بروزرسانی جدید Xbox One برروی سرعت سیستم تمرکز می کند
اگر شما دارای یک Xbox One باشید ، می دانید که سیستم عامل آن مقداری کند است.
در E3 2015 درمورد تغییراتی که این بروزرسانی جدید انجام می دهد صحبت های اندکی انجام شد و حالا پس از مصاحبه ای که GamingBolt با Richard Irving داشت ، جزئیات بیشتری در مورد این بروزرسانی بزرگ بدست آمده است.
ابن بروزرسانی در فصل پاییز منتشر خواهد شد و تمامی تغییرات آن براساس درخواست ها و نظرات طرفداران بوده است.
Richard Irving در رابطه با بهبود های سیستم عامل گفت:
هدف ما از این طراحی و تجربه جدید Xbox One بالا بردن سرعت سیستم است ، تمام کارهایی که شما در Xbox خود انجام می دهید چه در Xbox Live و چه به صورت آفلاین با سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.
کارهایی مثل دعوت کردن به پارتی ، فرستادن پیام صوتی و متنی ، با سرعت بسیار بیشتری انجام می پذیرد.
تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی بزرگ به زودی اعلام می شود ، از دیگر ویژگی های این بروزرسانی می توان به اضافه شدن دستیار صوتی Cortana ، افزایش سرعت نصب بازی ها و طراحی جدید رابط کاربری آن اشاره کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
کالاًتغییر خوبه مخصوصا از نوع اینکه به حرف کاربرا و استفاده کننده ها توجه بشه..که مایکرو خدایی رو این گزینه خوب تمرکز داره…..بخش Friends و Party خدایی کنده ولی بقیه جاها زیاد به چشم نمیاد.
مگه سرعت سیستمش مشکل داره اخه من خونه یکی بازی کردم همه بازی هاشم دیجیتالی بود اصلا کند نبود نمیدونم شاید من دقت نکردم ولی در کل جای تحسین دارن هر دو شرکت این جمله رو اویزه گوششون کردن (همیشه حق با مشتری بید) .
موفق باشند :drool: :yes:
فقط Ps4 خودشونم قبول دارند گند زدن با این کنسولشون حالا باید وایسیم ببینیم با این اپدیتا میتونه برسه به ps4
باشه بابا فهمیدیم اصلا ps4 اخر سیستم ایکس باکس هم از میکرو ضعیفتره فقط من یک خواهشی دارم از شما فن های سونی لطفا خواهشا اگه از ایکس باکس خوشتون نمیاد تو اخبار ایکس باکس نیاین و نظرات با ارزشتونو اینجا هدر ندین برین تو همون اخبار سونی اونجا نظر بدین ما هم قول میدیم اصلا تو اخبار سونی نریم و نظر ندیم
داداش منم فن سونی هستم ولی با دیگران مقایسه نکن
داداش من منظورم فن های بی منطق بود که ابروی همه فن هارو بردن وگرنه فن های بامنطق که من نوکرشونم هستم ولی بعضی از فن ها هم ایکس باکسی هم پلی استیشنی یکم زیادی دیگه فن هستن درحدی که انگار فن اون یکی شرکته دشمن خونیشونه
با این ابدیت ها به جایی نمیرسه x one تو سخت افزار کم اورده
کوروش جان من این حرفی که میخوام بهت بزنم امیدوارم به صورت دوستانه و ارام بخونی چون من فن هیچ کدومشون نیستم و تو هر نسل با توجه به علایق شخصی و انحصاری های pc و کنسول و با در نظر گرفتن این که اخرین ویژگی مهم تو گیم برام گرافیک فنی هستش یکی رو انتخاب میکنم پس به حرفام گوش کن:
این حرفی که گفتی x1 از لحاظ سخت افزار کم اورده از ((پاییه)) اشتباه هستش به چه دلیل:
۱-از لحاظ سخت افزاری eSRAM پهنای باند بیشتری در اختیار توسعه دهندگان میده تا GDDR5
۲-قدرت cpu و SDK های ماکروسافت رو نباید برد زیر سوال چون با یک برنامه نویسی قدرت سخت افزار خام برای توسعه دهندگان بالا میره
۳-DX12 تو را هستش
و چند مورد دیگه در ضمن یک قانونی هست که به زبان خودمونی بهش میگیم ((رقابت عادلانه)) که از اسمش معلومه و تا حالا دیده نشده که شرکت های مثل نینتندو و ماکروسافت و سونی این قانون رو زیر پا بزارن …
تو هر نسل شاید فلان کنسول n در برخی جزییات فنی رو رندر نکنه ولی در حدی نیست که بگیم فلان کنسول از سخت افزار کم اورده …
موفق باشید
بزرگترین اشتباه ماکرو استفاده از embeded ram (رم جاسازی شده) کرده که از نوع eSRAM هست که مقدار ان فقط ۳۲ مگا بایت و پهنای ان ۲۰۴ گیگ بر ثانیه است
به گفته جناب مارک سرنی معمار ارشد سونی : ما ۲ گزینه داشتیم : میتونستیم با همین GDDR5 مقداری هم eDRAM استفاده کنیم و باس گرافیک رو ۱۲۸ کنیم (در حال حاضر هر دو کنسول باس ۲۵۶ دارند) و مقدار پهنای ما به ۱.۰۸ ترابایت بر ثانیه میرسید !!!! ولی استفاذه از ۲ نوع رم برای سازندگان چالش ایجاد میکرد و از طرفی بالای ۱ ترابایت بر ثانیه(اترابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه ) پهنای باند بسیاد وسوسه انگیز به نظر میرسد .. ولی بعد از صحبت های بسیار با سازندگان و تلاش های شبانه روزی به این نتیجه رسیدیم ۱۷۶ گیگابایت رم یکپارچه بسیار زیاد و کافی هست و همچنین برای سازندگان راحتتر هست ولی این به این معنی نیست که معماری ps4 ساده است..طوری ان را طراحی کردیم که یاد گیری ان راحت ولی استاد شدن سخت است و حالا حالاها سازنده ها میتونن باهاش سرو کله بزنن
از سال سوم هم DEV KiT های بر مبنای hUMA به دست سازنده ها خواهد رسید(منبع گیم لاب بارسلونا ۲۰۱۳ مارک سرنی کنفرانس)
این نتیجه رسیدیم ۱۷۶ گیگابایت بر ثانیه پهنای باند یکپارچه