Project Morpheus آماده عرضه به بازار های جهانی میباشد
مدت زمان زیادی از اولین باری که Sony از پروژه واقعیت-مجازی Morpheus رونمایی کرد میگذرد و با وجود مشاهده Project Morpheus در رویداد های متعدد، هنوز اثری از عرضه آن دیده نمیشود؛ این در حالی است که بسیاری از شرکت های رقیب، با عرضه هدست های VR متنوع، سهم کثیری از بازار این فناوری روبه رشد را ازآن خود کردهاند. اما خوشبختانه خبر های جدید حاکی از به پایان رسیدن مراحل ساخت و نهایی شدن Project Morpheus میباشند. با ما همراه باشید.
با وجود اینکه هیچگونه اعلام رسمی عمومی از سوی سونی درباره تاریخ عرضه دقیق Project Morpheus انجام نگرفته است، ولی این کمپانی پیش تر اشاره کرده بود که هدست واقعیت-مجازی آن ها در سال ۲۰۱۶ وارد بازار ها خواهد شد. با این حال سوالات زیادی مبنی بر شکل نهایی این گجت، اتفاقات حول آن و یا دلیل عدم عرضه محصول در ذهن مردم وجود دارند که خوشبختانه در مصاحبه با یکی از مهندسان تحقیق و توسعه شرکت Sony به برخی از این سوالات پاسخ داده شده است.
Dennis Castleman؛ از مهندسان خلاق کمپانی، گفته است که به ظن او Project Morpheus آماده عرضه میباشد. ولی دلیل تاخیر در عرضه این است که آن ها منتظر پشتیبانی نرم افزاری قوی تری هستند:
من به مدت ۳ سال است که با سونی در حال همکاری بر روی Project Morpheus هستم و باید به شما بگویم که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار ها خواهد شد. این محصول؛ با تلفن ها و فناوری های تثبیت شده، اندکی متمایز است. هنگامی که من بر روی طراحی تلوزیون ها کار میکردم، معمولا برای عرضه مدل های جدید تر ۱۸ ماه طول میکشید. همچنین هدست های VR از لحاظ تجاری، محصولاتی متفاوت هستند و خرده فروشان هنوز آمادگی فروش این محصول به صورت انبوه و در حجم های عظیم را ندارند.
وی افزود:
به نظر ما، محصول آماده عرضه شدن است. ما فقط منتظر بازی های سازگار یافته با سخت افزار آن هستیم.
با این وجود؛ تنها سوالی که باقی مانده این است که “آیا نرم افزار ها و بازی ها قابلیت سازگار شدن با Project Morpheus را دارند یا خیر”. باید منتظر ماند، زیراکه فقط زمان پاسخگو است!
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی دوست دارم باهاش کار کنم
ببینم چطوریه
ولی حیف که گرونه
هنوز قیمتش اعلام نشده( یا شاید هم من نمیدونم)
ولی گرونه:|
اندازه کنسول هم باشه نمیشه خرید
شاید به جا تست کردم
زیر ۳۰۰ دلار فکر نکنم باشه 😕
از نظر من یه ۱۰۰۰ دلاری اب میخوره شایدم الان بگین چه خبر ولی دگ برای بعضی ها ارزش داره
۳۰۰ دلاررر :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat:
فک کنم از قیمت خود کنسولش بالاتر باشه
این پروژه از همه پروژه ها سر تره چون از همه بیشتر روش کار شده امیدوارم هرچه زودتر عرضه شه
اینم میشه یه چیزی مثل موو و کینکت.کاملا شکست خورده.بعد از یه سال هم سونی دیگه ازش حمایت نمیکنه.دقیقا مثل حال و روز الان کینکت ایکس باکس وان که تقریبا یه چیز بی استفادس.
اره باهات موافقم
یه چیزی مثل کینکت میشه بازی چند تا براش میدن و بعدش بلااستفاده میمونه
شما پیشگو هستی احتمالا
به نظر من که موفق میشه
ی gtaجدید توپ از راک استار بدن بیرون باهمه ی امکاناتش از اینم پشتیبانی کنه دیگه بازی نمیخایم تا آخر عمر :evilgrin:
به نظر من سونی این رو هم با یه قیمت رقابتی مثلا ۱۵۰ دلار عرضه میکنه :-))
میگیرمش حتما
امیدوارم اینجا بیاد با قیمت مناسب که همه بتونن تهیه کنن
خدا کنه سلواتی بدن تست کنیم