دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا

حامد زاهدی
۰۸:۳۵ ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

با درود فراوان خدمت گیمفایی های عزیز. صبح تابستانی تان بخیر و خوبی باشد؛ انشاالله. در آخرین روز مرداد ماه با دومین شماره از مجله ویدیویی خانواده گیمفا در خدمتتان هستیم. همان طور که در تیزر اعلام نمودیم در این شماره شاهد آیتم های جدید و متنوعی خواهید بود که برای ساعتی لبخند را بر روی لبان شما می آورد. شما کاربران محترم می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، ضمن دریافت فایل ویدیویی از جزئیات آن نیز با خبر شوید.

همان طور که می دانید گیمفا همیشه به شعارهای خود تا حد امکان عمل کرده است. یکی از وعده هایی که در نخستین نسخه مجله ویدیویی داده بودیم، رفع کمی و کاستی ها بود. به لطف خداوند رحمان در این شماره توانستیم کیفیتی بهتر و درخور بازیبازان ایرانی ارائه دهیم و با تدابیر انجام شده موفق به این امر مهم که رساندن سطح کیفی آیتم ها بوده تا حد قابل قبولی نزدیک شویم.

آیتم هایی که در این شماره برای شما عزیزان آماده کرده ایم عبارتند از:

حامد زاهدی

گفت و گویی گرم و صمیمی میان ما و شما

  •  گفت و گویی گرم و صمیمی میان ما و شما

بسیاری از صحبت ها را نمی توان به نوشتار تبدیل کرد و رساندن مفهوم کار بسیار دشواری است. ما در این آیتم با زبانی کاملا ساده و آمیخته به طنز رو در رو با شما صحبت می کنیم. گاهی گله می کنیم؛ گاهی انتقاد می پذیریم و گاه هم شوخی می کنیم! در مورد عملکرد سایت در یک ماهه گذشته، آفت اسپم، ایمیل ها و نظرات و دیدگاه های ارسالی شما در صفحه اینستاگرام و … را  می خوانیم و پاسخ می دهیم. در کل هدف این بخش گپی با شما همراهان همیشگی است.

 

scalebound

پیش نمایش بازی Scalebound

  • پیش نمایش بازی Scalebound

به شخصه ترجیح می دهم مطلبی را به سمع و نظرم برسانند تا بخوانم! در این آیتم پیش نمایشی از بازی مهیج Scalebound که اخیرا هیاهوی زیادی را ایجاد کرده است، آماده نموده ایم. زحمت گویندگی ویدیو را آقای مهدی پناهیان کشیده اند و به بررسی شخصیت اصلی و گیم پلی بازی پرداخته اند. اگر اطلاعات خاصی در مورد این بازی انحصاری ندارید؛ فرصت را غنیمت بشمارید چرا که می توانید در زمانی کم، اطلاعاتی جامع و کلی در خصوص Scalebound به دست بیاورید.

 

6

مصاحبه ویدیویی با استودیو سازنده بازی ایرانی “جنون سیاه”

  • مصاحبه ویدیویی با استودیو سازنده بازی ایرانی “جنون سیاه”

در تابستان سال جاری وب سایت خبری و تحلیلی گیمفا تمرکز خاصی بر روی صنعت بازی سازی داخل داشته است. با جلسات متعددی که برگزار شد تصمیم بر آن گرفتیم که فاز جدید و گسترده تری برای مانور بر روی بازی های ایرانی آغاز کنیم. در راستای حمایت از بازی سازان ما به هزینه خود و بدون هیچ توقع و چشم داشت مالی دست یاری به سوی استودیوها دراز نمودیم تا به نوبه خود در پیشرفت صنعت مظلوم بازی ایرانی دخیل باشیم. از این رو با ارسال خبرنگاران کارکشته و کاربلد به استودیوهای مقیم سراسر ایران و تهیه گزارش، صدا و خواسته آنان را رسانه ای کرده ایم. در این شماره مهمان استودیو توسن گام، سازنده بازی “جنون سیاه” شده و با مدیر مسئول خوش اخلاق و محترم استودیو آقای هادی جعفری، هم کلام شدیم.

 

5

اخبار بازی های ایرانی به روایت امید حسینجان زاده

  • اخبار بازی های ایرانی به روایت امید حسینجان زاده

اگر می خواهید اخبار بازی های ساخته شده داخلی را بدانید، این آیتم را از دست ندهید. با امید حسینجان زاده (یکی از فعالین حوزه بازی سازی) همراه شوید تا شما را به دنیای بازی های آندرویدی و صدالبته ایرانی منتشر شده، ببرد. شما علاقمندان می توانید در آیتم اخبار بازی های ایرانی اطلاعاتی در مورد عناوینی همچون: موتوری، سایه گذشته و … به دست بیاورید.

 

9

نگاهی خلاصه وار بر Gamescom 2015

  • نگاهی خلاصه وار بر Gamescom 2015

اگر Gamescom 2015 را به هر دلیلی از دست داده اید، نگران نباشید؛ چرا که ما نگاهی کوتاه و نقدی بر مهم ترین اتفاقات رخداده خواهیم انداخت. آقای محمد رضا صحرایی به نقد بازی های نمایش داده شده در نمایشگاه می پردازد و جزئیات آن را بازگو می نماید. اگر از آن دسته افرادی هستید که قبلا ویدیو نمایشگاه را دانلود کرده اند، باز هم چیز تکراری نخواهید دید؛ چرا که علاوه بر معرفی به نقد نمایش ها پرداخته ایم و تمام کمی و کاستی های موجود را زیر ذره بین خود برده ایم.

 

3

کلیپ طنز و دوبله فارسی باگ بازی های ۲۰۱۵

  • کلیپ طنز و دوبله فارسی باگ بازی های ۲۰۱۵

کلیپ های Highlight Reel سایت Kotaku را به خاطر دارید؟ ویدیوهایی که شامل لحظات ناب و جالب بازی های کامپیوتری است. حال اگر این ویدیوها را به زبان فارسی دوبله و بر روی هر کدام صداگذاری کرده باشیم، چطور؟ پیشنهاد می کنم این بمب خنده را از دست ندهید!

 

10

نمایش آثار ارسالی برگزیده از سوی کاربران

  • نمایش آثار ارسالی برگزیده از سوی کاربران

مجله ویدئویی خانواده گیمفا تنها به آیتم های ساخته شده توسط کادر اصلی محدود نمی شود. ما میزبان کلیپ ها و فیلم های جالب ساخته شده توسط شما برای مجله ویدئویی هستیم. آیتم های خلاقانه و جالبی که توسط کاربران ارسال می شود با نام فرد در مجله های ویدئویی همراه با دیگر آیتم ها و بخش ها به انتشار خواهد رسید. گرچه این امر به احتمال زیاد باعث می شود که افراد ماهر در عرصه ویدئویی سطح کاری خود را به گیمفا و دیگر کاربران فهیم ثابت بکنند و از این راه وارد کارد بخش ویدئویی گیمفا شوند.‬

  • و  آیتم های مهیج و جالب دیگر…

 

حال که از محتوای درون شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا باخبر شدید، نوبت به دانلود آن رسیده است. دوستان گرامی، شاید سوال اول شما در مورد حجم فایل می باشد. در این خصوص می بایست عرض کنم که برای ارائه کیفتی مطلوب و مطابق به میل شما، نمی توانستیم از نرم افزارهای کم حجم کننده خاصی استفاده کنیم چرا که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر داشت. به شخصه توصیه می کنم کیفیت ۷۲۰p را دانلود نمایید و از دیدن آن لذت کافی را ببرید.

arrow, box, box arrow, download, download to box, green, load, wooden icon دانلود با کیفیت عالی ۷۲۰p

binoculars, find, search icon نمونه کیفیت ۷۲۰p

arrow, box, box arrow, download, download to box, green, load, wooden icon دانلود با کیفیت متوسط ۴۸۰p

binoculars, find, search icon نمونه کیفیت ۴۸۰p

مدت زمان: ۱ ساعت و ۰۶ دقیقه

توجه: در صورت توان، لطفا نسخه ۷۲۰p را دانلود نمایید.


همکاری: شما کاربران محترم می توانید آثار ساخته شده توسط خود را برای نمایش در شماره سوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا به ایمیل Zahedi@Gamefa.com ارسال نمایید.

Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا
دانلود شماره دوم مجله ویدیویی خانواده گیمفا - گیمفا