آیا Transformers: Devastation در Xbox One و PS4 متفاوت خواهد بود؟ + اطلاعات بیشتر
امروز اطلاعات جدیدی از Transformers: Devastation، ساخته کمپانی PlatinumGames به کارگردانی آقای کنجی سایتو، منتشر گردید که در ادامه از شما دعوت میکنیم که به مطالعه آن بپردازید. همچنین دوباره یک سوال بین طرفداران ایجاد میشود: آیا تفاوتی بین PS4 و Xbox One خواهد بود؟ با گیمفا همراه باشید.
بر اساس اطلاعاتی که دقایقی پیش منتشر شد، بازی با نرخ فریم ۶۰ بر روی تمامی کنسولها و با رزولوشن ۱۰۸۰ بر روی کنسولهای نسل هشتی ایجاد خواهد شد. البته جناب آقای Robert Conkey در کنفرانس گیمزکام این نکته را هم اعلام کرده بودند که کنسولهای PS3 و Xbox 360 با مقداری افت فریم مواجه خواهند بود ولی نرخ فریم PS4 و Xbox One صد در صد ثابت خواهد بود. همچنین رزولوشن تایید شده برای کنسولهای نسل هفتم، رزولوشن ۷۲۰p میباشد. PCباز ها هم هرچه بیشتر پوب بدهند همان قدر آش خواهند خورد.
اطلاعات تازهای نیز از این بازی به دستمان رسیده است:
- Activision کسی بود که ایدهی این بازی را ارائه داد و دریافت که مردم خانهی Bayonetta همگی طرفداران تبدیل شوندگان هستند.
- تیم سازنده همان تیم The Legend of Korra نخواهد بود. این مورد بر اساس عادت کمپانی عرضه کننده که یک تیم را برای چند بازی مسئول نمیکند عجیب نیست.
- در پایان هر حمله میتوانید یک حرکت مخصوص با تبدیل شدن را اجرا کنید.
- غنیمتها با توجه به سختی تغییر خواهند کرد.
- با آوردن جلوههای ویژه مستقیما از نمایشها، گرافیک بازی بسیار زیبا بوده و تیم سازنده از تکنیکهای مدرن در ساخت بازی بهره خواهد برد.
- انیمیشنها از نمایشهای قدیمی آمدهاند ولی با سبک PlatinumGames ترکیب شدهاند
- تبدیلهای درون بازی مخلوطی از نمایشهای زنجیرهای میباشد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
این بازی باید مثل فیلمش پرطرفدارو جذاب شه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: اما متاسفانه بازم به این نسخش امیدی ندارم متاسفانه ساخت این بازیم شباهت به اسپایدرمن داره که فیلمش فوقلعاده میفروشه و جذابه برعکس بازیش. تنها بتمن بود که از نظر گیم و فیلم همیشه پرچمش بالا بودو هست :yes: :yes: :yes: :yes:
deadpool هم اونقدر خوب بود که بشه اینجا ازش نام برد با اینکه به پای بتمن نمیرسه اما بازی خوب به بالا بود
بتمن از رو کمیک ساخته شده نه از رو فیلم
فکر کنم این بازى ربطى به فیلمش نداره. در واقع بر اساس سریال بسیار پر طرفدارش تو اواخد هشتاد و نود ساخته شده با یه مقدار به روز رسانى.
بازی باز ها هرچه بیشتر پوپ بدهند ?:-) :-/