رزولوشن و نرخ فریم Horizon: Zero Dawn هنگام اجرا مشخص شد
استودیو Guerrilla Games تایید کرد که Horizon: Zero Dawn، عنوان انحصاری که برای PS4 در دست ساخت دارد، با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰fps اجرا خواهد شد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طی صحبتی که وبسایت Video Gamer با مسوولان این استودیو واقع در آمستردام داشته است تایید کرده است که رزولوشن این عنوان action-RPG همان رزولوشن Killzone: Shadow Fall می باشد ولی اصلاحاتی در آن صورت خواهد گرفت.
Jan-Bart van Beek، کارگردان هنری این عنوان، در این مورد توضیح میدهد:
موتور استفاده شده برای ساخت این بازی همان موتوری است که برای ساخت Killzone: Shadow Fall استفاده کردیم اما نسبت به آن بازی یک جهش عظیم در کیفیت را تجربه کردهایم. در دو سال اخیر تکنولوژی های زیادی به این موتور اضافه شده است که ما توانایی ساخت همچنین بازی را داشته باشیم.
Horizon پس از سالها در سایه حرکت کردن در طول کنفرانس خبری سونی در E۳ ۲۰۱۵ معرفی شد و در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد. این بازی در سبک آخرالزمانی و در دنیایی که توسط روباتها نابود شده است ساخته شده است و یک عنوان Open-World میباشد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
منتظرشم ناجور
ماهم همینطور
فقط امیدوارم بازی بیشتر بر پایه ی سبک اکشن باشه و در کنارش المان های rpg قرار گرفته باشه
دقیقا عکس ویچر
قابل قبوله
شمارو به این ماه عزیز قسم.شروع نکنید به بحث کردن.اخه نتیجه ای ندارد.
ولی مبارک مون باشه.اینقدر خوشم اومد ازش که رفتم تریلرش را۱۰۸۰ گرفتم. توصیه میکنم شما هم بگیرید .کیفیت صد برابر میشه.
لینک بده با کله گرفتم 😀
نمی ذاره بدم.تو پست قبلی مربوط به این بازی یه سایت گفته. ازون جا بگیر.انچارتد را هم داره و اکثر تریلر های e3 را. همشون اینه اند.یه تریلر4k از ویچر هم اونجا هست
یه سایت گفتم.
میشه بگی حجمش چقدره من اونو بزنم
فکر کنم سیصد به بالا بود.جلوش نوشتهfhd
این ماه گرانقدر تر از اونیه که بخوایم واسه هرچیز و ناچیزی بهش قسم بخوریم یا قسم بدیم….
لطفا رعایت کنید 😉
بحث نکنن منفی بارونت میکنن.. خداییش نمیدونم چرا ۷ تا دیس بهت دادن…
باگ نداشته باشه فریم ریتش ۱۵هم باشه من تحمل می کنم
چون بازی rpg هست و محیطش خیلی خیلی گندست و کیفیت فوق العاده ای در مرحله پری الفا داره
من واقعا به این رزولوشن و فریم ریت راضیم
کاش میدونستم محیطش چقدره
30fps برای یه openworld خوبه
خیلی به این بازی امید دارم
خواهش می کنم از همه کسی نیاد بگه سی فریم و اینو مسخره کنه
به اندازه کافی راجب اینا بحث شده،این همه سال سی فریم بازی کردیم چیزی ازمون کم نشد.
مرحبا به تو دوست عزیز 😉
پ.خ ات رو چک کن
چک شد دوست عزیز.
برای من فریم ریت خیلی مهم تر از رزولیشن هستش بخصوص اگر اکشن یا شوتر باشه.
البته بازی پسا آخرالزمانی هست نه آخر الزمانی…
من فکر کردم مثل tomb raider بازی adventure هست،نگو rpg هست:/
RPG نیست.صرفا یه سری المان هاش مثه بازی های RPG است.
برای یک بازی بازی open world و rpg این نرخ فریم ریت خوبه چون محیط و گرافیک به اندازه کافی بزرگ و پر جزئیات هست و نرخ فریم در این بازی مشکلی به وجود نمیاره
داداش تازه اون گرافیک تو مرحله پری الفا بود
گرافیک این بازی خیلی غوله
نمایشش عالی بود. از آنچارتد هم بیشتر ازش خوشم اومد.
تبریک دوم بر شما.
خوبه
نمیخام بحثی راه بندازم میدونی که خون به پا میشه!
پس چطور شد این کنسول اوایلش دم از ۶۰فرم میزد.حالا منصرف شده ؟
بحثو شروع نکن لطفا :quiet:
داداش بازی اپن ورلده ها 😐
بعدشم اینکه ۳۰ فریم بشه یا ۶۰ بیشتر به سازنده بستگی داره چون PS4 کنسولیه که انچارتدو با اون گرافیک فیلمیش ۱۰۸۰ میاره :yes:
کنسول توانایی اجرای بازی روی ۶۰ فریم رو هم داره ولی یا باید خیلی وقت روش گذاشته شه برای بهینه سازی یا از جزئیاتش کم بشه که شرکتا نمیخوان برای ۳۰ فریم بیشتر که واقعا تغییری در تجربه بازی نمیده کلی وقت تلف کنن یا از جزئیاتی که برای درست کردنش خیلی زحمت کشیدن رو حذف کنن اگه منظورتون اینه که کنسولا ضعیفن باید بگم که تا الان که بهترین گرافیک بازیها روی کنسول بوده فعلا که order برترین گرافیک بازیهای ویدیویی روی ps4 بوده و بعدش هم آنچارتد و هورایزن هم که دارید مشاهده میکنید چه کیفیتی داره روی xbox one هم عناوین با گرافیک بالا زیادند مثل gears of war4
حرف شما درسته اما باید قبول کنید که یه کنسول چارصد دلاری به اندازه یه سیستم با قیمت تقریبا مشابه قدرت نداره.تمام این ها هم بخاطر معماری ساده ی کنسول هاست. اگه مثل نسل قبل انویدیا سخت افزارو تولید کرده بود هم عمر نسل بیشتر میشد و هک کیفیت بازی های کنسولی ولی متاسفانه شرکت های سونی و مایکرو کیفیت رو فدای کمیت کردن
حرف شما درسته اما باید قبول کنید که یه کنسول چارصد دلاری به اندازه یه سیستم با قیمت تقریبا مشابه هم قدرت نداره.تمام این ها هم بخاطر معماری ساده ی کنسول هاست. اگه مثل نسل قبل انویدیا سخت افزارو طراحی کرده بود هم عمر نسل بیشتر میشد و هک کیفیت بازی های کنسولی ولی متاسفانه شرکت های سونی و مایکرو کیفیت رو فدای کمیت کردن
واقعا بعضی دوستان چی میگن که فریم ۱۰ باشه ۱۵ باشه با زی مهمه و این حرف های عجیب غریب و بامزه!
30 فریم خودش کاملا افت درش حس میشه ۲۰ فریم یک افتضاح تمام عیار هست کسی که فریم واقعی تجربه کرده باشه ۲۰ واسش غیر قابل تحمله کمتر از ۲۰ هم که دیگه اسلوموشنه! کلا فریم به شدت تاثیر داره در تجربه لذت بخش بازی و در بازی های بدون لگ اگر ۴۵ فریم رو با ۳۰ مقایسه کنید تحت هیچ شرایطی نزدیک ۳۰ هم نمیرید چون به شدت همه چیز رو تحت تاثیر قرار میده ، کمتر از ۳۰ هم که کاملا اوفت فریم هست به شکل رسمی خود ۳۰ هم جالب نیست چون روی ۳۵ احساس روانی کامل رو چشم تشخیص میده ، من چندین سال کنسول باز بودم رو نسل هفت و حالا که برگشتم پی سی رو ارتقا دادم تازه میفهمم بازی یعنی چی! کنسول های هفت خیلی عظمت داشتن این نسل هشتی ها همین اول کار دارن پشت سر چی سی میدون خدا به داد چن سال دیگه برسه .
من shadow of mordor رو روی لپ تاپم با gt 740m روی ۲۳ فریم بازی کردم و روون بود نمیدونم چطوری شما ۳۰ فریم رو هم روون نمیبینید
بعد از psp، همیشه حسرت Monster Hunter رو میخوردم، دیگه تموم شد 😀
واقعا بعضی دوستان چی میگن که فریم ۱۰ باشه ۱۵ باشه با زی مهمه و این حرف های عجیب غریب و بامزه!
۳۰ فریم خودش کاملا افت درش حس میشه ۲۰ فریم یک افتضاح تمام عیار هست کسی که فریم واقعی تجربه کرده باشه ۲۰ واسش غیر قابل تحمله کمتر از ۲۰ هم که دیگه اسلوموشنه! کلا فریم به شدت تاثیر داره در تجربه لذت بخش بازی و در بازی های بدون لگ اگر ۴۵ فریم رو با ۳۰ مقایسه کنید تحت هیچ شرایطی نزدیک ۳۰ هم نمیرید چون به شدت همه چیز رو تحت تاثیر قرار میده ، کمتر از ۳۰ هم که کاملا اوفت فریم هست به شکل رسمی خود ۳۰ هم جالب نیست چون روی ۳۵ احساس روانی کامل رو چشم تشخیص میده ، من چندین سال کنسول باز بودم رو نسل هفت و حالا که برگشتم پی سی رو ارتقا دادم تازه میفهمم بازی یعنی چی! کنسول های هفت خیلی عظمت داشتن این نسل هشتی ها همین اول کار دارن پشت سر چی سی میدون خدا به داد چن سال دیگه برسه .
سونی بخواد این جوری انحصاری بده.من pc عالی دارم ولی خدایی باید مخ بابام بزنم فقط برای انحصاریاش ps4 بگیرم….تو کنفرانس سونی واقعا این بازی بیشتر از همه نظرم رو جلب کرد.البته انچارتد که خبراش بود.
به این بازی خیلی امید دارم با اون گیم پلی و گرافیکی که ازش دیدم بنظرم نمره بین ۸۵ تا ۹۵ رو میگیره البته فعلا چیزی نگم بهتره چون ممکنه یه مشکلی پیش بیاد و نمره نگیره. برای این بازی با این جزئیات ۳۰ فریم مناسبه و چیزی از تجربه بازی کم نمیکنه افت فریم و باگ هم داخل تریلر ندیدم صداگذاری هم عالی بود امیدوارم موفق بشه
۳۰؟ بیخیااال توقع بیشترشو نداشتم.
بعد سال ها از شما یه نظری دیدیم
؟!
باز بحث نرخ فریم شد و اساتید شروع کردن….
گیمفا… خواهش میکنم یک پست بذارید و انحصاری ها نسل قبل رو توش (هم X360 هم PS3 ) رو با نرخ فریم و رزولوشن بذارید و بعد قسمت نظراتش رو هم اگر خواستید ببندید تا بحث نشه بین طرفدار دو شرکت…
اقا به خدا نسل قبل هم همین بود… جالب اینجاست که هی پی سی بازهای عزیز بعضی هاشون میان از اب گل الود ماهی میگیرن و میگن اره کنسول ضعیفه و عمر نسل کمه! طرفدار های انویدیا هم میزنن تو سر دو شرکت و میگن معماری نسل قبل بهتر بود و … نگید این حرفا رو انقدر وقتی اطلاع ندارید… شاید منفی بارون بشم واسه این پست ولی مهم نیست حداقل بعضی ها به اشتباهشون پی میبرن … چند تا انحصاری معروف :
The Last of Us = 1280×۷۲۰ (post-AA) – ۳۰ fps
Uncharted: Drake’s Fortune = 1280×۷۲۰ (2xAA) – ۳۰ fps
Uncharted 2 = 1280×۷۲۰ (2xAA) – ۳۰ fps
Uncharted 3 = 1280×۷۲۰ (edge detect) in 2D, 896×۵۰۴ in 3D – ۳۰ fps
Killzone 2 = 1280×۷۲۰ (QAA) – ۳۰ fps
Killzone 3 = 1280×۷۲۰ 2D, 640×۷۱۶ 3D, (both MLAA ) – ۳۰ fps
Alan Wake = 960×۵۴۴ (4xAA) – ۳۰ fps
Gears of War = 1280×۷۲۰ (HD), 960×۷۲۰ (SD) (2xAA on static objects?) – ۳۰ fps
Gears of War 2 = 1280×۷۲۰ (2xAA, certain edges unaffected) – ۳۰ fps
Gears of War 3 = 1280×۷۲۰ (no AA) – ۳۰ fps
Gears of War: Judgment = 1280×۷۲۰ (FXAA) – ۳۰ fps
Halo: Anniversary = 1152×۷۲۰ (FXAA remake, no AA classic) – ۳۰ fps
Halo 3 = 1152×۶۴۰ (no AA) – ۳۰ fps
Halo 3: ODST = 1152×۶۴۰ (no AA) – ۳۰ fps
Halo 4 = 1280×۷۲۰ (post-AA) – ۳۰ fps
Halo: Reach = 1152×۷۲۰ (2xAA temporal) – ۳۰ fps
Halo Wars = 1280×۷۲۰ (2xAA) – ۳۰ fps
چی شد پس؟! میبینید که خفن ترین انحصاری های هر دو شرکت هم اون موقع هم ۳۰ فریم بودن و از بهترین بازی های دنیای گیم هم ۳۰ فریم بودن… عیچ کدوم از دو شرکت هم با هم دعوا نداشتن که تو 640p میاری من 720p … انقدر سر چیزای الکی با هم بحث نکنید دوستان ما همه گیمر هستیم فقط با نیاز های متفاوت که این انتخاب هامون رو از هم جدا کرده… معماری *عجیب* به قول بعضی ها (!) در نسل قبل توسط انویدیا هم که همین وضع بود! اون موقع هم PC کارت گرافیک هایی داشت که بازی های زمان رو میخوردن و بالای ۶۰-۷۰ فریم میدادن اونم با رزولوشن بالاتر… در هر صورت… انقدر جو سازی نکنید… لذت ببرید از بازیتون و انقدر با عدد بازی نکنید… موفق باشید… لطفن تایید
دوست عزیز حرف شما درست ولی همه چیز پیشرفت می کنه اینم باید پیشرفت کنه شما داری کنسول نسل قبل رو با این نسل مقایسه میکنی
در ضمن برای این بازی با تو جه به open world بودن و گرافیک خوب ۳۰ فریم مناسب هست
دوست عزیز رزولوشنی که به زور بوده ۷۲۰ الان شده 1080p این اصلن کم نیست! خیلی تفاوت هست بین رزولوشن ۷۲۰ و ۱۰۸۰… در ضمن… فیلم ها هم از خیلی وقت پیش بیشترشون ۲۵ فریم هستن… خب این دلیل میشه بگیم کیفیت فیلم ها و کارتون ها فرق نکرده؟!
در ضمن من هم نگفتم ۳۰ فریم ایراده! اتفاقن گفتم قبلن هم همین بوده و بازی ها شاهکار بودن الان هم هستن حتمن لازم نیست عدد بالا باشه… اما اگر هم فریم بالاتر باشه معلومه که تجربه بهتر میشه تو بعضی بازی ها! ولی چیزی که بوده – دیگه هست و هیچ ایرادی هم بهش نیست!