Dragon Age II تعامل پذیر ترین بازی ما است!
در ویدئویی که اخیرا BioWare در اینترنت منتشر کرده و به نوعی در آن ایده های بازی Dragon Age II را به تصویر کشیده ، طراح بازی آقای مایک لیدلاو حرف های جالبی در مورد تعامل پذیر بودن این بازی نقش آفرینی زده است.
او در انتهای این ویدئوی زیبا در مورد تعامل پذیری بازی گفته است :
یکی از عوامل درخشش Dragon Age : Origins ، قسمت پایانی و تعامل پذیری بی نظیر در این قسمت بود. بازی کننده انتخاب های زیادی پیش روی خود می دید. ما استقبال مردم را دیدیم و این قابلیت را در شماره ی دوم به حد چشمگیری بسط داده ایم و به یکی از ارکان اصلی کل گیم پلی تبدیل کرده ایم. من معتقدم که DA II تعامل پذیر ترین بازی BioWare خواهد بود.
مایک لیدلاو این حرف ها را زده و برای این که به این ادعا جامعه عمل بپوشاند ، کار سختی پیش رو دارد؛ آیا او می تواند یک بازی ، تعامل پذیر تر از Mass Effect 2 بسازد؟! کار سختی است!
بازی Dragon Age II در تاریخ ۱۷ اسفند ۸۹ بر روی پلتفرم های PC , X360 و PS3 عرضه می شود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات