تریلر جدیدی از گیم پلی Devil’s Third منتشر شد
یکی از عناوین مورد انتظار برای دارندگان کنسول Wii U بدون شک Devil’s Third می باشد. بازی که پس از ورشکسته شدن شرکت دوست داشتنی THQ به نیتندو رسید و این شرکت ژاپنی خبر از ساخت و انتشار این عنوان به صورت انحصاری برای Wii U داد. حال و به سبب نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی تریلری از گیم پلی آن منتشر شده است. برای دریافت تریلر و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
طی این نمایش گیم پلی شما می توانید دقایقی از روند بازی Devil’s Third و مبارزات جالبش را مشاهده نمایید که نوید یک بازی دوست داشتنی با مبارزات سریع را به مخاطب می دهد. Devil’s Third عنوانی با داستان آخرالزمانی است که در آن شما کنترل شخصی به نام Ivan را برعهده دارید و می بایست یک جنگ جهانی را برای حکومت بر جهان هستی رهبری کنید. در پایان شما می توانید این تریلر گیم پلی را با دو کیفیت متفاوت دریافت نمایید.
[jwplayer mediaid=”246073″]
دانلود با کیفیت HD
دانلود با کیفیت SD
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
اقا پست تامب رایدر حذف شد.
ممنون بابت خبر اقای خزایی
اره منم اومدم ببینم چه خبره دیدم پست حذف شده 😕
یکی از دوستان گفته بودن تکراریه فک کنم برای همین حذف شد
به نظر من این عنوان عنوانه موفقی نیست 😐
بنظر جالب میاد
بابت خبر تشکر :snicker:
من درعجبم
Wii U اینو میکشه ولی Project Cars رو نمیکشه؟
مگه داریم؟
مگه میشه؟
این یه بازی بر مبنای گرافیکه و مقدار کنترل شده ای از پردازنده رو مصرف میکنه که میشه کنترلش کرد ولی پروجکت یه بازی بر مبنای پردازنده هست که به صورت داینامیک و متغییر ممکنه یه سری اتفاقات بیفته که فشار خیلی زیادی به پردازنده بیاد ، دقت کنید این که سازنده ها گفتن روی wiiu درست اجرا نمیشه این نیست که همیشه زیر ۳۰ فریم باشه بلکه بعضی وقت ها بسته به موقعیت در ۳۰ فریم هست و بعضی وقت ها میاد پایین و در کنارش لگ و هنگ های چند صدم ثانیه ای اعصاب خورد کن .
البته این بازی چندان هم سطح کیفیت بالایی نداره که بخواد با پروجکت مقایسه بشه ( نه از لحاظ گرافیک و نه از لحاظ پردازش فیزیکی).
خیلی به این امیدوار بودم….امیدم بر آب شد!!!!
این تبدیل میشه به بازی با متای حداکثر ۶.۵ و فروش ۳۰۰ هزار تا در ژاپن در بقیه دنیا فروشش کلا میشه ۴۰هزارتا
سرتاپا مشکل!!!
خوشمان آمد ، مبارک wii U دارا