کنترلر بعدی کنسول های شما شاید یک انگشتر باشد!
بله، تیتر خبر را درست خواندهاید! دسته بازی بعدی شما شاید به صورت یک حلقه باشد! به تازگی اطلاعاتی از یک نمونه اولیه کنترلر بسیار پیشرفته و انقلابی منتشر شده است که تجربه ما از بازی های ویدیویی را متحول خواهد ساخت. با ما همراه باشید.
اگر از بهدست گرفتن کنترلر کنسول های خود خسته شده اید و یا از بازی کردن با صفحه نمایش گوشی های هوشمند به تنگ آمده اید، پس باید مژده یک گجت بسیار پیشرفته که به انگشتان دستان تعلق دارد را به شما بدهیم! این نمونه اولیه که با نام Talon شناخته می شود در واقع یک کنترلر بسیار پیشرفته بازی های ویدیویی در قالب انگشتری ساده است که توسط شرکت Titanium Falcon تولید شده است. Talon به وسیله ارتباط Bluetooth قابلیت اتصال به کنسول های خانگی، گوشی های هوشمند و یا هدست های واقعیت-مجازی را دارا می باشد و با ترجمه کردن حرکات دست ازطریق “۹ محور سنسور کنترل حرکت” به پالس های الکتریکی، عمل انجام بازی ها را سهولت خواهد بخشید. همچنین دو دکمه حرکتی نیز، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده اند:
Titanium Falcon امیدوار است که با جمع آوری بودجه ۳۰۰.۰۰۰ دلاری از طریق کمک ها و سرمایه گذاری های مردمی توسط موسسه Indiegogo این محصول را به تولید انبوه برساند. به احتمال زیاد، قیمت Talon حدود ۱۰۰ دلار خواهد بود. مدیر عامل Titanium Falcon؛ آقای Guo Juan در وصف این گجت می گوید:
ما معتقدیم که انگشتر هوشمند بدون لمس و حرکتی، نحوهی تجربه بازی های ویدیویی را برای همیشه متحول خواهد کرد. Talon بازی کنندگان را قادر خواهد ساخت که در هر زمان و مکانی، چه در حال حرکت و فعالیت باشند و چه دستآزاد باشند، به انجام بازی های دلخواه خود بپردازند! بازی کنندگان می توانند بازی های موبایل و یا برنامه های دلخواهشان را در هر زمانی؛ مانند اوقات آشپزی کردن، ورزش کردن، در صف اتوبوس منتظر ماندن و غیره، به سادگی چند حرکت، کنترل کنند.
با توجه به این سخنان؛ Talon یک وسیله بسیار جالب است. مسلما باید تا زمان به تولید انبوه رسیدن وسیله و انجام آزمایشات منتظر ماند و باید دید که آیا قیمت ۱۰۰ دلار نهایی خواهد شد و یا یک محصول انقلابی با قیمتی رقابتی را شاهد خواهیم بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات