یکی از اعضای استودیو Techland درباره عنوان Dead Island 2 صحبت کرده است
با توجه به گفته های آقای Tymon Smektala که یکی از اعضای استودیو Techland می باشد، به نظر می رسد که برای از سر گرفتن پروژه Dead Island 2 تنها کافی است که Deep Silver از استودیو Techland درخواست کند که ساخت این عنوان را ادامه دهد. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
آقای Smektala، اخیرا مصاحبه ای را با وبسایت Videogamer انجام داده است. او در این مصاحبه بیان کرده بود که عنوان Dead Island فرزند این استودیو محسوب می شود، بنابراین، این استودیو ارتباط تنگاتنگی با این IP دارد. او بیان کرد:
من شخصا دوست دارم که بر روی عنوان Dead Island کار کنم، به این خاطر که علاقه شدیدی به این عنوان دارم. من فکر می کنم که در بازار فضای کافی برای هر دو عنوان Dying Light و Dead Island وجود دارد.
او ادامه داد:
در واقع تا زمانی که بتوان موارد متفاوتی را در این دو عنوان مشاهده کرد، این دو بازی از یک دیگر متمایز هستند و خط واضحی میان این دو وجود دارد. بنابراین ساختن آنها امکان پذیر خواهد بود.
آقای Smektala همچنین بیان کرد که از شنیدن این خبر که استودیو Yager دیگر بر روی عنوان Dead Island 2 کار نمی کند، ناراحت شده است. او می گوید که این اتفاقات همواره ناراحت کننده هستند.
او گفت:
اساسا این اتفاق ممکن بود برای ما رخ دهد. همیشه از دیدن چنین رخداد هایی ناراحت می شویم. شما هیچ وقت از شکست یک استودیو دیگر خوشحال نخواهید شد. امیدوارم که در آینده، نسخه های بیشتری از عنوان Dead Island ساخته شود و این اتفاق تاثیر زیادی بر روی استودیو Yager نداشته باشد.
در سال ۲۰۱۲ شایعه ای منتشر شده بود که بیان می کرد استودیو Yager درحال کار بر روی عنوان Dead Island 2 می باشد. هر چند، Deep Silver در آن زمان این شایعه را تکذیب کرد.
در E3 2014 این عنوان به شکل رسمی معرفی شد و قرار بود که در فصل بهار سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC, PS4 و Xbox One منتشر شود. مدتی بعد، شایعه هایی مبنی بر انتشار این عنوان در پاییز ۲۰۱۵ منتشر شد و چند روز بعد از آن، Deep Silver اعلام کرد که Dead Island 2 قرار است در سال ۲۰۱۶ عرضه شود. اما در انتها Deep Silver بیان کرد که Yager دیگر بر روی این عنوان کار نمی کند.
Deep Silver هنوز جایگزینی برای استودیو Yager معرفی نکرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
لابد الان میان میگن کنسول ها توانایی ندارن :reallypissed:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خب عزیزم چند تا دلیل داره این حرفشون و من حتی میگم تا حدودی هم درسته اولا که داینگ لایت یک بازی اپن ورد سنگین هست با اینکه من با کارت گرافیکم راحت ۶۰ میگیرم اما واقعا به کارت من فشار میاد ولی همین نسخه اول رو روی کنسول ها به زور ۳۰ فریم و ۱۰۸۰ نگه داشتند وای به حال نسخه دوم که به احتمال زیاد خیلی سنگین تر خواهد بود و کسانی که این بازی رو با کوانتوم و امثالهم مقایسه میکنند باید بگم اون عناوین انحصاری هستند و از طرفی داستان خطی و روند خطی دارند اما داینگ لایت یک اپن ورد هست که هنگام روز نور پردازی فوق العاده سنگینی داره به همراه شهر بزرگ و لودینگ لایو و هنگام شب هم بسیار بازی پر تحرکی هست و جمعیت و detail خیلی زیادی داره پس واقعا اگر نسخه دوم ساخته بشه باید انتظارات بیشتری رو برآورده کنه در صورتی که در نسخه اول کنسول ها لن گ میزنند! یکی دیگه از دلایل استفاده از کروم انجین هست و من یادمه اون موقع که ۹۷۰ داشتم بازی در شهر افت فریم شدید داشت و بعد از آپدیت ها بهتر شد اما در کل اصلا انجین خوبی نیست و متاسفانه کارت های AMD در این بازی به بدترین شکل بازی رو اجرا میکرد و بازی با R9 290 حول و حوش ۲۰ فریم میداد که باز با آپدیت مشکلات حل شد و آخرین مورد هم باید بگم که تک لند سابقه زیادی در ساخت اپن ورد نداره و در این سه بازی داینگ لایت و بازی دد ایلند نتونسته خوب از پس بهینه سازی بر نمیاد
تایید کنید
در ضمن من میدونم اپن ورلد درسته اما برای تلفظ تند ورد نوشتم معلمان به بزرگی خودشون ببخشند 😉
ممنون بابت توضیحات ولی چون من نظر نمیدم توی پست ها با این حرفتون مخالفم روی پلی۴ لگ نمیداد نمیدونم اینو از کجا شنیدید دوست عزیز :yes:
عزیزم اصلا من گفتم نسخه کنسولی لگ داشت؟ لطفا کامنت رو درست بخونید من گفتم نسخه کنسولی لنگ میزد (از بابت اینکه بازی رو ۳۰ اجرا میکرد نه از بابت این که افت فریم داشت!) و منظورم از لنگ زدن ضعف سخت افزار بود که باعث شده بود بازی با محدودیت فریم اجرا بشه نه اینکه افت فریم داشته باشه!!!!!
کاملا باهات موافقم . من به شخصه در نسخه ps4 لود دیر تکسچرها رو مشاهده کردم و حتی در سایه اجسام که یکدفعه ظاهر میشد. امیدوارم زود عمر کنسول ها تموم نشه چون به شخصه واسه من ضرر هست .
ببخشید معذرت میخوام کامنت رو بد خوندم
من از هیچ کدوم بازی های techland خوشم نمیاد. :no: :smug:
دای لایت رو ادامه بدن خیلی بهتره
گفتن کنسول های نسل ۸ توان پردازش دایینگ لایت ۲ رو ندارن
دادا امکان نداره اخه مگه دای لایت رو با مشکل اجرا میکردن خیلی راحت رو کنسول ها اجرا میشد همش بهانست مگه میخوان چی بسازن اخه. ویچر سه با مشکل اجرا میشد و اگه بگن توانای پردازش ویچر چهار رو نداره یه حرفی ولی دای لایت ک چیز خاصی نیست همش بهانست
خب اینا اینو میگن
داداREB@Z ابول حرف دل منو زدی :yes: والا داینگ لابت گرافبکش خیلی کمتر از ویچر۳ هستش من الان راحت دارم ویچر۳ رو با ۳۰ فزیم رو پی سی باری میکنم ولی واسه dl پذرم در اومد بس که بهیته سازیش اشغال بود بلد نیسیتید بهیته کنید گردن نسل نندازبد :no:
ویچر ۳ کلی افت فریم رو ps 4 داشت
منظورم اینه که ورژن اول ویچر رو ps4 افت فریم و باگ داشت که با اپدیتایی که cd project منتشر کرد برطرف شدن
باگ ندیدم اما افت فریم تا دلت بخاد
خب منم میگم داشت و اگه بیان بگن نسل هشت نمیتونه ویچر ۴ رو پردازش کنه یه حرفی ولی دای لایت ب راحتی اجرا میشد
متن مشکل داره.کار کردن Yager روی ددایلند ۲ شایعه نبود و این استدیو واقعا تا چند وقت پیش هم داشت روی این بازی کار می کرد.از طرفی هم شما خودتون توی صحبت های این شخص نوشتید این قضیه رو که این استدیو روی بازی کار می کرده.
کلی هم امید و آرزو داشتن راجب این بازی ولی با اینکه خبر خوبی نیست چندان هم بد نشد که این استدیو رو کنار گذاشتن!.چون من به شخصه با توجه به نمایش های بازی هیچ امیدی بهش نداشتم.ببینیم دیگه چه استدیویی رو میخوان بزارن روی بازی کار کنه.Techland فعلا بهترین گزینه است با توجه به اینکه تجربه اش هم تو این چند وقته تو این سبک حسابی زیاد شده و می تونه یک بازی درست و حسابی بده بیرون.
دقیقا مطابق منبع ترجمه کردم دوست عزیز. نگفتم که شایعه بوده گفته توی سال ۲۰۱۲ شایعش منتشر شده ولی مدتی بعد به طور رسمی اعلام کردند که Yager در حال کار بر روی بازی هست و این اواخر هم گفتند که Yager دیگه روی بازی کار نمی کنه.
بنظر من Dying Light رو نباید با Dead Island مقایسه کنن چون هیچ بازی در این سبک از جملهDying Light رقیب Dead Island نمیشه
بابا Dying light که به راحتی از روی Dead island مثل اسفالت عبور میکنه.
من شخصا عاشق بازی های زامبی هم و عاشق زامبی هاهم هستم 😐 ولی دیگه واقعا شورشو در آوردن با این کارا شون بازار شده پر از عناوین تخیلی این از این کال اف که از ده به بعد جو گیر شد این اساسینس که با اینکه از اولشم یه ر*دمان تاریخی بود ولی خوب بود که از سه که دزمند مرد واقعا مسخره شد الآن امید ما فقط به مافیا سه و جی تی ای هست که جی تی ای هم گند زد با اون ایستر اگ هاش یعنی دیگه دیپ سیل ور پر راک استار پر یوبیسافت هم که از همون اولش شرکت عجیبی بود ما گیمرا دیگه امیدمون به کی باشه برای یه بازی اپن ورلد عادی ها کی چرا مسئولین جواب گو نیستن 🙁
چی باعث شد بگی gta گند زد.
و در ضمن دوست من زامبی هاهم عاشق تو هستند.(شوخی)
منظورم از نظر تخیلیات بود ایستر اگ هاش زامبی آدم فضایی روح و هیولای دریایی
اصلا بازیش داشت از یادم میرفت. :-/
محیط dead island رو خیلی بیشتر از dying light دوست دارم چون dying light خیلی دلگیر بود و اصلا زامبی کشی توش حال نمیداد :X-P:
من که عاشق dying light شدم :inlove:
بازیش هیجان بیشتر از ترس داشت :smirk:
دایینگ لایت که واقعا یه بازی خیلی عالی بود کسایی که بازی نکردن حتما بازی کنن
بازی باحالیه خدا کنه زودتر منتشر بشه