شایعه: تهیه کننده اجرایی Star Citizen این پروژه را ترک کرد
حامیان و طرفداران Star Citizen از شنیدن خبر جدا شدن آقای Alex Mayberry از کمپانی Cloud Imperium Games بسیار عصبانی شده اند. آن ها این قضیه را دلیلی بر به وجود آمدن برخی مشکلات بر سر راه ساخت بازی میدانند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
کمپانی Cloud Imperium Games به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده است ولی طرفداران کشف کرده اند که Mayberry حساب لینکدین خود را طوری بروزرسانی کرده است که گویی دیگر در این استودیو کار نمیکند و به تازگی پروژه ساخت Star Citizen را ترک کرده است. آقای Mayberry مستقیماً توسط کمپانی بیلزارد به عنون تهیه کننده اجرایی پروژه استخدام شده بود. بعد از افزایش بودجه برای ساخت این بازی بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که Alex Mayberry پروژه را به به طور کامل زیر نظر داشته باشد و بازی بسیار خوبی ساخته شود ولی متاسفانه با این اتفاقات، طرفداران فکر میکنند که بر سر راه ساخت و طراحی بازی مشکلاتی پدید آمده است.
در واقع خروج Alex به دنبال یک رشته خروج طولانی در این شرکت میباشد. اول از همه Travis Day، تهیه کننده ارشد پروژه، از این کمپانی خداحافظی کرد و بعد از آن Chelsea Day، همسرTravis Day که مسئولیت روابط عمومی را بر عهده داشت، از این کمپانی خارج شد. David Hobbins، هنرمند مفهومی پروژه، درمدت کوتاهی پس از Chelsea Day دیگر در پروژه حضور نداشت.
Alex و Travis دو فرد مهم در ساخت بازی بودند. Travis بیشتر بر روی ماژول های فردی نظیر FPS کار میکرد ولی تمرکز Alex بر روی توسعه و ساخت تمام بازی بود و قرارداد ها با دیگر استودیو ها را تنظیم میکرد. ارتباط استودیو های شهر های مختلف نظیر؛ سنتا مونیکا، آستین، منچستر و مونترال نیز بر عهده وی بود و منابع و هماهنگی ها مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار میداد. اکنون میتوانیم متوجه شویم که حتی اگر Alex Mayberry به دلیل وجود مشکلات، این پروژه را ترک نکرده است با قاطعیت میتوان گفت که عدم حضور وی در پروژه مشکل بزرگی برای ساخت بازی خواهد بود.
اما در اینجا فرضیه ای دیگر وجود دارد که کمی از نگرانی های طرفداران را کم کرده است و آن این است که ممکن است ساخت عمده بازی تقریبا تمام شده باشد و توسعه آن به سراشیبی افتاده است و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش میرود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
این بازی خوبیه .
ای بابا اخه چرا؟این بازی بازیه خیلی خوبی بود که ?:-) ?:-) :dazed: :smirk: :weep: