سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا

سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود

ابراهیم ثمرصفا
۲۲:۳۲ ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا

همانطور که می دانید، قابلیت Split-Screen در عنوان Halo 5: Guardians وجود نخواهد داشت. این خبر باعث ناراحتی طرفداران سری شد. به این خاطر که آنها خاطرات زیادی از بازی کردن این عنوان، به صورت Split-screen در نسخه های قبلی سری داشتند. استودیوی ۳۴۳، اخیرا توضیحاتی را در این رابطه بیان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

در یک از پست های وبسایت Halo Waypoint، سازندگان بازی دلایل انجام این کار را بیان کرده اند.

حذف کردن ویژگی split-screen از بازی Halo 5: Guardians یکی از سخت ترین تصمیماتی بود که تا به حال در این استودیو گرفته بودیم. می دانیم که عنوان Halo برای بسیاری از طرفداران سری، به معنای تجربه کردن بازی با دوستانشان در داخل یک اتاق است. حتی خود ما خاطرات زیادی از قابلیت split-screen داریم. برای پیشرفت گیم پلی سری Halo و ایجاد یک عنوان نسل هشتمی واقعی، باید تصمیمات سختی را می گرفتیم. هدف ما این بود که از بالا بودن کیفیت بازی اطمینان حاصل کنیم. اکنون در عنوان Halo 5: Guardians ما شاهد هوش مصنوعی پیشرفته تر، محیط های وسیع تر، گیم پلی بهبود یافته و گرافیک واقع گرایانه تری هستیم.

آنها ادامه دادند:

در واقع، کار بر روی ویژگی split-screen ممکن بود نیازمند زمان زیادی باشد و باعث شود که نتوانیم، به خوبی وظایف خود را انجام دهیم و کیفیت همه قسمت های بازی را نسبت به قبل، افزایش دهیم. ساخت یک بازی، نیاز به تقسیم عادلانه و منطقی منابع، تکنولوژی و زمان دارد و ما تصمیم گرفتیم که یکی از ویژگی های دوست داشتنی سری را برای هدفی بزرگتر، حذف کنیم.

عنوان Halo 5: Guardians، در ۲۵ اکتبر (سه شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا
سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Halo 5: حذف کردن قابلیت Split-Screen تصمیم دشواری بود - گیمفا