لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا

لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater

مهدی پناهیان
۱۰:۱۵ ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا

یکی از ژانرهایی که نبود بازیی در سبک آن و در کنسول نسل هشتمی نینتندو احساس می‌شود ترس و بقا است. سبکی که امروزه به شدت در آن فقدان خلاقیت آشکار و به دلیل نیامدن آی پی در خور توجه، گیمران را سخت دلواپس خود کرده است.

آخرین بازی ترسناکی که در قالب تیزری در اختیار مخاطبان قرار گرفت و همگان را تحت تاثیر خود قرار داد عنوان P.T بود. دمویی که قرار بود در قالب نسخه کاملی با نام Silent Hills عرضه شود و آن هم به دلیل به وجود آمدن مشکلات بین سازندگانش لغو شد و همه را در کف خود باقی گذاشت! اما این تنها بازی ترسناکی نیست که احتمالا شما حسرت آن را خواهید خورد بلکه عنوان دیگری وجود دارد که به دلیل انحصاری بودن آن برای Wii U باز شما در کف تجربه کردن آن قرار خواهد داد! بله درست حدس زدید بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden Of Black Water که در ژاپن با نام  Fatal Frame: Oracle Of The Sodden Rave نیز شناخته می‌شود این بار مهمان کنسول نینتندویی شماست تا ترسی خالص و ناب را به شما هدیه کند.

چهارمین سری از این مجموعه یعنی Fatal Frame: Mask Of The Lunar Eclipse

هرگز در خارج از ژاپن منتشر نشد.

“قاب مهلک ” بازیی است که بوسیله شرکت Koei Tecmo برای تمامی رجین‌ها تولید و توسط نینتندو انتشار پیدا می‌کند. گرچه که بازی برای ژاپن منتشر شده اما خبر انتشار آن برای غرب موجی از شادی را برای طرفداران این سری فراهم کرده است تا جایی که این نسخه انحصاری اولین عنوان از این سری است که راه خود را به غرب از زمان انتشار Fatal Frame 3 پیدا می‌کند. باید خدا را شاکر باشیم که نینتندو نسخه پنجم بازی را برای تمام دنیا مورد انتشار قرار می‌دهد چرا که چهارمین سری از این مجموعه یعنی Fatal Frame: Mask Of The Lunar Eclipse هرگز در خارج از ژاپن منتشر نشد.

Fatal Frame V که به اختصار از این به بعد آن را FFV معرفی می‌کنیم می‌تواند در کنار Devil’s Third همانند Splatoon فروش خوبی را در جهان تجربه کند و به نوبه خود سهمی در فروش کنسول Wii U داشته باشد منتهی باید ببینیم آیا این نسخه ارزش تجربه کردن همانند نسخه‌های پیشین و نیز انحصاری‌های دیگر نینتندو را دارد یا خیر. برای دانستن پاسخ این سوال با ما در ادامه پیش نمایش همراه باشید.

ترس آفرینان!| سازندگان بازی

 برای اولین بار جزئیاتی از بازی در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۴ توسط شرکت Koei Tecmo منتشر شد و در آن به انحصاری بودن FFV برای Wii U اشاره گردید و فقط این خبر به بیرون درز کرد که تنها نسخه ژاپن آن در دست ساخت است.

FFV در E3 2014 چیزی را برای نمایش نداشت اما چندی بعد نینتندو یک بخش را بصورت ویژه جهت نمایش آن اختصاص داد. در طول این نمایش خاص که در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۱۴ انتشار یافت Koei Tecmo و شرکت نینتندو با یکدیگر جزئیات اولیه‌ای از بازی را به همراه اولین تریلر و اسکرین شات‌هایی ارائه دادند و تهیه کننده آن  آقای Keisuke Kikuchi به همراه Shigeru Miyamoto  درباره بازی صحبت و از آن با نام Zero: Nure Garasu No Nike یاد کردند. در سال ۲۰۱۵ بود که نسخه غرب FFV برای رجین‌های Us و Pal نیز معرفی شد.

داستانی از لنز مرموز!| داستان بازی ( اخطار: اگر می‌خواهید داستان بازی برایتان جذاب باشد از خواندن این بخش پرهیز کنید!)

 قهرمان اصلی بازی دختری است با نام یوری کوزوکاتا که در یک فروشگاه عتیقه فروشی قدیمی کار می‌کند و قادر است سایه‌های پنهانی را ببیند و به وسیله لمس کردن می‌تواند افرادی را از جهان پنهان به دنیای زنده بازگرداند.

این توانایی یوری باعث شده است که او از دیگران فاصله بگیرد اما به دلیل داشتن آن قابلیت افرادی که از او درخواست کمک دارند را یاری می‌کند تا آیتم‌های گم شدیشان را پیدا کنند. روزی دختری به نام فویوهی هیمونو وارد فروشگاه می‌شود و از شخصی به نام هیسوکا کوروساوا که ظاهرا در آن فروشگاه کار می‌کند می‌خواهد که دوست گمشده‌اش را پیدا کند. هورا کاموموس کسی است که در ناحیه‌ای در اطراف کوهستان گم شده و باید پیدا شود.

yuuri kozukata

Yuuri Kozukata

در این زمان هیسوکا در فروشگاه نیست و یوری به جای او به درخواست آن دختر جهت پیدا کردن دوستش پاسخ مثبت می‌دهد. از طرفی افرادی وجود دارند که در جنگلی تصمیم به خودکشی می‌گیرند و در ساعتی به نام ” زمان مسحورکننده” وارد آنجا می‌شوند. این ساعت مدت زمانی است که مرز میان دنیای زنده و جهان پنهان است و در آن سایه‌ها این قسمت را تار می‌کنند. گفته شده است آن دسته از مردمی که اعتقاد دارند راهی برای پایان دادن به زندگی خود ندارند می‌توانند در آنجا و در این مدت زمان به وسیله یک مرگ تمیز(!) به زندگی خود پایان دهند. آنها بر خلاف جاهای دیگر که می‌خواهند اقدام به خودکشی کنند در این قسمت از جنگل تله و فریبی در بین دنیاها برایشان وجود ندارد.

یوری وارد جنگل می‌شود تا گم شده فویوهی را بیابد. در یک نقطه تلاقی او فویوهی را می‌بیند که در میان رودخانه‌ای ایستاده و چاقویی برگردن خود قرار داده است و به نظر می‌رسد که در حال پاره کردن گلوی خود می‌باشد که در همین زمان تمام صفحه به رنگ سیاه درمی‌آید.

شخصیت‌های قابل بازی:

35px yuuribio  Yuuri Kozukata: یوری از دوران کودکیش دارای یک توانایی و استعداد خاص در تشخیص اشیا مرموز است و آن زمانی است که آنها را لمس می‌کند. او با به کاربردن تواناییش می‌تواند افرادی را که روح آنها فراری شده‌اند را به دنیای زنده برگرداند. یوری برای پاسخ دادن به پرسش‌های خود به کوه هیکامی می‌رود و در آنجا آن کسی که مرده را ملاقات تا آن کسی که گم شده است را پیدا کند.

 

یوری برای پاسخ به سوال خود به کوه هیکامی می‌رود

یوری برای پاسخ به سوال خود به کوه هیکامی می‌رود.

miu hinasaki Miu Hinasaki: دختری است که به دنبال مادر گمشده‌اش می‌گردد. مادرش زمانی که او کودک بود ناپدید می‌شود. او هرگز حسی چون عشق به پدر و مادر را که در زندگی خاص است احساس نکرده و باور دارد که مادرش در کوهستان است.

ren hojo Ren Hojo: یک نویسنده می‌باشد که در تلاش است یوری را بشناسد. او به طور کامل خیالباف است و برای اینکار توسط دستیارش سرزنش می‌شود. او درباره رسم تدفین عکس‌ها چیزهایی شنیده و برای تحقیق در مورد کتاب جدیدش به کوهستان می‌آید.

بازی با ترس!| گیم پلی 

آنچه که انحصاری بودن FFV را برای Wii U جذاب کرده است استفاده مطلوب بازی از امکانات این کنسول است. مانند آنچه که در سری بازیهای Fatal Frame بخصوص در سری Zero آن وجود داشت، بازیکن باید ارواح خشمگین را با استفاده از گرفتن عکس با دوربین شکست دهد و نابود کند. البته برعکس نسخه‌های قبلی در این عنوان، شما با یک شبیه ساز دوربین قهرمان سر و کار دارید و آن چیزی نیست جز گیم پد Wii U!

گیم پدی که همانند یک دوربین واقعی در FFV عمل می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آن ضربات فراوانی را به تعداد زیادی از دشمنان با چرخش کنترلر Wii U قبل از فشردن دکمه شاتر وارد کنید.

بازی بر مفهوم آب تاکید بسیاری دارد و  توانایی‌های قهرمانان

بازی نیز بر همین اساس پایه گذاری شده‌اند.

علاوه بر آن، FFV محیطهای باز بزرگی را نسبت به نسخه‌های گذشته‌اش شامل می‌شود که برخی از آنها مانند کوهها، دریاچه‌ها و گورستان‌ها نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کنند. یکی از خصوصیت‌های این مکان‌ها مربوط به کوهستان است و آن وجود آب و هوای پیوسته بارانی است که باعث شده ارواحی که به شدت به رطوبت وابسته‌اند در این محیطها رفت و آمد کنند. از آنجا که براساس گفته سازندگان بازی بر مفهوم آب تاکید بسیاری دارد بنابراین توانایی‌های قهرمانان بازی نیز بر همین اساس پایه گذاری شده‌اند که برخی از آنها عبارتند از:

Mitori: در این حالت بازیکن قادر خواهد بود در طول مدیریت صفحه گیم پد به کمک لمس کردن آن ارواح را شکست دهد و بفهمد که چگونه شخصی در آن قسمت از محیط بازی مرده است.

طرز استفاده از گیم پد wii u در بازی

طرز استفاده از گیم پد Wii U در بازی

Reihen: زمانی که ارواح آسیب می‌بینند اجزایشان در اطراف آنها ظاهر و باقی خواهد ماند. اگر بازیکنان در این حالت تعداد زیادی از انها را کنترل و مدیریت کنند به آنان آسیب جدیی وارد می‌شود. در ضمن شما می‌توانید با استفاده از جزئیات ارواح مقداری از سلامت خود را بازیابی کنید.

Zanaei-Psychometry( روان سنجی): با استفاده از این قابلیت که به عنوان جایزه به بازیکنان داده می‌شود، کاراکتر آنها می‌تواند درباره گذشته سایه‌ها تحقیق و جستجو کند. اگر فردی درباره شیئی از قهرمان بازی درخواست کمک کند، کاراکتر می‌تواند با لمس کردن بر رویش تمرکز کرده، سایه‌اش را دنبال و آشکار کند و در نهایت آن را به دام بیاندازد.

کاراکتر می‌تواند بر روی اشیا تمرکز کند

کاراکتر می‌تواند بر روی اشیا تمرکز کند

Sprint Feature( ویژگی سرعت): در سری FF، یکی از خصوصیت‌های حرکت کاراکتر، سرعت بخشیدن به راه رفتن اوست آن هم در زمانی که شما بدان نیاز پیدا می‌کنید و این مورد برخلاف نسخه‌های قبلی بازی است که اغلب حرکت کند کاراکتر مورد اعتراض منتقدین قرار می‌گرفت. البته این قابلیت به آن معنی نیست که شما قادر خواهید بود از هر موقعیت خطرناک به راحتی فرار کنید. به طور مثال در محیط‌‌های آبی، آب همانند یک مانع طبیعی برای کاراکتر عمل خواهد کرد، حرکت آن را کند می‌کند و او نمی‌تواند به آسانی سریع بدود.

 Wetness Gauge( رطوبت سنج): همانطور که Koei Tecmo گفته، بازی به شدت بر مفهوم آب متمرکز شده است. این بدان معناست که نه تنها بازی در جهان و اتمسفرش به آب وابسته است بلکه در مکانیک گیم پلی نیز به آب بستگی دارد و این ویژگی بوسیله یک رطوبت سنج بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد.

آیکون رطوبت سنج در گوشه سمت راست صفحه نشان داده خواهد شد

آیکون رطوبت سنج در گوشه سمت راست صفحه نشان داده خواهد شد.

وقتی کاراکتر خیس‌تر می‌شود قدرت روحش افزایش می‌یابد و در نتیجه او می‌تواند حملات شدیدتری با دوربین آبسکیورا( تاریک) انجام دهد. اگرچه که این بدان معناست که با ارواح بیشتری در این شرایط مواجه خواهید شد و باعث خواهد شد که قدرت دفاعتان کاهش یابد. نتیجه گرفتن قدرت حمله دریافتی از سوی یک روح، موجب می‌شود تا رطوبت سنج شما درجه‌اش افزایش یابد.

Purifying Flame( شعله پاک): وضعیتی به نام رطوبت( Wetness) در بازی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن، آنچه که در روند گذشت زمان رخ داده است را واضح و آشکار کرد. بازیکن می‌تواند فورا در طول زمان رفت و آمد بکند و اینکار با استفاده از آیتمی به نام ” شعله پاک ” صورت می‌گیرد.

ارواحی در بازی وجود دارند که به بیماری با نام ” Yomi Nure”  مبتلا هستند و این وضعیت آنها باعث خواهد شد تا در طول روند آن اگر حمله‌ای را به بازیکنی انجام دهند منجر به کاهش قدرت دفاع او، کاهش میدان دید و نیز کاهش تدریجی سلامتی او می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با استفاده از آیتم شعله پاک با انتقال موقعیت خود در طول زمان، اولا همه ارواح را در منطقه شکست داده و ثانیا به سرعت خود را درمان کنید.

علاوه بر این توانایی‌ها، آنچه که از اطلاعات موجود در بازی بدست آمده است، پس از اینکه شما توانستید بازی را به پایان برسانید و تمام بخش‌های آن را کامل کنید، یک فصل جدید به نام ” Bonus Chapter” یا” فصل پاداش” به عنوان هدیه برایتان باز خواهد شد.

گیم پلی فصل Ayane کاملا متفاوت از گیم پلی بخش اصلی است.

در این فصل همانند سری بازی‌های Dead or Alive یک سناریو ویژه وجود دارد و در آن شما در نقش یک زن نینجا به نام Ayane هستید که به دنبال دختری گمشده به نام Tsumugi Katashina به یک روستا وارد می‌شوید. Tsumugi از سوی خواهر دو قلویش همواره مورد سرزنش قرار می‌گرفته است. او قبلا تلاش کرده بود به دلیل این مسئله خودکشی کند اما بعد از اینکه موفق به اینکار نشد به کوهستان هیکامی مهاجرت می‌کند، جایی که او در آنجا ناپدید می‌شود.

نقشه کوهستان هیکامی در بازی

نقشه کوهستان هیکامی در بازی…

گیم پلی فصل Ayane کاملا متفاوت از گیم پلی بخش اصلی است. Ayane به شدت مجروح شده و از فرم ورزشی نرمالش فاصله گرفته است. او هیچ راهی برای غلبه بر ارواح ندارد بنابراین مجبور است بر حالت مخفی کاری تکیه کند. اگر Ayane بیش از حد به ارواح نزدیک شود، آنها می‌توانند او را ببینند. او می‌تواند جادوی پنهانی را فعال کند که با استفاده از خالکوبی که در پشت خود دارد خویش را از درک ارواح، مخفی نگه دارد. استفاده از آیتمی به نام ” شعله سنگ روح” باعث خواهد شد تا قهرمان بازی در زمانی که توسط روح تسخیر می‌شود، به او ضربه بزند و گیجش کند.

تکنولوژی در خدمت گرافیک| گرافیک بازی

با توجه به نظرات منتقدان سایت فامیتسو که در ادامه آنها را خواهید خواند، محیط‌هایی که تحت تاثیر آب قرار دارند تا جایی که امکان داشته بصورت طبیعی و واقعی کار شده‌اند.  همچنین تاثیر این محیط‌ها بر لباس قهرمانان بازی و نمناک شدن آنها بسیار دیدنی است. طبق گفته سازندگان بازی برای ایجاد چنین ویژگی‌هایی از تکنولوژی انجین بازی Dead or Alive استفاده شده است. یکی از مزیت‌های این انجین، پیاده سازی جزئیات حرکت اندام کاراکترهای بازی به صورت طبیعی است تا جایی که هر قسمت از عضو بدن کاراکترها را می‌توان طوری طراحی کرد که بصورت جداگانه اعمالی را انجام دهند.

در مجموع می‌توان گفت با توجه به سخت افزار کنسول Wii U بازی عالی طراحی شده و همانطور که باید انتظار داشته باشیم Koei Tecmo بازی را خوب از آب درآورده است!

800px ff5 promo 03

سکوت ترس!| صداگذاری و موسیقی بازی

همانطور که می‌دانید آنچه که موجب ترس شما در اینگونه بازی‌ها می‌شود در اکثر اوقات سکوت محیط اطراف و عدم آگاهی از اتفاقات موجود در بازی است. با این وجود قرار داشتن یک موسیقی خلاقانه و دلهره‌آور نیز می‌تواند به روند بهتر بازی کمک کند. موسیقی بازی به بازیکن در مواقعی که در مکان‌های مملو از آب قرار دارد حس خفگی را القا می‌کند! از طرفی دیگر افکت‌های بازی نظیر صدای باران، صدای شاتر دوربین، ضربه‌های چکش بر میخ در پس زمینه موسیقی در لحظات حساس و صدای جیغ و فریاد افراد مرده که قهرمان بازی با آنها سر و کار دارد نیز به زیبایی کار شده‌اند. گرچه هنوز به طور کامل در این رابطه چیز دقیقی نمی‌دانیم اما آنچه که از شواهد پیداست برای این بخش از بازی نگرانی وجود ندارد.

صدای باران در سکوت جنگل رعب آور خواهد بود

صدای باران در سکوت جنگل رعب آور خواهد بود!

ارزش تجربه بازی| نظرات منتقدان شرقی

بازی توانسته در ژاپن برای رده سنی +۱۷ تایید شود و در اروپا درجه PEG18 را نصیب خود نماید. در کنار این نکته  FFV در نسخه ژاپنیش موفق شد براساس نقد و بررسی سایت فامیتسو با توجه به نمرات ۴ نقد که ۷، ۸، ۹، ۹ بود نمره ۳۳/۴۰ را دریافت کند.

در این نقدها، منتقدان همگی این نظر را داشتند که به کار بردن گیم پد کنسول همانند یک دوربین واقعی به جو اتمسفر موجود در بازی کمک و یک حس کامل ترس را به بازیکن منتقل می‌کند. اما یکی از منتقدان احساس می‌کرد که کنترل بازی کمی همچنان کند به نظر می‌رسد.

 

یکی از منتقدان فکر می‌کند کنترل بازی همچنان کند است

یکی از منتقدان فکر می‌کند کنترل بازی همچنان کند است

 

در ادامه نظرات منتقدان را درباره بازی که در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۴ بر روی سایت Nintendo Every thing به انگلیسی ترجمه و منتشر شد را می‌خوانیم.

عقیده منتقد اول درباره بازی:

آیتم آشنای حمله در این سری یعنی دوربین آبسکیورا بخوبی با گیم پد کنسول Wii U ترکیب شده است. آن به شما احساس نگاه کردن از میان یک دوربین را می‌دهد. عکس گرفتن با چرخش گیم پد سرگرم کننده است و احساس موجود در بازی را به مقدار زیادی به ما القا می‌کند. درسته که کنترل بازی برای ترسناک بودنش کند و تنبل است اما همین نکته به شما حس ترس را می‌دهد. لباس‌هایی در طول بازی وجود دارند که می‌توانیم آنها را بدست آوریم اما آیا آنها می‌توانند اثر زخم را بر روی ما خنثی کنند؟

نظر منتقد دوم در مورد بازی:

مکانیزم به کار بردن گیم پد Wii U بعنوان یک دوربین جهت عکس گرفتن در به وجود آمدن یک حس مطلوب در بازی خیلی خوب شکل گرفته است. سیستم مبارزات هیجان انگیز است و آن شامل گرفتن و تسخیر کردن ارواح خشمگین بوسیله حرکت و چرخش گیم پد در لحظه مناسب می‌باشد. صحنه‌هایی که تحت تاثیر رطوبت آب واقع می‌شوند اتمسفری خوب ایجاد می‌کنند و المان‌های کاراکتر در این شرایط مانند خیس شدن لباس‌های او به صورت جالبی دیدنیست. اگرچه که قدرت مانور حرکت کاراکتر ضعیف است اما در همان زمان به شما از دیدگاه یک عکاس بوسیله گیم پد، حس ترس را در وجودتان تحریک می‌کند.

ایده منتقد سوم درباره بازی:

بازی استفاده زیبایی از گیم پد Wii U کرده است و یک حس بی‌نظیری برایتان فراهم می‌کند. استفاده دوجانبه از گیم پد هم بعنوان نقشه و هم بعنوان دوربین از جمله این موارد است. بعنوان مثال بازی به شما درباره پتانسیل شکست دشمنان با استفاده از گرفتن عکس،  فرصتی در لحظه‌ای مناسب می‌دهد و امکانی را برایتان فراهم می‌کند که به مقدار زیاد به اتمسفر و داستان بازی کمک فراوان کرده است. قهرمان بازی دختری است که طراحی شخصیت او به کاهش حس ترس در بازی کمک می‌کند و این موضوع برعکس فیلم‌های ترسناکی است که شما مجبور هستید فقط به جلو نگاه کنید و پلک نزنید!

نقد منتقد چهارم در مورد بازی:

ممکن است یک روح در هر زمانی جلویتان ظاهر شود و شما که احتمالا نمی‌خواهید این شانس را از دست بدهید که از او عکس نگیرید! به همین دلیل در این زمان لازمه که گیم پد Wii U را به صورت آماده در دستانتان داشته باشید. از زمانی که گیم پد را بعنوان دوربین آبسکیورا در جنگ‌ها به کار می‌برید، مبارزات حس بهتری از آن را به شما در بازی می‌دهد. به تعداد زیادی چیزهایی در بازی وجود دارد که باعث ترستان خواهد شد و این شگفت انگیز است. البته پیشنهاد می‌کنم اگر جراتش را دارید به گوشتان هدفون بزنید و در یک اتاق تاریک آن را بازی کنید و به گیم پد خیره شوید! در این لحظه است که شگفت زده خواهید شد!

انتظار برای ترس!| زمان انتشار بازی

بازی در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۴ (۵ مهر) برای ژاپن منتشر شد و در تاریخ ا آوریل سال ۲۰۱۵ در کنفرانس Nintendo direct نسخه غربی آن برای آمریکای شمالی و اروپا با عنوانهای Fatal Frame: Maiden Of Black Water برای رجین US و Project Zero: Black Haired Shrine Maiden برای رجین PAL تایید گردید. نسخه خرده فروشی بازی شامل بازی کامل از نقطه آغاز و  نسخه آزمایشی دیجیتالی آن دو بخش از فصل مقدماتی بازی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. مورد دوم به بازیکن این اختیار را می‌دهد که آیا می‌خواهد برای ادامه بازی پولی پرداخت کند یا که همچنان تمایل دارد به قفل مراحل آن نگاه کند!

ff5 logoFFV در پاییز ۲۰۱۵ برای آمریکای شمالی و در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ برای اروپا منتشر خواهد شد.

دیافراگم‌ها را تنظیم کنید!| جمع بندی

آن طور که از نقدهای منتشر شده پیداست، ما با یک بازی سراسر هیجان و ترس روبرو هستیم. نکته‌ای که شاید شما همچنان بدان توجه می‌کنید انحصاری بودن FFV است. به همین دلیل لازم است که جهت تجربه بازی یک عدد دوربین شبیه ساز آن را همراه با لابراتوار کنسولیش تهیه کنید! دوربینی که هرگز از خریدش پشیمان نخواهید شد و  تجربه‌ای ناب از Fatal Frame را نصیبتان خواهد کرد.

بنابراین همچنان منتظر انتشار و خبرهای بیشتری از این عنوان خواهیم ماند. نظر شما چیست؟ آیا سبک ترس و بقای شرقی را می‌پسندید؟ با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا
لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لابراتوار وحشت! | پیش نمایش Fatal Frame: Maiden of BlackWater - گیمفا