توسعه دهندگان ۴ Gears of War: بر روی IP کنسل شده استودیو سرمایه گذاری فراوانی کرده بودیم
قبل از اینکه استودیوی سازنده ی Gears of War 4، به The Coalition تغییر نام دهد و قبل از این که متولی جدید فرانچایز معروف مایکروسافت یعنی Gears of War شود، به نام Black Tusk Studios شناخته می شد.
چند سال پیش و در جریان E3 2015 آنها بازی جدیدی را رونمایی کردند که به یک IP جدید شباهت می داد.
یک ایده ی جدید که بسیاری را شیفته ی خود کرد.
بدیهی است که این IP جدید به علت وجود پروژه ی جدید استودیو یعنی Gears of War 4 کنار گذاشته شد.(طبق اظهارات رسمی سازندگان این بازی اصلا وجود نداشته و تنها یک طرح مفهومی بوده است.)
اما در مصاحبه ی اخیر The Coalition با وبسایت Polygon سازندگان به حرف آمده و در مورد مفهوم اصلی این IP سخن گفتند.
آقای Mike Crump مدیر استودیو می گوید:
هنگامی که مایکروسافت با Epic در حال بحث بر سر آینده ی Gears of War بودند، تیم ما سرمایه گذاری عظیمی بر روی بازی در حال ساختهمان کرده بود.
مسلما اگر شما یک سال و نیم بر روی یک پروژه کار کنید به آن وابستگی پیدا خواهید کرد.
و من دروغ می گویم اگر ادعا کنم که هیچکس از اینکه متوجه شد پروژه ای که برای ماه ها بر روی آن کار کرده بود قرار است نابود شود، ناراحت نشد.
و این تصمیم بسیار سختی برای من بود.
وی افزود:
اگر شما هم مدت طولانی را در صنعت گیم سپری کرده باشید، با کنسل شدن پروژه ها آشنایی کامل خواهید داشت.
افرادی که این مورد را تجربه کنند برای مدتی شدیدا غمگین می شوند و من باید به آنها زمان بدهم تا بتوانند با موضوع کنار بیایند، احساس غمی که افراد بعد از نابود شدن چیزی که مدت ها بر روی آن کار می کردند.
Crump در پایان توضیح داد که تصمیم نهایی برای نابودی پروژه تصمیم سخت و ناراخت کننده ای بود:
ما دور یک میز نشستیم و تصمیم همه بر این شد که بازیمان را رها کرده و ساخت Gears of War 4 را آغاز کنیم.
با وجود اینکه این اتفاقات و نابودی یک IP ناراحت کننده بود اما بنظر میرسد استودیو برای انجام وظیفه ی جدیدش کاملا آماده است.
Gears of War 4 در سال آینده به طور انحصاری برای Xbox one منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات