سازنده Dead Island 2 در مورد قطع رابطه اش با Deep Silver توضیح میدهد
امروز صبح طی خبری که منتشر کردیم متوجه شدید که استودیو YAGER، سازنده Dead Island 2، رابطه خود را با Deep Silver، دیگر سازنده این بازی، قطع کرده است و قرار است Deep Silver به تنهایی به ساخت این عنوان بپردازد. این کمپانی در آوریل ۲۰۱۵ نیز انتشار این عنوان را تا سال ۲۰۱۶ میلادی به عقب انداخت. جدای از این حرف ها امروز استودیوی YAGER به شرح و تفصیل دلیل جدا شدنش از پروژه پرداخته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
امروز آقای Timo Ullmann، مدیر عامل استودیوی YAGER، در صفحه رسمی فیسبوک این کمپانی نوشت:
تیم ما در YAGER کاملا به تعهداتش در زمینه تولید بازی هایی در سطح کیفی AAA پایبند است. ما همیشه رابطه ای نزدیک با ناشران و کمپانی های بینالمللی و معروف داشتیم و در زمان مشابه یک استودیوی مستقل باقی مانده ایم. تیم ما از بهترین مغزهای خلاق و متخصصان تکنولوژی تشکیل شده است که همگی یک مشخصه مشترک دارند. این تیم با شور اشتیاق فراوان در حال کار بودند تا Dead Island 2 را به مرحله ای جدید و بالاتر در کیفیت برسانند.
بهرحال YAGER و Deep Silver دیدهای متفاوت و مربوط به خودشان را دارند که باعث از بین رفتن هماهنگی کار شده بود و باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود و دو تیم از هم جدا شوند. ما در حال حاضر تمام تمرکز خودمان را بر روی عنوان Dreadnought گذاشته ایم و همراه استودیو Six Foot، سازنده همکار، و Grey Box، ناشر این عنوان، در حال کار بر روی آن میباشیم. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد ولی تمام چیزی که در حال حاضر میتوانم در مورد این بازی بگویم این است که Gamescom پیش رو، یک رویداد فوقالعاده برای Dreadnought خواهد بود.
آقای Ullmann در مورد تفاوت های دیدگاهی که با Deep Silver داشته اند صحبت خاصی نکرد و در این باره توضیح نداد، ما نیز قصد نداریم در مورد این قضایا به حدس و گمانه زنی بپردازیم. درحال حاضر بهتر است منتظر بمانیم تا تمام موضوعات روشن شده و اطلاعات بیشتری از هر دو کمپانی منتشر شود.
این استودیو ابراز امیدواری کرد که Dead Island 2 یک تجربه عالی برای بازیبازان و طرفداران این سری به ارمغان خواهد آورد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
چه حیف شد.
واقعا yager با spec ops انقلاب کرد.
الان یعنی ساخت بازی کنسل شده؟
خیر، Deep silver به تنهایی ساخت بازی رو ادامه میده.
پس ساخت بازی چی می شه یعنی تاخیر?دوستان این مقایسه نظر منه
عرضه ی سالانه عرضه ی چند ساله
فواید:لازم نیست چند سال صبر کرد سر یه تاریخ دیر به دیر عرضه میشه و ممکنه تاخیر
بازی میاد بیفته که شاید بره روی اعصاب
مضرات:کیفیت و خیلی چیزها برای سر موقع عرضه اگه سازنده،سازنده باشه بازی
شدن کم میشه میتونه جایزه هارو درو کنه
اساس ها!مگه نه
اره راس میگیم همسایه ما میوه فروشی داره!
در هر حال باید دید کار این بازی به کجا میرسه . ماکه نفهمیدیم این آقا ساسان چی گفت یکی ترجمه کنه لطفا من زبانم خوب نیست :laugh:
اقا ویرایش کردمش ولی درست نشد در اصل با عرضه ی سالانه نواوری کم میشه ولی لازم نیست چند سال صبر کنی مثل سریassassin’s creed ولی در عرضه ی چند ساله دیر به دیر عرضه میشه و شاید تا خیر هم بخوره ولی سازنده اگه سازنده باشه جایزه درو می کنه اساس
دوست عزیز خواستم ویرایش کنم ولی خود بخود ریست شد بعد در پاسخ خواستم درست کنم ولی ثبت نشد
انصافا ی پا انیشتینی واسه خودت 😮
خخخخخخخخخخخخخخخخ
اینیشتین درستشه
هیچی بوی گند تاخیر میاد.
کلا این بازی خیلی ضعیف بود قسمت اولش. حالا ببینیم این چی میشه.