Fallout 4 هیچ نوع زمان بارگذاری ندارد!
یکی از ویژگی های بارز نسل هشتم، از بین رفتن سیستم بارگذاری (Loading)می باشد. این امر بسیار مورد تحسین قرار گرفت اما اکثر عناوینی که قول عدم وجود زمان بارگذاری را دادند، نتوانستند به خوبی این کار انجام دهند. آیا Fallout 4 موفق به انجام این کار می شود؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
کارگردان عنوان Fallout 4، یعنی Todd Howard، تایید نمود که بازی جدید بتسدا از صفحه های بارگذاری، همچون عنوان Skyrim رنج نمی برد که در همه جا حضور داشته باشد و روند گیم پلی بازی شما را مختل سازد. در واقع ایشان بسیار تاکید داشتند که زمان بارگذاری در عنوان Fallout 4 وجود نخواهد داشت.
در طول مصاحبه اخیر Digital Spy با Todd Howard از چندین ویژگی بازی صحبت کرد و به نکته ای بسیار مسرت بخش اشاره نمود که وی حدس می زند نقشه عنوان Fallout 4 هم اندازه Skyrim بوده و به همان اندازه بزرگ می باشد. البته شایان به ذکر است که وی اذعان داشت، این اندازه بزرگ بدون موانع طبیعی هم چون کوه ها محسابه شده است. چرا که وسعت نقشه عنوان Skyrim همراه با کوه هایی غیر قابل دسترس به آن اندازه رسیده بود.
هنگامی که از وی درباره فشردگی اندازه نقشه سوال شد، گفت:
من از پاسخ دادن به این سوال اجتناب می کنم و به شما دلیل این اجتناب را خواهم گفت. اگر شما به کار های گذشته ما نگاهی کنید، متوجه می شوید که نقشه عنوان جدید ما همانند آن ها است. در واقع ما نمی خواهیم که مانند آن ها اندازه گیری کنیم. زیرا Skyrim حاوی یک اندازه معین است اما کوه ها حجم زیادی از این اندازه را می گیرند. پس این اندازه را نمی توان اندازه اصلی قلمداد کرد، چرا که شما باید بتوانید در طول اندازه اصلی حرکت کنید. نه این که تنها به دور آن بچرخید. بنابراین ما دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنیم. شهر ها بسیار متراکم هستند اما مانند Fallout 3 از هیچ نوع زمان بارگذاری رنج نمی برند، چرا که در Fallout 3 تمامی مکان ها از یک بارگذاری خاص بهره مند بودند. پس ما دیگر این اشتباه را هم تکرار نمی کنیم.
وی در ادامه افزود:
نقشه ما بسیار متراکم است، ساختمان ها بلند بوده و بسیاری از آن ها باز و قابل دسترس هستند. پس تنها کافی است که وارد آن ها شوید و به گشت و گذار بپردازید. بنابراین … بزرگ است. حتما متوجه هستید که نمی توانم چیز زیادی بگویم اما در کل اگر شما Skyrim را تجربه کرده باشید، من نمی توانم به شما بگویم که نقشه آن X برابر بزرگ تر است. بنابراین در حال حاضر ما فقط می توانیم بگوییم که دو نقشه هم اندازه هستند.
عنوان Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر می شود.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما بتسدا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و سعی دارد دیگر آن ها را تکرار نکند؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
یعنی کل محیط بازی در آن واحد در حال رندر شدنه ؟ 😯
البته ویچر و بتمن هم ظاهرا این طورین :yes:
جمله ی آخر تاد هاوارد منظورش اینه که هم اندازه ی اسکایریم هست ؟ این که خیلی کوچیک میشه ( نسبت به بازیای هم رده ی خودش در حال حاضر )
درود کاربر عزیز.
منظور ایشان این بود که دو نقشه اندازه هم اند اما در عنوان Fallout 4 تمامی نقشه در دسترس است. در صورتی که بخش اعظمی از نقشه عنوان Skyrim در دسترسی نبود.
متوجه شدم . متشکرم آقای آریایی . پس حالا که تمام نقشه در دسترس هست میشه گفت از ویچر بزرگتره یا نه ؟
از ویچز مسلما بزرگتر نیست. ولی خب جزئیات بیشتری داره، نسخه های قبلی رو بازی کرده باشی متوجه میشی.
مرسی از اطلاع دادنتون
والا بنظر من که اسکایریم خیلی بزرگتر بودتا ویچر من ویچرو تموم نکردم یعنی ماموریت جانبی هام تموم نشده اما نمیدونم چرا فکر میکنم به اندازه اسکایریم بزرگ نبود شاید بخاطر یک پارچه نبودن نقشه باشه تو اسکایریم نقشه یه تیکست درسته قابلیت جابجایی سریع رو داره اما میشه بدون استفاده از اینکار از این سر نقشه بری اون سر نقشه بدون صفحه بار گذاری در حالی که تو ویچر اینجوری نبود حالا ببینید فال اوت دیگه میخواد چجوری بشه
ویچر اونقدر هم بزرگ نبودا به گمونم
ویچر ۳ بعد از مپ بازی ماین کرافت و وارکرافت جزو بزرگ ترین مپ ها بود. مپش از اسکایرم بزرگ تر بود، اسکایرمی که بعد از ۴ سال هنوز جاهای مخفی بازی توش پیدا میکردن
۳.۵ برابر اسکایریم اونقدر ها هم بزرگ نیست ?:-) 😀
پیشنهاد میکنم بری بالای بلند ترین قله ی اسکایرم، یه کل مپ رو ببینید. بعد همون رو ۳.۵ برابر کنید+NPC های بیشتر+ مکان مخفی ( گفتم که بعد ۴ سال ۳ تا باس مخفی تو اسکایرم پیدا کردن )
بعدا خودت قیاس کن.
ویچر یه منطقه velenش از اسکایریم بزرگتر بود حالا skelige و nilfgaard و kaer morhen و اون یکی منطقه رو بیخیال اونا رم اگه با اینا جمع کنی که ۱۰ برابر اسکایریم میشه
۳.۵ برابر نبود.۳۵ درصد بزرگتر بود
اون مال اوایل معرفیش بود . یه چند ماه بعد اعلام کردن که ۳.۵ برابر اسکایریم و ۱.۵ برابر gta v هست نقشش
به نظر من گیم پلی وگرافیک بازی مهمتره تا بزرگی نقشه بازی
وقتی یبازی که گیم پلیش عالیه
داستان عالی داره
موسیقی عالی داره
گرافیک خوبی داره
خب به نقشش هم میرسه.
داستان هویجه؟ ?:-)
اوه.این شد یه بازی که ارزش انتظار داره.
به نظر من سیاست ساخت گیم های بتثدا به این صورته (یعنی توجهی که به ساخت گیم میشه):
1-گیمپلی
2-داستان
3-موزیک و صدا
4-گرافیک هنری
5-گرافیک فنی
که واقعاً این خیلی عالیه چون معیار گیمینگ منم همینه :yes:
ویچر رو بازی نکردم و نمیدونم لودینگش دقیقا چطوره ولی اخبارشو خوندم دیدم لودینگش کم نیست،فالوت هم لودینگ داره ممکنه توی بعضی از محیط های خاص و در حد چند ثانیه باشه،اما بتمن رو که دارم میرم اصلا هیچ لودینگی توی بازی وجود نداره و تا اینجا اولین اپن وردیه که من بازی کردم و لودینگ نداشته.
داداش بتمن اون مرحله که توی اون دوتا کشتی هوایی هستیم ، بعد از ساختن اثر انگشت اون شخصیت باید کجا بریم ؟ باید چیکار کنیم؟
داداش اسپویل میشه کاربرا ناراحت میشن،راحته خیلی راحت تر از چیزیه که فکرشو کنی.راستی شما هم مثل من رو xb میزنی کیفیت چطوره،فریم ریت،لودینگی میبینی؟
والا من رفتم بتمن. لو.دینگ. هم داشت ولی خیلی کم یعنی الان که حد.ود ۱۵-۱۶. سا.عت باز.ی کر.دم یکی دو.بار
جنا.ب ..XL اگه در.ست ا.لان ا.ثر ا.نگشت سا.یمون ا.ستگ رو ساختین می .تونین باه.اش در .ها ر.و باز کن.ین ح.الا مگه. اینکه منظور.تون جا د.یگه باشه ( ی در سم.ت راست اون کا.مپیوتری هست. که اثر ا.نگشت سا.ختی)
من رو XB اصلا لودینگ ندیدم،دروغ هم نمیگم فقط بعضی وقتا در حد یک چشمک زدن تصویر ظاهرمیشد که نمیشه بهش گفت لودینگ.
یه جوریه بازیش هم دوسش دارم هم بدم میاد
والا ویچرم مثلا قرار بود لودینگ نداشته باشه ولی برا من حتی بین کات سین های بازی هم لودینگ داشت
راستی کسایی که ویچرو تموم کردن یک سوال
خطر اسپویل
اخر بازی که ciri میره تو پورتال و همه فکر میکنن مردش ولی نمرد تو این ۳۶ پایان بازی ممکنه تو یکیشون واقعا مرده باشه ؟
اقا این نظر ما اگه شد تایید کنین والا هیچ نگفتم نمی دونم چه سیستمی هست دارین
مگه میشه!؟ مگه داریم!؟
کلا بتسدا و تاد هاوارد عادت به جو دادن نداره که هیچ،از یه طرف دیگه عادت داره یه چیزی کمتر از واقعیت بگه و موقع عرضه بازی انگشتارو ببره سمت دهن!
مطمئن باشید نقشه این بازی چند برابر اسکایریم و ۱۰۰ درصد از ویچر ۳ بزرگتر خواهد بود.
موضوع اصلی یعنی نبودن لودینگ روی این شاهکار رو ول کردین چسبیدین به درصد تراکم نقشه؟!
حالا اینا خوبه دفعه قبل یه نفر اومده بود می گفت فال اوت رو دوست ندارم چون تاد هاوارد تو فلان مراسم فقط به زنش تبریک گفت!!! 😐 😐 😐
بهترین ویژگی ممکن بازی های اوپن ورلد و RPG اینه
دوستان من تا حالا Fallout بازی نکردم ۳ شو خریدم ولی مشکل داشت CD واسه همین بیخیالش شدم !
خیلی تعریفشو کردن اما زیادی تخیلی به نظر میاد من حال میکنما اما گرافیکش انگاری بده ! در حد skyrim:V هست؟
منم بازی نکردم ولی تریلر هاشو دیدم ولی ارزش بازی کردنو داره :yes: :yes:
Rocksteady داداش بتمنو تموم کردی ؟ من چندروز پیش با هزار بدبختی ۱۰۰% کردم :-Dخیلی قشنگ بود واقعا
الان دارم میرم واسه پلات کردنش
فوق العادست این بازی