نویسنده ی سری Assassin’s Creed علاقه ی خاصی به پیوستن به استدیو Certain Affinity دارد
نویسنده ی سری Assassin’s Creed آقای Corey May از علاقه ی خود در پیوستن به استدیوی سازنده ی عناوین اول شخص یعنی Certain Affinity به عنوان مدیر بخش داستان سرایی خبر داد.
برای اطلاعات بیشتر در این ضمینه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
آقای Corey May نویسندگی عناوین یوبی سافت از جمله Far Cry, Prince of Persia و Splinter Cell و البته Assassin’s Creed را به عهده داشته و همچنین در نوشتن داستان عناوینArmy of Two Batman: Arkham Origins و Terminator Salvation نیز نقش داشته است.
استدیوی Certain Affinity نیز در توسعه ، همکاری و ساخت مودها و نقشه های بخش چندنفره ی عناوین third-party مانند Call of Duty و Halo دست داشته.
همچنین در پورت نسخه ی Xbox 360 بازی Left for Dead نیز با Valve هم کاری کرده و عناوینAge of Booty و Crimson Alliance را عرضه کرده است.
استدیوی Certain Affinity قصد دارد با استخدام آقای Corey May نه تنها کار خود را در ساخت بازی ها چندنفره گسترش دهد ، بلکه ساخت بازی های تکنفره و Co-op را نیز آغاز کند.
آقای Max Hoberman مدیر استدیو در بیانیه ای اعلام کرد :
بنده از خوش آمد گویی Corey به آستین (شهری در ایالت تگزاس آمریکا) و استدیوی Certain Affinity بسیار هیجان زده هستم.
وی در ادامه به تشریح اهداف آینده ی این استدیو پرداخت:
این اولین قدم ما در استخدام رهبران و افراد کلیدی بوده تا به پیشرفت ما از مرحله ی کمک به دیگر ناشران برای عرضه ی عنواین AAA آنها گذشته و بتوانیم عناوین خود را توسعه داده و بسازیم.
در حالی که بازی های چندنفره همچنان به عنوان بخش مهمی از DNA استدیو ما شناخته می شود،تیم ما قصد تبدیل شدن به افرادی متخصص در ساخت بازی های تکنفره و co-op را نیز دارد.Corey نیز با هدایت و ساخت بخش روایت و داستان سرایی کمک بسیار بزرگی برای رسیدن به اهداف استدیو می کند.
لازم به ذکر است که افراد استدیوی تگزاسی Certain Affinity تشکیل شده از اعضای سابق استدیو های Bungie ،Digital Anvil, Electronic Arts, Microsoft, Midway Austin, NCSoft, Origin وRed Storm می باشند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خوبه ، آینده ی روشنی پیش روی این استودیو وجود داره
امیدوارم در آینده ای نزدیک بازی های خوبی رو در صنعت گیم ارائه بده :yes: :yes: :yes:
جدیدا اگر خبری درمورد سری Assassins میخونم ، یکی میخواد Assassin رو ول کنه و بره یه استدیو دیگه .