عنوان Year Walk پاییز امسال به Wii U خواهد آمد
عنوان Year Walk، که در سبک پازل منتشر شده است و در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم iOS عرضه شد و یک سال بعد در سال ۲۰۱۴ میلادی بر روی رایانه های شخصی و مک در دسترس قرار گرفت ، پاییز امسال به Wii U خواهد آمد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به دست بیاورید.
این بازی بر پایه یک سنت قدیمی سوئدی با نام “Årsgång” ساخته شده است و شما قرار است در نقش Daniel Svensson قرار بگیرید که سنت قدیمی “پیاده روی سال” را انجام میدهد ولی این پیاده روی قرار نیست همانند “Årsgång” های عادی باشد و در طول سفرتان با چندین موجود عجیب الخلقه ملاقات خواهید کرد.
در ضمن طبق گفته سازندگان، نسخه Wii U یک پورت ساده نخواهد بود و در یک پست بلاگ در مورد تفاوت های نسخه Wii U این بازی و نسخه های پیشین توضیح داده شده است:
این یک پورت ساده نیست، ما میدانستیم که نمیخواهیم پورت Year Walk را به استودیوی دیگری واگذار کنیم. در واقع ما میخواستیم یک دید جدید به بازی بدهیم که حس هیجان انگیزی و جدید بودن به بازی بدهد. بازی به طور کامل بازسازی شده است و گیم پد این کنسول تجربه آن را بسیار جالب تر کرده است و خیلی سخت است که تصور کنیم از اول برای این کنسول ساخته نشده باشد. در واقع در خانه بودن چنین حسی دارد!
بر خلاف نسخه رایانه های شخصی که در آن از نشانگر(کنترلر نشانگر) برای حل پازل ها و اختراع وسایل در بازی از آن استفاده میشد، این بار از کنترلر مخصوص حرکتی Wii U استفاده شده است که تقریبا تمامی پازل هارا به راحتی کنترل میکند. برای مثال هنگامی که شما در جنگل به یک شی که قابلیت چرخش داشته باشد بر میخورید، میتوانید با چرخاندن کنترلر خود آن شی را نیز بچرخانید. این کنترلر سرو و صدا میکند و صداهای دوست داشتنی از خودش منتشر میکند و تمام اشیا درون بازی به طور اعجاب انگیزی قابل لمس است و میتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید گویی که واقعا چنین چیزهایی را درون دست هایتان نگه داشته اید.
جدا از این ها سه ویژگی که نسخه Wii U را خاص میکند، گیم پد این کنسول، اضافه شدن یک دانشنامه به بازی و قابلیت نوت برداری میباشد.
هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این عنوان منتشر نشده است ولی هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ عرضه و نحوه عرضه این عنوان منتشر شد، شمارا در گیمفا مطلع خواهیم کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات