اولین امتیاز Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد [بروزرسانی شد]
تنها دو هفته تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۵، یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، فاصله داریم و به همین علت نیز، کم کم باید شاهد انتشار نمرات و نقدهای بازی باشیم. در این بین اولین نقد و امتیاز این بازی توسط مجله فرانسوی gamekult منتشر شده است.
این سایت در نقدی که از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain داشته امتیاز ۱۷ از ۲۰ را به بازی داده است. لازم به ذکر است که این نمره در سایت metacritic ثبت نخواهد شد. این سایت در نقد بازی ها بسیار سخت گیرانه عمل میکند و تاکنون به هیچ عنوانی نمره کامل نداده است. این نقد از طریق مجله این وبسایت فرانسوی منتشر شده و تصویر زیر را یکی از خریداری مجله در توییتر ارسال کرده است:
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) بر روی PS4 ،PS3 ،Xbox One ،Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد. نسخه PS4 بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ و نسخه Xbox One با رزولوشن ۹۰۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد.
بروزرسانی: دقایقی قبل مجله اسپانیایی Hobby Consolas هم از نقد و بررسی خود در رابطه با Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پرده برداشت. این مجله در نقدی که داشته به این عنوان امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ را داده است. لازم به ذکر است که این نمره در سایت metacritic ثبت خواهد شد. این مجله همانند gamekult در نقد های خود بسیار سخت گیرانه عمل میکند و تا به امروز تنها Super Smash Bros Wii U توانسته بالاترین نمره، یعنی ۹۷/۱۰۰، را به دست آورد.
همچنین در بخش نهایی نقد اشاره شده است که Metal Gear Solid V یک شاهکار تکرار نشدنی است و یکی از مدعی های اصلی دریافت GOTY 2015 به شمار میرود.
تصاویری از نقد مجله:
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات