از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا

از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015

شایان شفایی
۲۲:۳۱ ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا

حتما انتظار دارید تا در ابتدای مقاله، مقدمه ای از E3 2015 و حرف های کلیشه ای را بخوانید! اما راستش را بخواهید خودمان نیز از حرف های تکراری خسته شده ایم! هدف مقاله مشخص است. قرار است بدون توجه به سلیقه شخصی یا سلیقه جمع که به درست یا غلط شکل گرفته است، کنفرانسی را موشکافی و بررسی کنیم و ببینیم که یوبیسافت در E3 2015 چگونه عمل کرد؟ آیا کنفرانس یوبیسافت عملکرد مثبتی را از خود نشان داد یا نه؟ با ما همراه باشید…

یوبیسافت یک کمپانی بزرگ و نامدار است که همگی با عناوین شاخص آن آشنایی کافی را داریم و نیازی به توضیح اضافی نیست. پیش از E3 امسال، مخاطبان انتظارات زیادی از کنفرانس این کمپانی داشتند و سطح انتظارات بسیار بالا بود. نظریه ها و فرضیات بسیاری پیرامون برنامه های احتمالی این کمپانی شکل گرفت که به بعضی از آنها عمل شد و محقق شدن بعضی دیگر به لیست آرزوهای بازیبازان پیوست. مقدمه چینی کافیست! حال، وقت بررسی کردن موارد مهم است. حال وقت آن است که عملکرد یوبیسافت در E3 2015 را بررسی کنیم.

Aisha Tyler | کلیدی ترین مهره در کنفرانس

کلید یک کنفرانس موفق چیست؟ صرف نظر از هسته اصلی هر کنفرانس که شامل نمایش ها می شود، یکی از عوامل بسیار مهم در هر کنفرانس، به وجد آوردن مخاطبان و همراه کردن آنها با جریان کنفرانس است. یوبیسافت به لطف میزبان کنفرانس خود، از این عامل بهره مند بود و در این زمینه نیز بهترین بود. Aisha Tyler باز هم میزبان ما بود. شخصی که ظاهرا انرژی اش هیچگاه تمام نخواهد شد! او به بهترین نحو ممکن کنفرانس را جلو برد و مخاطبان و حضار را با خود همراه کرد. او در میزبانی یک کمپانی، یکی از بهترین هاست. یوبیسافت نیز به طور حتم از این مسئله آگاه است و به همین دلیل مدتی است که Aisha Tyler میزبانی یوبیسافت را بر عهده دارد. یوبیسافت یک مهره ارزشمند را هیچگاه به راحتی از دست نمیدهد.

For Honor | تداعی شدن گذشته در سبکی تازه

یوبیسافت در کنفرانس امسال خود بدون مقدمه سراغ معرفی عنوانی تازه رفت. ریسکی تقریبا بزرگ که ظاهرا ارزشش را داشت چراکه از این عنوان به شدت از سوی مخاطبان استقبال شد. For Honor عنوانی بود که پس از معرفی آن دغدغه قشر نسبتا عظیمی از بازیبازان رفع شد و آنها امیدوار شدند که یک عنوان با محتوایی که انتظارش را داشتند در راه است. عنوانی که به بازیباز اجازه می دهد در سه نقش سامورایی، شوالیه و وایکینگ بازی کند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. نکته اصلی و مهم در رابطه با این عنوان این است که سازندگان ادعای ظهور یک مکانیزم جدید کرده اند. مکانیزمی که Art of Battle نام گرفت و عملکردی خاص و پیشرفته ای در زمینه مبارزات و گیمپلی این عنوان اعمال می کند. نوآوری جالبی بود که مورد استقبال هم قرار گرفت. به شخصه معرفی این عنوان توسط یوبیسافت آن هم بدون اعلام کردن از قبل را تحسین می کنم. این کار شجاعت و ریسک می طلبید که یوبیسافت آنها را به جان خرید و نتیجه مثبت این کار را هم دید.

Tom Clancy’s The Division | سرنوشت دنیا را به رخ بکش و دیگر هیچ…

تکلیف نمایش این عنوان از پیش هم مشخص شده بود و همگی از حضورش مطلع بودیم. نمایش بسیار عالی بود. مطمئنا این بازی هم مثل نمایشش عالی خواهد شد. نکته اینجاست که نمایش فقط به رخ کشیدن بود! با خواندن این جمله حتما با خود می گویید که مگر هدف از نمایش عناوین چیزی به جز به رخ کشیدن است؟
قبول دارم که هدف اصلی نمایش ها اثبات بزرگی و برتری آنهاست اما بعضی اوقات از دیدن نمایش های پی در پی از یک سری عناوین خسته می شویم؛ حتی اگر عنوان واقعا بزرگ و طلایی باشد. The Division از آن دسته عناوین است که پس از معرفی شدنش، یوبیسافت تقریبا در بیشتر کنفرانس های خود از آن استفاده می کند. اما نکته منفی اینجاست که ماهیت همیشه ثابت است. گروهی که در محیطی برفی قرار داشته و با گروهی دیگر درگیر می شوند و بقا نشان داده می شود. نمایش یک عنوان آن هم در فستیوالی همچون E3 باید به نحوی باشد که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. حداقل به نحوی باشد که مخاطب موارد بسیاری را از آن دربافت کند وگرنه تاریخ انتشار یا قدرت گرافیکی و یا مواردی از این قبیل را می توان در قالب یک خبر و چند اسکرین شات نیز منتشر کرد و نیازی به E3 نیست!
در کل نمایش The Division بسیار عالی و چشم نواز بود اما هدف از این نمایش واقعا چه بود؟ آیا به جز به رخ کشیدن قابلیت ها، مورد دیگری هم در نمایش این عنوان نهفته شده بود یا خیر؟ اگر پاسخ منفی است، پس نمایش دادن این عنوان توسط یوبیسافت زیاد هم کار درستی نبوده!

Just Dance 2016 | بیایید دور هم خوش باشم!

تبلیغات برای شناخته شدن هر عنوانی خوب و ضروری است. اما گاهی اوقات شاهد اغراق در تبلیغات هستیم. در کنفرانس یوبیسافت برای معرفی Just Dance 2016، اغراق در تبلیغات را به وضوح دیدیم. Jason Derulo بر روی استیج آمد و اجرای زنده ای را انجام داد. اینگونه تبلیغ کردن از سوی یک کمپانی همچون یوبیسافت کاملا طبیعی است و مواردی این چنینی هم پیش از این از سوی این کمپانی دیده بودیم. اینگونه تبلیغات به چشم می آیند و جالب هستند. همین دو عامل باعث شناخته شدن بازی خواهند شد و این بدین معناست که تبلیغات کار خود را به درستی انجام داده اند و نتیجه مورد نظر حاصل شده است. مسئله اینجاست که آیا عنوانی همانند Just Dance به تبلیغاتی در این سطح احتیاج داشت؟

Rainbow Six: Siege | عظمت گروه ضربت

از این عنوان در کنفرانس یوبیسافت، یک تریلر سینماتیک و یک نمایش زنده را شاهد بودیم. بعضی از عناصر گیم پلی را پیش از این نیز دیده بودیم اما بخش ها و حالت هایی از گیمپلی به چشم خورد که تازه و هیجان انگیز بودند. یوبیسافت در مورد نمایش دادن این عنوان به درستی عمل کرد و یک نمایش به جا و مفیدی را ارائه کرد. مطمئنا این نمایش، به طور متعادلی بازی را هایپ کرد و طرفداران را مشتاق تر از پیش ساخت. مودهایی از قبیل Terrohunt نیز تایید شدند که این مسئله اطلاعاتی که پیش از این در مورد بازی در اختیار داشتیم را کامل تر کرد. در کل نمایش عنوان Rainbow Six: Siege جذاب و پر جزییات بود و اطلاعات زیادی در اختیار همگان قرار داد.

rainbow six siege

Assassin’s Creed Syndicate | و باز هم همان داستان همیشگی…

همه ما کاملا در جریان این مسئله هستیم که فرنچایز AC و عنوان AC Syndicate طرفداران خاص خود را دارد که تعدادشان هم بسیار زیاد است. اما این مسئله دلیل نمی شود که به صراحت و بدون جبهه گیری در مورد این بازی صحبت نکنیم. پس توجه به سلایق را همین الان کنار میگذاریم و به سراغ این بازی می رویم.
اگر روزی در حال تماشای یکی از کنفرانس های یوبیسافت بودید (فرقی نمیکند چه کنفرانسی باشد!) و در آن نمایشی از AC ندیدید، پس احتمالا کنفرانسی که در حال مشاهده آن بودید، کنفرانس یوبی سافت نبوده! در تمامی کنفرانس های این کمپانی AC نمایش داده می شود. این مسئله دیگر به یک قانون تبدیل شده است. AC یکی از پر سودترین فرانچایزها برای یوبیسافت بوده و به شخصه به این کمپانی حق می دهم که هیچگاه از ساخت یک AC جدید دست نکشد اما این مسئله هیچگاه نمی تواند تکراری بودن عناوین این فرانچایز و یا ضعف های آن را توجیه کند. در نمایشی که دیدیم تقریبا بیشتر موارد تکراری بود. یک عقاب در حال پرواز است. شخصیت اصلی همه را کتک می زند و هیچکس نمی تواند به او آسیبی برساند! یکی از سرکرده ها توسط شخصیت اصلی دستگیر می شود و سرنوشتش به مردم سپرده می شود. مردم هم که هیچگاه رحم نمی کنند!
قبول دارم که AC بازی کردن همیشه لذت بخش است و بیشتر ما هم عناوین آن را تجربه خواهیم کرد اما واقعا از یکپارچگی خسته نشده ایم؟ آیا واقعا وجود یک کالسکه یا چنگک و یا موارد این چنینی باعث وجود تفاوت های شگرفی خواهند شد؟ من که اینطور فکر نمیکنم.

Ghost Recon: Wildlands | یک سورپرایز جالب…

شاید هنگامی که GR: Wildland به عنوان آخرین نمایش در کنفرانس نشان داده شد، بیشترمان در ابتدا تشخیص ندادیم که این نمایش یک Ghost Recon است. مکانیزم به کلی عوض شده بود و تغییرات بسیاری را در زمینه گیمپلی و موارد دیگر مشاهده کردیم. نمایش جالب بود. موسیقی هیجان را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل می کرد. نمایش این عنوان تا حد بسیاری کار درست و به جایی بود. البته نباید از این مسئله غافل شد که شاید این نمایش نقطه ضعف های زیادی داشت. موارد عجیبی در تریلر مشاهده شد و بسیاری معتقد بودند که این عنوان هم بسیار شبیه به دیگر عناوین یوبیسافت است. اما در کل یوبیسافت با نمایش این عنوان سورپرایزی بزرگ را به همه ما نشان داد و اکثر ما این کار را تحسین خواهیم کرد.

غائبی بزرگ که کمبودش شدیدا حس شد…

پیش از کنفرانس، تقریبا بیشتر مخاطیان و هواداران بر این باور بودند که یوبیسافت در کنفرانس امسال خود حتما یک Prince of Persia جدید را معرفی خواهد کرد. در طول کنفرانس نیز همه ما هر لحظه منتشر معرفی یک pop جدید بودیم. اما این مسئله محقق نشد. مطمئنا یوبیسافت برنامه های خاص خود را در این زمینه دارد که به آن ها احترام میگذاریم (!) اما طرفداران زیادی از معرفی نشدن یک pop جدید نا امید شدند. امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور شاهد یک pop جدید باشیم.

کلام آخر

این یک اصل است که هر کس سلیقه ای دارد و باید به سلیقه همگان احترام گذاشت. ما هم به سلایق همه شما عزیزان احترام می گذاریم اما در هر صورت وظیفه ما بررسی کردن وقایع بدون در نظر گرفتن سلایق است.
یوبیسافت، امسال یک کنفرانس خیلی خوب را تحویلمان داد. کنفرانسی که در آن حضور عناوین طلایی دیده شد و عناوین بسیاری، نمایش شگفت انگیزی را نشان دادند اما این کنفرانس ضعف های خاص خود را هم داشت که در مقاله به آن ها اشاره شد و در مورد آن ها صحبت شد.

دانلود کنفرانس Ubisoft

دانلود با کیفیت HD 720p (کیفیت بسیار بالا – گیم اسپات)

دانلود با کیفیت ۴۸۰p (کیفیت بالا – گیم اسپات)

دانلود با کیفیت ۳۶۰p (کیفیت متوسط – گیم اسپات)

دانلود زیرنویس فارسی Ubisoft

مترجم: مهدی طباطبایی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا
از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali sepehr گفت:

    واقعا متشکرم جناب شایان عزیز
    کنفرانس یوبی خوب بود ولی چن تا نکته رو عصاب داشت
    بازی honor عالی بود ولی کسی که اومد رو صحنه تا توضیح بدهه ازش میگفت اگه به کشور شما حمله کردند اگر دروازهه های شهرتان رو کوبیدند اگه فلان…مثلا میخواست جو بدهه کسی نبود بهش بگه خواهرهه من چه فازیه ورداشتی اخه!اینا همش گیمه بخدا
    یکی دیگش اون ابروریزی just dance بود من خودم شخصا سرخ شدم از خجالت حرفی راجبش نزنیم بهترهه….

  • Mobin Ahmady گفت:

    خیلی ممنون از آقای شفایی عزیز. تحلیل بسیار پر محتوایی بود.
    منم با نظرت موافقم. انصافا For HONOR تونست در حد خودش خیلی خوب ظاهر شه.
    اما تا قدری با حرفت درمورد دیویژن موافق نیستم. ماهیت نمایش های بازی ” تا حدودی ” یکی بوده ولی همین موضوعه که برای بسیاری از گیمرها جذابیت رو به همراه میاره. قبول دارم یوبی دیگه داره خیلی از این بازی استفاده می کنه و از این موضوع هم ترس دارم! چون ممکنه قضیه ی واچ داگز ( اما نه این بار درمورد گرافیک ) تکرار شه. من خودم با نمایش های دیویژن خوب تونستم ارتباط برقرار کنم. همین سبک سوم شخصشه که برای من خیلی جذابه. در کل به نظرم نمایش خوبی داشت.
    Rainbow Six: Siege رو من خیلی نمایشش رو دوست داشتم. توی این چند نمایش اخیر بوده که واقعا معنای ” تخریب پذیری ” رو فهمیدم. بازی توی E3 خیلی خوب جلوه کرد و من هم امیدهای زیادی به این بازی دارم.
    Assassin’s Creed Syndicate :no: :no: 🙁 🙁 دیگه از این سری خسته شدم. دفعه ی قبل برای یونیتی اون همه هایپ و اون همه نمایش خوب ما رو امیدوار کرد. خواستم با یونیتی یادی از سری آساسین کنم ولی بیشتر ازش متنفر شدم! با اینکه شدیدا فن یوبی سافت هستم ولی اصلا به نسخه ی سیندیکت امید ندارم. سبک مبارزات خیلی متحول شده، داستان بازی اونقدر گیرا نیست …
    درمورد پرنس او پرشیا به نظرم همون بهتر که نمایش داده نشد :cute: چون بازی یه جورایی شباهت زیادی به سری آساسین داره. نمی خوام این بازی رو هم یوبی سافت مثل آساسین کنه. همون بهتر که نسخه ی جدید معرفی نشه تا خاطره ی خوب پرنس توی ذهنمون باقی بمونه.
    به شخصه توی کنفرانس یوبی سافت، هر چند که خیلی بلند پروازانه بود، ولی منتظر معرفی نسخه ی جدید سری محبوبم یعنی Splinter Cell بودم که متاسفانه نشد. می خوام ببینم فیشر کی باز می خواد برگرده … :heh:

    • ali sepehr گفت:

      من فقط خیلی دوست دارم بدونم طرفدارایه پرنس او پرشیا به اندازهه اساسین هست یا نه؟من خودم یکی از طرفدارایه سرسختشم و به قول شما خیلی خوب شد که نیومدن بسازنش چون واقعا خراب میکردن این بازی رو!(البته با اینکه همه میگن طرفدارایه اساسین کم شده ولی کلیپش یکی از پربیننده ترین کلیپا بوده تو e3 بود)
      نمیدونم اینا چرا حالشون خوب نیست میان قبل e3 گیم پلی نشون میدن بعدش تو e3 نمایش سینماتیک اساسین رو میزارن؟!
      یه سوال دیگمم اینه که چطوری سونی و ماکرو عناوینشون لو میرهه و اطلاعات لیک میشه ولی یوبی یه دفه غافل گیر میکنه(چرا اطلاعات یوبی لو نمیرهه؟اینم نکته ای بس عجیب است);-)

      • SleepyMan گفت:

        طرفدارای اسسین کرید خیلی بیشتر هست چون با واقعیت بیشتر جور میاد و با عقل هم خونی داره ولی POP نه مردم هم معمولا با چیزی که به واقعیت نزدیک تره بیشتر کنار میان

        • farshadx گفت:

          حالت خوبه شما؟! اصلا بازی کردی پرنسو؟! اون موقع که پرنس میومد گیم پلیش ۶ سال جلوتر از بقیه بازیها بود اسسین هم از اون تقلید کرده گیم پلیو
          مطمعآ باش طرفدارهای پرنس بیشتر بودن اگه نسخه های بیشتری میومد ازش اسیسن هم دلیل موفقیتش اینه که دیگه پرنس نمیسازن و بجاش تو همون سبک اساسین میسازن و گرنه مطمعآ بین انتخاب اسسین و پرنس ۱۰۰% پرنس برنده است

  • بچه ها بازی for honor افلاین هم داره الان تو اینترنت سرچ کردم

  • Ali_Kaqaz گفت:

    For honor آفلاین هم داره؟! داستان چی؟! پلتفرم هاش چین؟!
    گوست ریکون آفلاین داره؟؟

  • Taregh گفت:

    انصافا بازی FOR HONOR یکی از بهترین بازی های یوبی سافت هستش و امیدوارم بازی موفقی باشه گرافیک بازی هم خوب هست
    Assassins creed syndicate امیدوارم خوب باشه این سری من یکی از دنبال کننده های سری AC هستم ولی امیدوارم مثله AC Unity این همه مشکل و باگ نداشته باشه(:
    RAINBOW SIX : SIEGA هم قشنگ بود :inlove: :-* 😉

  • Taregh گفت:

    بچه ها میدونم جاش نیست ولی gta iv وقتی دکمه های کیبورد رو میزنم یه ثانیه میسته یعنی تیک میخوره چیکار کنم مشکل از چیه 😀

  • .::SiNA::. گفت:

    من نمیتونم با اساسینز بدون شمشیر ارتباط برقرار کنم:-)
    کنفرانس خوبی بود در کل
    آقا منتظر واچ داگز جدید تو سال بعد باشیم یا نه؟؟؟:-)

  • بازی for honor عالی بود واقعا امسال یوبی سافت عالی بود و امیدوارم Assassins امسال بهتر از سال پیش باشه :yes:

  • SLIM_SHADY گفت:

    سلام ببخشید واقعا بابت اسپم
    من اکانت پلاس گرفتم میخوام انلاین بازی کنم با بازی last of us چه جورین بأید چه جور شخصیت بسازم ؟لطفا جواب بدید واقعا نیاز دارم
    ببخشید بابت اسپم

  • SleepyMan گفت:

    بعد از Battlefront مور انتظار ترین بازی برای من فور آنر شدش بهترین ازی که تا حالا دیدم حرف نداشتم عاشق این سبک هستم! آقا یه کاری میشه کنین؟ موسیقی هایی که تو E3 پخش شد رو برای دانلود بزارین! حرف نداشت این موسیقی ها! یا حد اقل موسیقی که برای گوست ریکان پخش شدش رو بزارین حرف نداشت این موسیقی با روح آدم بازی میکرد

  • Inc_M4-5 گفت:

    UBI بهترین کنفراس داشت از نظر من هم زنده نگاه کردم هم دانلود کردم.
    امسال واقعا من رو سوپرایز کرد مخصوصا بازی های Ghost Recon: Wildlands/For Honor

  • amir507 گفت:

    گوست ریکون بهترین نمایش یوبی سافت و جز بهترین های e3
    دوستان آفلاین هم داره؟؟؟

  • Abaddon گفت:

    به نظرتون اساسینز باید چه تغییری کنه تکراری نشه؟

    • For HONOR گفت:

      باید یه استراحت دو یا سه ساله بهش بدن ((تا ایده های جدیدشون رو سر فرصت برای گیم پلی و داستان پیاده کنند و هم مردم تشنه یه نسخه جدید بشن)) عوضش با تمام نیرو به آی پی هایی که خیلی وقته به خواب زمستونی رفتند بها بدن

  • ali 57 گفت:

    کنفرانس بدی نبود ولی واقعا کی تو ایران just dance رو اونم اورجینال میخره اکثرا که نمیخرن
    ولی واقعا به نظرم این زنه تایلر به درد مجریگری نمی خوره
    منتظره به شاهزاده ی ایرنی بودیم که اونم نیومد فک کنم از این لحاظ هم تحریمیم فک کنم دفعه بعد اسمشو میزارن شاهزاده ی عرب با پسوند ملخ خوار
    این دیویژن هم که هر سری با هر نمایش افت گرافیکی میکنه
    و این FOR HONER هم که بازی جالبی به نظر من نیس البته توهین به کسی نشه
    اساسین هم نمی دونم چرا یوبی زیاد ازش نگف بر عکسه E3 2014
    گوست ریکن هم که معرکه بود البته یادمان باشه که تریلر های یوبی همیشه معرکن ولی خود بازی ….. در هر صورت امیدوارم موفق بشه کنفرانس در کل بدی نبود

  • shahin nemati گفت:

    دوران یوبی سافت پول پرست سر اومده همونطور ک ea چند وقت پیش دورانش تموم شد ولی دوباره ea داره خوب کار میکنه امیدوارم یوبی هم خوب بشه همیشه شرکتایی برنده ان که فکر و ذکرشون طرفدارا باشن با کنفرانسی ک بتسدا داشت فک کنم جدی ترین رقیب باشه واسه یوبیو ea بتسدا مچکریم

  • ALI گفت:

    AC همینه که هست…خیلی هم عالیه…بابا بدبخت چیکار کنه که تکراری نشه…تو قسمت اول نمیشد لباستو عوض کنی نمیشد اسلحه بخری که تو نسخه دو این مشکل حل شد و تا الان هم هیچ کدوم از بازی ها (به غیر از باگ های UNITY)مشکلی نداشته… دیگه چیکار کنه برا بازی …تو هر قسمت یه دانشمند جدبد…یه عالمه شخصیت جدید…محیط جدید…یه ASSASSINجدید

  • arshia.hidden گفت:

    س.ی.اس.ت یوبی سافت یه بازی خوب میسازیم (assassin creed 1.2.bh) بعد ازش هزارتا بازی گ.ن.د پر باگ میسازیم(unity.rogue.black flag)بعد انداره حجم بازی آپدیت میدیم براش که ماس مالیش کنیم و این داستان همچنان ادامه دارد… :no: :no:

  • For HONOR گفت:

    فقط فور هانر
    عاشق مبارزه تو سبک اساطیریم

    • SleepyMan گفت:

      منظورت فور آنر هست دیگه؟ H اولش خونده نمیشه دوست عزیز 😐 مثل Medal of honor که خونده میشه مدال آو آنر

      • For HONOR گفت:

        هر دو تلفظ صحیح هست
        شما لازم نیست به من فینگلیش یاد بدی 😉

        • SleepyMan گفت:

          کی گفته هر دو تلفظ صحیح هست! شما نشونش بده بنده تنبیه کنمش! تا اونجایی که من می دونم این جزو قواعد انگلیسی هستش حالا شما می خوای قواعد رو تغییر بدی تا حرف خودت رو ثابت کنی اون بحثش جداست ولی بهتر نیست زبان انگلیسی رو زیر سوال نبریم!

          • For HONOR گفت:

            ببین دوست عزیز! گیرم که من اشتباه میکنم؛ من نظرم رو راجع به بازی مورد علاقم میگم بعد شما با یه لحن جانبدارانه میای به ما قواعد انگلیسی تدریس میکنی! بنده هم ‘آنر’ شنیدم و هم ‘هانر’. حالا اصلا آنر تنها تلفظ این کلمه هست، میخوای با شکلک پوکر فیس نشون بدی انگلیسی خیلی حالیته؟! باوشه…

          • For HONOR گفت:

            ببین دوست عزیز! بر فرض که من اشتباه میکنم؛ من نظرم رو راجع به بازی مورد علاقم میگم بعد شما با یه لحن جانبدارانه میای به ما قواعد انگلیسی تدریس میکنی! بنده هم ‘آنر’ شنیدم و هم ‘هانر’. حالا اصلا آنر تنها تلفظ این کلمه هست، میخوای با شکلک پوکر فیس نشون بدی انگلیسی خیلی حالیته؟! باوشه…

            • SleepyMan گفت:

              هیچ ربطی نداره شما یه کلمه رو اشتباه تلفظ کردین من درستش رو گفتم تا شاید با همین یه جمله یه نکته آموزنده رو به سایر دوستانی که نمی دونن یاد بدم بعد شما از همون اشتباه جانب داری کردین و سعی کردین درست نشون بدینش خب منم سعی کردم شما رو متقاعد کنم که این حرف شما صحیح نیست در کل تلفظ درست اینه دوست عزیز

  • یوبیسافت تکه.
    یه دونس.
    عاشقشم.
    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • AC.Syndicate گفت:

    شایان شفایی خسته نباشید درباره اساسین راست گفتی گیم پلی خسته کننده با ماموریت ها یکسان در محتوا

  • AJAY GHALE گفت:

    دوستان سوال این just dance 2016 بریک دنس (استریت دنس) هم داره؟
    لطفا نظر قبلیم رو تایید کنید

  • سلام…
    واقعا لذت بردم از دیدن کنفرانس یوبی سافت…پر از انرژی و شکوه بود…ما چی باید توقع داشته باشیم؟؟؟معرفی ۱۰تا عنوان معمولی و به ظاهر جالب؟یا معرفی ۵تا شاهکار تقریبا بی عیب و نقص؟؟؟ببینید بازی هایی ک معرفی شد یا روند کنفرانس مصاحبه ها و مجری کنفرانسو؟؟چی باید بیشتر توقع داشت؟؟؟به نظر من که نظر شخصیمه واقعا فوق العاده بود حتی اون ریسک ک آی پی جدیدو اول معرفی کرد کل کنفرانس رو تحت تاثیر قرار داد جوری ک تا تهش منتظر ی ای پی جدید بودم بازم…بی نظیر بود…مرسی یوبی سافت
    یجا انتقاد کرده بودین از اساسین کرید!!بااااااازم!!…مقاله مقاله ی خوبی بود درش شکی نیست اما گفتین نظر شخصی توش نیست قبول ندارم…چونکه گفتین مثلا تریلرش مثه همیشه ی عقاب میاد و فلان فلان!!شما دقت کنین به بازیای مختلف ممکنه ی موجود ی شی یا حتی ی ادم فرعی نماد ی بازی باشه جوری ک مارو یاد بازی بندازه و در اساسین کرید هم این عقاب نماد بازیه…پرواز این عقاب داره عظمت بازی و اقتدار اساسین رو نشون میده واقعا باید دیدمون نسبت ب اساسین عوض بشه…اگه شخصیت اصلی داشتان کتک نزنه توقع دارین کتک بخوره؟!پس کو حس قهرمانی؟پس کجاست اون کالبد قوی بازی؟؟کجاست روح محکم سری اساسین کرید؟! درسته خلاقیت همه جا لازمه اما نباید بیس داشتان فراموش بشه…
    حرفام تند نبود برعکس خیلی دوستانه بود(حرفای منم یجور نقد بود به نقد!)
    باتشکر :inlove: 😀

    • درود بر شما!
      اول از همه مرسی که مقاله رو خوندید و نظر دادید… دونه دونه باهاتون میام جلو صحبت میکنیم!
      اول از همه کنفرانس با انرژی بود درسته منم تو مقاله ذکر کرده بودم. آی پی جدید که اول کار معرفی شد هم حرکته بسیار جالب و خوبی بود که اونم تو مقاله گفته بودم. نظر شخصی توش نیست هنوز هم میگم… ببین دوست عزیز من قبل از نوشتن این مقاله منابع خارجی و نظر بعضی از اعضای تیم رو هم مد نظر قرار داده بودم… درباره اسسین بهتره منطقی باشیم. عقاب نماده قبول، شخصیت اصلی همه فن حریفه اینم قبول، ولی شما به شخصه از این همه تکرار و کلیشه خسته نشدید؟ الان درباره اسسین تو فضای مجازی شدیدا بحث داغه و داره بهش اعتراض میشه! خیلی ها هم جرئت نمیکنن حرفی بزنن چون بعضی از طرفدارا چشمشون رو روی همه چیز میبندن و مثه شیر حمله میکنن! اسسین خوبه شکی نیست ولی توی این سری دیگه زیاده روی شده… دورانش تموم شده قبول کنید. اسسین دیگه اون حس قدیمی رو منتقل نمیکنه… الان سری اسسین شده یه بهانه که گیمرها پول برسونن به یوبیسافت… جدای از اون این سری دیگه واقعا تکراری شده…
      من باز هم از شما تشکر میکنم بابت نظر و انتقادتون… مرسی…

      • aghulampor گفت:

        شایان جان مقالت خوب بود اما با یجای حرفت موافق نیستم.ببینید کمپانی یوبی یه سری از بازیاش همیشه پتانسیل اینو دارن که بزرگ شن.اساسینز یکی از اوناست.ما نباید ندانسته بگیم یوبی هدفش از ساختن این بازی کندن پول از جیب مردمه .هرکی این حسو پیدا کنه به هر شرکتی مطمئنن سمتش هم نمیره اینو خوده شرکتم میدونه.بعدشم قرار نیس شرکت بزرگی مثه یوبی بیاد یه بازیو کلی سرش هزینه کنه تبلیغ کنه ازش فروش خوبی نگیره الان همه به فکر اینن که هزینه هایی رو که کردن برگردونن.یوبی هم مستثنا نیس.فقط امیدواریم که بازی ای رو که میخریم طوری نباشه که احساس کنیم پولمون به فنا رفته.

        • درود بر شما!
          مرسی بابت نظرتون…
          اسسینز همیشه پتانسیل اینو داره که بزرگ بشه؟ اگه پتانسیل رو داره پس چرا بزرگ نمیشه؟ اگه همین عوض شدن زمان بازی و دو سه تا آیتم و سلاح جدید و یه شخصیت جدید رو بزرگ شدن حساب میکنید که خب حرفتون درسته… ولی مشکل اینه که به شخصه خودم این فکر رو نمیکنم و اون موارد رو پیشرفت حساب نمیکنم… واسه همین هم میگم که پتانسیلش به آخر رسیده چون چیز جدیدی رو شاهد نیستیم…
          در مورد اون حرفتون هم باید بگم که شاید با قطعیت نتونیم بگیم که “یوبی هدفش از ساختن این بازی کندن پول از جیب مردمه” ولی مطمئنا اینو هم نمیشه گفت که یوبی واقعا به فکر طرفدارانش هست و واسه رضایت اونا الان داره اسسین جدید میده بیرون! شما خودتون از این اسسینز رضایت کامل دارید؟ با یه نگاه اجمالی به نظرات دوستان توی همین پست میشه فهمید که خیلی ها راضی نیستن و دیگه از بازی لذت نمیبرن! شاید هممون بریم بازی کنیم ولی دیگه بازی کردن حس و حال سابق رو نداره. واسه همین چیزاست که میگم پتانسیل ها تموم شده…
          بازم ممنونم بابت نظرتون… مرسی…

  • ALI گفت:

    عالی بود عالی…فقط یه چیز کچولو که امید وارم کسی رو ناراحت نکنه…
    لطفا هرچیزی که اونا میگن رو مو به مو ترجمه نکنید.منظورم الفاظ بی ادبیه…
    البته شخصا برا خودم کوچکترین مساله ای نیست…ولی دگ نمی تونم فیلمو به فک و فامیل نشون بدم :snicker:

  • ALI گفت:

    دوستان یه سوال داستم از خدمتتون.الان من بخوام به کیس جمع کنم که بازی هایی مثل BATMAN.WITCHER رو در حالت LOW اجرا کنه چقدر برام آب میخوره؟ ?:-)

  • Acry گفت:

    راستش به نظر من بهترین کنفرانس ها به ترتیب

    سونی
    مایکروسافت
    بتسدا
    یوبیسافت
    ea
    اسکورانیکس

    از نظر خودم

  • nobody گفت:

    For Honor , Rainbow 6, Ghost Recon از نقات قوت یوبی بودن

  • doktor.hitler گفت:

    ای خدا این بازیhonorمعرکس ولی اخه یکی نیس بگه چرا بازی حالت افلاین نداره تو ایران که نت نیس چجوری میخوایم بازی کنیم

از وایکینگ تا آخرالزمان | تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2015 - گیمفا