تکراری بودن صنعت بازیهای رایانهای از نظر طراح Dishonored
آقای ویکتور آنتونوف،طراح اصلی بازی Dishonored به تازگی در طی مصاحبهای صنعت بازیهای رایانهای را بدون تنوع و تکراری توصیف کردهاست و اعلام کردهاست که این صنعت نیاز به تغییر و تحولی بزرگ دارد.
وی در مصاحبهای که با خبرنگار یوروگیمر ترتیب داده است از متنوع نبودن و تکراری بودن بازیهای ساخته شده توسط بازیسازان شکایت کرده است و صنعت بازیهای رایانهای را نیازمند یک تغییر و تحول عظیم و بزرگ دانسته است:
“اکنون همه بازیها جنگی هستند؛انواع و اقسام جنگ!بازیها خیلی تکراری شدهاند.نه این که بد باشیند،بلکه بر عکس بسیار بینظیر و عالی هستند ولی تنوع ندارند و تکراری به نظر میآیند.صنعت بازیهای رایانهای به تغییری عظیم نیازمند است که این صنعت را دگرگون کند و روند متنوع نبودن بازیها متوقف شود.این موضوع اصلا شوخی بردار نیست و مانع پیشرفت صنعت بازیهای رایانهای میشود.”
وی ادامه داد:
“هر بازیسازی که بخواهد تنوعی در بازیاش ایجاد کند دچار شکست خواهد شد،تنها تعداد کمی از این تعداد بازیها موفق میشوند اما به پای دنبالههای تکراری برای بازیهای بزرگ نمیرسند و در نتیجه بازیسازان نیز از ایجاد تنوع در بازیهایشان منصرف میشوند.”
وی در پایان نیز صحبتهایی که درباره مشابه بودن و مقایسه عنوان Dishonored با عنوان Bioshack شنیده میشوند را بسیار تاسف برانگیز شمرد و گفت که این دو بازی به هیچ وجه قابل مقایسه با یک دیگر نیستند:
“واقعا برای کسانی که Dishonored با Bioshack مقایسه میکنند متاسف هستم.این اصلا درست نیست و نتیجه این کار همان تکراری بودن و نبود تنوع در صنعت بازیهای رایانهای میباشد.”
عنوان Dishonored در آبانماه برای PC،PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
من با همه ی حرف هاش موافق نییستم !!بازی ها بسیار متنوع هستند!!!!!
به نظر من درسته میگه. بازیها یه مقدار تکراری شدن مخصوصا بازیهای جنگی. 🙁
خب…بعد سه روز…من برگـــــشتم….
________________________
این آقا یک کم دور وبرشون رو میدیدن بهتر بود…همه اش اکشن؟
Dishonored فوق العادس فقط کاش گرافیکش خوب باشه! 😀
آفرین :yes: