Gamescom2015: عنوان Forza Motorsport 6 چگونه با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا میشود؟
تعداد بسیاری از مردم متعجب شدند که چگونه استودیو Turn 10، سازنده عنوان Forza Motorsport 6، توانست کاری کند که این عنوان با وجود ۲۴ اتوموبیل در زمین مسابقه و باران، با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا بشود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا توضیحات کارگردان این بازی را در این مورد بخوانید.
پس از پایان یافتن کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2015 آقای Dan Greenawalt، کارگردان نوآوری Forza Motorsport 6، در پاسخ به این سوال که آن ها چگونه توانستند به این مهم دست پیدا کنند گفت:
اگر بخواهم صادقانه بگویم، جواب شما این است: بهینه سازی، بهینه سازی، بهینه سازی. Forza Motorsport 5 درست مانند Forza Horizon 2 و Forza Motorsports 6 توسط موتور گرافیکی سفارشی سازی شده ForzaTech ساخته شده اند و این موتور توسط دو تا از بهترین تیم های کلاس جهانی استفاده شده است: تیم استودیو Turn 10 و تیم PlayGround.
همچنین ما یک سازنده بازی های انحصاری هستیم. ما با The Coalition همکاری میکنیم و برای ۳۴۳ نیز کار کرده ایم و خیلی خوب میدانیم که چطور یک بازی بهینه شده برای اکس باکس وان بسازیم.
من فکر میکنم این موضوع که Forza Motorsport 6 با ۲۴ اتوموبیل درون زمین مسابقه و با وجود شبی بارانی بتواند با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا شود، تعجب بسیاری از مردم را بر انگیخته است ولی همه چیز عالی پیش میرود.
در پایان ماجرا، این همان چیزی است تکنولوژی برای آن ساخته شده است، تکنولوژی برای تجربه کردن است، تکنولوژی مسوولیت ایجاد شور و هیجان برای اتوموبیل های درون بازی را بر عهده دارد و برای چنین اتفاقی، همه چیز ارزشش را دارد.
کسانی که موفق به تجربه بازی شده بودند، معتقد میباشند که بازی حس بسیار خوبی دارد و نمیتوانند برای نسخه اصلی صبر کنند. شما میتوانید تریلر این عنوان که باران را نمایش میدهد در این مطلب مشاهده بفرمایید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
هرجوری هم رسیده باشن
دمشون گرم
معلومه خیلی زحمت کشیدن
دمشون گرم بلاخره به ۶۰fps رسیدن
احساس میکنم یجورایی برتری افتاده دست ایکس وان :idk: بخوام کنسول بگیرم همین الان میرم ایکس وانمیگیرم :-/ یه احساسی بهم میگه میخواد بترکونه
اره موافقم بنظر میاد ایکس وان داره کم کم استارت خودش رو میزنه
سونی هم ساکت نمیمونه رقابت این دو کنسول هرچی نزدیکتر باشه بهتره!
رسیدن به چنین رزلویشن و نرخ فریمی در X1 کار هر سازنده ای نیست.!
واقعا تریلر این بازی شاهکار بود یکی بهترین ها در سبک خودش هست
کم کاری بازی سازان اینجا معلوم میشه که به ۱۰۸۰ و ۶۰ فرم نمیرسن
بهینه سازی بهینه سازی بهینه سازی دمشون گرم :yes:
هر دو کنسول عالین امیدوارم سونی یه تکونی بخوره 😀