Todd Howard توضیح میدهد که چگونه Skyrim به کاهش باگهای Fallout 4 کمک کرده است
یکی از مهم ترین فواید اینکه Fallout 4 دیرتر عرضه میشود آن است که کمپانی سازنده تصمیم دارد مشکلاتی که ممکن بود سالهای پیش در بازی پدیدار شود را پیدا کند و آنها را رفع نماید. با گیمفا همراه باشید.
Todd Howard، کارگردان بازی، چندی پیش بر سر این بحث نشست که چگونه بازی اجرا خواهد شد و سازندگان چه زحماتی برای جلوگیری از مشکلات کشیدهاند که مطمئن شوند اشکالی پس از عرضه پیش نمیآید.
Howard گفت که سازندگان این بازی مشکلات Skyrim را بررسی کردهاند تا برای عرضه و بهینه سازی هرچه بهتر Fallout آماده شوند. هردو بازی بزرگ هستند و هردو یک عنوان Open World. این جهان باز بودن دلیلی است که بازیبازان آن را دوست دارند و دقیقا همین عامل است که باعث میشود که سازندگان و بازیکنان با مشکلاتی مثل افت فریم بازی مواجه شوند. وی همچنین اذعان داشت که مشکلات نرخ فریم نسخه PS3 بازی Skyrim به آنان کمک به سزایی کرده.
Todd Howard گفت:
همه به روز رسانیهای عنوان Skyrim و DLCهایش و بیرون کشیدن باگهای آن راههای زیادی برای تصحیح کردن محتوای بازی جلوی پایمان قرار داده است.
وی ادامه داد که کلید رفع مشکلات این است که از راه متفاوتی با آن مواجه شوند. این کلید برای بتسدا آن است که مطمئن شود که مشکلی برای سیوهای بازی پیش نمیآید. Howard تاکید کرد که کرش و مشکلات دیگر یک طرف است و اینکه کل سیوهای بازی به یکباره از بین برود یک طرف.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
اگه به سیستمم بخوره می خرمش
سیستمت چی
نگران نباش بتسدا اینقدر خوب بهینه میکنه تا همه بتونن بازی کنن
این روزا هم که سیستم مورد میاز فقط تبلیغ هست و نقش دیگه ای نداره.
من با سیستم فوق ذغالی که دارم امیدوارم که بتونم باهاش بازی کنم البته xbox one هم دارم ولی چون بازی هاش گرونه فقط فیفا با ویچر رو براش خریدم شاید بازی رو برای xo گرفتم.
دوستان یه سوالی دارم بازی انلاین هم داره که ارزش خرید رو xo رو داشته باشه؟
داداش آنلاین رو نمیدونم داره یا نه ولی حالا که ایکس باکس وان داری دیگه نسخه ی ایکس باکس وان رو بگیر که خود به خود نسخه ی سوم بازی هم نصیبت بشه
البته اگه پیش خرد کنی اما کاشکی تو داخل دیسک فیزیکی کد دانلود fallout 3 بود چقدر خوبه اکس باکس چنین کاری کرد و حال زیادی به ما داد 😀
نسخه ۳ زیاد مثل این ۴ حال نمیده جون به قول کارگردان واقعا بی روح نسخه ۳
اسکایریم کم باگ نداشت( خیلی داشت شاید) ولی گیم پلی فوق العاده باحالی داشت و واقعا به ادم حس اژدها زاده بودن میداد مخصوصا shout ها که فوق هالی بودن.
مطمعنا این بازی کمتر باگ داره .
و همچنین به نظر من هنوز ۸۰ درصد اطلاعات و نوع اوری های بازی گفته نشده.
فقط دعا میکنم ای کاش استثنأ دو تا گوتی داشتیم یکی فال اوت و یکی متال با هم گوتی میشدن( البته شخصا داستان متال رو خیلی سر تر از فال لوت میدونم)
ابهته بیگ باس هم بیشتر از شخصیت های فال اوته
بیگ باس نیست اسنیک این بار 😉
اسکایریم زیبا بود من کمی بازی کردم خوشم اومد ولی به نظره بنده بتمن و آنچارتد ۳ و پرتال ۲ از اون زیبا تر بود البته به طرفداران عزیز اسکایرم توهین نشه ۲۰۱۱ بهترین ساله گیمینگ بود امسال به نظره بنده رقبای اصلی متال گیر و فال اوت و بلاد بورن و ویچر ۳ و بتمن هستن که به نظره بنده شانسه متال و فال اوت بالا تره
من هم حدود ۵ بار نیم ساعت اول اسکایریم رو بازی کردم ولی ازش تنفر پیدا کردم
یه روز از فرط بی بازی بودن شروع کردم بازی کردن و وقتی حدود ۴ ازش بازی کردم عاشقش شدم چیزا هایی که داره رو نمیشه تو یه کامنت توضیح داد ولی حتما تا اخرش رو برو و صد البتع به ماد های بازی هم نگاهی بینداز بعضی هاش باحالن
آره میگم ۲۰۱۱ همه نوع بازی داشت رقابت حماسی MW3 با BF3 رو یادته?
Mw۳ خداییش بازی خوبی بود کل پتانسیل بازیش چند مرحله ی اخرش ( به ویژه مرحله ی اسنایپ همراه با سوپ) نشون داده شده و bf3 هیچ حرفی در زمینه داستانی واسه گفتن نداشت فقط گرافیکش بود که باعث شد تو رقابت بمونه و صد البته مولتی عالیش در کل ۲۰۱۱ و همچنین ۲۰۱۲ سال های خوب گیم بودن و در واقع اخرین تلاش های واقعی سازنده ها تو نسل هفت بود
من با رفیقام سره متای mw3 شرط بستم باختم ۸۹ شد بتلفیلد۳ ۹۰
بخش داستانی بتلفیلد ۳ ارزش دو بار تکرار هم نداره و تنها چیزی که متاش رو برد بالا مولتیش بود
ولی
Mw3 مانند mw2 ارزش ۱۰ بار تکرار هم داشت
فقط خدا کنه اگر حقش باشه گوتی رو بگیره نه به خاطر این که مال بتسدا هست گوتی رو بگیره . اسکایریم بازی عالی بود ولی به نظر من اصلا لیاقت گوتی رو نداشت . حداقل اگر هم داشت بازی های شایسته تری بودند که حق تمام اونا رو خورد . مثل بتمن آرکام سیتی و آنچارتد ۳ و ویچر ۲ . ویچر بیچاره اون سال حتی نامزد بهترین نقش آفرینی هم نشد . اسکایریم به نظرم انقدر بادش کردن دیگه خودشون نتونستن جمعش کنن و الکی الکی گوتی رو دادن به اسکایریم . ولی فال اوت دیگه قضیش فرق داره و واقعا لایق گوتی هست.
خود سازنده ویچر قبول کرد بازیش در مقایسه با اسکایریم افتضاح بوده و در ویچر ۳ شاهد تقلید بسیار زیادی از اسکایریم بودیم(و باعث شاهکار شدن ویچر ۳ شد) برای مثال تو ویچر ۲ کلا جهان باز بودن بازی مسخره شده بود و حالت خطی داشت همچنین وسعتش از gta iv کم تر بود دکمه زنی تو ویچر ۲ بسیار بد بود شخصی سازی افتضاح تنوع آیتم ها وجادو ها بسیار کم گرچه داستان گرافیک فوق العاده بود اسکایریم بازی نبود افسانه بود این بازی سبک rpg رو دگرگون کرد و برای اولین بار وسعت زیاد رو به یه عنوان rpg اورد skyrim سبک rpg رو خراب کرد واز نو ساخت این بازی به انتخاب خیلی سایت ها برترین بازی rpg تاریخ وبرترین بازی نسل هفت شد تاد هاوارد خودش رو با آبلیویون ثابت کرد وقتی که همه فکر میکردن بهتر از آبلیوین نمیشه ساخت skyrim رو ساخت و تمام جهان انگشت به دهان موند در مورد بازی های دیگه همین بس که ۲۰۰ سایت به طور قاطع اسکایریم رو بهترین بازی سال معرفی کردن(شما زلدا رو هم فراموش کردی اون سال اومد)
یکی از ضعف های عظیم ویچر دو منوی اینونتوریش بود که به شکل فوق العاده ضعیفی طراحی شده بود و همچنین نبود فست تراول و مخفی کاری اجباری و صد البته ضعیف
با این صحبت ها تا حد زیادی قانعم کردید . چون تنها rpg که بازی کردم ویچر ۲ بوده و درمورد اسکایریم فقط از روی تریلر هاش نظر دادم . :yes:
حتما برو بازیش کن حتما
دیدی گفتم اقای xbox life.بعد ریختید سرم داغونم کردید
“Howard تاکید کرد که کرش و مشکلات دیگر یک طرف است و اینکه کل سیوهای بازی به یکباره از بین برود یک طرف.”
واقعا باید این حرفو با طلا نوشت
اسکایریم شاهکار به تمام معناست از تورنت ۶۰ گیگ ماد گرفتم البته یه نفر زحمت کشیده بود من یه جا گرفتم کاملا یه بازی ۲۰۱۵ شده.