Fallout 4 ،Star Wars: Battlefront ،DOOM و Just Cause 3 از تکنولوژی Havok بهره خواهند برد
Havok امروز اسامی تعدادی از عناوینی که در آینده منتشر می شوند و از تکنولوژی Havok بهره می برند را اعلام کرد. با ما همراه باشید.
محدوده ی این عناوین از بازی به شدت جاه طلبانه و عظیم جهان آزاد نقش آفرینی Fallout 4، Bethesda Softworks، تا جلوه های ویژه جذاب و دیدنی و جنگ های آتشین و پرحرارت بازی Star Wars Battlefront متغیر است.
همان طور که در اعلامیه مطبوعاتی آمده است، فن آوری Havok cross-platform به ساخت بعضی از بازی های AAA که از سخت افزار جدید بیشترین استفاده را می کنند کمک می کند و همین تکنولوژی به خدمت رسانی به پروژه های آینده که در سال های آتی تبدیل به عناوین برجسته می شوند ادامه می دهد.
اسمی عناوین AAA که از تکنولوژی Havok استفاده می کنند را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید:
- Star Wars Battlefront – Electronic Arts
- Dark Souls III – BANDAI NAMCO Entertainment
- Fallout 4 – Bethesda Softworks
- Just Cause 3 – Square Enix
- Need for Speed – Electronic Arts
- No Man’s Sky – Hello Games
- Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – Ubisoft
- Tom Clancy’s The Division – Ubisoft
- DOOM – Bethesda Softworks
Brian Waddle، معاون فروش و بازاریابی Havok،گفت:
“ما از دیدن کار فوق العاده شرکای کاری خود و به طور کلی صنعت بازی در E3 بسیار خوشحال شدیم. سخت کوشی و نوآوری آن ها با هیجان خالص بازیبازان در سرتاسر دنیا پاسخ داده شد. ما بسیار مفتخریم که سازندگان بعضی از بزرگترین عناوین AAA در دنیا به سراغ Havok آمده اند تا پتانسیل واقعی این پلتفرم های جدید را درک و مشاهده کنند. ما داریم می بینیم که آینده ی بازی کردن دارد به ثمر می نشیند و آن آینده تماشایی است.”
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
دمشون گرم
خیلی چیزه مشتیه
عجیبه که Doom از فیزیک انویدیا استفاده نکرده!.معمولا Id software همیشه با انویدیا بود.البته تا وقتی جان کارمک هنوز تو این استدیو بود !…{البته با پورت Doom 3 برای شیلد انویدیا میشه گفت که هنوز هم فعالیت هایی دارن با هم !…}
یه جورایی راست میگی
چی هست؟
انچارتد و هورایزن هم از همین استفاده میکنن چرا ذکر نکردین
وقتی اینو میدونی یعنی قبلا اعلام شده
اینا تازه معلوم شدند
Havok واقعا سیستم فیزیک عالیه و استفاده این همه بازی از اون نشون دهنده ی عالی بودن اونه دیگه نمونش رو تو Tom Clancy’s Rainbow Six Siege دیدیم مطمئنم تو UNCHARTED4 از این فیزیک استفاده کردن چون ناتی قبلا تو TLOU از این انجین فیزیک استفاده کرده بود و ما نتیجه ی عالیشو دیدیم
اصلا به پای Physx انویدیا و Euphoria نمیرسه عزیز
شوخی میکنی Physx که به مراتب ضعیفترهEuphoria انجین اختصاصی ROCK STAR و به صورت عمومی عرضه نشده تازه استفادهی سازنده ای مثل ناتی از Havok خودش نشون دهنده ی عملکرد عالی این انجینه
Physx در تخریب پذیری بسیار جالب تره. اینم بگم Havoc الان پیشرفته شده قبلا Physx خیلی بهتر بود.در ضمن فیزیک انویدیا فقط در تخریب پذیری نیست، همونطور که در بتمن دیدیم شامل پارتیکل ریل تایم و خیلی چیزای دگ هست(محیط)
همین Havoc گند زد به تخریب پذیری Gta V
البته میگم الان خیلی پیشرفته شده مخصوصا تو جاست کاز ۳ اگر دقت کنی عالیه. ولی به شخصه بازم بیشتر Physx خصوصا Euphoria رو میپسندم
حرفای شما درسته اقا احسان اما خوبی havoc در اینه که انحصاری نیست که فقط با کارتای انودیا سازگاری داشته باشه و وقتی شما از کارتای انودیا استفاده نکنی بی بهره باشی ازش بخاطر همین سازگاریش تو همه پلتفرما هست که من تحسینش میکنم
به شدت منتظر Doom هستیم.
اعلامیه مطبوعاتی یا اطلاعیه مطبوعاتی ؟ 😀
به هر حال ممنون از خبر ولی اگه گیمفا یه پست هر ماه برای سوتی های که میده منتشر کنه عالی میشه 😀
بازم ممنون از زحمات برو بچ گیمفای 😉
اصن چی گفتید … 😐 😐 😐
خب تو پست نوشتید اعلامیه مطبوعاتی در حالی که درستش اطلاعیه مطبوعاتی هستش.
من نمیدونم کجای حرفم اشتباه هستش که منفی میدید اگه اشتباه هستش (که نیست) بهم بگید…
اعلامیه وقتی کاربرد داره که شخصی فوت کرده باشه ولی اطلاعیه برای خبر به کار میره.
موفق باشید
برادر عزیزم واقعا what the actual phase؟؟؟
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:
Havok چیه؟
havok یه برنامه هستش که کارهای فیزیکی گیم همانند تخریپ پذیری رو بر عهده داره
و چند نرم افزار دیگر هم هستن که چنین وظیفه ای رو بر عهده دارن مثل Physx
موتور havok یه چیز دیگه است.
به دل ادم میشینه.
Unreal توی بافت ها قویه
فکر کنم اشتباه برداشت کردی havoc موتور بازیسازی نیست اقای mr.ester egg بالا توضیح دادن
تکنولوژی havok دقیقا چ تاثیری روی بازی داره؟؟ ?:-) ?:-)