grand Ages: Medieval که ماه آینده برای کنسول PlayStation 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود، توسط استودیوی Gaming Minds در دست ساخت است. اکنون به تازگی سازندگان این عنوان به توضیح در مورد روند توسعه بازی پرداخته اند و در بین توضیحات خود، سخت افزار و API کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 را نیز، ستوده اند. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

در جدید ترین مصاحبه وبسایت GamingBolt درباره عنوان Grand Ages: Medieval با کارگردان اصلی بازی؛ آقای Daniel Dumont که بیش تر مربوط به روند ساخت بازی بوده است، ایشان در بین سخنان خود، نظراتی هم در مورد نسخه PS4 بازی داده اند. آقای Dumont با اشاره به API (رابط های برنامه ای) کنسول PS4 و وجه تمایز های آن با API رایانه های شخصی به قدردانی از سونی که در تمام مراحل ساخت بازی استودیو را یاری داده است، پرداخته‌اند:

API تعبیه شده برای PS4، در استفاده بسیار آسان و بدون دردسر بود که با به همراه داشتن یک Toolchain بی نقص (جزئی از کیت توسعه کنسول)، ما را قادر به ثبت تجزیه و تحلیل عمیق CPU و GPU ساخت. در تمام مراحل نیز، تیم پشتیبانی و توسعه Sony کمک رسان ما بوده است.

آقای Dumont افزودند که در ابتدای کار، افراد تیم استودیو هیچ شناختی از پتانسیل و توانایی های سخت افزاری PS4 نداشتند و قدرت پردازشی این کنسول را دست کم گرفتند. ولی به مرور زمان و به تدریج، قدرت واقعی این کنسول برای آن ها آشکار شد:

هنگامی که کار با PS4 را شروع کردیم، هیچ ایده‌ای درمورد قدرت GPU نداشتیم و به طبع، جزئیات و کیفیت بصری بازی را کاهش دادیم. اما با گذشت چند هفته، کاملا تحت تاثیر توان این کنسول قرار گرفتیم! بلاخره تصمیم ما بر این شد که بهترین جلوه های کیفی را در بازی پیاده سازی کنیم و اکنون؛ بهترین نتیجه رقم خورده است! ما مطمئنیم که GDDR5 RAM نقش بسزایی را در دست یابی یه این کیفیت ایفا کرده است.

با توجه به این اظهارات؛ باید منتظر المان های گرافیکی زیبایی در نسخه PlayStation 4 عنوان Grand Ages: Medieval باشیم. همچنین در این مصاحبه، هیچ صحبتی مبنی بر مقایسه کیفی بازی بر روی دو پلتفرم و یا برتری یکی از آن ها بر دیگری، نشده است. Grand Ages: Medieval در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۳ مهر ماه) برای پلتفرم های PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا
از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

از زبان سازندگان Grand Ages بشنوید: API و قدرت سخت افزاری PS4 ما را تحت تاثیر قرار داد! - گیمفا